Google

World Wide Web anti-scam

Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Heisses Thema (Mehr als 10 Antworten) Elena <elenafafa1986@gmail.com> (Gelesen: 2166 mal)

Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Elena <elenafafa1986@gmail.com>
18. September 2020 um 21:09

Zdraveĭte, XXX. Ti me zainteresuva! Imate li neshto protiv da si chatite i da nauchite poveche edin za drug? Shte se radvam da se zapoznaem i da obshtuvame. A ti? Pishete mi i izpratete vashata snimka. Dobre? Shte chakam pismoto ti.

Spoiler für View translation:
Hallo, XXX. Du hast mein Interesse geweckt!
Macht es Ihnen etwas aus, sich zu unterhalten und mehr voneinander zu erfahren?
Ich würde mich freuen, Sie kennenzulernen und zu kommunizieren. Und du?
Schreiben Sie mir und senden Sie Ihr Bild. OK?
Ich werde auf Ihren Brief warten.

Spoiler für Google Inline:
Return-Path: <elenafafa1986@gmail.com>
Delivered-To: XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.218.47 as permitted sender) client-ip=209.85.218.47; envelope-from=elenafafa1986@gmail.com; helo=mail-ej1-f47.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) Quelltext.d=gmail.com Quelltext.i=@gmail.com Quelltext.b="i7xFdzEY"
Received: from mail-ej1-f47.google.com (mail-ej1-f47.google.com [209.85.218.47]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id CC7A1408DEA7 for <XXX>; Mon, 31 Aug 2020 00:59:13 +0300 (EEST)
Received: by mail-ej1-f47.google.com with SMTP id d11so5906651ejt.13 for <XXX>; Sun, 30 Aug 2020 14:59:13 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=mime-version:from:date:message-id:subject:to; bh=7Nhz/69JI3xmwyzx3or+WvrFmK3mH1KlVjVm9sH6zwM=; b=i7xFdzEYrSeR1H6f942UU6qKyHAIYXqpGOW10+gWHgpmZWREM/fxX0O9PYkcBiBVsp 8HVNzH5UzKPRyN8BUCIp0qY7+Ee7xvFzg4WLKak/JYxHMm1l4b1tOOcAH54GAaie0QEX zGTzwNQp1xZPImok8faY9TkG0da4mLFom8JHJsdPWqzXYeyg0sxO+89eUtnb7YZZkl7U Y9v7Bbtf//5gk/E+GQ3RUgMadGWJgMl2OeVEUTLz8V4hBhIrF0kvIKC1h86kUCz52YNx /MNEFOn7qYbkZrK9y9HUxZ3DTLF0SnRXodotviOF/MIG3YLNHRmUBQ1pgwjUWOAC0aTn +/gg==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:mime-version:from:date:message-id:subject:to; bh=7Nhz/69JI3xmwyzx3or+WvrFmK3mH1KlVjVm9sH6zwM=; b=CPLKXoaV/OAwbwqsELQ1ZZ6BDm4g9r6/CyFCFNd2si+bG0q8p8ptdEOJlOshaV86g5 SaO3m8YxOqGAUUmgWIzBGsjkFd0ynOEHqF90NRZJWA4kLMP5EdiNCS/xZdluX0SiAN6F 0cQbOxgnVE/a2YYX9+ch4CPVWqHo14/reJXPsl56yrZICNaSVF+bFs28VTb/VPLgRv9T UlG1g6/sFk4m48ByyaiT/QzWmoVk9zXLNJl4Newm7BR/J08GrU2fvxyHHjpS0xt++UWw t7Ygqrrmj2/PBurN9icvS3p3XtCzr+qsIOZ2Bgqr32+fGAFm32qGeIrgixk3WGbeMmYh 72xA==
X-Gm-Message-State: AOAM531oGbMqNeZC6EMJari6RcV5sU3usJdTKik7NcfR3iwr6wVp+XWd 084Lndts50yN1jdqZJgIrZDt0Qs2S7Ru+rCI7OOKN7inHY0=
X-Google-Smtp-Source: mVO+3uRoCmk=
X-Received: by 2002:a17:906:edd6:: with SMTP id sb22mr3643803ejb.499.1598824753036; Sun, 30 Aug 2020 14:59:13 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
From: "elenafafa1986@gmail.com" <elenafafa1986@gmail.com>
Date: Mon, 31 Aug 2020 00:59:24 +0300
Message-ID: <CAKSns2r9X8Ewj3Z20xh32FRU9uDh_80FuTJyq13fiLZaKsQayQ@mail.gmail.com>
Subject: =?UTF-8?B?0JfQtNGA0LDQstC10LnRgtC1LCBNaXJvLg==?=
To: XXX
Content-Type: multipart/alternative; boundary="00000000000076812705ae1f65f0"

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:58 von Webmaster » 
Grund: Scammer using Pictures by Olga Barabasheva 
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Indikation
Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Re: Elena <elenafafa1986@gmail.com>
Antwort #1 - 18. September 2020 um 21:11

Zdraveĭte, XXX. Kak si? Prostete mi, che ne vi pisakh, strakhuvakh se da vi napisha pismo. No sega reshikh da vi pisha. Ne znam otkŭde da zapochna. Za pŭrvi pŭt pisha na mŭzh ot razstoyanie. Tova e nyakak neobichaĭno. Nikoga ne sŭm obshtuval v internet. No tova e oshte po-neopisuemo, zashtoto ste ot druga dŭrzhava. Bikh iskal da znam. Ot kakva vrŭzka se interesuvate? Kakvi momicheta kharesvash? Sŭzhalyavam, che sŭm tolkova lyubopiten. Kharesva mi obshtuvaneto. Shte se radvam, ako stanete moĭ priyatel. Izvinete, sega moga da vi predlozha samo priyatelstvo. Ne moga da predlozha nikakva druga vrŭzka, zashtoto oshte ne te poznavam dobre. No ako ni kazhete za vas i nie prodŭlzhim da obshtuvame, togava mozhe bi shte imame drugi vzaimootnosheniya. Ne se strakhuvaĭte, nyama da vi nakaram da se ozhenite za men dnes Prosto utre Samo se sheguvam. Imate li chuvstvo za khumor? Nadyavam se, che ne se sŭrdite na shegata mi. Samo vremeto mozhe da otgovori na vŭprosa za nashite namereniya i nashite otnosheniya. Dori da nyama nishto seriozno, nie shte ostanem priyateli s vas. Nyamam mnogo priyateli i shte se radvam da stanete moĭ priyatel. Kak se otnasyate kŭm khorata ot drugi strani? Zhiveya v Rusiya! Kazhi mi, che za teb ne e problem, che sŭm ot Rusiya? Ako ne se interesuvate ot sreshta s momiche ot Rusiya, togava nyama da nastoyavam za vashiya otgovor. Vyarvam, che vsichki vzaimootnosheniya, dori takiva prosti kato poznanstvo i priyatelstvo, tryabva da se osnovavat predi vsichko na doverie. XXX, ako iskate da obshtuvate s men, togava shte se radvam i se radvam. Mnogo sŭm obshtitelen. Shte se radvam mnogo da se zapoznaem. Mozhe bi mozhem da namerim nyakoi obshti temi i interesi. Mislya, che opredeleno shte se spriyatelim s teb. Ako zhelaete, togava mozhete da mi pishete kolkoto e vŭzmozhno poveche za sebe si. Nadyavam se, che interesŭt mi shte bŭde vzaimen. Ostavam v ochakvane na otgovora vi. Izprashtam vi moite snimki. Nadyavam se, che shte otsenite moite snimki i shte mi izpratite vashite snimki.

