Google

World Wide Web anti-scam

Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Normales Thema Olga <olgalovebeat@gmail.com> (Gelesen: 919 mal)

Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Olga <olgalovebeat@gmail.com>
22. November 2020 um 19:21

Zdraveĭte. Kazvam se Olga. Az sŭm ot grad Kazan, koĭto se namira v Rusiya. Na 29 godini sŭm. Moyat rŭst e malŭk, samo 170 sm. Teglo 55 kg. Rabotya kato kozmetik v salon za krasota. Imam meditsinska stepen. Nyamam loshi navitsi)) Osven ako ne obicham da se smeya i da peya pod dusha! Nikoga ne sŭm bil ofitsialno zhenen i nyamam detsa. Nadyavam se, che tova ne e problem za vas. Tŭrsya lyubim bŭdesht sŭprug. Nadyavam se da ste vie. Kakvo mislish za tova? Az sŭm tvŭrde bŭrz))? V ochakvane na otgovor ot vas. Kazhi mi kakvo tŭrsish i kakvo pravish v zhivota ... Mnogo ste lyubopitni kŭm men! Olga.

Spoiler für View translation:
Hallo. Ich heiße Olga. Ich komme aus der Stadt Kasan in Russland.
Ich bin 29 Jahre alt. Meine Größe ist klein, nur 170 cm. Gewicht 55 kg. Ich arbeite als Kosmetikerin in einem Schönheitssalon.
Ich habe einen medizinischen Abschluss.
Ich habe keine schlechten Gewohnheiten)) Es sei denn, ich lache und singe gerne unter der Dusche!
Ich war nie offiziell verheiratet und habe keine Kinder. Ich hoffe das ist kein Problem für dich.
Ich suche einen geliebten zukünftigen Ehemann. Ich hoffe du bist es.
Was denkst du darüber? Ich bin zu schnell))?
Erwarte deine Rückmeldung. Sag mir, wonach du suchst und was du im Leben tust ...
Du bist sehr neugierig auf mich!
Olga.

Off Topic KommentarMore pictures in the gallery: Smiley

Spoiler für QuadraNet, USA, Network sharing device or proxy server:
Return-Path: <olgalovebeat@gmail.com>
Delivered-To: XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.219.66 as permitted sender) client-ip=209.85.219.66; envelope-from=olgalovebeat@gmail.com; helo=mail-qv1-f66.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) Quelltext.d=gmail.com Quelltext.i=@gmail.com Quelltext.b="jD99yRIB"
Received: from mail-qv1-f66.google.com (mail-qv1-f66.google.com [209.85.219.66]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 5580D40D7FF8 for <XXX>; Thu, 19 Nov 2020 21:43:31 +0200 (EET)
Received: by mail-qv1-f66.google.com with SMTP id a15so3491650qvk.5 for <XXX>; Thu, 19 Nov 2020 11:43:31 -0800 (PST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=date:from:message-id:to:subject:mime-version; bh=xBS3OxdBo2TEp3Vo3O6BM1rx3Vo1BAOY+/EK3l6K5cE=; b=jD99yRIBPsCOpJbh22dXZbQ9x/YTr/UyQOix83VupiWAwlxjLCSjXyIRakohD+UFo/ tmF35g/Rz9Gf1IA2aSMDfJI/laq4p5e4YpdBP3GRqCZzDJC5KzK9BAf0tg3PBSgHXtey AoE4vsh0TAmEpM+eIeqSdRaCwkOeWfhU696qRXcA1yYsOUxBPEiJLL/Mg0hKYuVvrv76 7Sd29eIBr1l+jFr+t2OoyHbyGykxRcM31yBgRt+9tSC4qSQpaDu0M2x5E10t2tGIk8TC 2/26c7CCS3mUYaHm4gpxdcMOyLZDIIv1/AlQPsencTDTU4rxdZhE8git8nI39wGGP4Pu rhGg==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:date:from:message-id:to:subject:mime-version; bh=xBS3OxdBo2TEp3Vo3O6BM1rx3Vo1BAOY+/EK3l6K5cE=; b=TVIl2f9gxQjfvzwAFiUdCX1KOgU+C1om99hTfWe7CVN0Dlls83SHKvPSKpCq34spvz 9mqsQBykgMsyAarTEOCb8Ub4J8YLJUlf15x3KXEjMDU3Ec5YfD3trdEcOCGe0B8+rUNj 6dU1ZF2cNnFKjSHW054FYoRHfVUNdtSE0jSyw5CLE/JriOck7RULMOPUcVkPCvMVHlj+ /WuIFfmQ1ZV1gACDfUUAmMcu3hFeFNe3YPCG2wshB7rw0FnnWrpu47T8fhnkb6FWq7kc 61gZJip5Y9FmOFJNk3nKLVON7N/dRod5WTlGb531uaFCHq49aGcOq3eg9Puct7HXs+ZZ skqw==
X-Gm-Message-State: AOAM533PWyd3caWB1WuShH0pgejI7hOk7UVHuliGsRSruEIoJnWdAyMK o4L36sCbsXsLiE6tkW2YZLufR1XPJu9FBA==
X-Google-Smtp-Source: 
X-Received: by 2002:a0c:c30d:: with SMTP id f13mr13125093qvi.29.1605815009932; Thu, 19 Nov 2020 11:43:29 -0800 (PST)
Received: from [10.150.201.233] ([104.129.18.206]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA id c6sm604394qkg.54.2020.11.19.11.43.12 for <XXX> (version=TLS1 cipher=AES128-SHA bits=128/128); Thu, 19 Nov 2020 11:43:29 -0800 (PST)
Date: Thu, 19 Nov 2020 22:17:48 +0300
From: Olga <olgalovebeat@gmail.com>
X-Priority: 3 (Normal)
Message-ID: <137281753.20201119221748@gmail.com>
To: XXX
Subject: =?utf-8?B?0JfQtNGA0LDQstC10LnRgtC1?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="----------0AF19704B168FFB7A"
« Zuletzt geändert: 19. April 2025 um 07:25 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Re: Olga <olgalovebeat@gmail.com>
Antwort #1 - 22. November 2020 um 20:17

Zdraveĭte XXX! Blagodarya vi, che otgovorikhte. Sreshtnakhme se otdavna. No nyamakh vreme da ti pisha. No togava se setikh za teb i reshikh da pisha. Vednaga shte otgovorya na nyakoi tochki. Izpolzvam imeĭl, zashtoto tova ne e pŭrviyat mi opit za onlaĭn zapoznanstva. Mislya, che bi bilo glupavo da se kazhe prez 21 vek, che nikoĭ nikoga ne se e sreshtal v internet. Ili go napravi za pŭrvi pŭt. Da, imam telefon i raboti. Kakto mozhete da si predstavite, chesto sŭm chuval podobni vŭprosi. Shto se otnasya do telefonniya nomer. Sega nyama da vi go dam. Iskam da razbera kakŭv chovek si. Kakto vi kazakh, tova ne e pŭrvoto vi poznanstvo. Opitakh se dva pŭti da se sreshtna s mŭzhe ot vashata strana. No popadnakh na nyakoi stranni khora. Dadokh i telefonniya si nomer i sled tova telefonŭt mi beshe razkŭsan ot obazhdaniya, sŭobshteniya, nyakakŭv spam. Pochti izgubikh uma si. Ne mislekh, che tova shte e vŭzmozhno. Vtoriyat mŭzh me pomoli za razgoleni snimki. Ili toĭ shte izprati moya imeĭl i snimki (obshto 3) do nyakoĭ forum. Ne razbrakh kakvo ima predvid. Kakto razbirate, doverieto v khorata e izcheznalo, no zhelanieto da namerite edinstveniya si mŭzh ostava. Shto se otnasya do vŭzrastta. Vŭzrastta ne e vazhna za men. Dori i da ste s 30 godini po-vŭzrastni ot men. Razbiram, che pri takava razlika vŭv vŭzrastta mozhe da ima problemi v seksa. V dneshniya svyat mislya, che pochti vseki problem mozhe da bŭde reshen. Po otnoshenie na seksa. Estestveno e nerazdelna chast ot vrŭzkata. Nyama da se opitvam da vi pisha dŭlgi pisma, za da ne vi omrŭzne. Shto se otnasya do pratenitsite. Nyamam nishto protiv da obshtuvam v prilozhenieto za telegrami. Imate li takova prilozhenie? Tam mozhem da si izprashtame videoklipove, da govorim ili prosto da si pishem. No iskam nyakolko dni komunikatsiya po imeĭl. Nadyavam se da razberete prichinata. I ako se interesuvate ot men, shte se radvam da naucha poveche za vas i vashata strana. Iskam da se premestya vŭv vashata strana za postoyanno prebivavane. Tuk nyamam priyateli ili priyatelki. Ne poznavam roditelite si. Toku-shto me izpratikha v siropitalishte, kogato byakh samo na edna godina. Moyat kharakter e malko tvŭrd. Mozhe bi zashtoto nyamam nikoĭ naokolo. Imam dobro obrazovanie. Iskam da si namerya rabota vŭv vashata strana i da ostana zhiv. Shte se radvam da polucha pismoto Vi otnovo. Mezhdu drugoto, shte se radvam da poluchavam snimkite vi vseki den. Te mi pomagat da ti napisha pismo. Shte chakam otgovor. Olga.

Spoiler für View translation:
Hallo XXX! Vielen Dank für Ihre Antwort.
Wir haben uns vor langer Zeit kennengelernt. Aber ich hatte keine Zeit, Ihnen zu schreiben. Aber dann habe ich an Sie gedacht und beschlossen, Ihnen zu schreiben.
Auf einige Punkte werde ich gleich eingehen. Ich verwende E-Mail, da dies nicht meine erste Erfahrung mit Online-Dating ist.
Ich glaube, es wäre töricht, im 21. Jahrhundert zu behaupten, dass sich noch nie jemand über das Internet kennengelernt hätte. Oder es zum ersten Mal getan.
Ja, ich habe ein Telefon und es funktioniert. Wie Sie sich vorstellen können, habe ich solche Fragen schon oft gehört.
Was die Telefonnummer betrifft. Ich werde es dir jetzt nicht geben.
Ich möchte wissen, was für ein Mensch Sie sind. Wie ich Ihnen sagte, ist dies nicht Ihre erste Bekanntschaft.
Ich habe zweimal versucht, Männer aus Ihrem Land kennenzulernen. Aber ich bin einigen seltsamen Leuten begegnet.
Ich habe auch meine Telefonnummer angegeben und dann wurde mein Telefon mit Anrufen, Nachrichten und etwas Spam bombardiert.
Ich hätte fast den Verstand verloren. Ich hätte nicht gedacht, dass das möglich wäre. Der zweite Mann bat mich um Nacktfotos.
Oder er schickt meine E-Mail und Fotos (insgesamt 3) an irgendein Forum. Ich habe nicht verstanden, was er meinte.
Wie Sie verstehen, ist das Vertrauen in die Menschen verschwunden, aber der Wunsch, Ihren einzigen Mann zu finden, bleibt bestehen.
Was das Alter betrifft. Das Alter ist für mich nicht wichtig. Auch wenn Sie 30 Jahre älter sind als ich.
Ich verstehe, dass es bei einem solchen Altersunterschied zu Problemen beim Sex kommen kann.
Ich glaube, dass in der heutigen Welt fast jedes Problem gelöst werden kann.
In Bezug auf Sex. Es ist selbstverständlich ein integraler Bestandteil der Beziehung.
Ich werde nicht versuchen, Ihnen lange Briefe zu schreiben, damit Ihnen nicht langweilig wird.
Was die Boten betrifft. Ich habe nichts dagegen, über die Telegram-App zu kommunizieren.
Haben Sie eine solche Anwendung? Dort können wir uns gegenseitig Videos schicken, reden oder einfach nur Textnachrichten schreiben.
Aber ich möchte ein paar Tage lang E-Mail-Kommunikation.
Ich hoffe, Sie verstehen den Grund. Und wenn Sie Interesse an mir haben, würde ich mich freuen, mehr über Sie und Ihr Land zu erfahren.
Ich möchte für einen dauerhaften Aufenthalt in Ihr Land ziehen.
Ich habe hier keine Freunde oder Freundinnen. Ich kenne meine Eltern nicht. Ich wurde mit nur einem Jahr in ein Waisenhaus geschickt.
Mein Charakter ist etwas hart. Vielleicht, weil ich niemanden in der Nähe habe.
Ich habe eine gute Ausbildung. Ich möchte in Ihrem Land einen Job finden und am Leben bleiben.
Über einen erneuten Brief von Ihnen würde ich mich freuen.
Übrigens würde ich mich über tägliche Fotos von Dir freuen. Sie helfen mir, Ihnen einen Brief zu schreiben.
Ich werde auf eine Antwort warten. Olga.

« Zuletzt geändert: 19. April 2025 um 06:56 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Stiray
Forum Administrator

Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Antwort #2 - 22. November 2020 um 22:15

Elena <elenakuklalena@gmail.com> <elenaelenleen@gmail.com> <ezajka76@gmail.com> <elenasolnelenochka@gmail.com>

<lenhekelena@gmail.com>
<elenaelenleeen@gmail>
<helenalovely87@gmail.com>
<radmila.nikollaeva@gmail.com> 
<hekenalovey87@gmail.com>

https://fotka.com/profil/KristinaSvi/
https://hotornot.com/lt/profile/0630564651/
https://dating.inbox.lv/profile/view/nA58g4ZlB2GD/

« Zuletzt geändert: 23. August 2024 um 17:47 von Stiray »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Stiray
Forum Administrator

Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Antwort #3 - 12. Mai 2022 um 21:37

Die Bilder wurden bei Yana Kamendanskaya / Jana Kamendanskaja / Яна Каменданская aus Yoshkar Ola geklaut.

https://vk.com/id143458762
https://www.instagram.com/ianakamendanskaia/
« Zuletzt geändert: 23. August 2024 um 17:47 von Stiray »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema