Hoi. Fijn dat je reageert. Ik heb erop gewacht. Het leeftijdsverschil schrikt me niet af. Maak je daar geen zorgen over. Het is vandaag bewolkt bij mij in de buurt, met temperaturen tot 16 graden Celsius, maar het regent niet. Daarom besloot ik vanochtend naar het park te gaan om te sporten. Eerst deed ik wat oefeningen en daarna ging ik hardlopen. Omdat het buiten kouder wordt, zijn er de laatste tijd minder mensen in het park. Misschien komen er later meer mensen, maar dan ben ik al aan het werk, dus dat zal ik niet merken. Toen ik thuiskwam, nam ik een douche, ontbeet ik en ging ik naar mijn werk. Eenmaal daar vertelde een collega me dat ze de organisator van de quiz had gesproken; hij had gezegd dat het spel voor vandaag was afgelast omdat hij zich niet lekker voelde. Hij beloofde echter om bij de volgende keer bioscoopkaartjes als prijs weg te geven. Het is jammer dat de organisator ziek is, maar wel leuk dat er een kans is om de volgende keer bioscoopkaartjes te winnen. Ik sprak onlangs met een goede vriendin van me, Marina, en vertelde haar dat de quiz niet doorging. Ze zei dat ik me er niet druk om moest maken en stelde voor dat ik vanavond bij haar langs zou komen. Ze opperde dat we UNO of Monopoly zouden kunnen spelen. Het is lang geleden dat ik Monopoly heb gespeeld; ik vind dat spel erg leuk. In mijn volgende brief vertel ik je hoe mijn avond is verlopen. Ik wil je graag iets over mijn familie vertellen. Mijn vaders naam is Oleg. Maar hij is er niet meer; hij is 10 jaar geleden overleden. Mijn vader was brandweerman. Hij redde mensen en daarom was hij mijn grootste held. Mijn vader is omgekomen bij een brand tijdens zijn werk. Het dak van het huis stortte op hem in. Ik heb de ouders van mijn vader niet gekend; zij zijn al lang geleden overleden. Nu wil ik je iets over mijn moeder vertellen. Mijn moeders naam is Nadezhda. Mijn moeder is 61 jaar oud. Mijn moeder werkt niet; ze is gepensioneerd en woont in het dorp. Mijn oma heet Diana. Mijn oma is 82 jaar oud. Mijn oma werkt niet; ze is gepensioneerd. Ik heb geen broers of zussen; ik ben enig kind. Mijn moeder kon geen kinderen meer krijgen. Ik wil nog even zeggen dat ik nooit getrouwd ben geweest. Ik heb geen kinderen. Ik heb geen slechte gewoontes. Ik rook niet, drink geen alcohol en gebruik geen drugs. Ik ga niet naar bars of nachtclubs – daar heb ik geen interesse in. In mijn vrije tijd sport ik graag. Ik houd van hardlopen, fietsen, rolschaatsen en zwemmen. Mijn favoriete hobby is tuinieren. Ik kweek mijn eigen bloemen, groenten en fruit. Ik ben dol op huisdieren, katten en honden. Ik kan goed koken. Mijn favoriete gerecht is vis en zeevruchten. Ik ben orthodox christen. Ik geloof in God, maar ik ben niet religieus. Ik hou van de natuur en niet van de drukte van de stad. Ik hoop dat je dat begrijpt.
|