Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Heisses Thema (Mehr als 10 Antworten) Lidiya <lida.allova@gmail.com> (Gelesen: 1656 mal)
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Lidiya <lida.allova@gmail.com>
04. September 2020 um 18:15
 
Czesc XXX!
jak sie czujesz? jak spedzasz dzien?
czekales na moj list?
nie moglam wczesniej do Ciebie napisac, bo bylam zajeta praca. szczerze mowiac, jestem skromna dziewczyna, dlatego zaproponowalem rozpoczecie naszej komunikacji przez email. mysle, ze to bedzie sluszne, prosze o zrozumienie.
chce uzyskac od Ciebie szczera i szczera odpowiedz!
jakie masz intencje, a takze czego szukasz?
zaproponowalem, aby rozpoczac nasza znajomosc przez email, aby dowiedziec sie wiecej o sobie nawzajem, rozumiem, ze komunikacja przez telefon bedzie wygodniejsza, ale jestem skromna dziewczyna i do rozmowy twarza w twarz musze przyzwyczaic sie do osoby! mozesz zostawic mi swoj numer telefonu, jesli nasza znajomosc zmieni sie w cos powaznego, porozmawiamy przez telefon! najpierw opowiedz mi o sobie ...
Mozesz nazywac mnie Lida, jestem samotna, a teraz szukam przyjaciela, chlopaka, a moze nawet przyszlego meza, Szukam doswiadczonego, dojrzalego mezczyzny, uczciwego i troskliwego, na ktorym moge polegac w zyciu, a takze dzielic wszystkie radosci zycia!
mysle, ze nie stracimy niczego, jesli napiszemy sobie kilka email, w kazdym razie bedzie to interesujace doswiadczenie!
z niecierpliwoscia czekam na Twoja odpowiedz ..
twoja nowa znajoma Lida

 

Spoiler für Header Google Inline:
Return-Path: <lida.allova@gmail.com>
Delivered-To: XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.222.170 as permitted sender) client-ip=209.85.222.170; envelope-from=lida.allova@gmail.com; helo=mail-qk1-f170.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) header.d=gmail.com header.i=@gmail.com header.b="cGtvwy8Z"
Received: from mail-qk1-f170.google.com (mail-qk1-f170.google.com [209.85.222.170]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 3BE4D208EFAF for <XXX>; Mon, 3 Aug 2020 17:24:09 +0300 (EEST)
Received: by mail-qk1-f170.google.com with SMTP id l6so35237756qkc.6 for <XXX>; Mon, 03 Aug 2020 07:24:09 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a37:a30b:: with SMTP id m11mr16646996qke.12.1596464645018; Mon, 03 Aug 2020 07:24:05 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
From: lida ilova <lida.allova@gmail.com>
Date: Mon, 3 Aug 2020 16:23:24 +0200
Message-ID: <CAOp7HBBqS6xLysy8s5ckHO0ivsZ-VPYmUFe-0cQT9ZyV3R0WvA@mail.gmail.com>
Subject: Czesc XXX!
To: XXX
Content-Type: multipart/mixed; boundary="00000000000012d58105abf9e4f1"


Zitat:
From: lida ilova <lida.allova@gmail.com>
Date: Mon, 3 Aug 2020 16:23:24 +0200


Spoiler für View translation:
Hallo XXX, wie geht es dir? Wie verbringst du deinen Tag? Hast du auf meinen Brief gewartet? Ich konnte dir nicht früher schreiben, weil ich mit der Arbeit beschäftigt war. Um ehrlich zu sein, ich bin ein bescheidenes Mädchen, also schlug ich vor, unsere Kommunikation per E-Mail zu beginnen. Ich denke, es wird richtig sein, bitte haben Sie Verständnis. Ich möchte eine aufrichtige und ehrliche Antwort von Ihnen erhalten! Was sind Ihre Absichten und wonach suchen Sie?
Ich schlug vor, unsere Freundschaft per E-Mail zu beginnen, um mehr über einander herauszufinden. Ich verstehe, dass die Kommunikation am Telefon bequemer sein wird, aber ich bin ein bescheidenes Mädchen und muss mich an eine Person gewöhnen, um von Angesicht zu Angesicht zu sprechen! Sie können mir Ihre Telefonnummer hinterlassen, wenn unsere Beziehung zu etwas Ernstem wird, werden wir telefonieren! Erzähl mir zuerst von dir ... Du kannst mich Lida nennen, ich bin einsam und jetzt suche ich einen Freund, einen Freund und vielleicht sogar meinen zukünftigen Ehemann. Ich suche einen erfahrenen, reifen Mann, ehrlich und fürsorglich, auf den ich mich in meinem Leben verlassen und auch alles teilen kann Lebensfreude! Ich denke, wir werden nichts verlieren, wenn wir ein paar E-Mails schreiben. Auf jeden Fall wird es eine interessante Erfahrung! Ich freue mich auf Ihre Antwort. Ihre neue Freundin Lida
« Zuletzt geändert: 20. März 2021 um 16:11 von Webmaster » 
Grund: Scammer using Pictures by Alevtina Bushmeleva 
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #1 - 04. September 2020 um 18:18
 
czesc XXX jak twój nastrój, jak Twój dzień?
wczoraj nie mogliśmy dobrze porozmawiać i poznać się nawzajem! mam do Ciebie kilka pytań, chcę dowiedzieć się więcej o tobie jako o osobie, o Twoich zainteresowaniach związanych z pracą i codziennym życiem. mam nadzieję, że poświęcisz mi trochę czasu i opowiesz mi o sobie! ok? 
miło dostać VOI zdjęcie !
w rzeczywistości jestem bardzo skromną, ale ciekawą dziewczyną mam nadzieję, że nie zawstydzą cię moje pytania.
ile masz lat?
gdzie się urodziłeś i gdzie mieszkasz w tej chwili?
co robisz w życiu codziennym?
gdzie pracujesz, lubisz swoją pracę?
byłeś żonaty, masz dzieci?
przepraszam za moją ciekawość.
jestem bardzo wszechstronną osobą i mam wiele hobby, o których będziemy mogli z tobą porozmawiać w przyszłości! myślę, że teraz będziesz zainteresowany, aby dowiedzieć się więcej prostych informacji o mnie jak widać mam 30 lat, moje imię i nazwisko jest Lidiya, przyjaciele nazywają mnie Lida. urodziłem się i mieszkałem przez całe życie w mieście Zelenodolsk, jest to jedno z małych miast w Rosji, które liczy około 98 000 osób. Przeprowadziłem się tu nie tak dawno temu, około dwa lata temu, wcześniej mieszkałem na Ukrainie w mieście Donieck. słyszeliście o tym mieście? Być może słyszałeś, że Ukraina nie jest teraz bardzo spokojna, dlatego musiałem ją opuścić i wyjechać do Rosji, ponieważ była to najwygodniejsza i niedroga opcja dla mojej przeprowadzki! Tutaj pracuję na dwóch etatach, w ciągu dnia pracuję jako Administrator w centrum społecznym, w pracy z ludnością, aw godzinach wieczornych mam dodatkową pracę jako instruktor fitness i choreograf! czy lubisz uprawiać sport lub taniec? przez resztę czasu mam inne hobby i zainteresowania, takie jak czytanie książek, odwiedzanie teatrów i muzeów.
nigdy nie byłem żonaty i nie mam dzieci, w tej chwili jestem w aktywnym poszukiwaniu mojej drugiej połowy chcę stworzyć silną i przyjazną rodzinę z dojrzałym i doświadczonym mężczyzną, w mężczyźnie cenię uczciwość, szczerość i Sprawiedliwość!
byłoby miło, gdyby nasze interesy się zgadzały ..
niestety, muszę dokończyć list, muszę pracować.
chętnie zobaczę Twoją odpowiedź i mam nadzieję, że nasza znajomość rozwinie się dalej!
Z poważaniem, twoja nowa znajoma Lida



Spoiler für View translation:
hi XXX wie ist deine stimmung, wie ist dein tag? gestern konnten wir nicht gut reden und uns kennenlernen! Ich habe ein paar Fragen an Sie, ich möchte mehr über Sie als Person, über Ihre Interessen in Bezug auf Arbeit und Alltag erfahren. Ich hoffe, Sie nehmen sich die Zeit, mir von sich zu erzählen! in Ordnung? Schön, ein VOI-Foto zu bekommen! Tatsächlich bin ich ein sehr bescheidenes, aber interessantes Mädchen. Ich hoffe, meine Fragen werden Sie nicht in Verlegenheit bringen. Wie alt sind Sie? Wo wurden Sie geboren und wo leben Sie im Moment? Was machen Sie im Alltag? Wo arbeiten Sie? 'Warst du verheiratet? Hast du Kinder?' Entschuldigung für meine Neugier. Ich bin eine sehr vielseitige Person und ich habe viele Hobbys, über die wir in Zukunft mit Ihnen sprechen können! Ich denke, jetzt werden Sie daran interessiert sein, einfachere Informationen über mich zu erhalten, da Sie sehen können, dass ich 30 Jahre alt bin. Mein Name ist Lidiya, Freunde nennen mich Lida. Ich bin geboren und habe mein ganzes Leben in der Stadt Zelenodolsk verbracht. Es ist eine der kleinen Städte in Russland mit etwa 98.000 Einwohnern. Ich bin vor nicht allzu langer Zeit hierher gezogen, vor ungefähr zwei Jahren, bevor ich in der Ukraine in der Stadt Donezk lebte. Hast du von dieser Stadt gehört? Sie haben vielleicht gehört, dass die Ukraine jetzt nicht sehr ruhig ist, also musste ich sie verlassen und nach Russland gehen, da dies die bequemste und erschwinglichste Option für meinen Umzug war! Hier arbeite ich zwei Jobs, tagsüber arbeite ich als Administrator in einem sozialen Zentrum, arbeite mit der Bevölkerung und in den Abendstunden habe ich einen zusätzlichen Job als Fitnesstrainer und Choreograf! Spielst du gerne Sport oder tanzt du? Den Rest der Zeit habe ich andere Hobbys und Interessen, wie das Lesen von Büchern, den Besuch von Theatern und Museen. Ich war nie verheiratet und habe keine Kinder. Im Moment bin ich auf der aktiven Suche nach meiner anderen Hälfte. Ich möchte eine starke und freundliche Familie mit einem reifen und erfahrenen Mann gründen. Bei einem Mann schätze ich Ehrlichkeit, Ehrlichkeit und Gerechtigkeit! Es wäre schön, wenn unsere Interessen korrekt wären. Leider muss ich den Brief beenden, ich muss arbeiten. Ich würde gerne Ihre Antwort sehen und hoffe, dass sich unsere Beziehung weiterentwickelt! Mit freundlichen Grüßen, Ihre neue Freundin Lida
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:21 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #2 - 04. September 2020 um 18:20
 
Zdraveĭ, XXX ,kak si? dnes sŭm mnogo pozitivna, zapochnakh denya si dobre i energichno
iskam da ti pozhelaya priyaten den! nadyavam se vashiyat den da bŭde yarŭk i polozhitelen!
chestno kazano, Radvam se, che prodŭlzhikhme da obshtuvame.
vecherta mislekh mnogo za nasheto zapoznanstvo, imakh mnogo misli, ne mozhekh da spya. kogato v zhivota ti se poyavi nov chovek, ima golyam interes kŭm tozi chovek! kakvo mislish za tova? iskash li da govorish s men?
moga da pisha i na Bŭlgarski !
sega imam malko svobodno vreme ot rabota i iskam da ti razkazha za moite interesi , tryabva da se opoznaem poveche , za da razviem poznanstvoto si ! v svobodnoto si vreme ponyakoga obicham da gledam filmi , imam nyakolko lyubimi kato "1+1","Zelenata milya" i absolyutno vsichki komedii s Dzhim Keri, toĭ mi kharesva s pozitivniya si ! ot muzikata slusham Vanesa Meĭ, ZAZ i nyakoi sŭvremenni izpŭlniteli . kakto vi pisakh v minaloto, obicham da cheta knigi . kharesvam avtori kato Stivŭn King, Onore d’o Balzak, edno ot lyubimite proizvedeniya na tozi avtor "shagrenova Kozha" . mozhe bi shte ti e interesno da gi prochetesh .
Shto se otnasya do tova Kak zhiveya, az sŭm napŭlno samotna, sŭvsem naskoro zagubikh vsichki blizki, rodnini i sega sŭm sŭvsem sama tuk, no ne iskam da govorya za tŭzhnoto! mozhesh da me pitash. "Lida, zashto tŭrsite chovek v internet?»... dobre, shte ti dam chesten otgovor. XXX , az ne obicham zapoznanstva na ulitsata, az ne sŭm v shumni kompanii, eto zashto reshikh da gledam nyakoĭ v internet, tuk v Rusiya ne mozhakh da namerya srodna dusha i chovek, koĭto me razbira! veroyatno zashtoto Rusiya e chuzhda strana za men, zatova tŭrsya chovek v druga strana! Tŭrsya seriozen chovek, koĭto iska da ima seriozna vrŭzka, dobro semeĭstvo, stabilen zhivot. Nikoga ne sŭm bila v tvoyata strana, no sŭm govorila s khora, koito sa bili v Evropa, vsichki mi kazakha, che mŭzhete ot chuzhdi strani sa mnogo seriozni, tochni, otgovorni, dalnovidni. Otsenyavam tezi kachestva. Iskam da imam mŭzh i bŭdesht sŭprug s tezi kachestva!
iskam da znaesh, che kharesvam vŭzrastovite ni razlichiya. Kharesva mi, che si po-vŭzrasten ot men. Zashtoto mislya, che v edna vrŭzka mŭzhŭt tryabva da e po-vŭzrasten ot zhenata. Tova e moyata gledna tochka. Po-opiten chovek znae kakvo iska i znae poveche za zhivota.
Seriozna sŭm v namereniyata si da namerya istinskata lyubov. Moyata naĭ-golyama mechta,
namerete istinskata lyubov i imate seriozna vrŭzka, namerete drugata polovina.
mislya, che veche napravikh nyakolko stŭpki kŭm mechtata si!?
sigurno sŭm te otegchila s prikazkite i prikazkite si. da pogovorim za teb.
kak prekarvash denya si dnes? kak e vremeto v tvoya grad, kakvi sa planovete ti? ima li neshto, koeto iskash da mi kazhesh?
shte se radvam da vidya pismoto ti!
s uvazhenie, novata ti priyatelka Lida



Spoiler für View translation:
Hallo XXX, wie geht es dir? heute bin ich sehr positiv, ich habe meinen tag gut und energisch begonnen
Ich möchte dir einen schönen Tag wünschen! Ich hoffe dein Tag ist hell und positiv!
Ehrlich gesagt bin ich froh, dass wir in Kontakt geblieben sind.
Abends dachte ich viel über unsere Bekanntschaft nach, ich hatte viele Gedanken, ich konnte nicht schlafen. Wenn eine neue Person in Ihrem Leben auftaucht, besteht ein großes Interesse an dieser Person! Was denkst du darüber? willst du mit mir reden
Ich kann auch auf Bulgarisch schreiben!
Jetzt habe ich etwas Freizeit von der Arbeit und möchte Ihnen von meinen Interessen erzählen. Wir müssen uns besser kennenlernen, um unsere Bekanntschaft zu entwickeln! In meiner Freizeit schaue ich manchmal gerne Filme, ich habe ein paar Favoriten wie "1 + 1", "The Green Mile" und absolut alle Komödien mit Jim Carrey, ich mag ihn mit seinem Positiven! Von der Musik höre ich Vanessa May, ZAZ und einige zeitgenössische Künstler. Wie ich Ihnen in der Vergangenheit geschrieben habe, liebe ich es, Bücher zu lesen. Ich mag Autoren wie Stephen King, Honore de Balzac, eines der Lieblingswerke dieses Autors "Shagreen Skin". Vielleicht finden Sie es interessant, sie zu lesen.
Wie ich lebe, ich bin völlig einsam, ich habe kürzlich alle meine Verwandten verloren und jetzt bin ich ganz alleine hier, aber ich möchte nicht über das Traurige sprechen! du kannst mich fragen. Lida, warum suchst du eine Person im Internet? »... nun, ich gebe dir eine ehrliche Antwort. XXX, ich mag es nicht, auf der Straße zu datieren, ich bin nicht in lauten Unternehmen, deshalb habe ich beschlossen, jemanden im Internet zu sehen, hier in Russland nicht Ich konnte einen Seelenverwandten und eine Person finden, die mich versteht! Wahrscheinlich, weil Russland für mich ein fremdes Land ist, also suche ich eine Person in einem anderen Land! Ich suche eine ernsthafte Person, die eine ernsthafte Beziehung, eine gute Familie und ein stabiles Leben haben möchte. Ihr Land, aber ich habe mit Menschen gesprochen, die in Europa waren. Sie alle sagten mir, dass Männer aus dem Ausland sehr ernst, genau, verantwortungsbewusst und weitsichtig sind. Ich schätze diese Eigenschaften. Ich möchte einen Ehemann und einen zukünftigen Ehemann mit diesen Eigenschaften haben!
Ich möchte, dass Sie wissen, dass ich unsere Altersunterschiede mag. Ich mag es, dass du älter bist als ich. Weil ich denke, dass in einer Beziehung ein Mann älter sein sollte als eine Frau. Das ist mein Standpunkt. Ein erfahrener Mensch weiß, was er will und weiß mehr über das Leben.
Ich meine es ernst mit meinen Absichten, wahre Liebe zu finden. Mein größter Traum,
Finde wahre Liebe und habe eine ernsthafte Beziehung, finde die andere Hälfte.
Ich glaube, ich habe schon ein paar Schritte in Richtung meines Traums gemacht !?
Ich muss dich mit meinem Gespräch und meinem Gespräch gelangweilt haben. über dich reden.
Wie verbringst du deinen Tag heute? Wie ist das Wetter in deiner Stadt, was hast du vor? Möchtest du mir etwas sagen?
Ich werde mich freuen, Ihren Brief zu sehen!
Mit freundlichen Grüßen Ihre neue Freundin Lida

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:24 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #3 - 04. September 2020 um 18:23
 
Zdraveĭ XXX
kakvo pravish, kakvi sa planovete ti?
XXX mi se poyavyava, priyatna det·ska radost, ot nasheto obshtuvane
obshtuvaneto s teb mi dava toplina i radost! kak se chuvstvash?
kato za nachalo iskam da ti pozhelaya priyaten den, dobro nastroenie.
XXX, mislya, che ima neshto romantichno v obshtuvaneto ni.
, tova mi napomnya, edna ot mnogoto procheteni knigi....
Znaesh li, zhivotŭt ni e tolkova bŭrz, vinagi sŭm se opitvala da bŭda dobra dŭshterya za maĭka mi, dobra uchenichka v uchilishte, dobra studentka v universiteta, dobŭr spetsialist v rabotata. No propusnakh edno neshto v moyata.
zhivot .... tova e lyubov. I sega naistina se nadyavam da namerya lyubovta si.
Tŭĭ kato zhivotŭt ni ne mozhe da bŭde shtastliv bez lyubov, bez lyubim chovek, bez semeĭstvo. Tova e mnogo vazhno! Sŭglasen li si s men?
V bŭdeshte mechtaya da imam svoe sobstveno semeĭstvo i iskam da bŭde mnogo
silna i druzhelyubna. Mislya, che e mnogo vazhno da imash silno i sploteno semeĭstvo.
ako ima silno i sploteno semeĭstvo, chuvstvash, che zad teb stoyat khora, koito obichat
teb, tezi, koito se nuzhdayat ot teb. Tova e mnogo vazhno. Sŭglasen li si s men?
dnes imam mnogo rabota i sled rabota tryabva da pazaruvam, za da kupya nyakoi produkti. Dnes iskam da gotvya neshto neobichaĭno, mnogo obicham da gotvya ..
koya kukhnya predpochitash, kakvo obichash da yadesh?
mozhe bi imash nyakoi interesni retsepti za men? shte mi bŭde interesno da napravya eksperiment i da podgotvya neshto novo!
mislya, che tryabva da spodelyame poveche snimki, za da mozhem da sviknem poveche s drugiya i da ne se sramuvame! kakvo mislish? mozhe bi dori da obmenyat video pozdravi, taka che nie shte bŭdem edna krachka po-blizo !
nadyavam se, che se razbirame dobre ...
imam nuzhda ot blizŭk i blizŭk chovek, koĭto da me poddŭrzha v zhivota, da me obicha i uvazhava, vie mi izglezhdate kato chovek s dobro sŭrtse, nadyavam se, che ne sŭm sgreshila ..
za sŭzhalenie, tryabva da zavŭrsha pismoto si do teb, tryabva da rabotya!
iskreno ochakvam otgovora ti!
tvoyata Lida.. 

Spoiler für View translation:
Hallo XXX
Was machst du, was sind deine Pläne?
XXX erscheint mir, eine angenehme Kindheitsfreude, aus unserer Kommunikation
Die Kommunikation mit dir gibt mir Wärme und Freude! wie fühlst du dich?
Zunächst möchte ich Ihnen einen schönen Tag und gute Laune wünschen.
XXX, ich denke, in unserer Kommunikation steckt etwas Romantisches.
, es erinnert mich an eines der vielen gelesenen Bücher ....
Weißt du, unser Leben ist so schnell, ich habe immer versucht, meiner Mutter eine gute Tochter zu sein, eine gute Schülerin in der Schule, eine gute Schülerin an der Universität, eine gute Berufsspezialistin. Aber eines habe ich in meinem verpasst.
Leben ... es ist Liebe. Und jetzt hoffe ich wirklich, meine Liebe zu finden.
Weil unser Leben ohne Liebe, ohne einen geliebten Menschen, ohne Familie nicht glücklich sein kann. Dies ist sehr wichtig! Stimmst du mir zu?
In Zukunft träume ich davon, eine eigene Familie zu haben, und ich möchte, dass es viel wird
stark und freundlich. Ich denke, es ist sehr wichtig, eine starke und enge Familie zu haben.
Wenn es eine starke und enge Familie gibt, haben Sie das Gefühl, dass Menschen hinter Ihnen stehen, die lieben
du, diejenigen, die dich brauchen. Dies ist sehr wichtig. Stimmst du mir zu?
Heute habe ich viel Arbeit und nach der Arbeit muss ich einkaufen, um einige Produkte zu kaufen. Heute möchte ich etwas Ungewöhnliches kochen, ich liebe es zu kochen.
Welche Küche bevorzugen Sie, was essen Sie gerne?
Vielleicht hast du interessante Rezepte für mich? Es wird für mich interessant sein, ein Experiment durchzuführen und etwas Neues vorzubereiten!
Ich denke, wir müssen mehr Fotos teilen, damit wir uns an die anderen gewöhnen und uns nicht schämen können! Was denken Sie? Vielleicht sogar Video-Grüße austauschen, damit wir einen Schritt näher kommen!
Ich hoffe wir verstehen uns gut ...
Ich brauche eine enge und enge Person, um mich im Leben zu unterstützen, mich zu lieben und zu respektieren. Du siehst aus wie eine Person mit einem guten Herzen. Ich hoffe, ich liege nicht falsch.
Leider muss ich meinen Brief an dich beenden, ich muss arbeiten!
Ich freue mich aufrichtig auf Ihre Antwort!
deine Lida ..
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:26 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lida <lida.allova@gmail.com>
Antwort #4 - 04. September 2020 um 18:29
 
Zdraveĭ, milichŭk XXX! 
kak si dnes? kakvi sa planovete za tozi den?
denyat mi dnes zapochna s polozhitelna belezhka, za da bŭda chesten naposledŭk nastroenieto mi e mnogo dobro, vsichko e blagodarenie na teb!
Kogato obshtuvame, se chuvstvam uveren v teb. Chuvstvam, che si chesten i iskren s men.
iskam nasheto poznanstvo i obshtuvane da se gradi na pŭlno doverie!
Vyarvam, che doverieto e edno ot naĭ - vazhnite iziskvaniya za dŭlgotraĭna vrŭzka mezhdu mŭzh i zhena. Vrŭzkata shte bŭde silna i silna, ako e izgradena vŭrkhu doverie i vzaimno uvazhenie, kakvo mislish za tova?
kakvo mislish za vrŭzkite, koito sa vazhni za teb?
Predpolagam, che v edna vrŭzka e mnogo vazhno da se uvazhavame edin drug i da priemem lyubimiya chovek kato chovek i da ne se opitvame da go promenim. Tŭĭ kato vseki chovek e lichnost, s vsichki polozhitelni i otritsatelni kachestva.
No sŭshto taka ne zabravyaĭte, che v otnosheniyata e vazhno da se tŭrsyat kompromisi.
Ako se nameri kompromis, se okazva, che e lesno da komunikirate na
vsyaka tema, ima doverie edin na drug, vinagi chesten i iskren, takiva otnosheniya shte bŭdat shtastlivi!
kakvo mislish za tova?
vchera ti kazakh, che shte pazaruvam, za da kupya khrana i da sgotvya neshto spetsialno, otidokh na pazar s priyatelkata mi Tatianoĭ.
obicham da pazaruvam s priyatelkata si, tŭĭ kato tova e chudesna vŭzmozhnost da se razkhozhdate, kakto i da se razseĭvate ot ezhednevnite nepriyatnosti! Tseliyat protses e priyatno i pozitivno, imakh dobro nastroenie i ne sŭm se zadŭrzhi i kaza, che sŭm se zapoznala s mŭzh, razkazakh za teb, za tova, che ti si ot druga dŭrzhava i nie obshtuvame veche nyakolko dni, che ste interesen chovek i mi kharesva da obshtuvat s teb
Tya beshe iznenadana i ednovremenno shtastliva za men, tya neprekŭsnato se sheguvashe za tova, no v kraya iskreno mi pozhela kŭsmet v razvitieto na nasheto zapoznanstvo.
govoril li si s priyatelite si za men ili sŭs semeĭstvoto si?
kazakh ti, che obicham da gotvya.,
mozhe li da spodelim kulinarniya si opit? da si razmenim lyubimite retsepti? tova shte bŭde interesno prezhivyavane
kakvo mislish za tova?
skŭpi, bikh iskala da govorya s teb na po-seriozni temi kato vrŭzka, semeĭstvo, kak se otnasyash kŭm vsichko tova i kakvo ochakvash ot tova da se zapoznaem v bŭdeshte. za da razberesh kolko seriozno e vsichko tova za teb!?
molya vi da se otnasyate s razbirane kŭm tova.
strakhuvam se da ne sgresha i da ostana sama otnovo, molya te daĭ mi uverenost, che si seriozen i vŭznameryavash da razviesh poznanstvoto ni v neshto po-seriozno! tryabva da govorim poveche, iskam da ti se obadya, zashtoto iskam da chuya glasa ti ili mozhe bi shte ti zapisha video. shte go napravya vednaga shtom moga!
mislya, che shte go napravya sled nyakolko dni!
skŭpi Zhelaya ti priyaten den, priyatna vecher!
utre shte chakam pismoto ti otnovo.
s uvazhenie tvoya Lida 



Spoiler für View translation:
Hallo Liebling XXX!
Wie geht es dir heute? Was sind die Pläne für diesen Tag?
Mein heutiger Tag begann mit einer positiven Note, um ehrlich zu sein, in letzter Zeit ist meine Stimmung sehr gut, alles dank dir!
Wenn wir kommunizieren, bin ich zuversichtlich in Sie. Ich fühle, dass Sie ehrlich und aufrichtig mit mir sind.
Ich möchte, dass unsere Bekanntschaft und Kommunikation auf vollem Vertrauen aufbauen!
Ich glaube, dass Vertrauen eine der wichtigsten Voraussetzungen für eine dauerhafte Beziehung zwischen Mann und Frau ist. Die Beziehung wird stark und stark sein, wenn sie auf Vertrauen und gegenseitigem Respekt beruht. Was denken Sie darüber?
Was denkst du über die Beziehungen, die dir wichtig sind?
Ich denke, in einer Beziehung ist es sehr wichtig, sich gegenseitig zu respektieren und den geliebten Menschen als Person zu akzeptieren und nicht zu versuchen, ihn zu verändern. Weil jede Person eine Person mit allen positiven und negativen Eigenschaften ist.
Denken Sie aber auch daran, dass es in einer Beziehung wichtig ist, nach Kompromissen zu suchen.
Wenn ein Kompromiss gefunden wird, stellt sich heraus, dass die Kommunikation einfach ist
Jedes Thema, vertraue einander, immer ehrlich und aufrichtig, eine solche Beziehung wird glücklich sein!
Was denkst du darüber?
gestern habe ich dir gesagt, dass ich einkaufen gehen würde, um Essen zu kaufen und etwas Besonderes zu kochen, ich bin mit meiner Freundin Tatiana einkaufen gegangen.
Ich liebe es, mit meiner Freundin einzukaufen, da dies eine großartige Gelegenheit ist, spazieren zu gehen und sich von alltäglichen Problemen ablenken zu lassen! Der ganze Prozess ist angenehm und positiv, ich war gut gelaunt und habe mich nicht zurückgehalten und gesagt, dass ich einen Mann getroffen habe, ich habe über Sie erzählt, dass Sie aus einem anderen Land sind und wir seit mehreren Tagen kommunizieren, dass Sie eine interessante Person sind und Ich kommuniziere gerne mit dir
Sie war überrascht und glücklich für mich zugleich, sie scherzte ständig darüber, aber am Ende wünschte sie mir aufrichtig Glück bei der Entwicklung unserer Bekanntschaft.
Hast du mit deinen Freunden über mich oder deine Familie gesprochen?
Ich habe dir gesagt, ich liebe es zu kochen.
Können wir unsere kulinarischen Erfahrungen teilen? Lieblingsrezepte austauschen? Es wird eine interessante Erfahrung sein
Was denkst du darüber?
Schatz, ich würde gerne mit dir über ernstere Themen wie Beziehung, Familie sprechen, wie du über all das denkst und was du erwartest, dass wir uns in Zukunft treffen. um zu verstehen, wie ernst das alles für dich ist !?
Bitte behandeln Sie dies mit Verständnis.
Ich fürchte, ich mache einen Fehler und bin wieder allein. Bitte geben Sie mir das Vertrauen, dass Sie es ernst meinen und beabsichtigen, unsere Bekanntschaft zu etwas Ernsthafterem zu entwickeln! Wir müssen mehr reden, ich möchte dich anrufen, weil ich deine Stimme hören möchte oder vielleicht werde ich ein Video für dich aufnehmen. Ich werde es tun, sobald ich kann!
Ich denke, ich werde es in ein paar Tagen tun!
Lieber, ich wünsche dir einen schönen Tag, einen schönen Abend!
Ich werde morgen wieder auf Ihren Brief warten.
Mit freundlichen Grüßen Ihre Lida
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:49 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lida <lida.allova@gmail.com>
Antwort #5 - 04. September 2020 um 18:31
 
zdraveĭ, milichŭk XXX
kak si?
lipsvashe mi komunikatsiyata s teb, lipsvakha mi toplite ti sŭobshteniya, dori mi lipsvashe malko
vchera denyat mi beshe bogat i yarŭk!
chudish se kak prekarakh denya si vchera?
dnes sŭm v mnogo dobro nastroenie, pŭlna sŭm s energiya sled moya uikend.
vchera byakh dobre e prekarala denya si, toĭ e zavladyavasht za men,az sŭm planirala da poseti knizharnitsa, kupikh nyakolko knigi, kato naprimer "Portret na Doriana Greĭ" na Oskar Uaĭld i Bruleni khŭlmove Emily Bronte, mozhe da ste chuvali za tyakh ... kazakha mi, che sa dobri knigi.
sled tova otidokh v teatŭra v piesata "vishneva gradina" chetyakh go po-rano, no mi beshe interesno da vidya postanovka za tozi produkt, mnogo mi kharesa, imashe mnogo khumor i dŭlbok smisŭl, mozhe bi kogato-togava nie shte mozhem zaedno da otidete na tozi spektakŭl, kato dvoĭka... shte se radvam da go napravya ..
sled tova se vŭzstanovikh za pazaruvane, a sled tova otidokh da posetya priyatelkata mi Tatyana.
napravikhme paĭove, izpekokhme meso vŭv furnata i napravikhme prekrasen desert s plodove, tolkova iskakh da si s nas i da ni pravish kompaniya.
prez tseliya den ti beshe v glavata mi .postoyanno mislekh za teb, predstavyakh si kak mozhem da napravim vsichko tova zaedno, da otidem do magazina, da otidem na teatŭr, da prigotvim khrana zaedno..
ili prosto da sedim i da si govorim ..
chuvstvam, che s vsyako pismo stavame vse po-blizo edin do drug i imame neshto poveche ot sŭchuvstvie .. kak se chuvstvash ?
ne znam kakvo mi e, dnes sŭm izpŭlnen s emotsii, imam mnogo misli za nas, iskreno se nadyavam, che ti si tozi roden i obichan chovek, kogoto tŭrsya, az sŭm mnogo umorena da bŭda sama i iskam prosta choveshka toplina!
Ti si spetsialen chovek za men. Chuvstvam, che te poznavam ot dŭlgo vreme ... godina. Ne znam kak e vŭzmozhno. No go useshtam.
Tova e vŭlshebno! Sred milioni khora v internet, nie otkrikhme
priyatel. Tryabva da tsenim vrŭzkata si. Naistina iskam priyatelstvoto ni da se prevŭrne v golyama lyubov.
sega sŭm obzet ot nerazbiraemi chuvstva, ne znam dali da se radvam ili da sŭm tŭzhen ...
sega imam mnogo rabota, tryabva da vŭrvya, za da svŭrsha vsichko ..
Iska mi se i ti da mi kazhesh kakvo mislish.
Zhelaya ti priyaten den!
nadyavam se skoro da vidya pismoto ti!
tvoyata Lida ...



Spoiler für View translation:
Hallo Liebling XXX
wie gehts?
Ich habe die Kommunikation mit Ihnen verpasst, ich habe Ihre herzlichen Nachrichten verpasst, ich habe sogar ein wenig verpasst
gestern war mein tag reich und hell!
Fragen Sie sich, wie ich gestern meinen Tag verbracht habe?
heute bin ich sehr gut gelaunt, ich bin nach meinem wochenende voller energie.
gestern hatte ich eine gute Zeit, es war faszinierend für mich, ich hatte vor, einen Buchladen zu besuchen, ich kaufte ein paar Bücher, wie Oscar Wildes "Portrait of Dorian Gray" und Emily Brontes Burnt Hills, vielleicht haben Sie davon gehört. Mir wurde gesagt, es seien gute Bücher.
dann ging ich ins Theater in dem Stück "Kirschgarten", das ich früher gelesen hatte, aber ich war daran interessiert, eine Produktion dieses Produkts zu sehen, es hat mir sehr gut gefallen, es hatte viel Humor und eine tiefe Bedeutung, vielleicht können wir eines Tages zusammen gehen von dieser Show, als Paar ... Ich werde es gerne tun ..
dann erholte ich mich zum Einkaufen und besuchte meine Freundin Tatiana.
Wir haben Kuchen gemacht, Fleisch im Ofen gebacken und ein wunderbares Fruchtdessert gemacht. Ich wollte, dass du so viel bei uns bist und uns Gesellschaft leistest.
Sie waren den ganzen Tag in meinem Kopf. Ich dachte ständig an Sie und stellte mir vor, wie wir das alles zusammen machen könnten, in den Laden gehen, ins Theater gehen, gemeinsam Essen zubereiten könnten.
oder einfach nur sitzen und reden ..
Ich habe das Gefühl, dass wir uns mit jedem Brief näher kommen und mehr als nur Sympathie haben. Wie fühlst du dich?
Ich weiß nicht, was mit mir los ist, heute bin ich voller Emotionen, ich habe viele Gedanken über uns, ich hoffe aufrichtig, dass Sie diese geborene und geliebte Person sind, die ich suche, ich bin es sehr leid, allein zu sein und ich möchte einfache menschliche Wärme!
Du bist eine besondere Person für mich. Ich habe das Gefühl, ich kenne dich schon lange ... ein Jahr. Ich weiß nicht, wie es möglich ist. Aber ich fühle es.
Das ist magisch! Unter den Millionen von Menschen im Internet fanden wir
Freund. Wir müssen unsere Beziehung schätzen. Ich möchte wirklich, dass unsere Freundschaft zu einer großen Liebe wird.
Jetzt bin ich überwältigt von unverständlichen Gefühlen, ich weiß nicht, ob ich glücklich oder traurig sein soll ...
Jetzt habe ich viel Arbeit, ich muss gehen, um alles zu tun.
Ich möchte, dass du mir sagst, was du denkst.
Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag!
Ich hoffe, Ihren Brief bald zu sehen!
deine Lida ...

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:32 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #6 - 04. September 2020 um 18:33
 
zdraveĭ, milichŭk XXX
kak si? sŭzhalyavam, che ne mozhakh da ti otgovorya po-rano, no se pritesnikh za tova, zashtoto se strakhuvakh, che shte me izgubish i shte se razstroish!
Moeto XXX kak prekara tova vreme, kak e vremeto dnes?
tolkova mi lipsvashe da obshtuvam s teb! ti stana chast ot zhivota mi, lyagaĭki si mislya za teb, sŭbuzhdaĭki se sutrin pŭrvata mi misŭl za teb, mozhe bi tova e glupavo i az sŭm tvŭrde naivna, strakhuvam se da gresha, kakvo mislish za tova?
slozhikh nyakolko stari snimki na pismoto, kogato byakh po-malka, nadyavam se da ti e interesno!

moĭ XXX, iskam da ti zadam nyakolko vŭprosa, nadyavam se, che nyama da imash problem da mi otgovorish.

1 Kakvo oznachava za teb nashata komunikatsiya?
2 Kakvi sa planovete ti za blizkoto bŭdeshte?
3 Kak vizhdash lyubimata si zhena?
4 Iskate li Seriozna vrŭzka i da sŭzdadete semeĭstvo v blizko bŭdeshte?
5 Kakvo iskash da vidish semeĭstvoto si v bŭdeshte?
6 Kakvo mislish za men?
7 bikhte li iskali da me vidite v doma si v blizko bŭdeshte?
Moyat sladŭk XXX nadyavam se, che tezi vŭprosi nyama da sa trudni za teb i ti lesno shte mi otgovorish! ako iskash, mozhesh da mi zadadesh nyakoi vŭprosi i az s radost shte ti otgovorya!

Ami az, moite mechti za bŭdeshteto sa prosti.

1. Mechtaya da imam seriozna vrŭzka s dobŭr chovek. Mŭzh, na kogoto shte dam tsyalata si lyubov i koĭto shte dade tsyalata si lyubov na men. Tova e mnogo vazhno. I tova e naĭ-golyamata mi mechta. Tova e mechta Nomer edno. Zashtoto lyubovta i semeĭstvoto vinagi sa bili Nomer edno v zhivota mi. I vsichki drugi neshta
zad nego.

Taka che sledvashtite mi mechti i zhelaniya:

2. Iskam moyata kŭshta i golyama gradina v neya tazi mechta mi napomnya za det·stvoto mi

3. Iskam da naucha kak da karam kola i da polucha shof’orska knizhka. V
moment, koĭto ne znam kak da karam. No iskam da go izucha.

4. sŭshto taka iskam da ucha drugi chuzhdi ezitsi, tŭĭ kato za men tova e interesno.

Mozhekh da dobavya i zhelanie da imam detsa. Zashtoto kato vsyaka zhena, az sŭm
iskam da imam detsa. No tryabva da obsŭdya tozi vŭpros s moya.
bŭdesht sŭprug. Tŭĭ kato tozi problem zasyaga dvama dushi, a az, sama ne moga da resha nishto.
shte chakam otgovora ti, nadyavam se da e iskren!
s lyubov tvoya Lida..



Spoiler für View translation:
Hallo Liebling XXX
wie gehts? Es tut mir leid, dass ich Ihnen nicht früher antworten konnte, aber ich machte mir Sorgen, weil ich befürchtete, Sie würden mich verlieren und sich aufregen!
Mein XXX wie hast du diese Zeit verbracht, wie ist das Wetter heute?
Ich habe die Kommunikation mit dir so sehr vermisst! du bist ein Teil meines Lebens geworden, bist ins Bett gegangen, hast an dich gedacht, bist morgens aufgewacht, mein erster Gedanke an dich, vielleicht ist es dumm und ich bin zu naiv, ich fürchte, ich liege falsch, was denkst du darüber?
Ich habe ein paar alte Fotos von dem Brief gemacht, als ich jünger war. Ich hoffe, Sie finden ihn interessant!

Mein XXX, ich möchte Ihnen ein paar Fragen stellen. Ich hoffe, Sie haben kein Problem damit, mir zu antworten.

1 Was bedeutet unsere Kommunikation für Sie?
2 Was sind deine Pläne für die nahe Zukunft?
3 Wie siehst du deine geliebte Frau?
4 Möchten Sie eine ernsthafte Beziehung und in naher Zukunft eine Familie gründen?
5 Was möchten Sie Ihrer Familie in Zukunft zeigen?
6 Was denkst du über mich?
7 Möchten Sie mich in naher Zukunft zu Hause sehen?
Mein süßer XXX Ich hoffe, diese Fragen werden dir nicht schwer fallen und du wirst mir leicht antworten! Wenn Sie möchten, können Sie mir einige Fragen stellen und ich werde Ihnen gerne antworten!

Nun, ich, meine Träume für die Zukunft sind einfach.

1. Ich träume von einer ernsthaften Beziehung zu einem guten Menschen. Ein Mann, dem ich meine ganze Liebe geben werde und der mir seine ganze Liebe geben wird. Dies ist sehr wichtig. Und das ist mein größter Traum. Das ist Traum Nummer eins. Weil Liebe und Familie immer die Nummer Eins in meinem Leben waren. Und all die anderen Dinge
hinter ihm.

Also meine nächsten Träume und Wünsche:

2. Ich möchte mein Haus und einen großen Garten darin haben, dieser Traum erinnert mich an meine Kindheit

3. Ich möchte lernen, wie man ein Auto fährt und einen Führerschein bekommt. IM
Einen Moment weiß ich nicht, wie man fährt. Aber ich möchte es studieren.

4. Ich möchte auch andere Fremdsprachen lernen, weil es für mich interessant ist.

Ich könnte auch den Wunsch hinzufügen, Kinder zu haben. Denn wie jede Frau bin ich
Ich möchte Kinder haben. Aber ich muss das mit mir besprechen.
zukünftiger Ehemann. Weil dieses Problem zwei Personen betrifft und ich nichts alleine lösen kann.
Ich werde auf Ihre Antwort warten, ich hoffe es ist aufrichtig!
mit Liebe deine Lida ..
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:37 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #7 - 04. September 2020 um 18:36
 
Zdraveĭte, moyat sladŭk XXX, dnes sŭm malko tŭzhen!
ne mozhakh da zaspya tsyala nosht, mislekh si za teb, za zapoznanstvoto ni, za obshtuvaneto, razbrakh, che si izpŭlnil zhivota mi, nameril si myastoto si v sŭrtseto mi i sega denyat mi e prazen bez teb! mislekh, che si dalech : (ima momenti, kogato iskam da bŭda do teb, da khvana rŭkata ti, da pochuvstvam toplinata na rŭtsete ti, da pogledna v ochite ti, da se usmikhna i da te pregŭrna! vse poveche mislya za sreshta v realniya zhivot, bi bilo khubavo, ako mozhem da se sreshtnem s teb!
tŭĭ kato sega imam po-golyama uverenost, che napravikh pravilniya izbor, kato reshikh da zapochna da se zapoznavam s teb!
skŭpi, iskam da ti kazha, che namerikh tova, koeto mi lipsvashe v teb.
iskam da me razberesh, chuvstvata ni da sa vzaimni, zhelaniyata ni da sŭvpadat, naistina se nadyavam, che si chesten s men i iskren!
po vreme na nashata komunikatsiya chuvstvata mi stavat smeseni i neobichaĭni, az sŭm izpŭlnen s radost i v sŭshtoto vreme poseten ot tŭga, v glavata mi ima mnogo idei. kak se chuvstvash?
vchera sled rabota se pribrakh prez parka, tam vidyakh edna vlyubena dvoĭka, beshe tolkova sladko da gi gledam, osobeno kak se radvat edin na drug, bez da zabelyazvat nikogo naokolo! v tozi moment se pochuvstvakh osobeno samotna.
tova, koeto me topli, beshe ideyata za teb i za tova, che v bŭdeshte shte mozhesh da doĭdesh pri men ili shte imam vŭzmozhnost da te posetya! mislya, che tova e strakhotna ideya!
skŭpi, imam mnogo rabota za vŭrshene.
s lyubov tvoya Lida

Spoiler für View translation:
Hallo mein süßer XXX, ich bin heute ein bisschen traurig!
Ich konnte die ganze Nacht nicht schlafen, ich dachte an dich, an unsere Bekanntschaft, an Kommunikation, ich erkannte, dass du mein Leben erfüllt hast, du deinen Platz in meinem Herzen gefunden hast und jetzt ist mein Tag ohne dich leer! Ich dachte du wärst weit weg: (Es gibt Zeiten, in denen ich neben dir sein, deine Hand halten, die Wärme deiner Hände fühlen, in deine Augen schauen, dich lächeln und umarmen will! Ich denke immer mehr darüber nach, mich im wirklichen Leben zu treffen Leben, es wäre schön, wenn wir Sie treffen könnten!
denn jetzt bin ich zuversichtlicher, dass ich die richtige Wahl getroffen habe, indem ich mich entschlossen habe, Sie kennenzulernen!
Liebling, ich möchte dir sagen, dass ich gefunden habe, was mir in dir gefehlt hat.
Ich möchte, dass du mich verstehst, dass unsere Gefühle gegenseitig sind, dass unsere Wünsche zusammenfallen. Ich hoffe wirklich, dass du ehrlich zu mir und aufrichtig bist!
Während unserer Kommunikation werden meine Gefühle gemischt und ungewöhnlich, ich bin voller Freude und gleichzeitig von Traurigkeit besucht, gibt es viele Ideen in meinem Kopf. wie fühlst du dich?
gestern nach der arbeit bin ich durch den park nach hause gegangen, dort habe ich ein verliebtes paar gesehen, es war so süß sie zu beobachten, besonders wie sie sich genießen, ohne jemanden zu bemerken! In diesem Moment fühlte ich mich besonders einsam.
Was mich erwärmt hat, war die Idee von dir und dass du in Zukunft zu mir kommen kannst oder ich die Gelegenheit haben werde, dich zu besuchen! Ich denke das ist eine großartige Idee!
Schatz, ich habe viel zu tun.
mit Liebe deine Lida

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:39 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #8 - 04. September 2020 um 18:38
 
kak si, XXX? Nadyavam se, che vsichko e nared! vsichko e nared, Lipsvash mi i vinagi mislya za teb! Vinagi si v sŭrtseto i uma mi. mnogo mislya za sreshtata ni!
tsyala nosht mislekh za teb i kakvo shte pravim v bŭdeshte, imam novini! nadyavam se, che te shte vi zaradvat, tŭĭ kato az sŭm mnogo razvŭlnuvana ot tezi novini!
moeto sladko XXX kato pishekh, u men tryabvashe da bŭde mnogo dela , tezi dela sa bili svŭrzani s rabotata mi , po-tochno s moya praznik , az ne sŭm imal pochivka v prodŭlzhenie na dve godini , byakh informiran za tova ,che ima vŭzmozhnost da vzeme pochivka v sledvashtite 40 dni , mi se iska da go poluchite v naĭ-dobro vreme , no takava vŭzmozhnost za sŭzhalenie te predostavyat ne mogat !skŭpi XXX, reshikh da se vŭzpolzvam ot tazi vŭzmozhnost , za da uredya sreshtata ni, mislya, che imame nuzhda ot neya ! kakvo mislish za tova ?
molya te, ne mi se sŭrdi , che sŭm pisala tolkova ryadko, zashtoto imakh mnogo rabota, za da moga da organiziram pŭtuvaneto !
nadyavam se, che podkrepyash ideyata mi i sŭshto taka iskash da uredish sreshtata ni!?
organiziraĭte sreshta, nyama da bŭde trudno! nauchikh, che ako ima pasport, podgotovkata na pŭtuvaneto nyama da otneme mnogo vreme, byakh dovolen ot tazi novina, tŭĭ kato imam pasport, mislya, che tova e dobra novina i kŭsmet na nasha strana!
dnes sutrinta otidokh v Agentsiyata, za da razbera tsyalata informatsiya, kazakha mi, che mogat da podgotvyat pŭtuvaneto za men, a poveche informatsiya mogat da mi dadat samo tazi vecher !
tŭĭ kato imam nuzhda ot poveche informatsiya, za da podgotvya pŭtuvaneto za teb.
skŭpi, tryabva da mi kazhesh.:
grad:
adres:
naĭ-blizkoto letishte:
Radvam se, che se razbirame dobre, za men e mnogo vazhno da se sreshtnem!
chestno kazano, mnogo se radvam, che taka se poluchava! mislya, che tryabva da se vŭzpolzvame ot tazi vŭzmozhnost i da predpriemem po-seriozna stŭpka kato sreshta, tryabva da razviem otnosheniyata v po-seriozna posoka! sŭglasen li si s men?
skŭpi nadyavam se, che sega vsichko shte bŭde nared!
otgovorŭt ti e mnogo vazhen za men!
shte chakam pismoto ti!
s lyubov tvoya Lida

 

Spoiler:
Return-Path: <lida.allova@gmail.com>
Delivered-To: XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.160.169 as permitted sender) client-ip=209.85.160.169; envelope-from=lida.allova@gmail.com; helo=mail-qt1-f169.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) header.d=gmail.com header.i=@gmail.com header.b="Qx5q/kdZ"
Received: from mail-qt1-f169.google.com (mail-qt1-f169.google.com [209.85.160.169]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 2AC4F180B8173 for <XXX>; Wed, 2 Sep 2020 18:44:20 +0300 (EEST)
Received: by mail-qt1-f169.google.com with SMTP id e5so3891586qth.5 for <XXX>; Wed, 02 Sep 2020 08:44:20 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=mime-version:references:in-reply-to:from:date:message-id:subject:to; bh=KjlmYFAFyZKjWdEG+2zhCLCNnLTKtL1Nxv4FXlzRiDo=; b=Qx5q/kdZHagKt8NhANGoTC3BEYQuiMH1MvH0KK8rrVV6b4VEajWx1rMtBvzcIdDiOJ Bf8nrNptUs0V6gJI1i6IBl+hKxcfumOnFR4JQ26tGH9+6c3dL5/gtNbyyXUX9Zj+IooK iut9CXy7Ic8nqWFPnWC9R5oCEIn+1kO8ICNshmFl0kAftoFs5bmg1XgiY6BiN3Tzwj+N rlnW2ydkctews1H+jEbmkMZcv+mjPmCQZOoCa0ipkPSX5vKzRDurCGz2FhBGd2Xo95EU cGUEGcSbbwF8InKYWKuovWW5uJoTm1+1G6oSsM6S1OyR3RZzvsavZt/f4Jh44koB+zxa rArQ==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:mime-version:references:in-reply-to:from:date :message-id:subject:to; bh=KjlmYFAFyZKjWdEG+2zhCLCNnLTKtL1Nxv4FXlzRiDo=; b=KQ15RLxMkc7eaeXiGcGTFjwAL5jWxx4/pN/EA0pFVCCRwJCT7/sfxqcB/Nhkcc9Mmc iPU8nynQ+eJwm/4w7Ps37w9rDmZvBciqPP4ZIOTecM5YEiciNR2AZq2bLGu8bdqEHYkO 65Yx48qFDJ0lIkbix5tOCBJ5sbBikPt7UalJTVADorp0Usut0BSynqptum5jQaWYhsXN 1JU8Gi2ic6qQmHXm5n5AD7stsBuHxhxLwk8q7ghUi92c9dGLYCQN1SpZvDX6hYvqyeX7 mzVut8ndKOqMjun0nDitYMxFxvv4xQ50UO5OxUC1tjMh0UAQOJl5h1KiVIlmD/Db82Fx vJyA==
X-Gm-Message-State: AOAM532eL/x3egjuhlCq/9n+RU9aVL4rcHzvUDY1U1jJWbgaEEJT7Cgf XUXP73T+mJp2Ta01lgNUwHSUjYJqHLxy+U3r8USS8k+SNz4=
X-Google-Smtp-Source: yv7M6r6CvKo=
X-Received: by 2002:ac8:45d9:: with SMTP id e25mr7512669qto.221.1599061455882; Wed, 02 Sep 2020 08:44:15 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
References: <1430158018.200770.1598375961788@nm72.abv.bg> <442568672.200812.1598376007938@nm72.abv.bg> <CAOp7HBBg8qXH+eudM18wih-S9TEjjYkYtzxJ07rGnKT-GEOsJQ@mail.gmail.com> <710308233.447814.1598802066356@nm71.abv.bg>
In-Reply-To: <710308233.447814.1598802066356@nm71.abv.bg>
From: lida ilova <lida.allova@gmail.com>
Date: Wed, 2 Sep 2020 17:42:48 +0200
Message-ID: <CAOp7HBACWtuZiyQyx2_PYB_do0nsRiDB+1L8V73p7eJvh1-29w@mail.gmail.com>
Subject: Re: xxx!
To: XXX
Content-Type: multipart/mixed; boundary="0000000000000fe07405ae568201"


Spoiler für View translation:
wie geht es dir xxx Ich hoffe, dass alles in Ordnung ist! Alles ist in Ordnung, ich vermisse dich und denke immer an dich! Du bist immer in meinem Herzen und Verstand. Ich denke viel über unser Treffen nach!
Ich habe die ganze Nacht an dich gedacht und was wir in Zukunft tun werden, ich habe Neuigkeiten! Ich hoffe, sie werden dich glücklich machen, da ich von diesen Neuigkeiten sehr begeistert bin!
Mein süßes XXX während ich schrieb, ich musste viele Fälle haben, diese Fälle bezogen sich auf meine Arbeit, genauer gesagt auf meinen Urlaub, ich hatte seit zwei Jahren keine Pause mehr, ich wurde informiert, dass es eine Gelegenheit dazu gibt Machen Sie eine Pause für die nächsten 40 Tage, ich würde sie gerne zum besten Zeitpunkt erhalten, aber leider bieten sie keine solche Gelegenheit! Lieber XXX, ich habe beschlossen, diese Gelegenheit zu nutzen, um unser Treffen zu arrangieren, ich denke, wir haben brauchen! Was denkst du darüber ?
Bitte sei nicht böse, dass ich so selten geschrieben habe, weil ich viel zu tun hatte, um die Reise zu organisieren!
Ich hoffe, Sie unterstützen meine Idee und möchten auch unser Treffen arrangieren !?
Ein Treffen zu arrangieren wird nicht schwierig sein! Ich habe erfahren, dass die Vorbereitung der Reise, wenn Sie einen Reisepass haben, nicht viel Zeit in Anspruch nimmt. Ich war mit dieser Nachricht zufrieden, da ich einen Reisepass habe. Ich denke, das sind gute Nachrichten und viel Glück von unserer Seite!
heute morgen bin ich zur agentur gegangen, um alle informationen herauszufinden, sie haben mir gesagt, dass sie die reise für mich vorbereiten können und sie können mir nur heute abend mehr informationen geben!
da ich mehr Informationen brauche, um die Reise für Sie vorzubereiten.
Lieber, du musst mir sagen:
Stadt:
Adresse:
der nächstgelegene Flughafen:
Ich bin froh, dass wir uns gut verstehen, es ist sehr wichtig für mich, mich zu treffen!
Ehrlich gesagt bin ich sehr froh, dass dies passiert! Ich denke, wir müssen diese Gelegenheit nutzen und als Treffen einen ernsteren Schritt machen. Wir müssen die Beziehungen in eine ernstere Richtung entwickeln! stimmst du mir zu?
Liebe Hoffnung, dass jetzt alles gut wird!
Ihre Antwort ist mir sehr wichtig!
Ich werde auf deinen Brief warten!
mit Liebe deine Lida

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:42 von Webmaster »  

Danilova.jpg ( 230 KB | Downloads )
Danilova.jpg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #9 - 04. September 2020 um 18:42
 
Zdraveĭ, milichŭk XXX. kak prekara dnes denya si? Radvam se, che se radvam da vi vidya.
Moyat sladŭk XXX imam nyakoi dobri novini!
kakto ti pisakh, planirakh da posetya Turisticheska agentsiya za vtori pŭt, za da polucha pŭlna informatsiya!
v agentsiyata mi prekarakhme edna malka konsultatsiya i obyasnikha , che tsyaloto pŭtuvane mozhe da se podgotvi za devet dni , za uspeshna podgotovka na pŭtuvaneto imam vsichko neobkhodimo , ostava samo da se poluchi razreshenie za napuskane na stranata i sŭotvetno da platite pŭtuvaniya, dnes mi pomogna da napravi iskane za iskane za napuskane na stranata v Ruskoto posolstvo, tova e reshenieto mi dava pravo na poluchavane na zadgranichen pasport , kakto i razreshenie za napuskane na stranata v chuzhbina ,mi kazakha, che tova e zadŭlzhitelna protsedura. sŭshto taka sme izgotvili iskane za viza vŭv vasheto Posolstvo na Bŭlgariya !
kakto vi pisakh, imam pasport, tova shte napravi podgotovkata na pŭtuvaneto po-lesno i po-bŭrzo!
dnes sa napravili predvaritelen marshrut i sa napravili rezervatsii za samoletni bileti . naĭ-blizkoto mezhdunarodno letishte se namira v Moskva , shte mogat da se upravlyavat ot Zelenodol’ska v Moskva 15 septemvri , no moyat polet shte bŭde na 19 septemvri ot ( Moscow Domodedovo International Airport ) i az priletayu kŭm tebe, ( Varna International Airport ) na 20 septemvri v 15:05 ch. polet OS763, tryabva da bŭde v Moskva nyakolko dni predi moeto zaminavane , tŭĭ kato az shte tryabva da poseti posolstvoto za viza , a sŭshto taka da se registrirate i mitnicheskata proverka predi poleta , tova shte otneme mnogo vreme . ne se pritesnyavaĭ, shte uspeya, priemam go seriozno i otgovorno !
dnes beshe samo pŭrvata predvaritelna chast ot podgotovkata, utre shte bŭde vtorata, ofitsialnata i finalna chast ot oformyaneto na pŭtuvaneto, shte sklyucha dogovor s Agentsiyata za pŭtuvane, shte kupya bileti i shte platya! Skŭpi, agentsiyata me posŭvetva da izdam turisticheska viza za 90 dni , tŭĭ kato moga da ya polucha tochno , kakto i neĭnoto oformyane shte bŭde bŭrzo, no naĭ-vazhnoto za men e doverieto v poluchavaneto ! imam pŭlno doverie v agentsiyata i vyarvam, che te shte napravyat vsichko pravilno, tŭĭ kato imat dobra reputatsiya ! skŭpi XXX, podgotovkata na pŭtuvaneto veche zapochna, nadyavam se vsichko da e nared ! informatsiyata za tsenata na pŭtuvaneto shte mi kazhe utre , nadyavam se , che razkhodite nyama da sa tolkova golemi , ne iskam da vi pitam predvaritelno za neshto , no za da sŭm siguren, che bikh iskal da sŭm siguren, che v sluchaĭ na nyakakvi trudnosti s plashtaneto ste me podkrepili ! che nyama da me izostavite i da se otkazhete ot men !? ako tova se sluchi , sŭrtseto mi shte bŭde razbito tŭĭ kato tazi sreshta e neobkhodima za dvama ni i nie tryabva zaedno da se podkrepyat vzaimno v tova , osobeno iskam da vidya vashata podkrepa i da poluchite uverenost v sebe si ! tryabva da se razbere , az otivam na golyam risk , kato idvam kŭm vas vŭv vashata strana , kŭdeto znam samo teb , iskam da sŭm napŭlno uverena v sebe ,predi moeto otpŭtuvane kŭm vas , az ne iskam da imakhme nyakoĭ vŭpros , az iskam da sme napŭlno se doveryavat edin na drug ,za men tova e mnogo vazhno ! doverie, uspekh e uspekh na bŭdeshtite otnosheniya ! sŭglasen li si s men ?
mislya, che kogato doĭda pri teb, shte e po-dobre da ostana v kŭshtata ti, tŭĭ kato shte bŭde po-udobno za nas, a sŭshto i po-evtino, ne iskam da kharcha izlishni pari! nadyavam se, che nyamash nishto protiv. ako si protiv, shte ot·sedna v khotel!
Skŭpi sega vsichko vŭrvi dobre i ne iskam nishto da razvali tozi moment i nashata sreshta , byakh sama za dŭlgo vreme , Mnogo sŭm samotna i prez tova vreme razbrakh , che si stanal mnogo blizŭk za men ! molya te da me podkrepish vŭv vsichko, tŭĭ kato mi e trudno da organiziram tazi sreshta , sega poluchavam podkrepa samo ot priyatelkata mi Tatiani, ot neĭna strana tova e poveche moralna podkrepa ! otivam na seriozna krachka, podgotvyaĭki se za sreshtata ni, i se nadyavam, che nyama da me izostavite ! shte tryabva da reshite dali shte Me priemete kato vasha priyatelka ili sŭpruga ! sega vasheto otnoshenie kŭm tazi sreshta e mnogo vazhno za men tova shte pokazhe istinskite vi namereniya i kakŭv chovek ste i kak se chuvstvate za men , kakto i kakvo oznachava za vas nashata vrŭzka !
Moeto XXX bikh iskal da spodelite radostta mi ot vŭzmozhnostta da se sreshtnem, bikh iskal tya da vi zaradva tolkova, kolkoto i az!
iskam da bŭda chestna s teb, Umorikh se da sŭm sama i se nadyavam, che ti si naĭ-blizkiyat mi chovek, s kogoto shte se chuvstvam dobre ...
s lyubov tvoya Lida 



Spoiler für View translation:
Hallo Liebling XXX. Wie hast du deinen Tag heute verbracht? Ich freue mich, Sie zu sehen.
Mein süßer XXX Ich habe gute Neuigkeiten!
Als ich Ihnen schrieb, hatte ich vor, zum zweiten Mal ein Reisebüro zu besuchen, um vollständige Informationen zu erhalten!
In meiner Agentur haben wir eine kleine Beratung verbracht und erklärt, dass die gesamte Reise in neun Tagen vorbereitet werden kann. Für eine erfolgreiche Vorbereitung der Reise habe ich alles, was Sie brauchen. Es bleibt nur die Erlaubnis, das Land zu verlassen und für die Reise zu bezahlen. Heute hat mir geholfen Ich habe beantragt, das Land bei der russischen Botschaft zu verlassen. Dies ist die Entscheidung, die mich berechtigt, einen Reisepass zu erhalten, sowie die Erlaubnis, das Land im Ausland zu verlassen. Mir wurde gesagt, dass dies ein obligatorisches Verfahren ist. Wir haben auch einen Visumantrag bei Ihrer Botschaft in Bulgarien vorbereitet!
Wie ich Ihnen schrieb, habe ich einen Reisepass, der die Vorbereitung auf die Reise einfacher und schneller macht!
Heute haben sie eine vorläufige Route erstellt und Flugtickets reserviert. Der nächstgelegene internationale Flughafen befindet sich in Moskau. Er kann am 15. September von Zelenodolskaya nach Moskau fliegen. Mein Flug wird jedoch am 19. September vom (Moskauer Domodedowo Internationaler Flughafen) und ich werde am 20. September zu Ihnen (Varna Internationaler Flughafen) fliegen September um 15:05 Uhr Flug OS763 muss einige Tage vor meiner Abreise in Moskau sein, da ich die Botschaft für ein Visum besuchen und mich vor dem Flug registrieren und die Zollkontrolle durchführen muss, es wird lange dauern. Keine Sorge, ich werde Erfolg haben, ich nehme es ernst und verantwortungsbewusst!
Heute war nur der erste vorläufige Teil der Vorbereitung, morgen wird der zweite, offizielle und letzte Teil der Gestaltung der Reise sein, ich werde einen Vertrag mit dem Reisebüro unterschreiben, ich werde Tickets kaufen und bezahlen! Schatz, die Agentur hat mir geraten, ein Touristenvisum für 90 Tage auszustellen, da ich es genau bekommen kann, und die Registrierung wird schnell gehen, aber das Wichtigste für mich ist das Vertrauen, es zu erhalten! Ich habe volles Vertrauen in die Agentur und ich glaube, dass sie alles richtig machen werden, da sie einen guten Ruf haben! Lieber XXX, die Vorbereitung der Reise hat bereits begonnen, ich hoffe alles ist in Ordnung! Die Preisinformationen für die Reise werden mir morgen mitteilen, ich hoffe, die Kosten werden nicht so hoch sein, ich möchte Sie nicht im Voraus nach etwas fragen, aber um sicher zu gehen, möchte ich sicher sein, dass im Falle von Schwierigkeiten mit Zahlung du hast mich unterstützt! dass du mich nicht verlässt und mich aufgibst !? In diesem Fall wird mir das Herz gebrochen, weil dieses Treffen für uns beide notwendig ist und wir uns dabei gemeinsam unterstützen müssen. Insbesondere möchte ich Ihre Unterstützung sehen und Selbstvertrauen gewinnen! Es muss verstanden werden, ich gehe ein großes Risiko ein, indem ich zu Ihnen in Ihr Land komme, wo ich nur Sie kenne. Ich möchte vor meiner Abreise zu Ihnen vollkommen zuversichtlich sein. Ich möchte keine Frage haben, ich möchte es sein Vertraue einander vollkommen, für mich ist das sehr wichtig! Vertrauen, Erfolg ist der Erfolg zukünftiger Beziehungen! stimmst du mir zu ?
Ich denke, wenn ich zu Ihnen komme, ist es besser, in Ihrem Haus zu bleiben, da es für uns bequemer und auch billiger ist, ich kein zusätzliches Geld ausgeben möchte! Ich hoffe es macht dir nichts aus. Wenn es Ihnen nichts ausmacht, werde ich in einem Hotel übernachten!
Schatz, jetzt läuft alles gut und ich möchte nicht, dass etwas diesen Moment und unser Treffen verdirbt. Ich war lange allein, ich bin sehr einsam und während dieser Zeit wurde mir klar, dass du mir sehr nahe gekommen bist! Bitte unterstützen Sie mich in allem, da es für mich schwierig ist, dieses Treffen zu organisieren. Jetzt bekomme ich nur noch Unterstützung von meiner Freundin Tatiana, ihrerseits ist es mehr moralische Unterstützung! Ich mache einen ernsthaften Schritt in der Vorbereitung auf unser Treffen und hoffe, dass Sie mich nicht verlassen! Sie müssen sich entscheiden, ob Sie mich als Ihren Freund oder Ihre Frau akzeptieren wollen! Jetzt ist Ihre Einstellung zu diesem Treffen für mich sehr wichtig. Sie zeigt Ihre wahren Absichten und welche Art von Person Sie sind und wie Sie sich für mich fühlen und was unsere Beziehung für Sie bedeutet!
Mein XXX Ich möchte, dass Sie meine Freude über die Gelegenheit teilen, sich zu treffen. Ich möchte, dass es Sie so glücklich macht, wie ich bin!
Ich möchte ehrlich zu dir sein, ich bin es leid alleine zu sein und ich hoffe, dass du meine engste Person bist, mit der ich mich gut fühlen werde ...
mit Liebe deine Lida

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:45 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #10 - 04. September 2020 um 18:44
 
Skŭpi, Lipsvash mi i vinagi mislya za teb! Ti vinagi si v sŭrtseto mi i v uma mi. Sŭobshteniyata ti vinagi me pravyat mnogo shtastliv i sŭnuvam nashata sreshta. Nadyavam se, che shte bŭde naistina skoro.
dnes imam novini za teb!
Vsyaka vecher, kogato lezha v legloto si, predi da zaspya, mislya za teb! Zatvaryam ochi i predpolagam, che si naokolo. Sŭnuvam momenta, v koĭto shte bŭda s teb, kogato te tseluna i pregŭrna. Prosto iskam da bŭda s teb. Da ne si kazvame nishto. Prosto ni Drŭzh rŭtsete. Tseluvka i pregrŭdka. Mislya, che
tova e, kogato dvama dushi obichat, te ne se nuzhdayat ot dumi, zashtoto govoryat "ezika na lyubovta".
Iskam da ti priznaya neshto. Strakhuvam se da ne te zagubya. Tolkova lesno da se spre
vrŭzka v internet. prosto e lesno da sprete da pishete sŭobshteniya. Strakhuvam se ot tova. Imam vŭtreshno chuvstvo, che ti si chovekŭt, koĭto sŭm chakala tsyal zhivot. Znam, che tova sa seriozni dumi.
I mozhesh da kazhesh, che nikoga ne sŭm te vizhdal prez zhivota si i kak moga da go kazha.
No moga da go kazha! Az sŭm chesten i iskren s teb. Toĭ
tova, koeto chuvstvam. I iskam da prevŭrna nashata internet vrŭzka v istinska vrŭzka, i reshikh, che imame nuzhda ot sreshta. Iskam nashite virtualni tseluvki i pregrŭdki da se prevŭrnat v istinski tseluvki i pregrŭdki v nashiya zhivot, kogato se sreshtnem. Nadyavam se, che skoro shte bŭde taka. Ako ste seriozni Vie me podkrepyate v tazi ideya, tŭĭ kato Iskam istinska vrŭzka Umorikh se da obshtuvam ot razstoyanie, iskam istinska vrŭzka! sega tryabva da vzemem seriozno reshenie, ot koeto shte zavisi bŭdeshteto ni dnes, nezavisimo dali shte bŭdem zaedno ili ne!!!

imam dobri novini!

naĭ-vazhnata i dobra novina e, che nashata sreshta mozhe da se sŭstoi!
dnes byakh v turisticheska agentsiya i poluchikh nyakakva informatsiya, kazakha mi, che posolstvoto odobri moeto zaminavane dade razreshenie za poluchavane na vsichki neobkhodimi dokumenti! mislya, che tova e mnogo dobra novina
platikh i bileta, ako iskash moga da ti napravya snimka na kasovata belezhka i bileta, za da si spokoen i siguren , che vsichko e pod kontrol ! kakto kazakh, pristigam pri teb na 20 septemvri v 15: 05 ch. polet OS763, po tova vreme tryabva da me posreshtnesh !!!
no vse oshte e rano da se radvame na tova, tŭĭ kato ima nyakoi trudnosti!
kakto kazakh, platikh biletite i chast ot tsenata na dokumentite i pŭtuvaneto, pokharchikh ne golemite si spestyavaniya i dori ne vzekh mnogo pari ot priyatelka, tochno tolkova, kolkoto tya mozheshe da dade, mnogo se nadyavakh, che moga da se spravya s razkhodite, no tova e trudno za men! zaplatata mi e okolo 260 evro na mesets. I kharcha zaplatata si, za da plashtam smetki i khrana. Taka che shte bŭde mnogo trudno za men! tryabvat mi oshte 290 evro, za da moga da platya ostanalata chast ot pŭtuvaneto, veche sklyuchikh dogovor i ne moga da go otkazha!
sega e mnogo vazhen moment v nashata vrŭzka, vsichko zavisi ot nashata sreshta, imame nuzhda ot neya i ne moga da ya otlozha, tŭĭ kato tova e edinstvenata vŭzmozhnost i iskam da ya izpolzvam!
ne mi lipsva chast ot sumata za plashtane , mi neudobno da pitam za teb , no az mislya, che i dvamata sme vŭzrastni khora i tryabva da razberem , e, che sega ima neshta po-vazhni ot parite , tova e nashata sreshta i nasheto bŭdeshte, tŭĭ kato ot tova zavisi mnogo , az se nadyavam, che napravikh pravilniya izbor i ste tozi mŭzh koĭto da podkrepi lyubimata si zhena v trudnostite i vashite dumi sa bili istina ! mislya, che tova shte bŭde golyamo izpitanie ! skŭpi, nadyavam se na vasheto razbirane i na vashata podkrepa ! sega sŭm mnogo razstroena za tezi trudnosti, az sŭm mnogo pritesnen za tyakh !
Chuvstvam se mnogo zle, iskam da si pochina i po-kŭsno shte doĭda da proverya otgovora vi ..
nadyavam se, che skoro shte bŭdem zaedno!
s lyubov si Lida!

Spoiler für View translation:
Schatz, ich vermisse dich und denke immer an dich! Du bist immer in meinem Herzen und in meinem Verstand. Ihre Nachrichten machen mich immer sehr glücklich und ich träume von unserem Treffen. Ich hoffe es wird sehr bald sein.
Heute habe ich Neuigkeiten für Sie!
Jede Nacht, wenn ich im Bett liege, bevor ich einschlafe, denke ich an dich! Ich schließe meine Augen und gehe davon aus, dass du da bist. Ich träume von dem Moment, in dem ich bei dir sein werde, wenn ich dich küsse und umarme. Ich will nur mit dir sein. Sagen wir uns nichts. Halten Sie einfach unsere Hände. Ein Kuss und eine Umarmung. ich denke, dass
Das heißt, wenn zwei Menschen lieben, brauchen sie keine Worte, weil sie die "Sprache der Liebe" sprechen.
Ich möchte dir etwas gestehen. Ich habe Angst, dich zu verlieren. So einfach zu stoppen
Internetverbindung. Es ist einfach, das Schreiben von Nachrichten zu beenden. Ich habe Angst davor. Ich habe das innere Gefühl, dass du die Person bist, auf die ich mein ganzes Leben lang gewartet habe. Ich weiß, das sind ernste Worte.
Und du kannst sagen, ich habe dich in meinem Leben noch nie gesehen und wie kann ich das sagen?
Aber ich kann es sagen! Ich bin ehrlich und aufrichtig mit dir. Er
was ich fühle. Und ich möchte unsere Internetverbindung in eine echte Verbindung verwandeln, und ich habe beschlossen, dass wir ein Meeting brauchen. Ich möchte, dass unsere virtuellen Küsse und Umarmungen zu echten Küssen und Umarmungen in unserem Leben werden, wenn wir uns treffen. Ich hoffe es wird so bald sein. Wenn Sie es ernst meinen, unterstützen Sie mich bei dieser Idee, weil ich eine echte Verbindung möchte. Ich bin es leid, aus der Ferne zu kommunizieren, ich möchte eine echte Verbindung! Jetzt müssen wir eine ernsthafte Entscheidung treffen, von der unsere Zukunft heute abhängt, unabhängig davon, ob wir zusammen sein werden oder nicht !!!

Ich habe gute Nachrichten!

Die wichtigste und gute Nachricht ist, dass unser Treffen stattfinden kann!
Heute war ich in einem Reisebüro und erhielt einige Informationen. Mir wurde gesagt, dass die Botschaft meine Abreise genehmigte und die Erlaubnis gab, alle notwendigen Dokumente zu erhalten! Ich denke, das sind sehr gute Nachrichten
Ich habe auch das Ticket bezahlt, wenn Sie möchten, kann ich ein Foto von der Quittung und dem Ticket machen, damit Sie ruhig und sicher sind, dass alles unter Kontrolle ist! wie gesagt, ich komme am 20. September um 15:05 Uhr Flug OS763 bei dir an, dann musst du mich treffen !!!
aber es ist noch zu früh, sich darüber zu freuen, da es einige Schwierigkeiten gibt!
Wie gesagt, ich habe die Tickets und einen Teil des Preises für die Dokumente und die Reise bezahlt, ich habe meine großen Ersparnisse nicht ausgegeben und ich habe nicht einmal viel Geld von einer Freundin genommen, so viel sie geben konnte, ich hoffte wirklich, dass ich die Kosten tragen konnte, aber es ist schwer für mich! Mein Gehalt beträgt ca. 260 Euro im Monat. Und ich gebe mein Gehalt aus, um Rechnungen und Essen zu bezahlen. Es wird also sehr schwierig für mich! Ich brauche weitere 290 Euro, um den Rest der Reise bezahlen zu können. Ich habe bereits einen Vertrag unterschrieben und kann ihn nicht ablehnen!
Jetzt ist ein sehr wichtiger Moment in unserer Beziehung, alles hängt von unserem Treffen ab, wir brauchen es und ich kann es nicht verschieben, weil dies die einzige Gelegenheit ist und ich es nutzen möchte!
Ich vermisse keinen Teil des zu zahlenden Betrags, es ist mir peinlich, nach Ihnen zu fragen, aber ich denke, wir sind beide ältere Menschen und wir müssen verstehen, dass es jetzt Dinge gibt, die wichtiger sind als Geld, dies ist unser Treffen und unsere Zukunft Ich hoffe, Sie haben die richtige Wahl getroffen und sind der Mann, der Ihre geliebte Frau in den Schwierigkeiten unterstützt, und Ihre Worte waren wahr! Ich denke, das wird ein großer Test! Sehr geehrte Damen und Herren, ich hoffe auf Ihr Verständnis und Ihre Unterstützung! Jetzt bin ich sehr verärgert über diese Schwierigkeiten, ich bin sehr besorgt über sie!
Ich fühle mich sehr schlecht, ich möchte mich ausruhen und später werde ich kommen, um Ihre Antwort zu überprüfen.
Ich hoffe wir werden bald zusammen sein!
mit Liebe Lida!

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:48 von Webmaster »  

IMG_5608_002.jpg ( 238 KB | Downloads )
IMG_5608_002.jpg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Voortrekker
Global Moderator
*****
Offline



Beiträge: 1175
Mitglied seit: 14. Juli 2009
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #11 - 04. September 2020 um 19:24
 


Академический русский театр драмы имени Георгия Константинова
Адрес: Россия, Республика Марий Эл, Йошкар-Ола, площадь имени В.П. Никонова, 1

Akademisches russisches Dramatheater benannt nach Georgy Konstantinov
Adresse: Russland, Republik Mari El, Yoshkar-Ola, V.P. Nikonova, 1
« Zuletzt geändert: 05. September 2020 um 21:22 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Webmaster
Forum Administrator
*****
Offline


Abgeschlafft und ausgepufft!!

Beiträge: 24023
Standort: Йошкар-Ола
Mitglied seit: 06. Januar 2008
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #12 - 05. September 2020 um 11:51
 
Da hat sich Vladscam  Smiley blöd angestellt.
Die letzten beiden Kontrollziffern im Paß fehlen.
  
Zum Seitenanfang
IP gespeichert
 
Webmaster
Forum Administrator
*****
Offline


Abgeschlafft und ausgepufft!!

Beiträge: 24023
Standort: Йошкар-Ола
Mitglied seit: 06. Januar 2008
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #13 - 05. September 2020 um 12:36
 
Gefunden.

Die Bilder zeigen Alevtina Bushmeleva / Alewtina Buschmeljowa / Алевтина Бушмелёва aus Yoshkar Ola.

https://vk.com/id108187925
https://sociumin.com/?id=108187925
https://вконтакте24.рф/alevtina-bushmeleva-108187925.html   (Link kopieren, nicht klickbar.)

Hier zwei Bilder mit hohem Wiedererkennungswert.
Die Bilder müssen jedoch schon älter sein (besonders das zweite), denn so sieht es heute nicht mehr dort aus.

Spoiler für Beweisfotos:

« Zuletzt geändert: 05. September 2020 um 21:27 von Stiray »  
Zum Seitenanfang
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Lidiya <lida.allova@gmail.com>
Antwort #14 - 05. September 2020 um 13:32
 
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 17:50 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema