Caut o relatie pe termen lung, aș vrea doar să adăugați și de a construi un gard în jurul valorii de inima ta, nu un zid. Permite altora să vadă, dar nu ușor de atins. Lasă-i să se apropie și, iată, să ia în considerare frumusețea ei.
Îmi place în aer liber, in special.
plajă. De mers pe jos pe plaja de la noapte, valuri crashing agitat, un milion de stele de pe cer, ahhh perfecte pentru mine. Am, de asemenea, cum ar fi de luat masa afara, piese de teatru, filme, artă (un alt din pasiunile mele).
Sunt destul de flexibil în ceea ce privește activitățile de merge.
yahoomail.com
Da mein Rumänisch ein wenig eingerostet ist, habe ich es mit Google übersetzen lassen: Zitat:Auf der Suche nach einer langfristigen Beziehung, würde ich nur hinzufügen, und bauen einen Zaun um das Herz, nicht eine Wand. Lassen Sie andere zu sehen, aber nicht leicht zu erreichen. Lassen Sie ihnen zu nähern, und siehe, betrachten ihre Schönheit.
Ich liebe die Natur, insbesondere.
Strand. Wandern am Strand bei Nacht, Wellen geschüttelt, eine Million Sterne am Himmel, ahhh perfekt für mich. Ich auch gerne essen gehen, Theater, Kino, Kunst (weitere meiner Leidenschaften).
Ich bin in Bezug auf die Arbeitstätigkeiten ziemlich flexibel.
yahoomail.com
Zitat:Subject: Re: janetwilliam von Confirio
From: janetwilliam993@yahoo.com
Date: Mon, 20 Jan 2014 09:24:17 +0000