https://www.raklagever.com/match/23.5.10/index.htm Zitat: דיאנה, 23, שור, 168, 55 ק''ג, אוקראינה פולטבה, עיניים אפורות, סטודנטית, רווקה, אנגלית מצויינת, נבונה ומלאת חיים. מקשיבה לקלאסי ודיסקו, קוראת רומנים. יוצאת לקונצרטים ודיסקו, מתאמנת משחקת ביליארד ורוכבת על סוסים. כדבריה: אני אוהבת את השם שלי ומקווה שגם אתה תאהב...אני חתולית ונשית, אוהבת ספורט ולרקוד, מאמנת לפעמים במכון כושר, אם אתה רוצה להכיר אותי, אתה חייב לביות אדם מאושר, ובטוח שלעולם לא תכיר מישהי כמוני... רוצה גבר נחמד עם לב רחב, רומנטי ומתוק עד 30
Google Übersetzung
Zitat:Diana, 23, Taurus, 168, 55 kg, Ukraine Poltawa, graue Augen, ein Student, Single, sehr gut Englisch, smart und voller Leben. Hören einer Disco Klassiker, Romane zu lesen. Out Konzerte und Disco, Billard spielen und üben Reitpferde. Sie sagte, ich liebe meinen Namen und hoffen, dass Sie lieben ... Ich bin Katzen-und feminin, wie Sport und Tanz, Fitness-Trainer Manchmal, wenn Sie mich wissen wollen, müssen Sie die Domestikation einer glücklichen Person, und sicher würde jemand, der einen Mann wie mich will nicht erkennen ... schön großzügig, romantisch, süß 30