Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Normales Thema Elena <weaqw.le.lena@gmail.com> (Gelesen: 342 mal)
 
Stiray
Themenstarter Themenstarter
Forum Administrator
*****
Online


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65879
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Elena <weaqw.le.lena@gmail.com>
13. Oktober 2022 um 19:33
 
Hallo, ik ben een meisje met de naam Lena!!
Hoe voel je je? Ik wil u leren kennen.. Ik stuur mijn foto's meteen zodat je mijn uiterlijk kunt herkennen..
Ik ben een serieus meisje, ik ben bijna 36,5 jaar oud. Ik denk dat je een fatsoenlijk mens bent.
Ik wil je waarschuwen dat ik op zoek ben naar een man die rijp is voor een sterke relatie. Ik wil een partner ontmoeten die niet jonger is dan mijn leeftijd!
Wie is klaar is voor een sterke relatie en heel goed begrijpt wat hij wil van het leven... Ik ben niet geïnteresseerd in eenvoudige flirten of virtuele romantiek!!
Ik wil echt een sterke en langdurige relatie!! En ik kan mijn tijd niet verspillen ...
Als onze wensen samenvallen en voelt u hetzelfde, dan zal ik graag uw brief ontvangen.. Vergeet dan niet uw foto's mee te sturen!!! Elena 

Spoiler:
Return-Path: <weaqw.le.lena@ydex.su>
Authentication-Results: xxx; dkim=pass Quelltext.i=@ydex.su
Received: from s535746.srvape.com ([152.89.218.31]) by xxx with ESMTPS (Nemesis) id 1MBTe1-1ocRNu2nIV-00D2gd for <xxx>; Mon, 12 Sep 2022 20:36:25 +0200
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=ydex.su; s=dkim; h=Message-Id:Date:Reply-To:MIME-Version:Content-Type:To:Subject:From: Sender:Cc:Content-Transfer-Encoding:Content-ID:Content-Description: Resent-Date:Resent-From:Resent-Sender:Resent-To:Resent-Cc:Resent-Message-ID: In-Reply-To:References:List-Id:List-Help:List-Unsubscribe:List-Subscribe: List-Post:List-Owner:List-Archive; bh=ya6MBT/nkm7spnc7gw4+y11l6CyXzAlEtMeDIkp/rYM=; b=eWLTiNkMd8pgnwG/MMVDhvCoGF PPMLou/w2efyAKPZEIuXSqwtmu+fbsg21OfYhroGGOkjegM1E92qZxjUafM9dwY4XaIBo/Gax9KBk hwmgeTfLQld27f5gcni5Q9cHCLvJZYC8YXvUip4QpfHHGEfr13xwjOfW67IN7Dy31v18=;
Received: from [194.169.217.17] (helo=103.125.189.163) by s535746.srvape.com with esmtpsa (TLS1.0:ECDHE_RSA_AES_256_CBC_SHA1:256) (Exim 4.92) (envelope-from <weaqw.le.lena@ydex.su>) id 1oXoIB-0005fA-5Q for xxx; Mon, 12 Sep 2022 18:36:24 +0000
From: "charmant" <weaqw.le.lena@YDEX.SU>
Subject: Goedemorgen !!!
To: xxx
Content-Type: multipart/mixed; boundary="Q82mWU9hoGyfxg1eYYJll9LSpSW=_ZzieY"
MIME-Version: 1.0
Reply-To: "verleidelijk" <weaqw.le.lena@gmail.com>
Date: Mon, 12 Sep 2022 21:36:22 +0300
Message-Id: <E1oXoIB-0005fA-5Q@s535746.srvape.com>
Envelope-To: <xxx>
Antispam: 20 (nemesis spam protection); Detail=V3;
X-Spam-Flag: YES
X-UI-Filterresults:


Code
Alles auswählen
IP Address 	103.125.189.163
Country 	Viet Nam [VN]
Region 	Ha Noi
City 	Hanoi
ISP 	Hypernet Vietnam Technology Company Limited
Domain 	hypernetgroup.com
Net Speed 	(DSL) Broadband/Cable/Fiber/Mobile
Weather Station 	Hanoi 



Code
Alles auswählen
IP Address 	194.169.217.17
Country 	Germany [DE]
Region 	Baden-Wurttemberg
City 	Karlsruhe
ISP 	Netuity Networks Sp. z o.o.
Domain 	netuity.net
Net Speed 	(COMP) Company/T1
Weather Station 	Karlsruhe
Anonymous Proxy 	Yes
Proxy Type 	(PUB) Public Proxy Serv 



Zitat:
from [194.169.217.17] (helo=103.125.189.163) with esmtpsa; Mon, 12 Sep 2022 18:36:24 +0000
From: "charmant" <weaqw.le.lena@YDEX.SU>
Reply-To: "verleidelijk" <weaqw.le.lena@gmail.com>
Date: Mon, 12 Sep 2022 21:36:22 +0300
  

weaqw_le_lena_1.jpg ( 80 KB | Downloads )
weaqw_le_lena_1.jpg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Stiray
Themenstarter Themenstarter
Forum Administrator
*****
Online


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65879
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Elena <weaqw.le.lena@gmail.com>
Antwort #1 - 13. Oktober 2022 um 19:34
 
Goedenavond, ik ben een meisje met de naam Lena!
Hoe voel je je?!? Ik schrijf met een voorstel om je te communiceren.. Ik stuur mijn beeld meteen zodat je me kunt herkennen!
Ik ben zesendertig jaar oud.. Het lijkt mij dat je een fatsoenlijk man bent.
Ik wil je waarschuwen dat ik geïnteresseerd ben in een man die droomt van een relatie!! Ik wil een man ontmoeten die niet jonger is dan ik...
Die klaar is voor een sterke relatie en perfect begrijpt wat hij wil . Ik ben niet op zoek naar licht flirten of virtuele romantiek!!
Ik droom van echt een echte relatie. En ik zal mijn tijd niet verspillen !
Als onze belangen samenvallen en voelt u hetzelfde, dan zal ik gelukkig zijn om je antwoordbrief zien! Vergeet niet een foto bij de brief te voegen!!! Elena 

Spoiler:
Return-Path: <weaqw.le.lena@ydex.su>
Authentication-Results: xxx; dkim=pass Quelltext.i=@ydex.su
Received: from s535746.srvape.com ([152.89.218.31]) by xxx with ESMTPS (Nemesis) id 1Mvs6h-1pQsen3nPD-00svfl for <xxx>; Tue, 13 Sep 2022 06:29:51 +0200
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=ydex.su; s=dkim; h=Message-Id:Date:Reply-To:MIME-Version:Content-Type:To:Subject:From: Sender:Cc:Content-Transfer-Encoding:Content-ID:Content-Description: Resent-Date:Resent-From:Resent-Sender:Resent-To:Resent-Cc:Resent-Message-ID: In-Reply-To:References:List-Id:List-Help:List-Unsubscribe:List-Subscribe: List-Post:List-Owner:List-Archive; bh=vlseV1zm0qDU8eKLqtwc5yrE8pLx0xadxR+5xlN03eo=; b=Ole2zlMhGc4vQDxVrpJ/h/zJLK ZDNmk2YTePz8Oaa+JPWmmekx8ocX5Rsm/W4zmsrEDI98msVKpSoTlDdgW/OxSCVFBRe4aAVdHrFzC CHaPBj24IJK28xhL6cg0nmYjo+QUVXwseVQg1ZD/rVWsZASOzHiudQG2ht6ghcm/jRa0=;
Received: from [194.169.217.17] (helo=103.125.189.163) by s535746.srvape.com with esmtpsa (TLS1.0:ECDHE_RSA_AES_256_CBC_SHA1:256) (Exim 4.92) (envelope-from <weaqw.le.lena@ydex.su>) id 1oXxYQ-0007oT-Gt for xxx; Tue, 13 Sep 2022 04:29:50 +0000
From: "meest meest" <weaqw.le.lena@YDEX.SU>
Subject: Goedenavond !!
To: xxx
Content-Type: multipart/mixed; boundary="gntHBl=_eCdIT1PihOyyn6b37Neet9cQYO"
MIME-Version: 1.0
Reply-To: "geweldig" <weaqw.le.lena@gmail.com>
Date: Tue, 13 Sep 2022 07:29:44 +0300
Message-Id: <E1oXxYQ-0007oT-Gt@s535746.srvape.com>
Envelope-To: <xxx>
Antispam: 20 (nemesis spam protection); Detail=V3;
X-Spam-Flag: YES
X-UI-Filterresults:
  

weaqw_le_lena_2.jpg ( 79 KB | Downloads )
weaqw_le_lena_2.jpg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Themenstarter Themenstarter
Forum Administrator
*****
Online


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65879
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Elena <weaqw.le.lena@gmail.com>
Antwort #2 - 13. Oktober 2022 um 19:44
 
Zitat:
Elena <weaqw.le.lena@gmail.com>


Die Emailadresse ist öffentlich.

<weaqw.le.lena@gmail.com> D.H. ---> 23123

Zitat:
Hallo, mijn naam is Elena!
Hoe was je dag?!? Ik ben geïnteresseerd om je te leren kennen. Ik stuur mijn foto s direct zodat je mijn uiterlijk kunt herkennen..
Ik ben een serieus meisje, ik ben bijna 36,5 jaar oud.. Ik denk dat je een interessant man bent!!
Ik moet je waarschuwen dat ik op zoek ben naar een man die droomt van een sterke relatie!! Ik wil een partner ontmoeten dezelfde leeftijd of ouder dan mijn leeftijd...
Wie is klaar is voor een sterke relatie en precies weet wat hij wil ... Ik ben niet geïnteresseerd in eenvoudige flirten of virtuele romance.
Ik wil echt een echte relatie!! En ik wil kostbare tijd niet verspillen met het spelen van games!
Als onze interesses samenvallen en jij denkt hetzelfde, dan zal ik gelukkig zijn om je brief ontvangen! Vergeet dan niet uw foto s mee te sturen. Lena


Weitere Outings:

<647elegil345lo@gmail.com> D.H. ---> 23348

Zitat:
Hallo xxx! Wie geht es Ihnen? Wie hat dein Tag begonnen? Ich weiß nicht, wo ich das Gespräch beginnen soll. Die Heiratsagentur hatte nicht viele Informationen über Sie. Also erzähl mir bitte von dir. Ich werde versuchen, anzufangen, und Sie helfen mir, unsere Kommunikation mit Ihnen zu entwickeln! Ich hoffe, dass wir ein interessantes Gespräch führen werden. Ich möchte meine Einsamkeit zerstören und einen guten Menschen finden, der mit mir die Freude am Zusammenleben und einer glücklichen Familie teilen möchte. Ich bin seit langem Single. Ich hatte kein Glück in Beziehungen mit Männern in meiner Stadt. Ich beschloss, im Internet nach Liebe zu suchen. Damit Sie sich ein Bild von mir machen können, erzähle ich Ihnen von mir und schicke Ihnen meine Fotos! Ich heisse Elena. Ich bin 36 Jahre alt. Ich wurde am 19. Juli 1985 geboren. Ich lebe in der Stadt Novouralsk. Ich habe keine Kinder. Ich habe keinen Ehemann. Ich war nie verheiratet! Meine letzte Beziehung endete vor einem Jahr. Ich bin 168 cm groß und wiege 56 kg. Ich wohne in einer Einzimmerwohnung. Meine Eltern leben getrennt von mir! Ich bin Friseur. In meiner Freizeit treibe ich gerne Sport, entspanne mich mit meinen Freunden. Ich liebe es zu laufen und Fitness zu machen. Sport zu treiben ist gut für meine Gesundheit und hilft mir, in Topform zu sein. Ich bitte Sie, mir etwas über Ihre Stadt zu erzählen, in der Sie leben. Was ist dein Beruf!? Wann ist dein Geburtstag? Ich freue mich, wenn Sie mir Ihre Fotos zusenden. Ich warte auf Ihre prompte Antwort! Ich wünsche Ihnen gute Laune und einen guten Tag! Deine neue Freundin Elena


<tyuwlena@gmail.com> D.H. ---> 23392

Zitat:
Buenas tardes... Como esta el humor??? Recibi su correo electronico de la gerente del sitio de citas!!!
Informaron que usted solicito larga relacion!!!! Por eso consegui tu correo electronico.
Probablemente deberia escribir un poco sobre mi... Tengo casi 36.5 anos..
Estoy joven bastante receptiva y elegante... Odio el engano y el interes propio.... 
Realmente espero usted es un hombre decente y que solo te interese larga relacion... Busco pareja de España solamente.
Si te interesa, esperare tu carta y enviaré despues mis fotografias para que me veas ! 
Elena


<dev746elen85@gmail.com> D.H. ---> 23423

Zitat:
Goeiemorgen, je kunt me bellen Elena!
Hoe is het met je?? Ik ben geïnteresseerd om je te leren kennen! Ik stuur mijn beeld meteen zodat je mijn uiterlijk kunt zien..
Ik ben al een volwassen meisje, ik ben bijna 36,5 jaar oud.. Ik denk dat je een interessant mens bent!
Ik zal meteen je waarschuwen dat ik op zoek ben naar een man die rijp is voor een langdurige relatie!!! Ik wil een partner ontmoeten die ouder is dan mijn leeftijd..
Wie is klaar is voor een serieuze relatie en precies begrijpt wat hij wil ... Ik ben niet op zoek naar licht flirten of virtuele romantiek!
Ik wil heel graag een sterke en langdurige relatie. En ik zal mijn tijd niet verspillen playing games..
Als onze wensen samen en u wilt hetzelfde, dan zal ik graag uw brief ontvangen! Vergeet alsjeblieft niet een portret mee te sturen!! Elena


  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema