Hier ist nun seine Antwort auf meine Email.
Leider wieder kein Mann für mich - und so schlecht sieht er doch gar nicht aus Good Morning,
Honey how are you doing this morning ? Hope you are feeling fine. Based on my previous discussions and my subsequent reply that i will wait to hear advice from my personal advicer on investment. I hereby come up with the following:
The project i want to go into in Austria is ESTATE BUILDING.
I budgeted about EIGHTY EIGHT MILION ,SEVEN HUNDRED THOUSAND BRITISH POUNDS STERLING (GBP 88,700,000.00) for the intending project. So, you are the person to oversea for the entire project in Austria.
Then, you will cover up the business which will reduce government tax on the project because you are a nationale of Austria, That is the only role you will play including overseaing for the entire project.
You shall not receive any salary from me but, you will get 20% of every annual income. You may ask questions for more clarification or you call me for verbal discussion.
My dear, since i have the money for the project, please take it serious.
Waiting for your quick response on the best way to go about it in Sweden.
Best regards
John williams
+447031855994
Übersetzung: Guten Morgen,
Honey how are you doing this morning? Hope you are feeling fine. Aufgrund meiner bisherigen Diskussionen und meine weitere Antwort, die ich aus meiner persönlichen Beratung Advicer-on-Investment zu hören wartet. Hiermit kommen die folgenden:
Das Projekt möchte ich darauf eingehen in Österreich ist ESTATE GEBÄUDE.
Ich über Eighty Eight MILION, siebenhunderttausend Britische Pfund (GBP 88,700,000.00) für die Absicht Projekt budgetiert. So sind Sie die Person, die in Übersee für das gesamte Projekt in Österreich.
Dann werden Sie decken die Geschäftstätigkeit, die Regierung Steuer auf das Projekt reduziert werden, weil Sie eine nationale Österreich sind, war die einzige Rolle, die Sie spielen auch overseaing für das gesamte Projekt ist.
Sie erhalten keine Vergütung von mir aber, werden Sie 20% aller jährlichen Einkommen zu erhalten.
Sie können ihre Fragen eine weitere Klärung bitten oder rufen Sie mich für die mündliche Erörterung.
Mein lieber, da ich das Geld für das Projekt, bitte nehmen Sie sie ernst.
Warten auf Ihre schnelle Antwort auf die beste Weise, über sie gehen in Schweden.
Mit besten Grüßen
John Williams
+447031855994