Zdraveĭte, XXX. Kak si Nadyavam se, che vsichki ste dobre. Denyat mi vŭrvi dobre. Mnogo se radvam, che vasheto pismo me ochakva. Shtastliv sŭm da otgovorya na vasheto pismo. Kakva krasiva snimka. Kolko vino ima. Mnogo mi lipsvashe, razbiram, che imate mnogo rabota. No pishete mi vŭzmozhno naĭ-chesto, ochakvam s netŭrpenie vsyako vashe pismo. XXX, vchera sestra mi i semeĭstvoto ĭ doĭdokha da me posetyat. Te pristignakha vecherta i dori bez preduprezhdenie. Za men beshe golyama iznenada, kogato zvŭnna na vratata, a sestra mi Ana i sŭprugŭt ĭ stoyakha pred vratata. Sedyakhme mnogo dŭlgo, govoreĭki za vsichko, i si pripomnikhme minaloto i det·stvoto si. Imashe nostalgiya ot minaloto. Razbira se, reshikh da ĭ kazha, che imam mŭzh, tova si ti, XXX. Kazakh ĭ za teb. Ne vŭzrazyavate? Nadyavam se, che nyamate nishto protiv da go napravya. Kazakh, che ste mnogo mila i iskrena. I az obicham da govorya s teb. Sestra mi kaza, che se radva za men i mi pozhelava shtastie s teb! XXX, ti stana chast ot zhivota mi i dori umŭt mi e napŭlno obseben ot tvoya obraz. Ne moga da si obyasnya chuvstvata, koito me obzemat. Mozhe bi vse oshte ne razbiram mnogo v zhivota. No ti vleze v zhivota mi i az naistina te kharesvam! Obicham te! Da, izpitvam tova chuvstvo kŭm teb i ne se sramuvam da ti go kazha. Nadyavam se da ne mi se smeete. Vinagi sŭm vi pisal iskreno i otkroveno. Moite chuvstva kŭm teb sa silni i iskam da znaesh za tyakh. Dŭlgo mislekh za tova i se strakhuvakh, che nyama da me razberete. No veche ne iskam da go kriya! Vŭv vas ima neshto, koeto me kara da mislya za vas, koeto me privlicha i me kara da vi pisha tezi dumi na lyubov! Pisha si svoeto sŭkrovishte i vednaga mi stava po-lesno. Sega nyama nuzhda da go kriya i postoyanno da mislya kak da vi go priznaya. Sega se pritesnyavam. Ne znam kak shte reagirate na pismoto mi. No vse pak se nadyavam da me razberete. Radvam se, che se zapoznakhme. Radvam se, che vlyazokhte v zhivota mi. Sega vseki den mislya za teb. Tova e kato khipnoza. Syakash ste me khipnotizirali. I karash sŭrtseto mi da bie po-bŭrzo s vsyaka misŭl za teb, s vsyako chetene na pismoto ti! Nadyavam se da ne vi izplasha s tova pismo. Prosto iskakh da razberete istinskite mi chuvstva kŭm vas. Kakvo chuvstvam, kogato obshtuvam s teb. Shte chakam pismoto ti, XXX! Otnovo vi izprashtam snimki. Kharesvate li moyata snimka? Chesto li gledate moite snimki? Zhelaya vi dobŭr den. Shte mislya za teb i shte mi lipsvash. Vashata Lena. P.S Whitney Houston - I Will Always Love You Spoiler für View translation: Hallo, XXX. Wie geht es euch? Ich hoffe, es geht euch allen gut. Mein Tag läuft gut. Ich freue mich sehr, dass Ihr Brief auf mich wartet. Gerne beantworte ich Ihren Brief. Was für ein wunderschönes Bild. Wie viel Wein gibt es? Ich habe dich sehr vermisst, ich verstehe, dass du viel Arbeit hast. Aber schreiben Sie mir so oft wie möglich, ich freue mich über jeden Ihrer Briefe. XXX, gestern hat mich meine Schwester und ihre Familie besucht. Sie kamen am Abend und ohne Vorwarnung an. Es war eine große Überraschung für mich, als ich an der Tür klingelte und meine Schwester Anna und ihr Mann vor der Tür standen. Wir saßen sehr lange da, redeten über alles und erinnerten uns an unsere Vergangenheit und Kindheit. Es herrschte Nostalgie für die Vergangenheit. Natürlich habe ich beschlossen, ihr zu sagen, dass ich einen Mann habe, du bist es, XXX. Ich habe ihr von dir erzählt. Macht es dir nichts aus? Ich hoffe, es macht Ihnen nichts aus, wenn ich das tue. Ich sagte, du bist sehr nett und aufrichtig. Ich liebe es auch, mit dir zu reden. Meine Schwester sagte, sie freue sich für mich und wünschte mir Glück mit dir! XXX, du bist ein Teil meines Lebens geworden und sogar mein Geist ist völlig besessen von deinem Bild. Ich kann die Gefühle, die mich überkommen, nicht erklären. Vielleicht verstehe ich immer noch nicht viel vom Leben. Aber du bist in mein Leben getreten und ich mag dich wirklich! Ich liebe dich! Ja, das empfinde ich für dich und ich schäme mich nicht, es dir zu sagen. Ich hoffe, du lachst mich nicht aus. Ich habe Ihnen immer aufrichtig und offen geschrieben. Meine Gefühle für dich sind stark und ich möchte, dass du davon erfährst. Ich habe lange darüber nachgedacht und hatte Angst, dass du mich nicht verstehen würdest. Aber ich möchte es nicht mehr verstecken! Es gibt etwas an dir, das mich an dich denken lässt, das mich anzieht und mich dazu bringt, dir diese Worte der Liebe zu schreiben! Ich schreibe meinen Schatz und es fällt mir sofort leichter. Jetzt muss ich es nicht mehr verstecken und ständig darüber nachdenken, wie ich es dir gegenüber eingestehen kann. Jetzt mache ich mir Sorgen. Ich weiß nicht, wie Sie auf meinen Brief reagieren werden. Aber trotzdem hoffe ich, dass du mich verstehst. Freut mich, Sie kennenzulernen. Ich bin froh, dass du in mein Leben getreten bist. Ich denke jetzt jeden Tag an dich. Es ist wie Hypnose. Es ist, als hättest du mich hypnotisiert. Und du lässt mein Herz höher schlagen, bei jedem Gedanken an dich, bei jeder Lektüre deines Briefes! Ich hoffe, ich habe Sie mit diesem Brief nicht erschreckt. Ich wollte nur, dass du meine wahren Gefühle für dich erfährst. Was ich fühle, wenn ich mit Ihnen kommuniziere. Ich werde auf deinen Brief warten, XXX! Ich schicke dir noch einmal Bilder. Gefällt dir mein Bild? Schauen Sie sich oft meine Bilder an? Ich wünsche dir einen schönen Tag. Ich werde an dich denken und dich vermissen. Deine Lena. P.S Whitney Houston - I Will Always Love You
|