Hallo, XXX. Wie geht es dir
Verzeihen Sie, dass ich Ihnen nicht geschrieben habe, ich hatte Angst, Ihnen einen Brief zu schreiben.
Aber jetzt habe ich beschlossen, Ihnen zu schreiben.
Ich weiß nicht, wo ich anfangen soll. Dies ist das erste Mal, dass ich einem Mann aus der Ferne schreibe. Das ist irgendwie ungewöhnlich.
Ich habe noch nie im Internet kommuniziert. Aber es ist noch unbeschreiblicher, weil man aus einem anderen Land kommt.
Ich würde es gerne wissen.
An welcher Beziehung sind Sie interessiert? Was für Mädchen magst du?
Tut mir leid, dass ich so neugierig bin.
Ich mag Kommunikation. Ich würde mich freuen, wenn du mein Freund wirst.
Entschuldigung, ich kann dir jetzt nur Freundschaft anbieten.
Ich kann keinen anderen Link vorschlagen, da ich dich noch nicht gut kenne.
Aber wenn Sie uns etwas über sich erzählen und wir weiterhin kommunizieren, dann werden wir vielleicht andere Beziehungen haben.
Hab keine Angst, ich werde dich heute nicht zwingen, mich zu heiraten
Erst morgen
Nur ein Scherz.
Hast du Sinn für Humor? Ich hoffe, dass dir mein Witz nichts ausmacht.
Nur die Zeit kann die Frage nach unseren Absichten und unseren Beziehungen beantworten.
Auch wenn nichts Ernstes passiert, bleiben wir mit Ihnen befreundet.
Ich habe nicht viele Freunde und würde mich freuen, wenn Du mein Freund werden könntest.
Wie gehen Sie mit Menschen aus anderen Ländern um? Ich lebe in Russland!
Sagen Sie mir, dass es für Sie kein Problem ist, dass ich aus Russland komme?
Wenn Sie kein Interesse daran haben, mit einem Mädchen aus Russland auszugehen, werde ich Ihre Antwort nicht weitergeben.
Ich glaube, dass alle Beziehungen, auch so einfache wie Bekanntschaft und Freundschaft, in erster Linie auf Vertrauen basieren sollten.
XXX, wenn Sie mit mir kommunizieren möchten, dann freue ich mich. Ich bin sehr kontaktfreudig.
Ich würde mich sehr freuen, Sie kennenzulernen. Vielleicht finden wir ein paar gemeinsame Themen und Interessen.
Ich denke, wir werden auf jeden Fall mit dir befreundet sein. Wenn Sie möchten, können Sie mir so viel wie möglich über sich selbst schreiben.
Ich hoffe, dass mein Interesse auf Gegenseitigkeit beruht.
Ich erwarte Ihre Antwort. Ich schicke Ihnen meine Bilder.
Ich hoffe, dass Sie meine Fotos zu schätzen wissen und mir Ihre Fotos schicken.

Off Topic KommentarMore pictures in the gallery: Smiley

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:56 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #2 - 18. September 2020 um 21:13

Zdraveĭte, XXX!!! Kak si? Radvam se, che poluchikh vashiya otgovor. Dovolen sŭm, che izpratikhte snimki, vie ste krasiv mŭzh. Blagodarya ti, che govorish za teb i zhivota ti! Interesno e da znaete za vasheto ezhednevie! Tova sŭshto oznachava, che seriozno iskate da me opoznaete po-dobre. Tova me razveselyava. Izvinete, kak se kazvat roditelite vi? Razbiram, che tova e lichno. No iskakh da znam poveche za teb i zhivota ti. Razbiram, razbira se, ako ne iskate da kazhete tova, togava zasega nyama da nastoyavam za tova. Iskam da napisha poveche za sebe si. Mozhe bi shte vi e interesno da znaete za men i zhivota mi. Kazvam se Elena. No mi kharesva, kogato me narichat Lena Na 34 godini sŭm. Rozhdeniyat mi den e 14 maĭ. Koga imash rozhden den? Rabotya kato uchitel po muzika v uchilishte. Ucha detsa i tiĭneĭdzhŭri da sviryat na piano. Kharesvam rabotata si. Muzikata e strakhotna. Kogato zapochna da svirya na piano, se otdavam iztsyalo na rabotata si. Roden sŭm v grad Kotelnikovo. Gradŭt se namira vŭv Volgogradska oblast. Tova e malŭk grad v Rusiya. Ne mislya, che dori ste chuvali za nego. Ako se interesuvate, to se namira na pochti khilyada kilometra ot Moskva. V nego nyama nishto osobeno i tuk zhiveyat obiknoveni khora. Prekarakh tsyaloto si det·stvo i uchenicheski godini v nego. Sega malko za lichniya mi zhivot. Pisha vi chestno, zashtoto nyamam i ne iskam da zabluzhdavam. Az sŭm samotno i svobodno momiche. Nyamam detsa i nikoga ne sŭm bil zhenen. V bŭdeshte mechtaya da namerya mŭzh, s kogoto da spodelyam radost i skrŭb. No predi vsichko tryabva da go poznavam dobre. Poznaĭte go i bŭdete chast ot zhivota mu. Imam sestra sred rodninite si. Tya zhivee vŭv Voronezh. Ima bashta, no ne sme obshtuvali s nego ot 12-godishna vŭzrast. V svobodnoto si vreme obicham da cheta, da gledam razlichni filmi, da se razkhozhdam sred prirodata. Za men bi bilo mnogo interesno da obshtuvam s vas. Iskakh da znam poveche za vas. Nikoga ne sŭm se sreshtal prez internet. Dori ne znam kakvo oshte moga da vi pisha, za kakvo da vi razkazha. Nadyavam se, che mozhem da se opoznaem po-dobre i che shte imame mnogo vŭprosi, koito mozhem da obsŭdim zaedno. Nadyavam se, che sega mozhem postepenno da nauchim za zhivota si i interesite si. Shte se radvam da polucha vashiya otgovor i mnogo interesni neshta za vas. Vashata nova priyatelka Lena

Hallo XXX!!! Wie geht es dir
Ich freue mich über Ihre Antwort. Ich freue mich, dass du Bilder geschickt hast, du bist ein gutaussehender Mann.
Vielen Dank, dass du über dich und dein Leben gesprochen hast! Interessant, etwas über Ihr tägliches Leben zu erfahren!
Es bedeutet auch, dass Sie mich ernsthaft besser kennenlernen möchten. Das macht mir Mut.
Entschuldigung, wie heißen deine Eltern?
Ich verstehe, dass dies eine persönliche Angelegenheit ist. Aber ich wollte mehr über dich und dein Leben wissen.
Ich verstehe natürlich, wenn Sie das nicht sagen wollen, dann werde ich vorerst nicht darauf bestehen.
Ich möchte mehr über mich selbst schreiben. Es könnte Sie interessieren, mehr über mich und mein Leben zu erfahren.
Mein Name ist Elena. Aber ich mag es, wenn sie mich Lena nennen
Ich bin 34 Jahre alt. Mein Geburtstag ist der 14. Mai. Wann ist dein Geburtstag
Ich arbeite als Musiklehrer an einer Schule. Ich bringe Kindern und Jugendlichen das Klavierspielen bei. Ich mag meinen Job.
Die Musik ist großartig. Als ich anfing, Klavier zu spielen, widmete ich mich ganz meiner Arbeit.
Ich wurde in der Stadt Kotelnikovo geboren. Die Stadt liegt in der Region Wolgograd. Dies ist eine kleine Stadt in Russland.
Ich glaube, Sie haben noch nicht einmal von ihm gehört. Wenn Sie interessiert sind: Es liegt fast tausend Kilometer von Moskau entfernt.
Es gibt nichts Besonderes daran und hier leben ganz normale Menschen. Ich habe meine gesamte Kindheit und Schulzeit darin verbracht.
Nun ein wenig zu meinem Privatleben. Ich schreibe Ihnen ehrlich, weil ich nicht getäuscht habe und auch nicht täuschen möchte.
Ich bin ein alleinstehendes und freies Mädchen. Ich habe keine Kinder und war nie verheiratet.
In der Zukunft träume ich davon, einen Mann zu finden, mit dem ich Freude und Leid teilen kann.
Aber zunächst einmal muss ich ihn gut kennen. Lernen Sie ihn kennen und werden Sie Teil seines Lebens.
Ich habe eine Schwester unter meinen Verwandten. Sie lebt in Woronesch.
Es gibt einen Vater, aber wir haben seit unserem 12. Lebensjahr nicht mehr mit ihm kommuniziert.
In meiner Freizeit lese ich gerne, schaue mir verschiedene Filme an und gehe gerne in der Natur spazieren.
Es wäre für mich sehr interessant, mit Ihnen zu kommunizieren.
Ich wollte mehr über dich erfahren.
Ich habe mich noch nie online kennengelernt. Ich weiß gar nicht, was ich Ihnen sonst noch schreiben und worüber ich Ihnen erzählen kann.
Ich hoffe, dass wir uns besser kennenlernen und viele Fragen haben, die wir gemeinsam besprechen können.
Ich hoffe, dass wir jetzt nach und nach mehr über unser Leben und unsere Interessen erfahren können.
Ich freue mich über Ihre Antwort und viele interessante Dinge für Sie.
Deine neue Freundin Lena

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 16:54 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #3 - 18. September 2020 um 21:14

Zdraveĭte, XXX. Blagodarya vi, che mi pishete i mi razkazvate za sebe si. Dovolen sŭm, che nashata komunikatsiya prodŭlzhava. Kak beshe uikendŭt ti? Priyatelyat mi, chieto ime e Olga, imashe dŭshterya, te ya krŭstikha Irina. Tya e tolkova sladka! Prilicha mnogo na maĭka si. Tova e takova shtastie, kogato se rodi dete Poseshtavakh ya. V nachaloto dori se strakhuvakh da vzema bebeto na rŭtse. Tya e tolkova mŭnichka i prilicha poveche na kukla. Vinagi sŭm kharesval mnogo malki detsa. Eto zashto rabotya kato uchitel po muzika v uchilishte. Mnogo obicham detsata. No e mnogo golyama otgovornostta da se grizhim za detsata i da gi otglezhdame. Shte vi izpratya moite snimki ot rabota, mislya, che shte vi kharesat! XXX, az sŭshto imam mechta v bŭdeshte da sŭzdam sobstveno semeĭstvo. No zasega tova e samo mechta, no se nadyavam v bŭdeshte vsichko tova da se sbŭdne. Vseki chovek iska da ima semeĭstvo, verni priyateli i prosto blizki khora, koito sa v sŭstoyanie da vi podkrepyat v trudni momenti. Prosto ne moga da si predstavya zhivota si sam i bez komunikatsiya. Sega te imam XXX i tova mi nosi radost. XXX, imam mnogo tŭzhna istoriya za roditelite si. Az shte vi kazha. Bashta mi e v zatvora za ubiĭstvo. Toĭ ubi maĭka mi. Tya se kazvashe Irina. Bashta mi beshe uvolnen ot rabotata si i zapochna da pie. Pieshe mnogo. Pikh mnogo dni. Na tazi osnova roditelite mi mnogo se kŭlnyakha, a maĭka mi vinagi stradashe ot poboi na bashta. Edin den bashta mi revnuvashe maĭka mi. V pristŭp na gnyav bashta mi butna maĭka mi i tya se udari s glava v ostriya ŭgŭl na masata. Otnachalo tya zagubi sŭznanie, no skoro umrya ot zaguba na krŭv. Bashta beshe zatvoren. I nikoga ne sŭm idval pri nego, v zatvora. Izvinete, veche ne moga da si spomnya tazi strashna istoriya. Mnogo boli, kogato zagubite blizkite si. No ne sŭm sam, imam sestra Anna, tya zhivee vŭv Voronezh. Tya ima sŭprug i sin Misha. Mnogo obicham sina ĭ Misha, tya e naĭ-sladkata, makar i malka, no mŭzh! Poseshtavam ya. Tazi godina otidokh pri tyakh za novata godina. XXX, bi mi bilo mnogo interesno da razbera kak prekarvash svobodnoto si vreme? Snoshti gledakh filma "Perla - pristanishte" Naĭ-mnogo kharesvam tozi film. Gledakh go mnogo pŭti, no vse pak vseki pŭt go gledam s udovolstvie. Akt’orite igrakha maĭstorski. Kakva lyubov. Kakva strast. Gledali li ste go? Pishete mi dali go kharesvate ili ne? Kakvi filmi kharesvate? Kharesvam drami, komedii, priklyucheniya i uzhasi. Ot muzikata predpochitam moderni pesni. Kharesvam i klasikata. No slusham naĭ-veche radioto. Kakva muzika kharesvash? V svobodnoto si vreme obicham da cheta. Naposledŭk cheta razlichni lyubovni istorii. No lyubimiyat mi e „Otneseni ot vyatŭra“. Napisano ot Margaret Michŭl. Mnogo interesen roman. Prochetokhte li go? Kharesa mi i knigata na Mikhail Bulgakov „Maĭstorŭt i Margarita“. Prez pochivnite dni, pri khubavo vreme, obicham da se razkhozhdam sred prirodata, v parka. Obicham da prekarvam vreme sred prirodata! Lyatoto e lyubimiyat mi sezon. Po koe vreme na godinata kharesvate? Prez lyatoto e mnogo krasivo. Mozhete da se naslazhdavate na prirodata bezkraĭno. Vsichko naokolo tsŭfti, mirishe i mirishe. Nadyavam se, che vse oshte ne ste umoreni ot moite istorii. Sega tryabva da dovŭrsha pismoto si. Shte chakam otgovora vi. Priyaten den i na teb.

Hallo, XXX.
Vielen Dank, dass Sie mir geschrieben und mir etwas über sich erzählt haben. Ich freue mich, dass unsere Kommunikation weitergeht.
Wie war dein Wochenende?
Meine Freundin, die Olga heißt, hatte eine Tochter, sie nannten sie Irina. Sie ist so süß!
Sie sieht ihrer Mutter sehr ähnlich. Es ist so ein Glück, wenn ein Kind geboren wird
Ich habe sie immer besucht. Zuerst hatte ich sogar Angst, das Baby zu halten. Sie ist so winzig und sieht eher aus wie eine Puppe.
Ich mochte schon immer sehr kleine Kinder. Deshalb arbeite ich als Schulmusiklehrer.
Ich liebe Kinder sehr. Aber es ist eine sehr große Verantwortung, auf Kinder aufzupassen und sie großzuziehen.
Ich schicke dir meine Bilder von der Arbeit, ich denke, sie werden dir gefallen!
XXX, ich habe auch den Traum, in Zukunft meine eigene Familie zu gründen. Aber im Moment ist es nur ein Traum, aber ich hoffe, dass das alles in Zukunft wahr wird.
Jeder Mensch möchte eine Familie, treue Freunde und einfach enge Menschen haben, die einen in schwierigen Zeiten unterstützen können.
Ich kann mir mein Leben alleine und ohne Kommunikation einfach nicht vorstellen.
Jetzt habe ich dich XXX und das macht mir Freude.
XXX, ich habe eine sehr traurige Geschichte über meine Eltern. Ich werde es dir sagen.
Mein Vater sitzt wegen Mordes im Gefängnis.
Er hat meine Mutter getötet. Ihr Name war Irina.
Mein Vater wurde von seinem Job entlassen und begann zu trinken. Er hat viel getrunken. Ich habe viele Tage getrunken.
Auf dieser Grundlage fluchten meine Eltern viel und meine Mutter litt ständig unter den Schlägen ihres Vaters.
Eines Tages war mein Vater eifersüchtig auf meine Mutter. In einem Wutanfall schubste mein Vater meine Mutter und sie schlug mit dem Kopf gegen die scharfe Ecke des Tisches.
Zunächst verlor sie das Bewusstsein, starb aber bald an Blutverlust. Vater wurde eingesperrt. Und ich bin nie zu ihm gekommen, im Gefängnis.
Entschuldigung, ich kann mich nicht mehr an diese gruselige Geschichte erinnern. Es tut sehr weh, wenn man seine Lieben verliert.
Aber ich bin nicht allein, ich habe eine Schwester Anna, sie lebt in Woronesch. Sie hat einen Ehemann und einen Sohn Mischa.
Ich liebe ihren Sohn Mischa sehr, sie ist der süßeste, wenn auch kleine, aber Mann!
Ich besuche sie. Dieses Jahr war ich für das neue Jahr bei ihnen.
XXX, mich würde sehr interessieren, wie du deine Freizeit verbringst?
Gestern Abend habe ich den Film „Pearl Harbor“ gesehen.
Dieser Film gefällt mir am besten. Ich habe es mir schon oft angeschaut, aber es macht mir immer noch Spaß, es mir anzusehen.
Die Schauspieler spielten meisterhaft. Was für eine Liebe. Was für eine Leidenschaft.
Hast du es gesehen? Schreiben Sie mir, ob es Ihnen gefällt oder nicht?
Welche Filme magst du?
Ich mag Drama, Komödie, Abenteuer und Horror.
Von der Musik bevorzuge ich moderne Lieder. Ich mag auch die Klassiker. Aber ich höre hauptsächlich Radio.
Welche Art von Musik magst du?
In meiner Freizeit lese ich gerne. In letzter Zeit habe ich verschiedene Liebesgeschichten gelesen.
Aber mein Favorit ist „Vom Winde verweht“. Geschrieben von Margaret Mitchell. Ein sehr interessanter Roman.
Hast du es gelesen? Mir gefiel auch das Buch „Der Meister und Margarita“ von Michail Bulgakow.
Am Wochenende gehe ich bei schönem Wetter gerne in der Natur, im Park, spazieren. Ich liebe es, Zeit in der Natur zu verbringen!
Der Sommer ist meine Lieblingsjahreszeit. Welche Jahreszeit magst du?
Im Sommer ist es sehr schön. Sie können die Natur endlos genießen.
Alles drumherum blüht, duftet und duftet.
Ich hoffe, Sie haben meine Geschichten noch nicht satt.
Jetzt muss ich meinen Brief beenden. Ich werde auf Ihre Antwort warten.
Dir auch einen schönen Tag.

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 16:57 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #4 - 18. September 2020 um 21:16

Zdraveĭ skŭpi priyatelyu, XXX! Kak si? Razbiram te perfektno. Kak e vasheto vreme dnes? Imakhme dŭzhd. Dnes otidokh na rabota i zamrŭznakh. Tolkova iskam da si do men. Radvam se, che izprashtate snimki, snimkite sa strakhotni. Blagodarya vi, che otgovorikhte na vŭprosite mi, mnogo se radvam! Radvam se, che den sled den se opoznavame i tova e mnogo interesno za men. Bi bilo khubavo za men da prodŭlzha poznanstvoto si s vas po-natatŭk. Vse oshte ne moga da povyarvam, che sŭm sreshtnal chovek ot druga dŭrzhava. Mnogo mi e interesno da naucha za zhivota vŭv vashata strana, kakvi kharakteristiki ima, kakvi khora zhiveyat v neya i kakŭv e vashiyat mantalitet i kharakter. Bil sŭm v mnogo gradove na Rusiya. No nikoga ne sŭm bil v chuzhbina. Nikoga ne mi se e nalagalo da poseshtavam drugi strani. No se nadyavam, che edin den tazi malka mechta mozhe da se sbŭdne. XXX, mislya, che stranata ti ima mnogo krasivi i nezabravimi mesta. Vsichko ima svoya krasota, svoya istoriya. Razbira se, tova e samo malka kapka ot vsichkite mi zhelaniya. Bikh iskal da posetya tseliya svyat i da posetya vsichki strani i gradove po sveta. Imam mnogo lyuboznatelen kharakter i ako imakh vŭzmozhnost, shtyakh da pŭtuvam prez tseliya si zhivot. No se nadyavam do kraya na zhivota si da uspeya da izpŭlnya pone chast ot zhelaniyata si. Kazhi mi, imash li takiva mechti? Imate li lyubimi gradove ili zabelezhitelnosti, koito naistina bikhte iskali da posetite? Mislya, che vseki tryabva da ima takiva zhelaniya. Tryabva da si postavite tsel i da otidete kŭm tazi tsel. Tseliyat zhivot e sŭzdaden po takŭv nachin, che e neobkhodimo da se postavyat tseli i zhelaniya v nego, a sled tova da se stremite kŭm tyakh i da gi realizirate. Razkazhete mi pone malko za grada, v koĭto zhiveete? Toĭ e golyam? Kolko khora zhiveyat v nego? Koe e naĭ-zapomnyashtoto se neshto vŭv vashiya grad? Kakto veche vi pisakh, zhiveya v malkoto gradche Kotelnikovo. Dori prilicha poveche na golyamo selo ili selo. V Rusiya ima mnogo gradove, koito ne mogat da bŭdat narecheni gradove po nivoto si. Tova veroyatno e funktsiya samo v Rusiya. Za razlika ot golemite gradove, toĭ nyama atraktsii i moderni sgradi s tŭrgovski tsentrove. Vsichko e prosto v nego i ima vsichko neobkhodimo za zhivota. Mozhe bi e dori za naĭ-dobroto, zashtoto mirŭt e navsyakŭde. Moyat grad e osnovan ofitsialno prez 1897 godina. Naselenieto na grada e 20 381 dushi. Imame otlichni uchilishta, kino i razlichni mesta za otdikh. Gradŭt ima krasiv i spokoen park, kŭdeto naistina mozhete da sednete s polzi za zdraveto. Nashiyat grad e razpolozhen na reka Axai Kumoiar. Na brega ima krasiv komforten plazh. Prez lyatoto tuk vinagi ima mnogo khora. Mozhete da si pochinete dobre na plazha, no osobeno tuk mozhete da se nasladite na plazhna vakantsiya prez yuli. Kogato temperaturata dostigne 35-40 gradusa. XXX, nadyavam se, che ne si umoren ot dumite mi. No az sŭm dovolen, che moga da vi pisha i da vi razkazha malko za moya grad. Sega tryabva da dovŭrsha pismoto si. Nadyavam se skoro da procheta vashiya prekrasen otgovor. Pozhelavam vi dobro nastroenie. Lena ot Rusiya. 
P.S Tova e lyubimata mi pesen.) Celine Dion - "My Heart Will Go On"

Hallo lieber Freund XXX! Wie geht es dir
Ich verstehe dich vollkommen.
Wie ist dein Wetter heute? Wir hatten Regen. Ich bin heute zur Arbeit gegangen und habe gefroren.
Ich will dich so sehr an meiner Seite.
Ich freue mich, dass du Bilder schickst, die Bilder sind großartig.
Vielen Dank für die Beantwortung meiner Fragen, ich weiß das wirklich zu schätzen!
Ich freue mich, dass wir uns Tag für Tag kennenlernen und es ist sehr interessant für mich.
Es wäre schön, wenn ich meine Bekanntschaft mit Ihnen weiter fortsetzen würde. Ich kann immer noch nicht glauben, dass ich eine Person aus einem anderen Land getroffen habe.
Ich bin sehr daran interessiert, etwas über das Leben in Ihrem Land zu erfahren, welche Besonderheiten es hat, welche Art von Menschen dort leben und welche Mentalität und Charakter Sie haben.
Ich war in vielen Städten Russlands. Aber ich war noch nie im Ausland. Ich musste noch nie andere Länder besuchen.
Aber ich hoffe, dass dieser kleine Traum eines Tages wahr werden kann.
XXX, ich denke, Ihr Land hat viele schöne und unvergessliche Orte. Alles hat seine Schönheit, seine Geschichte.
Das ist natürlich nur ein kleiner Ausschnitt all meiner Wünsche. Ich möchte die ganze Welt bereisen und alle Länder und Städte der Welt besuchen.
Ich bin von Natur aus sehr neugierig und wenn ich die Chance hätte, würde ich mein ganzes Leben lang reisen.
Aber ich hoffe, dass ich am Ende meines Lebens zumindest einige meiner Wünsche erfüllen kann.
Sag mir, hast du solche Träume? Haben Sie Lieblingsstädte oder Sehenswürdigkeiten, die Sie unbedingt besuchen möchten?
Ich denke, jeder sollte solche Wünsche haben. Man muss sich ein Ziel setzen und dieses Ziel verfolgen.
Alles Leben ist so geschaffen, dass es notwendig ist, darin Ziele und Wünsche zu setzen, diese dann anzustreben und zu verwirklichen.
Erzähl mir wenigstens ein bisschen über die Stadt, in der du lebst? Ist er groß? Wie viele Menschen leben darin? Was ist das unvergesslichste an Ihrer Stadt?
Wie ich Ihnen bereits geschrieben habe, lebe ich in der kleinen Stadt Kotelnikovo. Es sieht sogar eher wie ein großes Dorf oder Dorf aus.
Es gibt viele Städte in Russland, die aufgrund ihres Niveaus nicht als Städte bezeichnet werden können. Dies ist wahrscheinlich eine Funktion, die nur in Russland verfügbar ist.
Im Gegensatz zu Großstädten gibt es hier keine Sehenswürdigkeiten und moderne Gebäude mit Einkaufszentren.
Darin ist alles einfach und es ist alles vorhanden, was man zum Leben braucht. Vielleicht ist es sogar das Beste, denn Frieden ist überall.
Meine Stadt wurde 1897 offiziell gegründet. Die Bevölkerung der Stadt beträgt 20.381 Menschen. Wir haben ausgezeichnete Schulen, ein Kino und verschiedene Freizeiteinrichtungen.
Die Stadt verfügt über einen wunderschönen und ruhigen Park, in dem man wunderbar sitzen und sich wohlfühlen kann.
Unsere Stadt liegt am Fluss Axai Kumoiar. An der Küste gibt es einen schönen, komfortablen Strand. Im Sommer sind hier immer viele Leute.
Am Strand kann man sich gut ausruhen, aber vor allem hier kann man im Juli einen Strandurlaub genießen. Wenn die Temperatur 35-40 Grad erreicht.
XXX, ich hoffe, Sie werden meiner Worte nicht müde. Aber ich freue mich, Ihnen schreiben zu können und Ihnen ein wenig über meine Stadt zu erzählen.
Jetzt muss ich meinen Brief beenden. Ich hoffe, Ihre wundervolle Antwort bald zu lesen. Ich wünsche dir gute Laune.
Lena aus Russland.

P.S. Das ist mein Lieblingslied.)
Céline Dion – „My Heart Will Go On“

Spoiler:
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.208.52 as permitted sender) client-ip=209.85.208.52; envelope-from=elenafafa1986@gmail.com; helo=mail-ed1-f52.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) Quelltext.d=gmail.com Quelltext.i=@gmail.com Quelltext.b="hAeU2TW+"
Received: from mail-ed1-f52.google.com (mail-ed1-f52.google.com [209.85.208.52]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 14FC4603B94C for <XXX>; Wed, 9 Sep 2020 18:23:23 +0300 (EEST)
Received: by mail-ed1-f52.google.com with SMTP id l63so3047771edl.9 for <XXX>; Wed, 09 Sep 2020 08:23:23 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=mime-version:from:date:message-id:subject:to; bh=dTjzjkmIH/hAEKopKRpD0aB8KrYL1Zvaltd8zvaphS0=; b=hAeU2TW+PIICudz+t6w8SwjXB+g2uQKUc/6isoX3Q0N14Yz8hCDQQimJrdTSMHasXG miy/LM8msWVIzx4JuvLAf8+fmA+kJWKeKV+eBO/99d3Rl2qfk7s5aAh/sUoV4F4cu80E OVHXqRlb+0U1MdtoxqSmqoPZSUa1TxoBn2dCgMIOPXPe/x/x8DYN6IY7TGcv+/KdURXY Hz6FVHo7D9bFvsRCzK9k1s/mnoAje1UD8Da73DqO65JF+xI0Copw7HlLfEtUV7CeWtue NHtp+kB45TeQSBQuQBayZztWPmIh5IhZvRfCu9clHVM+oseT+L4P/shCSQJthEVCYL7g LENA==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:mime-version:from:date:message-id:subject:to; bh=dTjzjkmIH/hAEKopKRpD0aB8KrYL1Zvaltd8zvaphS0=; b=STuir4CGXt90xwNgMbDt20JfdcL1VCGhWHFE+WHFVilDzWPH87nWsffWKhFkZkgc08 TCWecJsZmWHv2bNensgGYg9Jq7xECaRZZ8eHa644xBFtD8l8dX9TePwev/JmjbAzupdk vFwZe3Ix5hSsfY171OXk2j+AK1oSJpi5zxm4dDQKHPJukeOgzRq3RFUxeN8ORQ/dB1Di SVqQQ2QrMT0fdYMx1ZSM/6jPrbr6xg87Uo9lGr9nFqs0xsDtjS1lInshhrdx61eJ98L3 CH0Ad9EBpK1beyKSuv53n9RrxRA7Zd0YTaP0E0FXTWfapkPCYwXMNctIzLIz7QYkyY5D DmEg==
X-Gm-Message-State: AOAM531pE9ykWV1pLoq5czRVPqQAn61Hb1AF6esqcKQMpFmKcSvybOeG /GrUx7wQaYC8k6oasCTrXXy2DrdtuKjzHnnvG4yz4fkWwKu8yQ==
X-Google-Smtp-Source: EiIPj/OvlCU=
X-Received: by 2002:a05:6402:1656:: with SMTP id s22mr4832387edx.160.1599665001456; Wed, 09 Sep 2020 08:23:21 -0700 (PDT)
From: "elenafafa1986@gmail.com" <elenafafa1986@gmail.com>
Date: Wed, 9 Sep 2020 18:23:27 +0300
Message-ID: <CAKSns2rO1A1jAx4xo4XPTrQ1FVkdoJhN4jmDdm3xuK7L_gAQAA@mail.gmail.com>
Subject: ==?= =?UTF-8?B?0LDQuiDRgdC4Pw==?=
Content-Type: multipart/mixed; boundary="0000000000002d41f505aee308be"
« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:00 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #5 - 18. September 2020 um 21:18

Zdraveĭte, XXX! Dovolen sŭm, che nashata korespondentsiya prodŭlzhava. Blagodarya vi, che govorite za sebe si. Naistina kharesakh pesenta, Metallica - "Nothing Else Matters" Za men e vazhno vsichko, koeto pishem, da e iskreno i interesno edin na drug. Tova, koeto mi pishete, e mnogo vazhno za men. Naistina mi e interesno da naucha za teb. Dnes shte vi izpratya video ot poslednoto mi predstavlenie. Tova beshe kontsert za benefis v mol i pusnakh muzika za posetitelite na mola. Tova video e napraveno ot moĭ kolega i moĭ dobŭr priyatel. Opitakhme se da izteglim videoto na kompyutŭra mnogo dŭlgo vreme i sega uspyakhme da go napravim. Nadyavam se da vi kharesa tova video na lyubimata mi pesen. XXX, nadyavam se, che nyamate nishto protiv, ako vi zadam nyakolko vŭprosa. Kak e vashiyat den dnes? Razkazhete mi za vasheto ezhednevie i ezhednevieto vi? Denyat mi mina dobre. Tazi sutrin beshe studeno. Tryabvashe da nosya topli drekhi. Kakto obiknoveno vŭrvyakh na rabota prez parka. Imashe mlada dvoĭka, te byakha mnogo shtastlivi i se zabavlyavakha. Ochevidno tova beshe vlyubena dvoĭka ili veche semeĭstvo. Te se sgushikha, tseluvakha, pregrŭshtakha, sheguvakha se i se smeekha. Struvashe mi se, che ne sa bili na studa! Te ne zabelyazakha studa, zashtoto chuvstvata im gi sgryavakha i sŭs sigurnost emotsiite izpŭlvakha sŭrtsata im s toplina. Gledakh gi dŭlgo vreme i se chuvstvakh samoten i tŭzhen. Razbrakh, che sŭm samoten i nyamam radost ot zhivota. Nyama na kogo da se pogrizha i vseki den se sŭbuzhdam s misŭlta, che tozi den shte bŭde spetsialen i vazhen. Mnogo iskam nyakoĭ da me khvane za rŭka ili da me pregŭrne i da me pritisne do sebe si i nikoga da ne me puska! Tolkova iskakh lyubov i grizhi. Tova, koeto dvamata prezhivyakha v parka i se zaradvakha na sluchvashtoto se naokolo. Dori imakh fantaziya i iskakh nyakoĭ da me tselune po studeniya mi nos i da mi proshepne v ukhoto kolko sŭm vazhen za nego ... Tova chuvstvo ne mozhe da bŭde izrazeno s dumi i ne mozhe da bŭde izrazeno s pisane s dumi. Sŭrtseto mi se svi i dushata mi beshe mnogo samotna. Vinata mi e samotata. Nyamam dostatŭchno mŭzhka toplina i grizhi. Tova naĭ-silno ramo i drugata polovina za shtastie. Ti me razbirash, XXX? Izvinete, ako vi pisakh tolkova mnogo. Mozhe bi dori ne vi e bilo interesno da slushate tova, no tova e impulsŭt na dushata mi. Iskakh da spodelya mechtite si, zashtoto zhivotŭt bez mechta e nevŭzmozhen. Mezhdu drugoto, mozhe bi i vie imate mechti? Bikhte mogli da mi razkazhete za mechtite i fantaziite si. Za da moga da naucha poveche za vashite mechti i fantazii. Mnogo mi e priyatno da obshtuvam s vas, XXX. Zhelaya vi strakhoten uikend. Vashata Lena!

Hallo XXX!
Ich freue mich, dass unsere Korrespondenz weitergeht.
Vielen Dank, dass Sie für sich selbst sprechen. Das Lied Metallica – „Nothing Else Matters“ hat mir sehr gut gefallen.
Es ist mir wichtig, dass alles, was wir schreiben, aufrichtig und interessant füreinander ist. Was Sie mir schreiben, ist mir sehr wichtig.
Ich bin wirklich daran interessiert, mehr über Sie zu erfahren.
Heute schicke ich euch ein Video von meinem letzten Auftritt.
Es war ein Benefizkonzert in einem Einkaufszentrum und ich spielte Musik für die Besucher des Einkaufszentrums.
Dieses Video wurde von meinem Kollegen und meinem guten Freund gemacht.
Wir haben sehr lange versucht, das Video auf den Computer herunterzuladen, und jetzt ist es uns gelungen.
Ich hoffe, Ihnen gefällt dieses Video meines Lieblingsliedes.
XXX, ich hoffe, es macht Ihnen nichts aus, wenn ich Ihnen ein paar Fragen stelle.
Wie ist dein Tag heute? Erzählen Sie mir von Ihrem Tagesablauf und Ihrem Alltag?
Ich hatte einen guten Tag.
Heute Morgen war es kalt. Ich musste warme Kleidung tragen.
Wie üblich ging ich zu Fuß durch den Park zur Arbeit.
Es gab ein junges Paar, sie waren sehr glücklich und hatten Spaß. Offenbar handelte es sich um ein verliebtes Paar oder bereits um eine Familie.
Sie kuschelten, küssten, umarmten, scherzten und lachten. Mir kam es so vor, als wären sie nicht draußen in der Kälte!
Sie bemerkten die Kälte nicht, denn ihre Gefühle wärmten sie und sicherlich erfüllten die Emotionen ihre Herzen mit Wärme.
Ich schaute sie lange an und fühlte mich einsam und traurig. Mir wurde klar, dass ich einsam war und keine Freude am Leben hatte.
Ich habe niemanden, um den ich mich kümmern muss, und jeden Tag wache ich mit dem Gedanken auf, dass dieser Tag etwas Besonderes und Wichtiges sein wird.
Ich möchte wirklich, dass jemand meine Hand hält oder mich umarmt und mich festhält und mich niemals loslässt!
Ich wollte so viel Liebe und Fürsorge. Was die beiden im Park erlebten und sich über das Geschehen um sie herum freuten.
Ich hatte sogar eine Fantasie und wollte, dass mich jemand auf meine kalte Nase küsst und mir ins Ohr flüstert, wie wichtig ich für ihn bin ...
Dieses Gefühl kann nicht in Worten ausgedrückt werden und kann nicht durch Schreiben in Worten ausgedrückt werden. Mein Herz sank und meine Seele war sehr einsam.
Meine Schuld ist die Einsamkeit. Mir fehlt die männliche Wärme und Fürsorge. Diese stärkste Schulter und die andere Hälfte für das Glück.
Verstehst du mich, XXX?
Tut mir leid, wenn ich dir so viel geschrieben habe. Vielleicht hast du gar nicht daran interessiert, dir das anzuhören, aber das ist der Impuls meiner Seele.
Ich wollte meine Träume teilen, weil ein Leben ohne Traum unmöglich ist.
Übrigens, vielleicht hast du auch Träume? Du könntest mir von deinen Träumen und Fantasien erzählen.
Damit ich mehr über deine Träume und Fantasien erfahren kann.
Ich freue mich sehr, mit Ihnen zu kommunizieren, XXX. Ich wünsche Ihnen ein tolles Wochenende.
Deine Lena!

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 18:06 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #6 - 18. September 2020 um 21:21

Zdraveĭte, XXX. Mnogo se radvam da polucha pismoto i snimkite vi. Radvam se, che mi obŭrna vnimanie. Dori ne mozhete da si predstavite kak mi pomagate da se otŭrva ot samotata. Kak beshe uikendŭt ti? Uikendŭt beshe strakhoten. Razkhozhdakh se v parka. Imakhme toplo vreme. Znaesh li, iskakh te do sebe si. Naistina iskam da vi pokazha moya grad. Sŭshto taka mislya, che mozhe da ima seriozna vrŭzka mezhdu vas i men. XXX, iskam da znam kakvo mislite za nashata komunikatsiya? Kakvo e vasheto vpechatlenie ot men? Moga da kazha, che ste interesen chovek. Znaete kak da poddŭrzhate vrŭzka. Priyatno mi e da obshtuvam s vas. Otdavna sŭm sama. Pisna mi da sŭm sama. Na 34 godini sŭm. No vse oshte ne sŭm sreshtala takŭv mŭzh, s kogoto da mi se iska da prekaram tseliya si zhivot. Imakh vrŭzka v minaloto. No tazi vrŭzka priklyuchi. Iskam da sŭzdam vrŭzka za tsyal zhivot. Iskam da sreshtna svesten mŭzh za tova. V koeto shte bŭda uveren, koĭ mozhe da zashtiti, podkrepi v radost i skrŭb i da spodeli naĭ-dobrite momenti ot zhivota. Mŭzh, koĭto shte bŭde tam, vŭpreki vsyakakvi zhiteĭski problemi. Iskam da namerya mŭzh i da zhiveya shtastliv zhivot. Tova tryabva da e chovek, s kogoto shte bŭda spokoen i koĭto shte mi dade shtastlivi godini. Nadyavam se da sreshtna takŭv chovek. Razbira se, vse oshte e rano da se pravyat nyakakvi zaklyucheniya. Zashtoto vse oshte imame malŭk kontakt i se poznavame malko. No za men e vazhno da znam vashite namereniya otnosno komunikatsiyata s men. Sega obshtuvame i se opoznavame virtualno v Internet. Tova e dobŭr nachin da se opoznaete. Razberete kharaktera na sŭbesednika i razberete namereniyata mu. I napravete nyakakva ideya za sŭbesednika, taka che po vreme na sreshtata da ne zadavate izlishni vŭprosi. Sega tryabva da dovŭrsha pismoto si. Az tryabva da rabotya. Zhelaya vi dobŭr den. Shte chakam pismoto vi za otgovor. Lena.

Hallo, XXX.
Ich freue mich sehr über Ihren Brief und Ihre Bilder. Ich bin froh, dass du mir Aufmerksamkeit geschenkt hast.
Du kannst dir gar nicht vorstellen, wie du mir hilfst, die Einsamkeit loszuwerden.
Wie war dein Wochenende? Das Wochenende war großartig. Ich ging im Park spazieren. Wir hatten warmes Wetter.
Weißt du, ich wollte dich an meiner Seite. Ich möchte dir wirklich meine Stadt zeigen.
Ich denke auch, dass zwischen dir und mir eine ernsthafte Beziehung bestehen könnte.
XXX, ich möchte wissen, was Sie über unsere Kommunikation denken? Welchen Eindruck haben Sie von mir?
Ich kann sagen, dass Sie eine interessante Person sind. Sie wissen, wie man in Kontakt bleibt. Ich freue mich, mit Ihnen zu kommunizieren.
Ich bin schon lange allein. Ich habe es satt, allein zu sein. Ich bin 34 Jahre alt.
Aber ich habe noch keinen solchen Mann getroffen, mit dem ich mein ganzes Leben verbringen möchte. Ich war in der Vergangenheit in einer Beziehung.
Aber diese Beziehung endete. Ich möchte eine Beziehung fürs Leben aufbauen. Ich möchte dafür einen anständigen Mann treffen.
In dem ich zuversichtlich sein werde, wer in Freude und Leid beschützen, unterstützen und die schönsten Momente des Lebens teilen kann.
Ein Mann, der trotz aller Probleme des Lebens da ist. Ich möchte einen Mann finden und ein glückliches Leben führen.
Das sollte eine Person sein, mit der ich mich wohl fühle und die mir glückliche Jahre bescheren wird. Ich hoffe, so eine Person zu treffen.
Natürlich ist es noch zu früh, um irgendwelche Schlussfolgerungen zu ziehen. Weil wir noch wenig Kontakt haben und uns ein wenig kennen.
Es ist mir aber wichtig, Ihre Absichten bezüglich der Kommunikation mit mir zu kennen. Jetzt kommunizieren und lernen wir uns virtuell im Internet kennen.
Es ist eine gute Möglichkeit, sich kennenzulernen. Verstehen Sie den Charakter des Gesprächspartners und verstehen Sie seine Absichten.
Und machen Sie sich ein Bild vom Gesprächspartner, damit Sie während des Treffens keine unnötigen Fragen stellen.
Jetzt muss ich meinen Brief beenden. Ich muss arbeiten. Ich wünsche dir einen schönen Tag. Ich werde auf Ihr Antwortschreiben warten.
Lena.

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:09 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #7 - 18. September 2020 um 21:24

Zdraveĭte, XXX. Kak si? Kak e denyat ti? Mnogo se zaradvakh, kogato vidyakh vasheto pismo i snimki. Radvam se, che znam vasheto mnenie za men i nashata komunikatsiya. Ochakvakh takŭv otgovor ot vas. Tolkova si dobŭr, sŭprichasten. I sŭm dovolen, che imame takava komunikatsiya, izgradena vŭrkhu iskrenost i retsiprochnost. Malko vyarvakh, che chovek mozhe da sreshtne takŭv chovek v internet. Ti mi pokaza, che tova e vŭzmozhno. Znaesh kakvo iskam. Pozhelavam vrŭzka s mŭzh, s kogoto vinagi shte bŭda shtastliva i v koyato shte bŭda uverena. Mislya, che naĭ-vazhnoto e vrŭzkata da e iskrena. Mislya, che s techenie na vremeto vrŭzkata ni shte se prevŭrne v neshto poveche ot prosto virtualno priyatelstvo. Mnogo mi e priyatno da poddŭrzham vrŭzka s vas. Radvam se, che vi napisakh pismo do saĭta. Kolkoto poveche te opoznavam, tolkova poveche iskam da obshtuvam s teb. I kolkoto poveche mi se struva, che mezhdu nas mozhe da ima neshto poveche ot priyatelstvoto. No veroyatno e tvŭrde rano da govorim za tova. Iskakh da se zapoznaya s dobŭr chovek. Koĭto shte me razbere, shte se otnese s uvazhenie, s iskrenost. I mislya, che namerikh takŭv chovek. Ti pravish dnite mi krasivi! Misŭlta za teb mi dava polozhitelni emotsii. Otdavna ne sŭm izpitval podobni emotsii. Samotnite mi dni sa zad men. Vashite pisma mi pomagat da se otŭrva ot samotata. Vse oshte iskam da napisha dobri dumi za teb. No tryabva da rabotya. Shte ti izpratya snimkata si otnovo. Nadyavam se, che ste shtastlivi. Zhalko, che nyamam vŭzmozhnost da vi pisha po-chesto. Internet raboti samo i tova znachitelno ogranichava nashata komunikatsiya. Ne vinagi uspyavate da vi izpratite pismo navreme. Prostete mi, che ne vi pisha chesto. Ne se li obizhdash sreshtu men? Zhivotŭt mi se promeni mnogo ot momenta, v koĭto te sreshtnakh. Chudya se za kakvo mislite, kogato si lyagate Sŭnuvash li Kakvi sa tezi mechti? Bikh iskal da znam poveche za tova. Shte chakam pismoto ti utre. Pozhelavam vi dobro nastroenie. Vashata Lena.

Hallo, XXX. Wie geht es dir Wie geht es Heute
Ich habe mich sehr über Ihren Brief und Ihre Bilder gefreut.
Ich freue mich, Ihre Meinung über mich und unsere Kommunikation zu erfahren. Ich habe eine solche Antwort von Ihnen erwartet.
Du bist so nett, einfühlsam. Und ich freue mich, dass wir eine solche Kommunikation haben, die auf Aufrichtigkeit und Gegenseitigkeit basiert.
Ich hätte nicht geglaubt, dass man eine solche Person im Internet treffen könnte. Du hast mir gezeigt, dass es möglich ist.
Du weißt, was ich will. Ich möchte eine Beziehung mit einem Mann, mit dem ich immer glücklich sein werde und dem ich vertrauen kann.
Ich denke, das Wichtigste ist, dass die Beziehung aufrichtig ist.
Ich denke, dass unsere Beziehung mit der Zeit mehr als nur eine virtuelle Freundschaft werden wird.
Ich freue mich sehr, mit Ihnen in Kontakt zu bleiben. Ich freue mich, dass ich Ihnen einen Brief an die Website geschrieben habe.
Je mehr ich Dich kennenlerne, desto mehr möchte ich mit Dir kommunizieren.
Und umso mehr kommt es mir so vor, als könnte es zwischen uns mehr als nur Freundschaft geben. Aber es ist wahrscheinlich noch zu früh, darüber zu sprechen.
Ich wollte einen guten Mann treffen. Wer mich versteht, wird mich mit Respekt und Aufrichtigkeit behandeln. Und ich glaube, ich habe so eine Person gefunden.
Du machst meine Tage schön! Der Gedanke an dich löst bei mir positive Gefühle aus.
Solche Emotionen habe ich schon lange nicht mehr gespürt. Meine einsamen Tage liegen hinter mir. Deine Briefe helfen mir, die Einsamkeit loszuwerden.
Ich möchte immer noch gute Worte für dich schreiben. Aber ich muss arbeiten.
Ich werde dir mein Bild noch einmal schicken. Ich hoffe, du bist glücklich.
Schade, dass ich nicht öfter die Gelegenheit habe, Ihnen zu schreiben. Das Internet funktioniert nur und das schränkt unsere Kommunikation stark ein.
Es gelingt uns nicht immer, Ihnen rechtzeitig einen Brief zuzusenden. Verzeihen Sie, dass ich Ihnen nicht oft schreibe. Nehmst du mich nicht übel?
Mein Leben hat sich seit dem Moment, als ich dich traf, sehr verändert.
Ich frage mich, woran du denkst, wenn du zu Bett gehst
Träumst du? Was sind das für Träume? Ich würde gerne mehr darüber erfahren.
Ich werde morgen auf deinen Brief warten. Ich wünsche dir gute Laune.
Deine Lena.

« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:12 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Antwort #8 - 18. September 2020 um 21:28

Zdraveĭte, XXX. Kak si Nadyavam se, che vsichki ste dobre. Denyat mi vŭrvi dobre. Mnogo se radvam, che vasheto pismo me ochakva. Shtastliv sŭm da otgovorya na vasheto pismo. Kakva krasiva snimka. Kolko vino ima. Mnogo mi lipsvashe, razbiram, che imate mnogo rabota. No pishete mi vŭzmozhno naĭ-chesto, ochakvam s netŭrpenie vsyako vashe pismo. XXX, vchera sestra mi i semeĭstvoto ĭ doĭdokha da me posetyat. Te pristignakha vecherta i dori bez preduprezhdenie. Za men beshe golyama iznenada, kogato zvŭnna na vratata, a sestra mi Ana i sŭprugŭt ĭ stoyakha pred vratata. Sedyakhme mnogo dŭlgo, govoreĭki za vsichko, i si pripomnikhme minaloto i det·stvoto si. Imashe nostalgiya ot minaloto. Razbira se, reshikh da ĭ kazha, che imam mŭzh, tova si ti, XXX. Kazakh ĭ za teb. Ne vŭzrazyavate? Nadyavam se, che nyamate nishto protiv da go napravya. Kazakh, che ste mnogo mila i iskrena. I az obicham da govorya s teb. Sestra mi kaza, che se radva za men i mi pozhelava shtastie s teb! XXX, ti stana chast ot zhivota mi i dori umŭt mi e napŭlno obseben ot tvoya obraz. Ne moga da si obyasnya chuvstvata, koito me obzemat. Mozhe bi vse oshte ne razbiram mnogo v zhivota. No ti vleze v zhivota mi i az naistina te kharesvam! Obicham te! Da, izpitvam tova chuvstvo kŭm teb i ne se sramuvam da ti go kazha. Nadyavam se da ne mi se smeete. Vinagi sŭm vi pisal iskreno i otkroveno. Moite chuvstva kŭm teb sa silni i iskam da znaesh za tyakh. Dŭlgo mislekh za tova i se strakhuvakh, che nyama da me razberete. No veche ne iskam da go kriya! Vŭv vas ima neshto, koeto me kara da mislya za vas, koeto me privlicha i me kara da vi pisha tezi dumi na lyubov! Pisha si svoeto sŭkrovishte i vednaga mi stava po-lesno. Sega nyama nuzhda da go kriya i postoyanno da mislya kak da vi go priznaya. Sega se pritesnyavam. Ne znam kak shte reagirate na pismoto mi. No vse pak se nadyavam da me razberete. Radvam se, che se zapoznakhme. Radvam se, che vlyazokhte v zhivota mi. Sega vseki den mislya za teb. Tova e kato khipnoza. Syakash ste me khipnotizirali. I karash sŭrtseto mi da bie po-bŭrzo s vsyaka misŭl za teb, s vsyako chetene na pismoto ti! Nadyavam se da ne vi izplasha s tova pismo. Prosto iskakh da razberete istinskite mi chuvstva kŭm vas. Kakvo chuvstvam, kogato obshtuvam s teb. Shte chakam pismoto ti, XXX! Otnovo vi izprashtam snimki. Kharesvate li moyata snimka? Chesto li gledate moite snimki? Zhelaya vi dobŭr den. Shte mislya za teb i shte mi lipsvash. Vashata Lena.

P.S Whitney Houston - I Will Always Love You

Hallo, XXX. Wie geht es euch? Ich hoffe, es geht euch allen gut.
Mein Tag läuft gut. Ich freue mich sehr, dass Ihr Brief auf mich wartet. Gerne beantworte ich Ihren Brief.
Was für ein wunderschönes Bild. Wie viel Wein gibt es?
Ich habe dich sehr vermisst, ich verstehe, dass du viel Arbeit hast. Aber schreiben Sie mir so oft wie möglich, ich freue mich über jeden Ihrer Briefe.
XXX, gestern hat mich meine Schwester und ihre Familie besucht. Sie kamen am Abend und ohne Vorwarnung an.
Es war eine große Überraschung für mich, als ich an der Tür klingelte und meine Schwester Anna und ihr Mann vor der Tür standen.
Wir saßen sehr lange da, redeten über alles und erinnerten uns an unsere Vergangenheit und Kindheit. Es herrschte Nostalgie für die Vergangenheit.
Natürlich habe ich beschlossen, ihr zu sagen, dass ich einen Mann habe, du bist es, XXX. Ich habe ihr von dir erzählt. Macht es dir nichts aus?
Ich hoffe, es macht Ihnen nichts aus, wenn ich das tue. Ich sagte, du bist sehr nett und aufrichtig. Ich liebe es auch, mit dir zu reden.
Meine Schwester sagte, sie freue sich für mich und wünschte mir Glück mit dir!
XXX, du bist ein Teil meines Lebens geworden und sogar mein Geist ist völlig besessen von deinem Bild.
Ich kann die Gefühle, die mich überkommen, nicht erklären. Vielleicht verstehe ich immer noch nicht viel vom Leben. Aber du bist in mein Leben getreten und ich mag dich wirklich!
Ich liebe dich! Ja, das empfinde ich für dich und ich schäme mich nicht, es dir zu sagen. Ich hoffe, du lachst mich nicht aus.
Ich habe Ihnen immer aufrichtig und offen geschrieben. Meine Gefühle für dich sind stark und ich möchte, dass du davon erfährst.
Ich habe lange darüber nachgedacht und hatte Angst, dass du mich nicht verstehen würdest. Aber ich möchte es nicht mehr verstecken!
Es gibt etwas an dir, das mich an dich denken lässt, das mich anzieht und mich dazu bringt, dir diese Worte der Liebe zu schreiben!
Ich schreibe meinen Schatz und es fällt mir sofort leichter. Jetzt muss ich es nicht mehr verstecken und ständig darüber nachdenken, wie ich es dir gegenüber eingestehen kann.
Jetzt mache ich mir Sorgen. Ich weiß nicht, wie Sie auf meinen Brief reagieren werden. Aber trotzdem hoffe ich, dass du mich verstehst.
Freut mich, Sie kennenzulernen. Ich bin froh, dass du in mein Leben getreten bist. Ich denke jetzt jeden Tag an dich.
Es ist wie Hypnose. Es ist, als hättest du mich hypnotisiert. Und du lässt mein Herz höher schlagen, bei jedem Gedanken an dich, bei jeder Lektüre deines Briefes!
Ich hoffe, ich habe Sie mit diesem Brief nicht erschreckt. Ich wollte nur, dass du meine wahren Gefühle für dich erfährst. Was ich fühle, wenn ich mit Ihnen kommuniziere.
Ich werde auf deinen Brief warten, XXX! Ich schicke dir noch einmal Bilder. Gefällt dir mein Bild? Schauen Sie sich oft meine Bilder an?
Ich wünsche dir einen schönen Tag. Ich werde an dich denken und dich vermissen.
Deine Lena.

P.S Whitney Houston - I Will Always Love You

Spoiler:
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.167.52 as permitted sender) client-ip=209.85.167.52; envelope-from=elenafafa1986@gmail.com; helo=mail-lf1-f52.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) Quelltext.d=gmail.com Quelltext.i=@gmail.com Quelltext.b="XjrefDDY"
Received: from mail-lf1-f52.google.com (mail-lf1-f52.google.com [209.85.167.52]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 0C2BA40D8C66 for <XXX>; Fri, 18 Sep 2020 18:56:39 +0300 (EEST)
Received: by mail-lf1-f52.google.com with SMTP id y17so6658812lfa.8 for <XXX>; Fri, 18 Sep 2020 08:56:38 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=date:from:organization:message-id:to:subject:mime-version; bh=st0UU/7q/yur+NVI8s78miJg3Qmxh1Als+JYg76fOtY=; b=XjrefDDYFgBxN+SmSutw74d28lEPJcof5jMzEdJ5e1d2H+JSYFtsyvHJYqPrpz3ODP RvpBKqKguMJ1simhSRlENxn4AB3zCE90x/nNxBKIx6UJmY4cr7/Uo4ShIpZDiTAQLYxn go8y5E8N4h2ypU4HVN86t501utPCzOvzS82R49yGZZLoCAsr5RCVCLTlgr6MwQ6YvjiQ szCq7LSa6u9tqtXGu4DnmCuAQsJhxkd/URz8m8iBTqc8VHYfQucFyX9WcFQliwj+fKBv EZUlgZSnx27O2PFcGt/q5st3671Wz/ye4jaEACz57VSQ+Z8Li1Fav19ikEgS4gSJmRKA rWpw==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:date:from:organization:message-id:to:subject :mime-version; bh=st0UU/7q/yur+NVI8s78miJg3Qmxh1Als+JYg76fOtY=; b=Bu1kl/PypXbWEmAh7sIQqKA4o0wEhHLzc2S8+V95i/Gvqkdv/uX6Etdjhpy6LQsM9A MJ4MzBl8hlFWopuF30+EKCuxrlEYN9EvkeSMgHps5KDM3d8238D+ORqnkEqOAdoDGyTo 6K78F4e68PmHZft4F9bcFNwrLsfja3mzHibgII3q51ugrFENDXwfffy7I45CGSDiDtpC bXjNU1LprIdP4mf4KBkUCksWsjDr+aeSZPvlJy9xarKkrJvLZDZN2VylNme98wIgt5bm h7XLvt5LkJKlsZKDgb0WDQ0DQa8Y9lVm8+NbliyGGpLZ5/1nxHQuv7ybUmzrIdLZj2xJ DMDQ==
X-Gm-Message-State: AOAM531la07a3ZszAcVXgyZzelNS0gy35+q1EqOGhXi5HpHSa514iML1 qV9Gm3mqOLCmy7Tzlp2KIp5egFBURmo=
X-Google-Smtp-Source: 
X-Received: by 2002:a19:be0b:: with SMTP id o11mr11232455lff.117.1600444598088; Fri, 18 Sep 2020 08:56:38 -0700 (PDT)
Received: from [10.119.102.190] ([188.64.170.46]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA id c17sm663633lfs.62.2020.09.18.08.56.36 for <XXX> (version=TLS1_1 cipher=AES128-SHA bits=128/128); Fri, 18 Sep 2020 08:56:37 -0700 (PDT)
Date: Fri, 18 Sep 2020 18:56:27 +0300
From: elenafafa1986@gmail.com
Organization: elenafafa1986@gmail.com
X-Priority: 3 (Normal)
Message-ID: <139007744.20200918185627@gmail.com>
Subject: A=?= =?utf-8?B?0YHQtSwg0YfQtSDQstGB0LjRh9C60Lgg0YHRgtC1INC00L7QsdGA0LUu?=
Content-Type: multipart/mixed; boundary="----------0AB04A0AB0829A4F5"
« Zuletzt geändert: 19. November 2024 um 17:15 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Miro
Scam Warners

I Love Anti-Scam

Re: Lena <elenafafa1986@gmail.com>
Antwort #9 - 18. September 2020 um 21:41

« Zuletzt geändert: 18. September 2020 um 21:47 von Miro »  
Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Stiray
Forum Administrator

Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Antwort #10 - 19. September 2020 um 17:55

Miro schrieb on 18. September 2020 um 21:41:
Jetzt habe ich etwas gefunden.

Die Bilder wurden bei Pianistin Olga Barabasheva / Olga Barabaschewa / Ольга Барабашева aus Vladimir geklaut.

https://vk.com/o.barabasheva
https://vk.com/id18462162
https://www.instagram.com/olgabarabashevapianist/
https://www.youtube.com/channel/UCkVPADtSIG1m2vHQ3bmMeUA

Ich bin mir sicher wir haben schon Bilder von ihr, den Tab zum folgendem Link habe ich irgendwo noch offen.

https://vladimir.gorko.ru/%D0%BC%D1%83%D0%B7%D1%8B%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D1%8B...

Zum Seitenanfang

IP gespeichert

Webmaster
Forum Administrator

Abgeschlafft und ausgepufft!!

Standort: Йошкар-Ола
Antwort #11 - 24. März 2021 um 17:38

Stiray schrieb on 19. September 2020 um 17:55:
Ich bin mir sicher wir haben schon Bilder von ihr, den Tab zum folgendem Link habe ich irgendwo noch offen.

Richtig:

Elena <elisionsilf888@gmail.com>

Zum Seitenanfang
IP gespeichert

Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema