Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Heisses Thema (Mehr als 10 Antworten) Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com> (Gelesen: 1022 mal)
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
12. September 2020 um 18:26
 
Zdraveĭte!
Blagodarya za pismoto ti. Radvam se, che mi napisakhte. Nadyavam se, che v bŭdeshte shte imame dobri otnosheniya.
Ne znam kakvo kazva v pŭrvoto si pismo, zashtoto nikoga ne sŭm se sreshtnal prez internet. Tova e neshto novo i neobichaĭno za men. No shte se opitam da vi napisha dobri pisma. Molya, ne bŭdete prekaleno strogi kŭm greshkite mi v dumite.
I taka, malko za men. Znaesh, che moeto ime e Anastasiya. Roden sŭm na 15 maĭ 1991 g. Az sŭm na 28 godini. Visochinata mi e 169 sm. Tegloto mi e 51 kg. Zhiveya v grad Kazan. Kazan e izvesten grad na Rusiya. V nashiya grad ima mnogo sŭbitiya, sportni sŭbitiya. Tova e mnogo krasiv i golyam grad. Chuvali li ste nyakoga za Kazan?
Imam obrazovanie. Zavŭrsheni kolezha kato friz’or. Vlyazokh v kolezh sled diplomirane, koeto se poyavyava i vposledstvie sled zavŭrsheni kolela, otidete do rabotniya kato rabotna katra. Sega rabotya v salon za krasota. Mnogo obicham rabotata si, vŭpreki tova niskata zaplata.
Sega nyama mŭzh, napŭlno sŭm samoten i svoboden za vrŭzki. Nyamam detsa i nikoga ne sŭm bil bil zhenen. Zhiveya sam v apartamenta si. Imam maĭka, koyato zhivee otdelno ot men. Maĭka mi veche e pensionirana. Bashta mi ne e ostavena, kogato byakh malka. Nikoga ne sŭm go vidyal i ne znam koĭ e toĭ.
Iskam da mi razkazhesh i za teb i za zhivota si. Kazhi mi kak se kazvash Kŭde ste rodeni i v koĭ grad zhiveete? Koga e rozhdeniyata ti den? Kŭde rabotish? Imash li semeĭstvo? Ili si sam? Za men e naistina interesno da nauchite vsichko za vasheto zhivo. Zatova se nadyavam, che shte otgovorim na vsichki moi vŭprosi.
Ne izpolzvam whatsap.
Prashtam vi otnovo moite snimki. Kharesvat li vi? Oshte chakam i vashite snimki v sledvashtoto pismo.
Mislya, che mozhem da govorim po telefona. Ne znam kolko struva da se izpolzva do vashata strana. No mislya, che ne e mnogo skŭpo. Sled tova, ako tŭrsite, mozhete da mi namerite nomera. Shte vi se obadya i shte si pogovorim. Shte se radvam da chuya glasa ti.
Shte se radvam na otgovora vi.
Anastasiya.



Spoiler:
Return-Path: <anastaitsa91@gmail.com>
Delivered-To: XXXXXXXXXXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.166.176 as permitted sender) client-ip=209.85.166.176; envelope-from=anastaitsa91@gmail.com; helo=mail-il1-f176.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) Quelltext.d=gmail.com Quelltext.i=@gmail.com Quelltext.b="IpeO1I7E"
Received: from mail-il1-f176.google.com (mail-il1-f176.google.com [209.85.166.176]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id AC230603ACA8 for <XXXXXXXXXXXXXX>; Mon, 8 Jun 2020 01:25:45 +0300 (EEST)
Received: by mail-il1-f176.google.com with SMTP id a13so15023315ilh.3 for <XXXXXXXXXXXXXXX>; Sun, 07 Jun 2020 15:25:45 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=mime-version:references:in-reply-to:from:date:message-id:subject:to; bh=ps66qI5crLAqyNrRkPEMa+bqbuuK6m4rK2EH4ICngkU=; b=IpeO1I7EJKOyf189kixKwH4xMQ0v0SyTynejEihehP2f9KcdJrAwbc6dyMu+pzct3r PBvbpAbk03h/eMgIUFYjiUqKtyoSjlcrNB5u3ga5SxAKOwW4Rwzi2NOyY7bDxjnHnm9n CEzG/9YF+0oX17KVL5ohON++D5ojqUMJ5jZRgyx+SAYZx3bV5o4/l3x0Gr1CgzNNOEfp LcVGg6VmcMHIPXq89kLl7rmMzaTql2uZZ0sq6zJcVgPncbvdD+FexO58UZcd+j3Kqll8 n6hl9NrfEYELkwpsrNS/8l1UXt8m6LTNLv/Fd/UvcijUmBYmV1eGKvaiJfzXqK8mwElK BQIA==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:mime-version:references:in-reply-to:from:date :message-id:subject:to; bh=ps66qI5crLAqyNrRkPEMa+bqbuuK6m4rK2EH4ICngkU=; b=h0+OXAnh9YGLH/g6KBjr/2nlraoKiqdNr2FQdiVAVi/Wqfy73G5nKz12v9MlkAubU0 tJ7NKod8F/dJMCmuomJ0bHwIcmgnpBYO7bfwTNuZPTy6sZbMjpN5y9+tPcvEbRTiGrR7 mqKgmUEDkzHE+iQb6h/0zxvrRQfG/Cok60ozZW5FQ5Pfwgr9m75Hy6wSqiKZjDiv45GN xRMYMRrSy7HaJx5AjlljyTVqZ+Y0Lz/TJrfr4HQa65ucN5krE5iyh0VeJ9AUsmRguEZf Pv1JV+65KmIg0zzwiPO7SPvWpmW9S6DXy3JuN4u3bU2GjIn6tfGzF7wHcgDslbQWvOWD PTvA==
X-Gm-Message-State: AOAM533m/aFHXQnI0AXYjP8UWVeIfRsEx8cOl6KWidpuy1MbJ+lF+zxb taBPhH6+50OHDOJ8CBfT/04mo+N8MKJE480Wg9KD8/LQqsE=
X-Google-Smtp-Source: zeBKcS6rES0=
X-Received: by 2002:a92:d2cf:: with SMTP id w15mr19375755ilg.225.1591568744141; Sun, 07 Jun 2020 15:25:44 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
References: <CAPuKAA_G42x311hMVYwC0kQCnH0SWdaF-jDisvZixVfO9nhnrg@mail.gmail.com> <2085560518.904253.1591478306543@nm81.abv.bg>
In-Reply-To: <2085560518.904253.1591478306543@nm81.abv.bg>
From: Anastasiya Borisenko <anastaitsa91@gmail.com>
Date: Mon, 8 Jun 2020 01:24:00 +0300
Message-ID: <CAPuKAA_PhDVu7JZv2jXY72_sQiYOXUC1c1GLYPNEYNY__woVmg@mail.gmail.com>
Subject:  =?UTF-8?B?0LnRgtCwINC90LAgdHdvby4=?=
To: =?UTF-8?B?0LzQuNGA0L7RgdC70LDQsiDQnNC40YDQvg==?= <XXXXXXXXXXXX>
Content-Type: multipart/mixed; boundary="000000000000a17ef105a785f962"


Spoiler für View translation:
Hallo!
Danke für deinen Brief. Ich bin froh, dass du mir geschrieben hast. Ich hoffe, dass wir in Zukunft eine gute Beziehung haben werden.
Ich weiß nicht, was ich in meinem ersten Brief sagen soll, weil ich mich noch nie im Internet getroffen habe. Das ist etwas Neues und Ungewöhnliches für mich. Aber ich werde versuchen, dir gute Briefe zu schreiben. Bitte seien Sie nicht zu streng mit meinen Fehlern in Worten.
Also ein bisschen für mich. Du weißt, mein Name ist Anastasia. Ich wurde am 15. Mai 1991 geboren. Ich bin 28 Jahre alt. Ich bin 169 cm groß und 51 kg schwer. Ich lebe in der Stadt Kasan. Kasan ist eine berühmte Stadt in Russland. In unserer Stadt gibt es viele Veranstaltungen, Sportveranstaltungen. Dies ist eine sehr schöne und große Stadt. Hast du jemals von Kasan gehört?
Ich habe eine Ausbildung. Ich habe das College als Friseur abgeschlossen. Nach dem Abschluss ging ich aufs College und sobald ich das College abgeschlossen hatte, arbeitete ich als Friseur. Jetzt arbeite ich in einem Schönheitssalon. Ich liebe meinen Job trotz des niedrigen Gehalts sehr.
Ich habe jetzt keinen Ehemann, ich bin völlig einsam und frei für Beziehungen. Ich habe keine Kinder und war nie verheiratet. Ich wohne alleine in meiner Wohnung. Ich habe eine Mutter, die getrennt von mir lebt. Meine Mutter ist bereits im Ruhestand. Mein Vater hat uns verlassen, als ich klein war. Ich habe ihn nie gesehen und weiß nicht, wer er ist.
Ich möchte, dass du mir von dir und deinem Leben erzählst. Sag mir deinen Namen Wo wurdest du geboren und in welcher Stadt lebst du? Wann hast Du Geburtstag? Wo arbeitest du? Hast du eine Familie? Oder bist du alleine? Es ist wirklich interessant für mich, alles über dein Leben zu lernen. Ich hoffe, Sie beantworten alle meine Fragen.
Ich benutze kein Whatsap.
Ich sende dir wieder meine Fotos. Magst du sie? Ich werde im nächsten Brief auf Ihre Fotos warten.
Ich denke, wir können telefonieren. Ich weiß nicht, wie viel es kostet, Ihr Land anzurufen. Aber ich denke nicht, dass es sehr teuer ist. Wenn Sie möchten, können Sie mir daher Ihre Nummer geben. Ich rufe dich an und wir reden. Ich werde mich freuen, Ihre Stimme zu hören.
Ich freue mich über Ihre Antwort.
Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 15:54 von Webmaster » 
Grund: Scammer using Pictures by Ekaterina Halturina 
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #1 - 12. September 2020 um 18:27
 
Zdraveĭ XXX! Radvam se da polucha otnovo pismoto vi. Kak beshe denyat ti? Nadyavam se da imam khubav den.
Kazhi mi, obichash li da chetesh pismata mi? Tova e vazhno za men. Zashtoto se opitvam da pisha taka, che da ti e interesno da tŭrsish s men. Ne iskam da mislya, che sŭm skuchno momiche. Za sŭzhalenie, sega moga da tŭrsya s vas samo po imeĭl. Naskoro schupikh telefona si, taka che ne moga da izpolzvam mesindzhŭri. No moga da vi pisha pisma vseki den v svobodnoto vreme. Nadyavam se tova da ne e problem za vas.
Dnes iskam da vi kazhe zashto reshite da se opitam da se sreshtna s chuzhdenets. Tazi misŭl mi doĭde, sled kato se razocharovakh ot mŭzhete ot moya grad. Tuk ne mozhe da se sreshtne seriozen mŭzh. Te ne byakha gotovi za seriozna vrŭzka. Te ne znayat kak da obichat. Ako zapochnete da govorite s tyakh za bŭdeshteto, sega se opitaĭte da se obŭrnete kŭm men. Razbrakh, che ne iskam da izgradyam otnosheniya s takiva mŭzhe. V rezultat na tova v pŭrvoto si pismo vi pisha, che se interesuva samo ot seriozna vrŭzka. Mnogo se zaradvakh, kogato poluchikh otgovora vi. Za men tova oznachava poveche, tŭrsete i seriozna vrŭzka, a ne igri v Internet. Nadyavam se.
Mozhesh li da tŭrsish poznat v Internet?
Kharesakha mi snimkite ti. Prekrasni snimki.
Mnogo sŭm dovolen, che otgovorikhte na pismoto mi. Sega mozhe da spodeli s vas vashite misli i chuvstva. Nadyavam se, che nyama da mu se prisŭedinim, zashtoto tova e pŭrvoto mi poznanstvo v Internet. Nadyavam se, che se interesuvate tolkova ot nashata komunikatsiya, kolkoto i az. I shte pishem mnogo pisma edin na drug. Ne zabravyaĭte da mi izpratite vashata snimka v sledvashtoto pismo.
Shte chakam netŭrpelivo.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo xxx! Ich freue mich, Ihren Brief wieder zu erhalten. Wie war dein Tag? Ich hoffe du hattest einen schönen Tag.
Sag mir, liest du gerne meine Briefe? Das ist mir wichtig. Weil ich versuche, so zu schreiben, dass es für Sie interessant ist, mit mir zu kommunizieren. Ich möchte nicht, dass du denkst, ich bin ein langweiliges Mädchen. Leider kann ich jetzt nur noch per E-Mail mit Ihnen kommunizieren. Ich habe kürzlich mein Telefon kaputt gemacht, daher kann ich keine Messenger verwenden. Aber ich kann dir in meiner Freizeit jeden Tag Briefe schreiben. Ich hoffe das ist kein Problem für dich.
Heute möchte ich Ihnen sagen, warum ich mich entschlossen habe, einen Ausländer zu treffen. Dieser Gedanke kam mir, nachdem ich von den Männern meiner Stadt enttäuscht war. Ich konnte hier keinen ernsthaften Mann treffen. Sie waren nicht bereit für eine ernsthafte Beziehung. Sie wissen nicht, wie man liebt. Sobald ich anfing, mit ihnen über die Zukunft zu sprechen, versuchten sie sofort, nicht mehr mit mir zu kommunizieren. Mir wurde klar, dass ich keine Beziehungen zu solchen Männern aufbauen wollte. Deshalb habe ich Ihnen in meinem ersten Brief geschrieben, dass ich nur an einer ernsthaften Beziehung interessiert bin. Ich war sehr glücklich, als ich Ihre Antwort erhielt. Für mich bedeutete das, nach einer ernsthaften Verbindung zu suchen, nicht nach Spielen im Internet. Ich hoffe.
Sagen Sie mir, warum Sie im Internet nach einem Bekannten suchen?
Ich mochte deine Fotos. Großartige Bilder.
Ich freue mich sehr, dass Sie auf meinen Brief geantwortet haben. Jetzt kann ich meine Gedanken und Gefühle mit Ihnen teilen. Ich hoffe, Sie werden ihn nicht auslachen, denn dies ist meine erste Bekanntschaft im Internet. Ich hoffe, Sie interessieren sich genauso für unsere Kommunikation wie ich. Und wir werden uns viele Briefe schreiben. Vergiss nicht, mir dein Foto im nächsten Brief zu schicken.
Ich werde ungeduldig warten.
Anastasiya.

« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 15:56 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #2 - 12. September 2020 um 18:28
 
draveĭ XXXXXXXXXXx! Naistina se radva na vasheto pismo. Kak ste? Kak beshe denyat ti?
Imakh normalen den. Sutrinta se sŭbudikh i otidokh na rabota. Rabotikh po tsyal den. Naistina chakakh kraya na rabotniya den, za da moga da procheta pismoto ti. Mnogo se radvam, che mi pishete.
Iskam da mi razkazhete poveche za vashite khobita i zhiznenovazhni interesi. Sega shte vi razkazha za moeto. Mnogo obicham da gotvya, veroyatno, kato mnogo drugi zheni. No moga da kazha, che go pravi mnogo dobre. Imakh naĭ-dobriya uchitel v tozi biznes - tova e maĭka mi. Obicham da eksperimentiram i vinagi imam neshto novo. Shte se radvam da vi pocherpya edin den s yastieto mi. Siguren sŭm, che shte vi kharesa. Razkazhi mi za lyubimata si khrana. Kakvo kharesvash naĭ-mnogo?
Kharesvam sport. Dva pŭti sedmichno ima pochivni dni na rabota. Tezi dni khodya na fitnes. Iskam da poddŭrzham dobra forma. Sŭshto taka mnogo obicham tsvetya. Pisakh vi, che maĭka mi zhivee otdelno ot men. Tya zhivee v malka chastna kŭshta i ima tsvetna gradina. Nie razglezhdame mnogo krasivi tsvetya s neya. Obicham da se grizha za tsvetya i da gledam kato tsŭftyat. Vyarvam, che tsvetyata e naĭ-dobroto, koeto prirodata e sŭzdadena. Shte chakam istoriyata na vashite interesi v sledvashtoto vi pismo.
Kharesakha mi snimkite ti. Ti si krasiv.
Na tova dnes shte zavŭrshim pismoto si. Shte chakam otgovora vi utre. Mozhete da me khapnete za vsichko, koeto vi interesuva da znaete za men. Zadaĭte mi vŭprosi, shte se radvam da im otgovorya. Prashtam vi otnovo moite snimki.
Ochakvam otgovora vi.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXXXXXXXXXx! Ich habe Ihren Brief wirklich genossen. Wie gehts? Wie war dein Tag?
Ich hatte einen normalen Tag. Ich bin morgens aufgewacht und zur Arbeit gegangen. Ich habe den ganzen Tag gearbeitet. Ich habe wirklich auf das Ende des Arbeitstages gewartet, damit ich Ihren Brief lesen konnte. Ich bin sehr froh, dass Sie mir schreiben.
Ich möchte, dass Sie mir mehr über Ihre Hobbys und vitalen Interessen erzählen. Jetzt werde ich dir von mir erzählen. Ich liebe es zu kochen, wahrscheinlich wie viele andere Frauen. Aber ich kann sagen, dass ich es sehr gut mache. Ich hatte den besten Lehrer in diesem Geschäft - das ist meine Mutter. Ich experimentiere gerne und koche immer etwas Neues. Ich werde mich freuen, Sie eines Tages mit meinem Essen zu behandeln. Ich bin sicher, es wird dir gefallen. Erzähl mir von deinem Lieblingsessen. Was magst du am liebsten?
Ich mag Sport. Zweimal in der Woche habe ich arbeitsfreie Tage. In diesen Tagen gehe ich ins Fitnessstudio. Ich möchte in guter Form bleiben. Ich liebe auch Blumen. Ich habe dir geschrieben, dass meine Mutter getrennt von mir lebt. Sie lebt in einem kleinen Privathaus und hat einen Blumengarten. Wir züchten viele schöne Blumen damit. Ich liebe es, Blumen zu pflegen und sie blühen zu sehen. Ich glaube, dass Blumen das Beste sind, was die Natur geschaffen hat. Ich werde in Ihrem nächsten Brief auf die Geschichte Ihrer Interessen warten.
Ich mochte deine Fotos. Du bist wunderschön.
Das ist das Ende meines heutigen Briefes. Ich werde morgen auf deine Antwort warten. Sie können mich alles fragen, was Sie über mich wissen wollen. Stellen Sie mir Fragen, ich beantworte sie gerne. Ich sende dir wieder meine Fotos.
Ich freue mich auf Ihre Antwort.
Anastasiya.

« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 15:57 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #3 - 12. September 2020 um 18:29
 
Zdraveĭ XXX! Mnogo se radvam da poluchavam vasheto pismo. Interesno mi e da nauchite poveche za vas s vsyako novo pismo.
Kak beshe denyat ti? Kakvo e vremeto vi?
Dnes ima strakhotno nastroenie prez tseliya den. Dnes prekarakh s priyatelite si. Prekarakhme si strakhotno. V nachaloto prosto se razkhozhdakhme ot grada. I togava reshikh da sedna v kafene. Vinagi sŭm v otlichno nastroenie sled sreshta s priyateli. Imash li mnogo priyateli? Kolko chesto gi vizhdate? Kak prekarvate vremeto si zaedno? Priyatelite mi i az se dogovorikhme sled sledvashtiya pŭt da otidem na kino. Obicham da gledam romantichni komedii, nauchna fantastika. I razbira se, kato vsichki momicheta, obicham da gledam melodrami, filmi za lyubovta. Kakvi filmi kharesvash? Khodish li chesto na kino? Ili gledate filmi v doma?
Dnes reshite, che bi bilo chudesno da posetite vashata strana v bŭdeshte. Nikoga ne sŭm bil v chuzhbina. Ryadko napuskakh grada si i byakh samo v sŭsedni gradove. No tova ne oznachava, che ne obicham da pŭtuvam. Prosto nyama vŭzmozhnost za zaminavane za chuzhbina. Bikh iskal da posetya mnogo strani. Obicham da gledam programi za pŭtuvane po televiziya. Nadyavam se, ako nyakoĭ den shte ima vŭzmozhnost da pŭtuvate v chuzhbina. Pŭtuvali li ste mnogo? V kakvi strani ste bili? Kakvi ezitsi znaesh? Znam angliĭski i moga da govorya svobodno. Poradi spokoĭno mozhe da se pŭtuva, znaeĭki angliĭski. Vsyaka godina poluchavavam vakantsiya na rabota. Mislekh, che bi bilo chudesno da prekaram sledvashtata si vakantsiya v chuzhbina i da proverim nashata sreshta. Veroyatno e tvŭrde rano da se govori za tova. No bikh se radval da se zapoznaem. Kakvo mislish za tova?
Kharesakha mi snimkite ti. Izglezhdash strakhotno. Rodninite mi me narichat ​​Nastya. Shte ti se obadish, ako mi dadesh nomera.
Iskam da otgovorite podrobno na vŭprosite mi. Po tozi nachin mozhem da nauchim poveche edin za drug. Iskam da naucha neshto novo za vas vseki den. I shte bŭde chudesno, ako izpratya oshte snimki.
Shte chakam otgovora vi utre.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX! Ich freue mich sehr über Ihren Brief. Ich bin daran interessiert, mit jedem neuen Brief mehr über Sie zu erfahren.
Wie war dein Tag? Was ist deine Zeit?
Heute habe ich den ganzen Tag gute Laune. Ich habe heute mit meinen Freunden verbracht. Wir hatten eine tolle Zeit. Am Anfang sind wir einfach durch die Stadt gelaufen. Und dann beschlossen sie, in einem Café zu sitzen. Ich bin immer gut gelaunt, nachdem ich Freunde getroffen habe. Hast du viele Freunde? Wie oft siehst du sie? Wie verbringst du deine Zeit zusammen? Meine Freunde und ich waren uns einig, das nächste Mal ins Kino zu gehen. Ich schaue gerne romantische Komödien, Science Fiction. Und natürlich schaue ich wie alle Mädchen gerne Melodramen, Filme über die Liebe. Welche Art von Filmen mögen Sie? Gehst du oft ins Kino? Oder schaust du zu Hause Filme?
Heute habe ich beschlossen, dass es großartig wäre, Ihr Land in Zukunft zu besuchen. Ich bin noch nie im Ausland gewesen. Ich habe meine Stadt selten verlassen und war nur in Nachbarstädten. Das heißt aber nicht, dass ich nicht gerne reise. Ich hatte einfach keine Gelegenheit ins Ausland zu gehen. Ich würde gerne viele Länder besuchen. Ich schaue gerne Reiseprogramme im Fernsehen. Ich hoffe, dass ich eines Tages die Möglichkeit haben werde, ins Ausland zu reisen. Bist du viel gereist? In welchen Ländern bist du gewesen? Welche Sprachen kennst du? Ich kann Englisch und kann es fließend sprechen. Deshalb kann ich sicher reisen und Englisch sprechen. Jedes Jahr bekomme ich Urlaub bei der Arbeit. Ich dachte, es wäre großartig, meinen nächsten Urlaub im Ausland zu verbringen und unser Treffen abzuhalten. Es ist wahrscheinlich zu früh, um darüber zu sprechen. Aber ich würde dich gerne treffen. Was denkst du darüber?
Ich mochte deine Fotos. Du siehst super aus. Meine Verwandten nennen mich Nastya. Ich rufe dich an, wenn du mir die Nummer gibst.
Ich möchte, dass Sie meine Fragen ausführlich beantworten. Auf diese Weise können wir mehr voneinander lernen. Ich möchte jeden Tag etwas Neues über dich erfahren. Und es wird toll sein, wenn Sie mir mehr Bilder schicken.
Ich werde morgen auf Ihre Antwort warten.
Anastasiya.

« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 15:59 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #4 - 12. September 2020 um 18:31
 
Zdraveĭ XXX! Blagodarya za pismoto ti. Vashite pisma vinagi me razveselyat. Dovolen sŭm, che se opitvash da otgovorish na vŭprosa mi. Za men tova oznachava, che sŭm vi interesna. Kato vi kazakh, tova e vazhno za men. Kak e nastroenieto ti?
Kharezakha mi vzekh tenis.
Po-rano vi pisakhte za tova, zashtoto ne mozhete da izgradite seriozna vrŭzka s mŭzhe. Pisakh vi, che sŭm razocharovan ot tyakh. Dnes bikh iskal da vi kazhe tochno ot kakvoto byakh razocharovan. Na pŭrvo myasto, v tyakhnata lekomislie. Nikoĭ mŭzh ne me vzeme seriozno. Nikoĭ ne iskashe da sŭzdade semeĭstvo s men. Te nyamakha tseli v zhivota, ne se stremyakha kŭm nishto. Mislya, che te prosto se strakhuvash ot otgovornostta. Mozhe sŭshto da bŭdat mŭrzelivi i obichai da zloupotrebyavat s alkokhol. Az samiyat ne piya i ne pusha. Nyamam loshi navitsi. Izobshto ne sŭm protiv moya mŭzh da pie alkokhol. No ne obicham, kogato mŭzh pie chesto i v golemi kolichestva. S techenie na vremeto tezi khora tryabva da se kontrolirat i da se kontrolira dŭrzhavata. S tezi mŭzhe ne moga da izgradya seriozna vrŭzka. Mislya, che chovek mozhe da bŭde shtastliv i v dobro nastroenie bez alkokhol. I az sŭm gotov da napravya vsichko za tova. Razkazhete mi za otnoshenieto kŭm alkokhola. Kolko chesto piete? Pushite li?
Dnes se zapoznakh s naĭ-dobrata si priyatelka. Kazva se Anna. Poznavam ya ot det·stvoto. Omŭzhena e i ima dete. Mnogo e shtastliva v braka. Gledam semeĭstvoto im i mechtae, che nyakoĭ den shte bŭda tolkova shtastliva, kolkoto i tya. Sŭprugŭt ĭ se opitva da napravi vsichko, taka che semeĭstvoto im e shtastlivo i nyama nuzhda ot. Toĭ raboti mnogo za tova. Sreshtnakh Anna i az pokazakh da posetite maĭka mi. Tya shtastlivo se sŭglasyava i otidekhme pri maĭka mi. Pikhme chaĭ i si pogovorikhme. Te sa naĭ-blizkite khora do men i mozhe da im kazhe vsichko. Eto zashto tryabva da gi razkazhete za nashata komunikatsiya s vas. Mnogo se radvat, che sreshtnakh mŭzh kato teb. Maĭka mi se sŭznava, zashtoto dvamata s vas nikoga ne se vizhdat. Mama ne vyarva v podobni otnosheniya v Internet. Tya me pomoli da vnimavam. Zashtoto Internet sega e mnogo izmama i lŭzhi. Ne sŭm siguren, che namereniyata sa sŭs seriozni i ne me sreshtnat zaradi igri ili zabavleniya. Mozhe sŭshto taka da obeshtaete, che namereniyata mi sa chisti. Vsichko, koeto iskam, e da namerya mŭzh, s koeto shte bŭda shtastliv. Kazakh na maĭka mi, che nyama nuzhda da se trevozhim za nishto. Nyama da me naranite. Tova e vyarno?
Dnes zavŭrshvam pismoto si. Naistina s netŭrpenie ochakvam vashiya otgovor. Nadyavam se da mi pishete naĭ-skoro.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX! Danke für deinen Brief. Deine Briefe machen mich immer munter. Ich bin froh, dass Sie versuchen, meine Fragen zu beantworten. Für mich bedeutet das, dass ich für Sie interessant bin. Wie ich dir sagte, ist mir das wichtig. Wie ist Ihre Stimmung?
Ich mochte Tennis.
Ich habe Ihnen vorhin geschrieben, warum ich keine ernsthafte Beziehung zu Männern aufbauen kann. Ich habe dir geschrieben, dass ich von ihnen enttäuscht war. Heute möchte ich Ihnen genau sagen, wovon ich enttäuscht war. Zuallererst in ihrer Frivolität. Kein Mann nahm mich ernst. Niemand wollte mit mir eine Familie gründen. Sie hatten keine Ziele im Leben, sie strebten nichts an. Ich denke, sie hatten nur Angst vor Verantwortung. Sie waren auch faul und liebten es, Alkohol zu missbrauchen. Ich selbst trinke oder rauche nicht. Ich habe keine schlechten Gewohnheiten. Ich bin überhaupt nicht dagegen, dass mein Mann Alkohol trinkt. Aber ich mag es nicht, wenn ein Mann oft und in großen Mengen trinkt. Mit der Zeit verlieren solche Menschen die Kontrolle und verhalten sich schrecklich. Ich kann keine ernsthafte Beziehung zu diesen Männern aufbauen. Ich denke, eine Person kann ohne Alkohol glücklich und gut gelaunt sein. Und ich bin bereit, etwas dagegen zu unternehmen. Erzähl mir von deiner Einstellung zu Alkohol. Wie oft trinkst du? Rauchen Sie?
Heute habe ich meinen besten Freund getroffen. Ihr Name ist Anna. Ich kenne sie seit meiner Kindheit. Sie ist verheiratet und hat ein Kind. Sie ist sehr glücklich in ihrer Ehe. Ich kümmere mich um ihre Familie und träume davon, dass ich eines Tages so glücklich sein werde wie sie. Ihr Mann versucht alles, damit ihre Familie glücklich ist und nichts braucht. Er arbeitet hart dafür. Ich traf Anna und lud sie ein, meine Mutter zu besuchen. Sie stimmte glücklich zu und wir gingen zu meiner Mutter. Wir tranken Tee und redeten. Sie sind mir am nächsten und ich kann ihnen alles erzählen. Also habe ich beschlossen, ihnen von unserer Kommunikation mit Ihnen zu erzählen. Sie sind sehr glücklich, einen Mann wie Sie getroffen zu haben. Meine Mutter zweifelt, weil Sie und ich uns noch nie gesehen haben. Mama glaubt nicht an solche Beziehungen im Internet. Sie bat mich, vorsichtig zu sein. Weil das Internet jetzt viel Betrug und Lüge ist. Aber ich bin sicher, deine Absichten sind ernst und du hast mich nicht zum Spielen oder Spaß getroffen. Ich kann Ihnen auch versprechen, dass meine Absichten rein sind. Ich möchte nur einen Mann finden, mit dem ich glücklich sein werde. Ich sagte meiner Mutter, wir müssten uns um nichts kümmern. Du wirst mich nicht verletzen. Das ist wahr?
Ich beende heute meinen Brief. Ich freue mich sehr auf Ihre Antwort. Ich hoffe du schreibst mir so schnell wie möglich.
Anastasiya.

« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 16:00 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #5 - 12. September 2020 um 18:32
 
sŭzhalyavam
Skŭpi moĭ priyatel, pristignakh bezopasno v Moskva i se radvam da vidya pismoto ti.
Sega sŭm mnogo tŭmen i trudno govorya. Boli me sega, a ochite mi sa pŭlni sŭs sŭlzi, zashtoto ti si moyat lyubim i skrit chovek.
Az ne iskam da te zagubya.
Ima malŭk problem, no ako toĭ ne bŭde reshen, nyama da mozhe da doĭde vŭv vashata strana.
Problemŭt e v malko kolichestvo pari, no ne e sram, za da pomognete za pomosht, poradi reshite da se spravite s nas. Ne iskam da mislish losho za men.
Mila, opitakh se sam da resha problema, no ne se poluchava.
Strakhuvam se, che nyama da mi izpratite problema i nyama da mozhete da mi pomognete, pomognete, mislete da mislite losho.
Ti mi stana staen chovek, kŭm kogoto izpitvam silni chuvstva. Sega sŭm v zaguba, strakhuvam se da zagubya zavinagi.
Ne znam kakvo shte napravya v momenta, no ne mislya, che shte mi pomognete da reshite problema.
Ne znam dali da znaem da znaete za kakŭv problem govorite.
Ochakvam s netŭrpenie otgovora vi, za da razbera kakvo mislite za napisanoto ot men. Strakhuvam se da ne te zagubya, ti si prekrasen i mil chovek, a sreshtata s teb beshe moyata golyama mechta.
Siguren sŭm, che shte imame shtastlivo bŭdeshte zaedno, po vreme na nashata korespondentsiya mnogo svikna.
Mechtaekh za denya na pŭrvata ni sreshta, kakto pravi lyubovta ili strasten, goresht, div seks.
Sega nashata sreshta e pod zaplata i mozhe da se osŭshtestvi vŭv vashata strana, tŭĭ kato tova sŭshto e vazhno da se pridobie praktika, sled koeto mozhe da se poluchi normalna rabota vŭv vashata strana.
Byakh tolkova glupava, che si mislekh, che skoro shte se sreshtna s teb i noviyat zhivot shte zapochne!
Shte izchakam pismoto vi, nadyavam se, mozhete bŭrzo da otgovorite.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Es tut mir Leid
Mein lieber Freund, ich bin sicher in Moskau angekommen und freue mich über Ihren Brief.
Ich bin jetzt sehr traurig und habe es schwer zu sprechen. Es tut jetzt weh und meine Augen sind voller Tränen, weil du meine geliebte und liebe Person bist.
Ich will dich nicht verlieren.
Ich habe ein kleines Problem, aber wenn es nicht gelöst ist, kann ich nicht in Ihr Land kommen.
Das Problem ist ein kleiner Geldbetrag, aber ich schäme mich, Sie um Hilfe zu bitten, deshalb habe ich beschlossen, unseren Dialog zu beenden. Ich möchte nicht, dass du schlecht über mich denkst.
Schatz, ich habe versucht, das Problem selbst zu lösen, aber es hat nicht funktioniert.
Ich habe Angst, dass Sie nicht auf mein Problem hören und mir nicht helfen können, Sie werden schlechte Worte über mich denken.
Du bist mir eine liebe Person geworden, für die ich starke Gefühle habe. Ich bin jetzt verloren, ich habe Angst, dich für immer zu verlieren.
Ich weiß nicht, was ich jetzt tun werde, aber ich glaube nicht, dass es mir helfen wird, das Problem zu lösen.
Ich weiß nicht, ob Sie wissen möchten, über welches Problem ich spreche.
Ich freue mich auf Ihre Antwort, um herauszufinden, was Sie von dem halten, was ich geschrieben habe. Ich habe Angst, dich zu verlieren, du bist eine wundervolle und freundliche Person, und dich zu treffen war mein großer Traum.
Ich bin sicher, dass wir gemeinsam eine glückliche Zukunft haben werden. Während unserer Korrespondenz habe ich mich sehr an Sie gewöhnt.
Ich träumte vom Tag unseres ersten Treffens, wie wir uns lieben oder leidenschaftlichen, heißen, wilden Sex.
Und jetzt ist unser Treffen in Gefahr und ich kann meine Zukunft in Ihrem Land ruinieren, weil es für mich auch wichtig ist, eine Praxis zu erwerben, nach der ich einen normalen Job in Ihrem Land bekommen kann.
Ich war so dumm, dass ich dachte, ich würde dich bald treffen und mein neues Leben würde beginnen!
Ich werde auf Ihren Brief warten, ich hoffe, Sie können schnell antworten.
Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 16:01 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #6 - 12. September 2020 um 18:33
 
Zdraveĭ skŭpi! Shtastliv sŭm da poluchavam pismoto ti. Lipsvakh li ti? Naistina ti mi lipsvash i mislekh za teb den i nosht. Imam tolkova mnogo mechti i fantazii, che bikh iskal da gi preveda v realnostta.
Sega ima takŭv period v zhivota mi, che stava vsichko po-obiknoven i skuchen. Pribiram se vkŭshti i se potopya v praznotata. Po navik, vklyuchvasht televizora, za da se zabavlyavate po nyakakŭv nachin. No tova ne mi pomaga. Dushata mi e prazna. Iskam da popŭlnya tazi praznota. No mi lipsva chovek, blizŭk do men. Iskam da se vturna vkŭshti sled rabota, za da vidya otnovo lyubimiya si mŭzh. Iskam da pochuvstvam grizha i podkrepa. Iskam da prekaram vremeto s lyubimiya si. Iskam da spodelya mislite si s lyubimiya. Trudno e da zadŭrzhish vsichko v sebe si Nevŭzmozhno e da se pokazhe slabostta na drugi khora, koito khora, khora, khora, drugi khora, drugi khora, drugi khora, drugi khora. Izpolzvaĭte za kopnezh me izgarya otvŭtre. Iskam da obicham i da bŭda obichan. Tova e estestveno i prosto zhelanie. No razgovarya s vas mi pomaga da zabravite kopnezha. Dostavyash mi radost i udovolstvie s pismata si. Obshtuvaneto ne e shtastie za men. Donesokhte novi tsvetove v moya siv i monotonen zhivot. I az sŭm vi mnogo blagodaren za tova.
Iskam da znam, che ne tŭrsite bogat mŭzh, kakto pravi mnogo zheni sega. Ne se interesuvam ot bogat·stvo i skŭpi podarŭtsi. Naĭ-vazhnoto za men e, che mozhe da me zashtiti sŭprugŭt mozhe da osiguri nasheto semeĭstvo vsichkomochno neobkhodimo neobkhodimo. A ostanaloto, v sŭotvet·stvie s men, tryabva da se napravi ot zhena. Tryabva da mozhete da izkhvŭrlite semeĭstvoto, e neobkhodimo da pochistite drekhite, da pochistite kŭshtata. No mnogo zheni ne iskat da napravyat tova. Predpochitam da imam usluga v kŭshtata. Ne e li naistina losho gotveneto za semeĭstvoto? Dali pochistvaneto na kŭshtata e losho? Sutrin vizhda sŭprugata si da raboti s vkusna zakuska, a vecher da se sreshtne s vkusna vecherya. Tova e istinsko semeĭno shtastie. I az iskam tova. Razbira se, razbiram, che otnosheniyata ne sa samo virtualni. Ne mislya, che vecherta sme blizo do istinskata seriozna vrŭzka. Tova e sledvashtiyat etap ot nashite otnosheniya. Informatsiyata mi ne protivorechi na dumite mi.
Dnes priklyuchvam pismoto si, no ne spiram da mislya za vas. Ochakvam otgovora vi.
Vashata Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo Schatz! Ich freue mich über Ihren Brief. Hast du mich vermisst? Ich habe dich wirklich vermisst und Tag und Nacht an dich gedacht. Ich habe so viele Träume und Fantasien, dass ich sie gerne wahr werden lassen möchte.
Jetzt gibt es eine solche Zeit in meinem Leben, dass es immer gewöhnlicher und langweiliger wird. Ich gehe nach Hause und tauche in die Leere ein. Normalerweise schalte ich den Fernseher ein, um Spaß zu haben. Aber das hilft mir nicht. Meine Seele ist leer. Ich möchte diese Lücke füllen. Aber ich vermisse jemanden in meiner Nähe. Ich möchte nach der Arbeit nach Hause eilen, um meinen geliebten Mann wiederzusehen. Ich möchte mich umsorgt und unterstützt fühlen. Ich möchte Zeit mit meinem geliebten Menschen verbringen. Ich möchte meine Gedanken mit meinem geliebten Menschen teilen. Es ist schwierig, alles für sich zu behalten. Es ist unmöglich, anderen Menschen Schwäche zu zeigen, aber nur mit einem geliebten Menschen kann man ehrlich sein. Ein Gefühl der Sehnsucht brennt in mir. Ich will lieben und geliebt werden. Dies ist ein natürlicher und einfacher Wunsch. Aber mit dir zu reden hilft mir, die Sehnsucht zu vergessen. Du gibst mir Freude und Vergnügen mit deinen Briefen. Unsere Kommunikation ist Glück für mich. Du hast neue Farben in mein graues und eintöniges Leben gebracht. Und dafür bin ich Ihnen sehr dankbar.
Ich möchte, dass Sie wissen, dass ich keinen reichen Mann suche, wie es jetzt viele Frauen tun. Ich interessiere mich nicht für Reichtum und teure Geschenke. Das Wichtigste für mich ist, dass mein zukünftiger Ehemann unserer Familie alles bieten kann, was sie braucht. Und der Rest sollte meiner Meinung nach von einer Frau erledigt werden. Sie muss in der Lage sein, die Familie zu ernähren, es ist notwendig, die Kleidung zu reinigen, das Haus zu reinigen. Aber viele Frauen wollen das nicht. Sie bevorzugen es, ein Dienstmädchen im Haus zu haben. Aber ist Kochen wirklich schlecht für eine Familie? Ist die Reinigung des Hauses schlecht? Am Morgen, um zu sehen, wie ihr Mann mit einem köstlichen Frühstück arbeitet, und am Abend, um ein köstliches Abendessen zu treffen. Das ist wahres Familienglück. Das will ich auch. Natürlich verstehe ich, dass unsere Beziehung nur virtuell ist. Aber ich denke, wir stehen bereits einer wirklich ernsthaften Beziehung nahe. Dies ist nur die nächste Stufe unserer Beziehung. Meine Angaben widersprechen meinen Worten nicht.
Heute schließe ich meinen Brief ab, aber ich höre nicht auf, an dich zu denken. Ich freue mich auf Ihre Antwort.
Deine Anastasia.
« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 16:02 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Voortrekker
Global Moderator
*****
Offline



Beiträge: 1172
Mitglied seit: 14. Juli 2009
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #7 - 13. September 2020 um 00:16
 


.... der Lenin-Platz in Yoshkar Ola
« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 16:02 von Webmaster »  

Unbenannt_028_001.JPG ( 102 KB | Downloads )
Unbenannt_028_001.JPG
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Webmaster
Forum Administrator
*****
Offline


Abgeschlafft und ausgepufft!!

Beiträge: 23882
Standort: Йошкар-Ола
Mitglied seit: 06. Januar 2008
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #8 - 14. September 2020 um 16:12
 
Externe Outings:

<nastyavor9191@mail.ru> 
<nastya.aleksan91@gmail.com> 







« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:54 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Online


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65733
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #9 - 14. September 2020 um 17:21
 
https://avex.tistory.com/487

Zitat:
Hello!
Thanks for your letter. I'm glad you wrote to me. I will hope that in the future we will have a good relationship.
I do not know what to say in my first letter, because I have never met through the Internet before. This is something new and unusual for me. But I will try to write you good letters. Please do not be too strict on my mistakes in words.
So, a little about me. You know that my name is Anastasiya. I was born on May 15, 1991. I am 28 years old. My height is 169 cm. My weight is 51 kg. I live in the city of Kazan. Kazan is a famous city of Russia. In our city there are a lot of events, sporting events. It is a very beautiful and big city. Have you ever heard of Kazan?
I have an education. I graduated from college as a hairdresser. I entered college after graduation, and immediately after graduating from college I went to work as a hairdresser. Now I work in a beauty salon. I really love my job, despite the low salary.
Now I do not have a man, I am completely lonely and free for relationships. I have no children and I have never been married. I live alone in my apartment. I have a mother who lives separately from me. My mom is already retired. My father left us when I was little. I have never seen him and I don’t know who he is.
I want you to tell me about you and your life too. Tell me, what's your name? Where were you born and in what city do you live? When's your birthday? Where do you work? Do you have a family? Or are you alone? It’s really very interesting for me to learn all about your life. Therefore, I hope that you will answer all my questions.
I'm glad you answered me.
I am sending you my photos again. Do you like them? I will also be waiting for your photos in the next letter.
I think we can talk on the phone. I don’t know how much the call to your country costs. But I think that it is not very expensive. Therefore, if you want, you can give me your number. I will call you and we will talk. I will be happy to hear your voice.
I will look forward to your reply.
Anastasiya.
  

2020-09-14_172043.jpg ( 82 KB | Downloads )
2020-09-14_172043.jpg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Online


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65733
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <anastaitsa91@gmail.com>
Antwort #10 - 14. September 2020 um 19:43
 
Das Bild wurde bei Ekaterina Halturina / Jekaterina Chalturina / Екатерина Халтурина aus Yoshkar Ola geklaut.

Kosulechka / Kosulya / Sonya Marmeladova

https://vk.com/kslya
https://vk.com/id425461766
https://www.instagram.com/katyyy_kosulya/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100045960725103
https://urlebird.com/user/kslya1/
« Zuletzt geändert: 31. Oktober 2020 um 15:39 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema