Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Normales Thema Natalia <natysik@yahoo.com> (Gelesen: 1046 mal)
 
bettemads
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 7
Standort: AALBORG
Mitglied seit: 15. Mai 2010
Geschlecht: männlich
Natalia <natysik@yahoo.com>
16. Mai 2010 um 00:09
 
Hej min k?re Gert! 
Hvordan har du det? 
Jeg ventede Deres brev og meget glad for du tror sa hurtigt svarede. For mig en stor fornojelse at se din vilje til at vores bekendtskab. 
Vi ved lidt, hinanden, men nu efter min forste brev, jeg st?rkt forventer Deres brev. Jeg g?tter pa, at du sandsynligvis skrive en masse andre kvinder. Er det sandt? 
Under alle omst?ndigheder vil jeg gerne forts?tte kommunikationen med dig, fordi du interesseret mig. 
Jeg elsker sport, og tre gange om ugen gar jeg til gymnastik, som udforer forskellige ovelser, det hj?lper til at holde min krop i god form. 
Bare jeg nogle gange gar i svommehallen eller undertiden skate. 
Og hvad sport kan du lide? 
Jeg vil forsoge at fort?lle lidt om min karakter. OK .. 
I mennesker, jeg v?rdi egenskaber som: ?rlighed, forstaelse, oprigtighed og loyalitet. Jeg tror pa k?rlighed og har ingen tvivl om, at den eksisterer. Dette er en meget kostbar folelse og de mennesker, der nogensinde har oplevet denne folelse, meget glad. Sandsynligvis alle kvinder drommer om at finde en god mand og drommer om smukke romantiske forbindelser. Men ofte er disse forhold bringes til ophor meget hurtigt, og jeg tror, at forbindelserne bor ikke kun romantik, men ogsa stabiliteten sa godt. Du vil v?re enig med mig i dette? Jeg virkelig gerne vide din mening. 
Jeg er romantisk kvinde, jeg kan lide at kommunikere med mennesker, og jeg er altid i godt humor. Sommetider trist nar jeg t?nker over det, jeg ensom her, og selvom jeg stadig ikke har en n?r ven, med hvem jeg kunne dele min k?rlighed. Men jeg har ikke t?nkt mig at fortvivle, mener jeg, at en dag denne mand kommer ind i mit liv. 
Jeg vil gerne have tillid til en mand, med hvem jeg vil v?re klar til at slutte mit liv, jeg onsker at stole pa ham og v?re sikker pa, at han aldrig ville forrade mig, eller spool. Og jeg tror, at sadan en person kommer ind i mit liv, jeg bare nodt til at vente. Og jeg er nu bruger internettet, til at forsoge at finde denne person her. 
Faktisk i vores liv kan vi ikke bare vente, vi skal ga til vores mals?tning, og vi skal gore det pa alle mulige mader. 
Jeg tror, det er ogsa meget vigtigt at have en god ven, som du kan altid habe, og som vil hj?lpe dig mentalt i enhver situation. Jeg har mange venner, men disse venner er meget fa. Har du gode venner? 
Jeg elsker at lave mad, og jeg kender en masse opskrifter fra forskellige kulturer. DU nogensinde provet russiske mad? I Rusland. Mange forskellige traditionelle retter Jeg elsker det, nar huset af komfort. Nar gaden er en regn eller meget koldt, jeg gerne bare nyde en stille aften derhjemme. Og hvis varmen pa gaden og solen skinner lyse, jeg og mine venner elsker at ga i parken, i naturen. 
Sammen med dette brev sender jeg dig mit billede. Fort?l mig du kan lide hende? 
Ogsa, da jeg vil v?re meget glad hvis du sender mig dine billeder. OK? 
K?re, maske mit engelsk er ikke s?rlig god, og undskyld mig, hvis jeg lod eventuelle fejl. 
Jeg vil se frem til din nye besked. 
Natalia!



Off Topic KommentarMore pictures in the gallery: Smiley

« Zuletzt geändert: 02. Juli 2012 um 14:09 von Webmaster » 
Grund: ru11409 
Zum Seitenanfang
IP gespeichert
 
Indikation
† Rais †
General Counsel
***
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 6353
Standort: Oberpfalz
Mitglied seit: 04. März 2008
Geschlecht: männlich
Re: Natalia <natysik@yahoo.com>
Antwort #1 - 16. Mai 2010 um 00:18
 
@ bettemads

Smiley

Bitte poste noch den Quelltext zu der Mail und ich versprech dir, daß du dich von ihr trennen wirst. Laut lachend Laut lachend Laut lachend

Oje, Online-Übersetzer nach Dänisch. Das kann was werden. 

Venligst post eller overskriften på den mail, og jeg lover dig, at du vil adskille dig fra det


Karina <karin_love@inbox.ru>
Arina <arinanew2@rambler.ru>
Marina <marinanew2@rambler.ru>
Vera / Verochka <koketka59@yahoo.de>
Lyuda / Lyudmila <pisarenkolyudmila@yahoo.de>
Olga / Olya / Olka <olka.comelina@googlemail.com>
« Zuletzt geändert: 02. Juli 2012 um 14:03 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema