Hoi.
Je hebt je naam nog steeds niet geschreven. Hoe kan ik je bellen? Schrijf alsjeblieft uw naam in de volgende brief.
Bedankt voor je antwoord. Jammer dat je geen foto's hebt gestuurd, maar ik begrijp dat dit wat meer tijd kan kosten. Ik hoop je de volgende keer te kunnen zien.
Mijn naam is Ekaterina en ik ben 42 jaar oud. Ik woon in de kleine, maar gezellige stad Novouralsk in Rusland.
Ik werk als fitnesscoach, en ik vind het erg leuk om te zien hoe mensen energieker en gelukkiger worden door sport.
Om je een beter beeld van me te geven: in mijn vrije tijd wandel ik graag met mijn hond (hij heet Rex), ik houd van koken en nieuwe recepten uitproberen, en op winteravonden ga ik schaatsen.
In uw brief vroeg u mij waar ik u vond. Er is een datingbureau in mijn stad.
Veel van mijn vrienden kwamen naar dit bureau om iemand te vinden voor een serieuze relatie en liefde. Ik besloot het te proberen.
Ik wilde een man in het buitenland vinden. Het bureau heeft mijn gegevens ontdekt.
Ik kreeg een formulier om gegevens voor daten in te vullen. Ik heb het formulier ingevuld.
Daarna werd mij gevraagd een paar dagen te wachten. Twee dagen later kwam ik terug bij dit bureau.
Ze voorzagen mij van profielen van mannen. Ik zag je. Ik vond je meteen leuk en besloot je te schrijven.
Daarna ben ik niet meer naar dit bureau gekomen, omdat ik nu alleen met jou communiceer.
Heb ik je duidelijk gemaakt over het bureau? Begrijp je nu hoe ik je heb gevonden?
Om ons gesprek eerlijk te houden, wil ik ook mijn foto's delen. Ik heb je er een paar gestuurd. Op twee daarvan ben ik in mijn element, in de fitnesszaal waar ik werk.
En op de andere twee ben ik met mijn moeder; zij is de persoon die het dichtst bij me staat. Zoals ik al zei, brengt mijn werk me veel vreugde.
Ik zie hoe mensen niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk veranderen en zelfverzekerder worden, en dat inspireert me enorm.
Mijn persoonlijke hobby die me energie geeft, is hardlopen. Ik hou vooral van ochtendruns, wanneer de stad nog maar net wakker wordt.
Ik zou heel graag willen weten wat jou bezighoudt. Heb je iets waar je echt voor brandt, of het nu werk is of een hobby?
Als je vragen voor me hebt, stel ze dan gerust. Ik wacht op je antwoord. Een fijne dag toegewenst.
Ekaterina.
Schnellübersetzung Zitat:Hallo.
Du hast deinen Namen immer noch nicht geschrieben. Wie soll ich dich denn anrufen? Bitte schreibe deinen Namen in den nächsten Brief.
Danke für deine Antwort. Schade, dass du keine Fotos geschickt hast, aber ich verstehe, dass das etwas mehr Zeit in Anspruch nehmen kann. Ich hoffe, dich das nächste Mal zu sehen.
Mein Name ist Ekaterina und ich bin 42 Jahre alt. Ich lebe in der kleinen, aber gemütlichen Stadt Novouralsk in Russland.
Ich arbeite als Fitnesstrainerin und finde es toll zu sehen, wie Menschen durch Sport energiegeladener und glücklicher werden.
Um Ihnen ein besseres Bild von mir zu vermitteln: In meiner Freizeit gehe ich gerne mit meinem Hund (er heißt Rex) spazieren, ich koche gerne und probiere neue Rezepte aus, und an Winterabenden gehe ich Eislaufen.
In Ihrem Brief haben Sie mich gefragt, wo ich Sie gefunden habe. In meiner Stadt gibt es eine Partnervermittlung.
Viele meiner Freunde kamen zu dieser Agentur, um jemanden für eine ernsthafte Beziehung und Liebe zu finden. Ich beschloss, es zu versuchen.
Ich wollte einen Mann im Ausland finden. Die Agentur hat meine Daten entdeckt.
Ich bekam ein Formular, um Daten für die Partnersuche auszufüllen. Ich habe das Formular ausgefüllt.
Danach wurde ich gebeten, ein paar Tage zu warten. Zwei Tage später kam ich wieder zu dieser Agentur.
Sie gaben mir Profile von Männern. Ich sah dich. Ich mochte dich sofort und beschloss, dir zu schreiben.
Danach bin ich nicht mehr zu dieser Agentur gegangen, weil ich jetzt nur noch mit dir kommuniziere.
Habe ich dir die Sache mit der Agentur klar gemacht? Verstehst du jetzt, wie ich dich gefunden habe?
Um unser Gespräch ehrlich zu halten, möchte ich auch meine Fotos teilen. Ich habe dir ein paar geschickt. Auf zwei davon bin ich in meinem Element, im Fitnessstudio, in dem ich arbeite.
Und auf den anderen beiden bin ich mit meiner Mutter zu sehen, die mir am nächsten steht. Wie ich bereits sagte, macht mir meine Arbeit viel Freude.
Ich sehe, wie Menschen sich nicht nur äußerlich, sondern auch innerlich verändern und selbstbewusster werden, und das inspiriert mich sehr.
Mein persönliches Hobby, das mir Energie gibt, ist Laufen. Ich liebe vor allem Morgenläufe, wenn die Stadt gerade erst erwacht.
Ich würde sehr gerne wissen, was dich beschäftigt. Hast du etwas, das dich wirklich begeistert, sei es Arbeit oder ein Hobby?
Wenn du Fragen an mich hast, stell sie gerne. Ich warte auf deine Antwort. Ich wünsche dir einen schönen Tag.
Ekaterina.