Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2  Thema versenden
Heisses Thema (Mehr als 10 Antworten) Anastasiya <uwanastya@gmail.com> (Gelesen: 2154 mal)
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
30. August 2020 um 22:04
 
Kheĭ.
Ostanalite imeĭl adresi v saĭta za zapoznanstva. Radvam se, che me zabelyazakhte!
Nyamam vreme da govorya v saĭta za zapoznanstva, taka che po-dobre da govorya tuk.
Iskam da kazva, che istinskoto mi ime e Anastasiya. Kakvo e istinskoto ti ime?
Bikh iskal da vi kazhe, che tŭrsi seriozna vrŭzka. Kakvi otnosheniya tŭrsite?
Iskam da vi kazha sega, che tova e pŭrvoto mi poznanstvo s mŭzh v Internet.
Prosto iskam da kazha, che nyama da publikuvam goli snimki, shte prenebregna tezi molbi.
Nadyavam se da mi otgovorite i da mi razkazhete za sebe si. Sled tova pismoto shte vi razkazhe poveche za sebe si!
Nadyavam se, che shte otgovori na pismoto mi. Izprashtam vi moyata snimka. Nadyavam se da vi kharesa.
Shte chakam vashiya otgovor. Anastasiya.



Spoiler:
Return-Path: <uwanastya@gmail.com>
Delivered-To:  XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.218.65 as permitted sender) client-ip=209.85.218.65; envelope-from=uwanastya@gmail.com; helo=mail-ej1-f65.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) header.d=gmail.com header.i=@gmail.com header.b="BJIOfjXA"
Received: from mail-ej1-f65.google.com (mail-ej1-f65.google.com [209.85.218.65]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id EBD9740DCE70 for <XXX>; Thu, 30 Jul 2020 23:20:42 +0300 (EEST)
Received: by mail-ej1-f65.google.com with SMTP id w9so29225812ejc.8 for <XXX>; Thu, 30 Jul 2020 13:20:42 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=date:from:to:subject:message-id:mime-version :content-transfer-encoding; bh=Q14ct2B45TiewR0iWJpDiZMewAGBsDyPZ5Nd8F4JhXg=; b=BJIOfjXAWok51IhRagCSWD3b2R/POhhJLxY2BUrS7K1RjLNH+JdkylGcaso+Hk5S6p JaVpzeEkryCacBf1UPg2WZ+Mi6X2t9sKhdhA8cnYAnDi/rDiDLCuvli5EKGnm7hs/vc6 dZpi0rdL9yrDV9WuBq9xWjTLHA6Y2VyhgqqR22QejELD6mvlKLcxl59ZntexWmg1V7kF p2tXmIt1REPNXjJu3rcrLaBNpgBFi12upeYlsi8mYyTAr2hqqLvQsVbXBzpRWTSAq+Hk 7pzx26KTLav5Hr1Mgj+qncj46/Pj3LGqYuQcyzCI1a/N9W9I0t5ueVtXsioCahczOBzF k3yw==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:date:from:to:subject:message-id:mime-version :content-transfer-encoding; bh=Q14ct2B45TiewR0iWJpDiZMewAGBsDyPZ5Nd8F4JhXg=; b=Ykgzto6xyFT8dPxRldwNQoS4YHCwTAoLXvSG5acnB6/hyNlqAAD2NsaMk+cf2B7DKD M7cJ6yRYR255WbeqEXuJIC3gFwUQNtYlcoofUd+IGFb0R3kG4h1qyIvV+oZ28L++9YfU WN4XKL/T2eRf0S8/DoosK1JUdXAXIuiFeyy0zffiEY/0iVP/asLNQbhvEAfpRNBhMpkQ e1HVUcSiGeA2RtyrM3yosEAg0SwB7tgouia7xdVn+D8QYgVKS010PsBaeWY4wb6ik0Fe Vfbo3mXU/4DSm1Wj1q2oRP0MvRXH7dzrXHfvZYIhO/nIuOhbpWzVSpCzBicb1zk+AIfG 9TOQ==
X-Gm-Message-State: AOAM530P16G1EwibefOEcEhcr806qJVN7L8G/w3J51iWFOvjtR4fXSqm 4i10QbMyij6zwVKY2/pwrD7qILj1tEs=
X-Google-Smtp-Source: 
X-Received: by 2002:a17:906:bcf3:: with SMTP id op19mr797476ejb.1.1596140442066; Thu, 30 Jul 2020 13:20:42 -0700 (PDT)
Received: from [10.8.3.11] ([5.180.62.58]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA id r6sm7044063ejd.55.2020.07.30.13.20.37 for <XXX> (version=TLS1_2 cipher=ECDHE-ECDSA-AES128-GCM-SHA256 bits=128/128); Thu, 30 Jul 2020 13:20:40 -0700 (PDT)
Date: Thu, 30 Jul 2020 23:20:36 +0300
From: Nastya <uwanastya@gmail.com>
To: XXX
Subject: =?KOI8-R?B?6MXK?=
Message-Id: <20200730214603.4008.E016A65@gmail.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="------_5F2314E50000000040D8_MULTIPART_MIXED_"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Mailer: Becky! ver. 2.44 [ru]
Затвори


Spoiler für View translation:
Hallo.
Sie haben Ihre E-Mail-Adresse auf einer Dating-Website hinterlassen. Ich bin froh, dass du mich bemerkt hast!
Ich habe keine Zeit, mich auf einer Dating-Site zu unterhalten, also rede ich besser hier.
Ich möchte sagen, dass mein richtiger Name Anastasiya ist. Was ist Ihr richtiger Name?
Ich möchte Ihnen sagen, dass ich eine ernsthafte Beziehung suche. Welche Art von Beziehung suchen Sie?
Ich möchte Ihnen sofort sagen, dass dies meine erste Bekanntschaft mit einem Mann im Internet ist.
Ich möchte nur sagen, dass ich keine Nacktfotos posten werde, ich werde diese Anfragen ignorieren.
Ich hoffe du antwortest mir und erzählst mir von dir. Im nächsten Brief werde ich dir mehr über mich erzählen!
Ich hoffe, Sie werden auf meinen Brief antworten. Ich schicke dir mein Foto. Ich hoffe du magst es.
Ich werde auf deine Antwort warten. Anastasia.
« Zuletzt geändert: 01. November 2020 um 07:48 von Webmaster » 
Grund: Scammer using Pictures by Vlada Kamendanskaya 
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65485
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #1 - 30. August 2020 um 23:40
 
Mail über Deutschland Smiley

Code
Alles auswählen
IP:	5.180.62.58
Decimal:	95698490
Hostname:	5.180.62.58
ASN:	62240
ISP:	Clouvider Limited
Organization:	Clouvider Limited
Services:	Network sharing device or proxy server
Assignment:	Likely Static IP
Continent:	Europe
Country:	Germany
Usage Type 	(DCH) Data Center/Web Hosting/Transit
Anonymous Proxy 	Yes
Proxy Type 	(VPN) VPN Server 



Zitat:
from [10.8.3.11] ([5.180.62.58]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA; Thu, 30 Jul 2020 13:20:40 -0700 (PDT)
Date: Thu, 30 Jul 2020 23:20:36 +0300
From: Nastya <uwanastya@gmail.com>
X-Mailer: Becky! ver. 2.44
« Zuletzt geändert: 30. August 2020 um 23:43 von Stiray »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #2 - 30. August 2020 um 22:06
 
Zdraveĭ, priyatelyu!
Kak si? Dnes e dobriyat den. Blagodarya, che mi otgovorikhte tolkova bŭrzo. Nadyavam se, che shte izberete pravilno dumite mi.
Lesno moga da tŭrsya vashiya ezik. Ako ne me razbirash. Togava vinagi mozhe da izpolzvam elektronen prevodach. Nadyavam se tova da ne e problem za nas.
Opredeleno shte mozhem da se razberem. Bikh mogŭl da otvorya sŭrtseto si v tova pismo. No nie ne se poznavame i mislya, che e vreme da zapochnem da govorim za sebe si.
Kazvam se Anastasiya. Kharesva mi imeto si i iskam da znam istinskoto ti ime. Mezhdu drugoto, az sŭm na 25 godini. Visochinata mi e 168. Tezha 58.
Roden sŭm v Riga, Latviya, no kato dete roditeli mi i az se premestvakh v Rusiya. Napishete imeto na vashata strana. Poradi lipsa na vremeto ryadko obshtuvam s mŭzhe.
I taka reshite da izpolzvate internet resursi. Popadna na vashiya profil v Internet i poradi reshite da vi pisha.
Zapochnakh da se chuvstvam mnogo samotna i poradi tova da se grizha za mŭzhe. Iskam partn’orŭt mi da ima dobri kachestva: iskrenost, doverie, lyubov, grizha, razbivane !!!
Stava trudno da se nameri mŭzh s dobra zhiznenost. Ako ste gotovi za iskrena vrŭzka, togava shte se radvate da otgovorite otnovo.
Mislya, che zabelyazakhte, che sŭm mnogo optimistichno i ne sramezhlivo momicheta? Nyamam zhelanie da pisha mnogo za sebe si v tova pismo, za da ne stane prekaleno dŭlgo.
Ne vizhdam smisŭl da opisha vŭnshniya si vid. Predpochitam sami da pretsenim vŭnshnata mi misŭl. Shte pokacha snimkite si kŭm pismoto i iskam da mislya, che shte vi kharesate.
Ako se interesuvate ot sreshtata s men, togava s udovolstvie shte vi pisha.
No vi molya - pishe samo na men, ako iskreno se interesuvate ot poznanstvoto i serioznata vrŭzka ve .bdd
Ako ne se interesuvate ot men, molya, ne gubete moeto i vasheto vreme.
S uvazhenie, Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo Freund!
Wie gehts? Heute ist ein guter Tag. Danke, dass du mir so schnell geantwortet hast. Ich hoffe du verstehst meine Worte richtig.
Ich kann leicht in Ihrer Sprache kommunizieren. Wenn du mich nicht verstehst. Dann kann ich immer einen elektronischen Übersetzer benutzen. Ich hoffe das ist kein Problem für uns.
Wir werden uns auf jeden Fall verstehen können. Ich könnte mein Herz für diesen Brief öffnen. Aber wir kennen uns nicht und ich denke, es ist Zeit, über uns selbst zu sprechen.
Ich heiße Anastasiya. Ich mag deinen Namen und ich möchte deinen richtigen Namen wissen. Ich bin übrigens 25 Jahre alt. Meine Größe ist 168. Gewicht 58.
Ich wurde in Riga, Lettland, geboren, aber als Kind zogen meine Eltern und ich nach Russland. Schreiben Sie den Namen Ihres Landes. Aus Zeitgründen kommuniziere ich selten mit Männern.
Also habe ich beschlossen, Internet-Ressourcen zu nutzen. Ich bin im Internet auf Ihr Profil gestoßen und habe beschlossen, Ihnen zu schreiben.
Ich fühlte mich sehr einsam und deshalb muss ich auf Männer aufpassen. Ich möchte, dass mein Partner gute Eigenschaften hat: Aufrichtigkeit, Vertrauen, Liebe, Fürsorge, Verständnis !!!
Es wird schwierig, einen Mann mit guter Vitalität zu finden. Wenn Sie zu einer aufrichtigen Beziehung bereit sind, werde ich Ihnen gerne erneut antworten.
Ich denke, Sie haben bemerkt, dass ich ein sehr optimistisches und nicht schüchternes Mädchen bin? Ich möchte in diesem Brief nicht viel über mich selbst schreiben, damit es nicht zu lange dauert.
Ich sehe keinen Grund darin, mein Aussehen zu beschreiben. Ich ziehe es vor, mein eigenes Aussehen zu beurteilen. Ich werde meine Fotos an den Brief anhängen und ich möchte, dass Sie denken, dass es Ihnen gefallen wird.
Wenn Sie daran interessiert sind, mich zu treffen, schreibe ich Ihnen gerne.
Aber bitte - schreiben Sie mir nur, wenn Sie aufrichtig an Bekanntschaft und einer ernsthaften Beziehung in der Zukunft interessiert sind.
Wenn Sie nicht an mir interessiert sind, verschwenden Sie bitte nicht meine und Ihre Zeit.
Mit freundlichen Grüßen Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:23 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #3 - 30. August 2020 um 22:08
 
Zdraveĭte XXX.
Blagodarya za vashiya otgovor.
Radvam se, che se interesuvate ot men. Iskam da vi kazha da mi izpratite snimki vŭv vseki imeĭl!
Iskam da te opoznaya po-dobre. Zhiveya sama, nyamam detsa.
Zhivyakh s mŭzh nyakolko godini, no nyamakhme semeĭstvo, poradi reshite da si namerite po-vŭiya apisten mana .izrasten manya.
V rezultat na tova da se potŭrsite zapoznanstva v internet, za da ulesnya tŭrseneto na mŭzh. Kato vi kazakh, popadnakh na vashiya profil.
Zhivotŭt e izpŭlnen s izmamni khora. Ne tryabva da tŭrsite s khorata, za da izberete vseki chovek. Vinagi govorya samo istinata.
Zatova iskam da mi se doverite. Ne mozhem da izgradim otnosheniya, ako nyama doverie mezhdu nas.
Tryabva da vi kazhem, che vŭv vsichki strani ima znachitelni khora. Smyatam tezi khora za neshtastni, zashtoto ne znayat kak da pechelyat chestno.
Tova sa bolni khora, koito se nuzhdayat ot lechenie. Sŭglasen li si s men ??? Gotov sŭm da zapochne nov shtastliv zhivot.
Iskam da znam, che shte rabotya, tŭĭ kato nyamam intimni snimki. Otricham takava obshtuvane.
Iskam dobre vŭzpitan chovek. Ne iskam bogat chovek.
Za men e vazhno chovekŭt da e mil i prosperirasht, za da nyama problemi v zhivota.
Mozhete da imate vazhni kachestva, koito ne se predlagat. I obratno. Zaedno te s kato edno tsyalo.
Mŭzhete i zhenite tŭrsite razbivane. Tŭrsete obshti interesi.
Veche ne sŭm malko momiche i iskam stabilnost. Gotov sŭm i da rabotya v druga dŭrzhava i da pomogna na moya chovek!
Izprashtam vi moite snimki i vi pozhelavam vsichko naĭ-dobro.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Vielen Dank für Ihre Antwort.
Ich bin froh, dass du an mir interessiert bist. Ich möchte Ihnen sagen, dass Sie mir in jeder E-Mail Fotos senden sollen!
Ich möchte dich besser kennenlernen. Ich lebe alleine, ich habe keine Kinder.
Ich lebte mehrere Jahre mit einem Mann zusammen, aber wir hatten keine Familie, also beschloss ich, einen älteren Mann zu finden und Russland zu verlassen.
Also habe ich mich entschlossen, im Internet nach Dating zu suchen, um es einfacher zu machen, einen Mann zu finden. Wie ich dir sagte, bin ich auf dein Profil gestoßen.
Das Leben ist voller trügerischer Menschen. Aber Sie müssen mit Menschen kommunizieren, um jede Person zu verstehen. Ich sage immer nur die Wahrheit.
Deshalb möchte ich, dass du mir vertraust. Wir können keine Beziehung aufbauen, wenn zwischen uns kein Vertrauen besteht.
Ich muss Ihnen sagen, dass es in allen Ländern betrügerische Menschen gibt. Ich halte diese Leute für unglücklich, weil sie nicht wissen, wie sie ehrlich verdienen sollen.
Dies sind kranke Menschen, die behandelt werden müssen. Stimmst du mir zu ??? Ich bin bereit, ein neues glückliches Leben zu beginnen.
Ich möchte Sie sofort warnen, dass ich keine intimen Fotos habe. Ich leugne eine solche Kommunikation.
Ich möchte eine gut erzogene Person. Ich will keinen reichen Mann.
Es ist wichtig für mich, freundlich und erfolgreich zu sein, damit es keine Probleme im Leben gibt.
Männer haben wichtige Eigenschaften, die Frauen nicht haben. Und umgekehrt. Zusammen sind sie eins.
Männer und Frauen suchen Verständnis. Suchen Sie nach gemeinsamen Interessen.
Ich bin kein kleines Mädchen mehr und ich möchte Stabilität. Ich bin auch bereit, in einem anderen Land zu arbeiten und meinem Mann zu helfen!
Ich sende Ihnen meine Fotos und wünsche Ihnen alles Gute.
Anastasia.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:25 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #4 - 30. August 2020 um 22:10
 
Zdraveĭte XXX.
Lyubopitno mi beshe da mi pishe ili ne. Blagodarya za pismoto ti. Tryabva da izpolzvam prevodach, za da napisha pismo.
Tŭĭ kato ne sŭm mnogo dobŭr kŭm vashiya ezik, no razbiram kakvoto mi govorite. Vŭpreki tova se nadyavam, che shte izberete mislite mi.
Blagodarya za snimkata, vie ste mnogo privlekatelen mŭzh.
Razbrakh, che ima nyakoi problemi. Razstoyanieto e pŭrviyat problem, no ima vŭzmozhnost da se opoznaem po-dobre.
Osven men pisaneto e naĭ-dobriyat nachin za izrazyavane na misli po udoben nachin. Nishto ne vi okurazhava i ne vi vŭrvi po nervite.
Ako nyakoĭ ot nas ne pritezhava tova, mozhete da prekratite tazi komunikatsiya za vsyako vreme. Sŭglasen li si s men?
Mozhem da obshtuvame, bez da otvlichame vnimanieto ot ezhednevieto. Napishete pismoto po vsyako svobodno vreme.
Kakvo? Vi razkazakh za rabotata mi az rabotya v kozmetichen salon za zheni, znaete li kakvo e tova? Ne mislya, che si struva da se obyasni kakvo pravi tam.
Tryabva da rabotite ot sutrin do vecherta, taka che mozhete da otgovorite samo na vashata pisma vecher.
Izpolzvaĭte moya laptop v doma, za da vi pisha i kato tsyalo sŭrfiram v Internet.
Mnogo ot priyatelite mi prekarvat svobodnoto vreme v sotsialnite mrezhi: vk.com, ok.ru, instagram.
Chukh, che v Evropa khorata predi tova tŭrsyat chrez Facebook.
V Rusiya malko khora tŭrsyat chrez Facebook i sŭshto ne sŭm tam.
Razkazhete mi poveche za rabota si. Kŭde ste rabotili predi? I kŭde rabotite sega?
Mislya, che rabotata tryabva da bŭde priyatna. Kharesvate li rabotnoto si myasto?
Kakvo pravite shtastliv, kogato idvate na rabota umoren?
Rabota prez noshtta, dosta e trudno, spim prez denya i rabotya noshtem, taka che izobshto nyamam vreme.
Novata rabota mi dostavya udovolstvie. V svobodnoto vreme se opitvam da vodya aktiven nachin na zhivot.
Shte chakam otgovora vi s nadezhdata za polozhitelna komunikatsiya ..
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Ich war neugierig, ob er mir schrieb oder nicht. Danke für deinen Brief. Ich muss einen Dolmetscher benutzen, um einen Brief zu schreiben.
Weil ich nicht sehr gut in deiner Sprache bin, aber ich verstehe, was du sagst. Ich hoffe jedoch, dass Sie meine Gedanken verstehen.
Danke für das Foto, du bist ein sehr attraktiver Mann.
Mir wurde klar, dass es einige Probleme gab. Entfernung ist das erste Problem, aber wir haben die Möglichkeit, uns besser kennenzulernen.
Ich denke, Schreiben ist eine gute Möglichkeit, Gedanken auf bequeme Weise auszudrücken. Nichts ermutigt oder geht Ihnen auf die Nerven.
Wenn dies einem von uns nicht gefällt, können wir diese Kommunikation jederzeit beenden. Stimmst du mir zu?
Wir können kommunizieren, ohne vom Alltag abzulenken. Schreiben Sie jederzeit einen Brief.
Ich habe dir nichts über meine Arbeit erzählt, ich arbeite in einem Schönheitssalon für Frauen, weißt du was das ist? Ich denke nicht, dass es sich lohnt zu erklären, was sie dort tun.
Ich muss von morgens bis abends arbeiten, damit ich Ihre Briefe nur abends beantworten kann.
Ich benutze meinen Laptop zu Hause, um Ihnen zu schreiben und im Allgemeinen im Internet zu surfen.
Viele meiner Freunde verbringen ihre Freizeit in sozialen Netzwerken: vk.com, ok.ru, instagram.
Ich habe gehört, dass in Europa die meisten Menschen über Facebook kommunizieren.
In Russland kommunizieren nur wenige Menschen über Facebook, und ich bin auch nicht dort.
Erzähl mir mehr über deine Arbeit. Wo hast du vorher gearbeitet? Und wo arbeitest du jetzt?
Ich denke, die Arbeit sollte Spaß machen. Magst du deinen Job?
Was macht dich glücklich, wenn du müde zur Arbeit kommst?
Ich arbeite nachts, es ist ziemlich schwierig, wir schlafen tagsüber und ich arbeite nachts, also habe ich überhaupt keine Zeit.
Aber meine Arbeit macht mir Freude. In meiner Freizeit versuche ich einen aktiven Lebensstil zu führen.
Ich werde auf Ihre Antwort warten, in der Hoffnung auf eine positive Kommunikation.
Anastasia.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:26 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #5 - 30. August 2020 um 22:11
 
Zdraveĭte, XXX! Tolkova se radva da prochete dumite vi, s netŭrpenie se ochakva i vi molya da mi pishe pisma mnogo chesto, zashtoto iskam da prekarvam svobodnoto vreme v razgovori s vas i ako iskate da mi izpratite snimka vseki den.
Predi da reshite neshto seriozno edin za drug, misŭlta (chestno kazano) che naistina mozhe da se obichat i bi bilo interesno za nas zaedno ... Kakvo mislite za tova?
Blagodarya za snimkata, vie ste mnogo privlekatelen mŭzh. Ne izpolzvam facebook i whatsapp, tŭĭ kato nyamam vreme.
Ne sŭm tuk za udovolstvie ili negoduvane, ne sŭm prosto momiche, koeto se opitva da nameri pari, iskam da bŭda otvorena s vas i sŭshto taka se prisŭedinyavam da ne sreshtna opasen mŭzh.
Chuval sŭm za izmami po tseliya svyat. Iskam da znam poveche za vas i iskam da prodŭlzha.
Molya da ne spirate i da prodŭlzhite da mi pishete, ako naistina se interesuvate ot men, zashtoto sŭdbata dava shansove i nie tryabva da izpolzvame tova, nali?
Shte vi kazva oshte neshto za men. Shte vi zvuchi neveroyatno, no otdavna ne sŭm imal blizki otnosheniya s mŭzhe.
Mislya, che prichinata za provala mi s mŭzhete e loyalnost kŭm moite gadzheta i prekomernata aivmi nostata. Sramota e, kogato Vŭzlyubeniyat me napuska.
Vashiyat lyubim chovek nyakoga li vi e napusnal? Imakh poslednata vrŭzka otdavna, ne e smeshna istoriya, no mozhe bi shte vi kazhe, kogato se sreshtnem, z.
Chuvstvam se mnogo smel v nova vrŭzka, no se strakhuvam da ne bŭda izlŭgan otnovo. Naposledŭk rabotya tolkova usileno i iskam da obicham i da bŭda obichan (poluchi go! Smiley
Taka che mi obeshtaĭ, che nikoga nyama da mi izneverish, ako otnosheniyata ne sa blizki, dobre? Kazakh vi tova, za da mozhete da izberete strakha ot greshkite pri namiraneto na chovek otnovo.
Psikhologicheska rana - boli! Molya te razberi me. Tova e prichinata, poradi koyato e izbran internet, za da se nameri podkhodyasht chovek.
Mislya, che mozhe da opoznae i razbere choveka i negovata dusha (neobkhodima dusha) mnogo po-dobre s pomoshtta na bukvi, zashtoto mozhe da se zapochne sŭs sredotochim pri razbivane edin na drug.
Mnogo obicham domashni lyubimtsi, kucheta i kotki, koala i mnogo mnogo zhivotni!
Kogato byakh malka, obichaĭ plazha i useshtane za voda po tyaloto si. Molya vi da ne mozhete da namerite vashite planove za bŭdeshteto v sledvashtoto si pismo.
Kakvi sa tvoite vyarvaniya v istinskata lyubov i semeĭstvoto? Molya, otgovorete na tezi vŭprosi, taka che da razshirite poveche ot tova, koeto znaete ot zhivota.
Ochakvam s netŭrpenie da naucha za vsichko. Zatova s netŭrpenie ochakvaĭte vashiya otgovor i s netŭrpenie ochakvaĭte snimkata vseki den!
Naĭ-dobri pozhelaniya, tvoyata priyatelka Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX! Ich war so glücklich, Ihre Worte zu lesen, ich freute mich darauf und ich bitte Sie, mir Ihre Briefe oft zu schreiben, weil ich meine Freizeit damit verbringen möchte, mit Ihnen zu sprechen, und ich bitte Sie, mir jeden Tag ein Bild zu schicken.
Bevor wir etwas Ernstes über einander entscheiden, denke ich (ehrlich), dass wir uns wirklich lieben können und es für uns zusammen interessant wäre ... Was denkst du darüber?
Danke für das Foto, du bist ein sehr attraktiver Mann. Ich benutze kein Facebook und WhatsApp, weil ich keine Zeit habe.
Ich bin nicht aus Vergnügen oder Groll hier, ich bin nicht nur ein Mädchen, das versucht, Geld zu finden, ich möchte offen mit dir sein und ich mache mir auch Sorgen, einen gefährlichen Mann zu treffen.
Ich habe von Betrug auf der ganzen Welt gehört. Ich möchte mehr über dich wissen und ich möchte weitermachen.
Bitte hör nicht auf und schreib mir weiter, wenn du wirklich an mir interessiert bist, denn das Schicksal gibt uns Chancen und wir müssen das nutzen, oder?
Ich werde dir noch etwas über mich erzählen. Es mag unglaublich klingen, aber ich hatte seit langer Zeit keine enge Beziehung mehr zu Männern.
Ich denke, der Grund für mein Versagen bei Männern ist meine Loyalität gegenüber meinen Freunden und meine übermäßige Naivität. Es ist eine Schande, wenn der Geliebte mich verlässt.
Hat dein geliebter Mensch dich jemals verlassen? Ich hatte die letzte Beziehung vor langer Zeit, es ist keine lustige Geschichte, aber vielleicht erzähle ich dir, wenn wir uns treffen, warum nicht.
Ich fühle mich in einer neuen Beziehung sehr mutig, aber ich habe Angst, wieder getäuscht zu werden. Ich habe in letzter Zeit so hart gearbeitet und ich möchte lieben und geliebt werden (verstanden! Smiley
Versprich mir also, dass du mich niemals betrügen wirst, wenn unsere Beziehung eng ist, okay? Ich habe dir das gesagt, damit du meine Angst, wieder Fehler zu machen, verstehen kannst.
Psychische Wunde - es tut weh! Bitte verstehe. Aus diesem Grund habe ich mich für das Internet entschieden, um die richtige Person zu finden.
Ich denke, ich kann einen Menschen und seine Seele (notwendige Seele) mit Hilfe von Buchstaben viel besser kennenlernen und verstehen, weil wir uns darauf konzentrieren können, einander zu verstehen.
Ich liebe Haustiere, Hunde und Katzen, Koalas und viele, viele Tiere!
Als ich klein war, liebte ich den Strand und das Gefühl von Wasser auf meinem Körper. Bitte teilen Sie uns in Ihrem nächsten Brief Ihre Pläne für die Zukunft mit.
Was glauben Sie an wahre Liebe und Familie? Bitte beantworten Sie diese Fragen, damit ich besser verstehe, was Sie vom Leben wollen.
Ich freue mich darauf, über alles zu lernen. Deshalb freue ich mich auf Ihre Antwort und jeden Tag auf das Foto!
Beste Wünsche, dein Freund Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:28 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #6 - 30. August 2020 um 22:15
 
Zdraveĭte XXX.
Blagodarya za pismoto ti. Vinagi e mnogo priyatno. Mnogo sŭm dovolen, che dialogŭt nyama dobro prodŭlzhenie.
Mislya, che se razbirame mnogo dobre! V blizko bŭdeshte shte bŭde opredeleno shte se opitame da govorim v realniya zhivot.
Kakvo mislish za internet ??? Sŭbira li khorata zaedno ??? Kakvo mislite, kogato mi pishete pismo ???
Predi da vi napisha pismo, mislya mnogo i se opitvam da si predstavim vas i zhivota vi.
No sega e trudno! Nadyavam se, che vseki den shte me doblizhava do zhivota si.
Imam lyubimo khobi. Obicham da karam kolelo.
Zhiveya otdelno ot roditelite si ot 2010 g. Naemam malŭk apartament. Imam dobri otnosheniya s roditelite si.
Sreshtame se chesto. Te zhiveyat do men. Ponyakoga vecheryame zaedno.
V svobodnoto si vreme obicham da se pochivam ot rabota. Prez lyatoto izlizame izvŭn grada, prez zimata khodim na ski, ponyakoga khodim na kino!
Ponyakoga ne mozhe da se otgovori na nyakoi ot vashite vŭprosi, taka che imam nuzhda imam nuzhda imam nuzhda ot omĭm nuzhda omĭm nuzhda omĭm nuzhda om vreme chozhda om vreme nuzhda omĭm nuzhda.
Potŭrsete tŭrpelivi, ako nyakoĭ vŭpros ostane bez vnimanie. Imate li svobodno vreme za khobi? Kakvi sa tvoite khobita?
Kakŭv vid muzika slushash? Kakvi filmi kharesvate? Kolko chesto izpolzvate internet v doma?
Oshte izchakam otgovor na pismoto si, kakto i na vsichki vŭprosi, koito vi zadavat.
Vashata priyatelka Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Danke für deinen Brief. Es ist immer sehr schön. Ich freue mich sehr, dass unser Dialog eine gute Fortsetzung hat.
Ich denke wir verstehen uns sehr gut! In naher Zukunft werden wir definitiv versuchen, im wirklichen Leben zu sprechen.
Was denkst du über das Internet ??? Bringt es Menschen zusammen ??? Was denkst du, wenn du mir einen Brief schreibst ???
Bevor ich Ihnen einen Brief schreibe, denke ich viel nach und versuche mir Sie und Ihr Leben vorzustellen.
Aber jetzt ist es schwer! Ich hoffe, dass Sie mich jeden Tag Ihrem Leben näher bringen.
Ich habe ein Lieblingshobby. Ich mag Fahrrad fahren.
Ich lebe seit 2010 getrennt von meinen Eltern. Ich miete eine kleine Wohnung. Ich habe eine gute Beziehung zu meinen Eltern.
Wir treffen uns oft. Sie wohnen neben mir. Manchmal essen wir zusammen zu Abend.
In meiner Freizeit mache ich gerne eine Pause von der Arbeit. Im Sommer verlassen wir die Stadt, im Winter gehen wir Skifahren, manchmal gehen wir ins Kino!
Manchmal kann ich einige Ihrer Fragen nicht sofort beantworten, daher brauche ich Zeit, um so genau wie möglich nachzudenken und zu antworten.
Seien Sie geduldig, wenn ein Problem unbemerkt bleibt. Hast du Freizeit für Hobbys? Was sind deine Hobbies?
Welche Musik hörst du? Welche Filme mögen Sie? Wie oft nutzen Sie das Internet zu Hause?
Ich werde auf eine Antwort auf meinen Brief sowie auf alle Fragen warten, die ich Ihnen gestellt habe.
Deine Freundin Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:29 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #7 - 30. August 2020 um 22:17
 
Zdraveĭ, kak si dnes! Radvam se, che pishete vseki den i znaete tova dobre, skŭpi priyatelya, i iskam da vi blagodarya za radostta, koyato mi dava s dumite si.
Imam nuzhda ot vashata pisma, razgŭrnete tova prez poslednite dni. Znam sŭs sigurnost, che ako ne vizhdam novo pismo, denyat mi e skuchen i tŭzhen.
Dumite ti sa balsam za dushata i sŭrtseto mi! Zatova znaĭte, che vie ​​?? ste spetsialni za men.
Nadyavam se, che moeto sŭchuvstvie kŭm vas edin den shte prerasne v neshto poveche ...
Obiknoveno nyamam mnogo vreme za chat ili tekstovi sŭobshteniya, naposledŭk rabotya mnogo, pisha vi za tova, no imam chuvstvo, che sŭm gotov za rialiti sreshta i iskam da pochuvstvam lyubovta, lyubovta i dŭlgosrochnite vrŭzki!
Iskash li go? Naistina se nadyavam da prochetete vnimatelno pismata mi.
Sŭs sigurnost se nadyavam, che edin den shte se sreshtne i predi tozi moment shte ima fizicheska vrŭzka.
Gledam kŭm bŭdeshteto s radost i vinagi mislya dokŭde mozhe vsichko da ne se otvede!
Uveren sŭm, che shte prodŭlzhim napred v otnosheniyata si, za da se opoznaem po-dobre inapred vizhdam vota vizhdam vota vizhdam vota vizhdam votzhnzikŭd.
I mozhe bi shte bŭda zhenata, koyato iska da svŭrzhete zhivota si.
I ti shte bŭdesh chovekŭt za men, s koĭto iskam da spodelyam semeĭnoto si bogat·stvo.
Mnogo mi e priyatno da te poznavam poveche. Shte chakam vashiya otgovor.
Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo wie geht es dir heute! Ich bin froh, dass du jeden Tag schreibst und das gut kennst, lieber Freund, und ich möchte dir für die Freude danken, die du mir mit deinen Worten gibst.
Ich brauche deine Briefe, das habe ich in den letzten Tagen gelernt. Ich weiß mit Sicherheit, dass mein Tag langweilig und traurig ist, wenn ich Ihren neuen Brief nicht sehe.
Deine Worte sind Balsam für meine Seele und mein Herz! Also wisse, dass du etwas Besonderes für mich bist.
Ich hoffe, dass mein Mitgefühl für Sie eines Tages zu etwas mehr wird ...
Normalerweise habe ich nicht viel Zeit für Chats oder SMS, ich habe in letzter Zeit viel gearbeitet, ich habe dir darüber geschrieben, aber ich fühle mich bereit für ein Reality-Date und ich möchte Liebe, Liebe und langfristige Beziehungen fühlen!
Willst du es? Ich hoffe wirklich, dass Sie meine Briefe sorgfältig lesen.
Ich hoffe auf jeden Fall, dass wir uns eines Tages treffen und vor diesem Moment eine körperliche Beziehung haben werden.
Ich schaue mit Freude in die Zukunft und denke immer, wohin uns alles führen kann!
Ich bin zuversichtlich, dass wir in unserer Beziehung vorankommen werden, um uns besser kennenzulernen und zu sehen, wohin uns diese Beziehung führt.
Und vielleicht bin ich die Frau, mit der du dein Leben verbinden willst.
Und Sie werden die Person für mich sein, mit der ich mein Familienvermögen teilen möchte.
Es ist sehr schön dich mehr zu kennen. Ich werde auf deine Antwort warten.
Anastasia.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:32 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #8 - 30. August 2020 um 22:20
 
Zdraveĭ skŭpi XXX! Mnogo mi e interesno da poluchite vashata pisma. Molya, ne spiraĭte. Tova dava novi emotsii i vsichki poveche i poveche mi kharesva s vsyaka bukva.
Nadyavam se, che nyama da se sprete da se svŭrzhete s nas. Vinagi e mnogo interesno da se zapoznaete s novo poznanie, no samo ako toĭ ima seriozni namereniya.
Osobeno pri teb. Mnogo e priyatno i davame mnogo emotsii na vseki moĭ i vashiyat Naistina mi e priyatno da tŭrsite s vas! Vinagi chakam moment da se uspokoya i da vi napisha pismo.
Kakvo mislish za pismata mi i zhivota mi ??? Kogato se zamislya za sobstvenost na zhivot, zapochva da se otteglya i iska da plam acha s tova chuvstvo.
Blagodarya za snimkata, vie ste mnogo privlekatelen mŭzh.
Ne moga da razbera sega: zashto ne moga da namerya dobŭr chovek? Zashto se sreshtate s mŭzhe, koito mislyat samo za seks i bogat·stvo?
Mozhe bi tova e moyata sŭdba ... Ne znam ... veche ne sŭm tolkova mlad i nyamam podkhodyasht i vazhen chovek v sŭrtseto si, koĭto da me podkrepi i prieme v trudni momenti.
Sledovatelno vinagi se radvam na vsyako vashe pismo. Nadyavam se, che shte bŭdete tolkova unikalni i vazhen za men, koĭto shte me obicha i uvazhava.
Mislya, che sŭdbata predstavya nashite samotni dushi narodno, za da si pomagame vzaimno ... Kakvo mazaito mazlito Prav sŭm?
S tova priklyuchvam pismoto mi i iskam da zadam novi vŭprosi: kakvi cherti na khareraktera kheresvatzherensvatzhere vnedryava
Mozhete li da napravite neshto ludo (po dobŭr nachin) s lyubimiya chovek? Praveli li ste podobni neshta v minaloto? I kakvo beshe tova?
Razkazhete mi poveche za myastoto, kŭdeto zhiveete v sledvashtoto si pismo.
Ochakvam s netŭrpenie sledvashtoto vi pismo, taka che sŭs sigurnost shte se pomisli za vausv, mnogo me intertera me!
Vashata Anastasiya



Spoiler für View translation:
Hallo lieber XXX! Ich bin sehr interessiert an Ihren Briefen. Bitte hör nicht auf. Es gibt neue Emotionen und ich mag es mit jedem Buchstaben mehr und mehr.
Ich hoffe, Sie werden nicht aufhören, uns zu kontaktieren. Es ist immer sehr interessant, sich mit neuem Wissen vertraut zu machen, aber nur, wenn er ernsthafte Absichten hat.
Besonders mit Dir. Es ist sehr schön und gibt jedem von mir und Ihren eine Menge Emotionen. Ich mag es wirklich, mit Ihnen zu kommunizieren! Ich warte immer einen Moment, um mich zu beruhigen und dir einen Brief zu schreiben.
Was denkst du über meine Briefe und mein Leben ??? Wenn ich an mein eigenes Leben denke, langweile ich mich und möchte mit diesem Gefühl der Einsamkeit weinen.
Danke für das Foto, du bist ein sehr attraktiver Mann.
Ich kann jetzt nicht verstehen: Warum kann ich keinen guten Menschen finden? Warum verabrede ich mich mit Männern, die nur an Sex und Reichtum denken?
Vielleicht ist dies mein Schicksal ... Ich weiß nicht ... Ich bin nicht mehr so ​​jung und ich habe keine geeignete und wichtige Person in meinem Herzen, die mich in schwierigen Momenten unterstützt und akzeptiert.
Deshalb freue ich mich immer auf jeden Ihrer Briefe. Ich hoffe, Sie werden für mich so einzigartig und wichtig sein, dass Sie mich lieben und respektieren werden.
Ich denke, dieses Schicksal hat unsere einsamen Seelen absichtlich präsentiert, um sich gegenseitig zu helfen ... Was denkst du darüber? Ich habe recht
Damit ist mein Brief abgeschlossen und ich möchte Ihnen neue Fragen stellen: Welche Charaktereigenschaften mögen Sie bei Frauen?
Kannst du etwas Verrücktes (auf gute Weise) mit deinem geliebten Menschen machen? Haben Sie in der Vergangenheit ähnliche Dinge getan? Und was war das?
Erzähl mir in deinem nächsten Brief mehr darüber, wo du wohnst.
Ich freue mich auf Ihren nächsten Brief, also werde ich auf jeden Fall an Sie denken, ich bin sehr interessiert!
Deine Anastasiya

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:34 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #9 - 30. August 2020 um 22:21
 
Zdraveĭ, skŭpa XXX. Radvam se da vidya novoto vi pismo. Blagodarya vi, che razbiraĭte men i moite misli.
Znaesh li, opitvam se da popravya samotnoto si polozhenie i se nadyavam da namerya istibzhkata se (li bonskata si (li bonskata se) (li bonskata se)
Pomagash mi vinagi da zabravyam za moyata samota i az ti blagodarya za tova.
Vyarvam, che mozhesh da bŭdesh chovek, koĭto e moeto istinsko shtastie, zashtoto vizhdam v teb i v tvoya kharakter na kachestvata, koĭto iskam da vidya v lyubimata si.
Ako vi plasha s otkrovenoto si priznanie, molya vi, protestete mi za tova, no ne moga da skriya sŭchuvstvie na si ot vas, oshte poveche, che v pismata si obeshtakhme da bŭdem chestni pomezhdu si.
Vchera sled rabota se obadikh na maĭka mi i predlozhikh da otida na razkhodka. Chesto khodim s maĭka mi kato dvama priyateli
Imam tikho i krasivo myasto v grada. Tova e gradski park, nie chesto minavame prez tozi krasiv park.
Idealen za romantichni razkhodki. Tova e lyubimoto ni myasto. S maĭka mi sme dobri priyateli.
Sled vreme na nashiya razgovor razkazakh na maĭka mi za teb. Nadyavam se da nyama nishto protiv, kazakh za mama?
Kazakh, che predi nyakolko dni sreshtna chovek v Internet. Sega govorya s nego vseki den.
Mama znae i vinagi vzema informirani resheniya. Po otnoshenie na po-rannite vzaimodeĭstviya tya ne pravi loshi neshta, ot koito bikhte se sramuvali.
No mozhe bi otnosheniyata ni se vloshi naposledŭk i tova me trevozhi. Vsŭshtnost e trudno da se napishe vsichko s edno pismo.
Po-dobre da govorya lichno. No nikoga ne sŭm bil izvŭn Rusiya, mislya, che ima mnogo mnogo krasivi gradove izvŭn Rusiya, predi .., naprimer ..
Povyarvaĭte mi, mnogo tŭrsete da pisha poveche dnes, no e mnogo natovaren den i se radvam, imam demen.
Opredeleno shte govorim utre.
Vashata priyatelka Anastasiya.



Spoiler für View translation:
Hallo lieber XXX. Freut mich, Ihren neuen Brief zu sehen. Danke, dass du mich und meine Gedanken verstanden hast.
Weißt du, ich versuche meine einsame Situation auszugleichen und hoffe, meine wahre Liebe zu finden (vielleicht mit dir).
Du hilfst mir immer, meine Einsamkeit zu vergessen und ich danke dir dafür.
Ich glaube, dass du die Person sein kannst, die mein wahres Glück ist, weil ich in dir und in deinem Charakter die Eigenschaften sehe, die ich in meiner Geliebten sehen möchte.
Wenn ich Sie mit meinem offenen Geständnis erschrecke, verzeihen Sie mir dies bitte, aber ich kann mein Mitgefühl nicht vor Ihnen verbergen, zumal wir in unseren Briefen versprochen haben, ehrlich miteinander umzugehen.
Gestern nach der Arbeit rief ich meine Mutter an und bot an, spazieren zu gehen. Meine Mutter und ich gehen oft als zwei Freunde
Wir haben einen ruhigen und schönen Ort in der Stadt. Dies ist ein Stadtpark, wir fahren oft durch diesen schönen Park.
Ideal für romantische Spaziergänge. Dies ist unser Lieblingsort. Meine Mutter und ich sind gute Freunde.
Während unseres Gesprächs erzählte ich meiner Mutter von dir. Ich hoffe es macht dir nichts aus, ich habe dir von Mama erzählt?
Ich sagte, dass ich vor ein paar Tagen einen Mann im Internet getroffen habe. Und jetzt reden wir jeden Tag mit ihm.
Mama weiß und trifft immer fundierte Entscheidungen. In Bezug auf die früheren Interaktionen hat sie keine schlechten Dinge getan, für die ich mich schämen würde.
Aber vielleicht hat sich unsere Beziehung in letzter Zeit verschlechtert, und das macht mir Sorgen. Tatsächlich ist es schwierig, alles in einem Brief zu schreiben.
Ich rede besser persönlich. Aber ich war noch nie außerhalb Russlands. Ich denke, es gibt viele, viele schöne Städte außerhalb Russlands, zum Beispiel Ihre Stadt.
Glauben Sie mir, ich wollte heute wirklich mehr schreiben, aber es ist ein sehr arbeitsreicher Tag und ich bin froh, dass ich Zeit hatte, einen Brief zu schreiben.
Wir werden auf jeden Fall morgen reden.
Deine Freundin Anastasiya.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:37 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #10 - 30. August 2020 um 22:30
 
Zdraveĭte XXX.
Kak si? Blagodarya vi za vasheto pismo.
Za men e mnogo vazhno da poluchavate pisma, zashtoto sŭzdadokh spetsialno izpolzvane, che ne sŭm sam!
Vsichki poveche mislya za praznitsite. Ne sŭm vzel vakantsiya ot 1,5 godini.
I naskoro, pri razgovorite s nachalnitsite si, mi kazakha, che shte imam vŭzmozhnost za vŭzmozhnostta izmozhnostta da se vzeme.
Ima nuzhda ot nego, za da se vŭzstanovi fizicheskata i emotsionalnata sila. Obicham rabotata si, no sŭm umoren.
Roditelite mi sa naeli apartament na ipoteka predi 4 godini. Bashta mi beshe voenen i imakhme apartament ot dŭrzhavata.
No bashta mi beshe prinuden da napusne uslugata po-rano, toĭ ne uspya da privatizira apartamenta.
V nachaloto e trudno da se plati tazi suma i da se raboti usileno, za da se pomognat s plashtaniyata, no sled tova plashtaniyata stavat po-malki i stavat po-lesno.
Maĭka mi e prodavachka. Az sŭm edinstveno dete i vinagi sŭm iskal da imam brat ili sestra. Bikh iskal da imam kuche, no razmerŭt na apartamenta ne mozhe da se pomogne.
Nadyavam se da ima kuche v bŭdeshte. No baba mi ima kuche v seloto.
Predpochitate li kucheta ili kotki? Nadyavam se, che shte izberete seriozno moite misli.
Ochakvam s netŭrpenie sledvashtiya vi imeĭl, nadyavam se da vi kharesa da obshtuvate s men !!!!!
Vashata Anastasiya !!!



Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Wie gehts? Danke für deinen Brief.
Es ist sehr wichtig für mich, Ihre Briefe zu erhalten, denn es gibt mir ein besonderes Gefühl, dass ich nicht allein bin!
Ich denke immer mehr an die Feiertage. Ich habe seit 1,5 Jahren keinen Urlaub mehr gemacht.
Und kürzlich, als ich mit meinen Vorgesetzten sprach, sagten sie mir, dass ich in naher Zukunft die Möglichkeit haben würde, Urlaub zu machen.
Ich brauche es, um meine körperliche und emotionale Stärke wiederherzustellen. Ich liebe meinen Job, aber ich bin müde.
Meine Eltern haben vor 4 Jahren eine Hypothekenwohnung gemietet. Mein Vater war beim Militär und wir hatten eine Wohnung auf dem Land.
Aber mein Vater war gezwungen, den Dienst früher zu verlassen, er konnte die Wohnung nicht privatisieren.
Anfangs war es schwierig, diesen Betrag zu bezahlen, und ich habe hart gearbeitet, um ihnen bei den Zahlungen zu helfen, aber dann wurden die Zahlungen kleiner und einfacher.
Meine Mutter ist Verkäuferin. Ich bin ein Einzelkind und wollte schon immer einen Bruder oder eine Schwester haben. Ich hätte gerne einen Hund, aber die Größe der Wohnung erlaubt es nicht.
Ich hoffe, in Zukunft einen Hund zu haben. Aber meine Großmutter hat einen Hund im Dorf.
Bevorzugen Sie Hunde oder Katzen? Ich hoffe, Sie werden meine Gedanken ernst nehmen.
Ich freue mich auf Ihre nächste E-Mail, ich hoffe, Sie genießen die Kommunikation mit mir !!!!!
Deine Anastasiya !!!
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:39 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Nastya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #11 - 30. August 2020 um 22:33
 
Zdraveĭte XXX.
Blagodarya za pismoto ti. Mnogo se radvam da vidya povtorno otgovora vi.
Zashto ne mi otgovorikhte na vŭprosa? Ne se li interesuvate da se opoznaete po-dobre? Zashto napisakhte tolkova malko pismo? Ne se interesuvam ot teb?
Ti razbirash moya svyat na moite tsennosti. Tryabva da dadete prioritet pravilno.
Shtastieto chesto se izpolzva lesno. Ponyakoga shtastieto e s nas i ne go zabelyazvame sega.
Prosto tryabva da pomislite vnimatelno kakvo tochno iskate i kakvo e vazhno za nas. Radvam se, che postignakhme novo nivo.
Mnogo sŭm dovolen, zashtoto simpatiite ne sa vzaimni. Sega useshtam, che mezhdu nas ima kharmoniya.
Nauchavame se oshte poveche i poveche edin ot drug i namirashti se obshti vizhdaniya za zhivota. Do golyama stepen sme sŭglasni pomezhdu si i razpolagame s razbivane.
Namerete mneniya sŭvpadat. Cheta pismata vi i izpolzvam vashite emotsii. Vsichko tova razpalva ogŭn v sŭrtseto mi.
Kharesvam vashite misli. Mnogo kharesvam nachina, po koĭto se otnasya kŭm men. Chuvstvam vnimanie i grizha.
Mnogo e khubavo. Sŭrtseto mi e izpŭlneno s goriva i priyatni emotsii.
Molya, ne se kolebaĭte i mi pishete otkrito za vashite emotsii i vpechatleniya.
Chakam tvoya otgovor. Vzemi tseluvkata mi.
Anastasiya.



Spoiler:
Return-Path: <uwanastya@gmail.com>
Delivered-To: XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.google.com designates 209.85.128.67 as permitted sender) client-ip=209.85.128.67; envelope-from=uwanastya@gmail.com; helo=mail-wm1-f67.google.com;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (2048-bit key) header.d=gmail.com header.i=@gmail.com header.b="i1w3rMTk"
Received: from mail-wm1-f67.google.com (mail-wm1-f67.google.com [209.85.128.67]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 52369209F68B for <XXX>; Tue, 11 Aug 2020 22:16:43 +0300 (EEST)
Received: by mail-wm1-f67.google.com with SMTP id 184so3932664wmb.0 for <XXX>; Tue, 11 Aug 2020 12:16:43 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20161025; h=date:from:to:subject:in-reply-to:references:message-id:mime-version :content-transfer-encoding; bh=TuFYGIu1bMhQESlWtPHgB7WEJWBnA/zu7Y5yLHculQY=; b=i1w3rMTkVw7vkrNsZ2ur97EeHDYQcvyXm9pbtcZjFYPFMzJW4SacPVJL55CKROzrOl Fk4x9O5dybgJnbb/MrscyJt3NoOdd5sSc8pkq9qIjfFyTbO1f/w70cNJXta8qODj0RPq H0WMLqCohHPXjysZDDWt0JV19qTIdY3v+1RFHTMQq7JpVFOLLDaaXKTNEMNcbeVFHv5p 0uoAqZQpQblpdHlSOggD4itu/K6QovSyjy6WA7nEq6BA6ReOXki0QHW12T8S+YugvjJW PM5cmpQ/eitPHPurJxHWElJri2s+hiVApz6xCobi+TvdsjqD3IngjTvU9Pjq08qsiJyl QtKA==
X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net; s=20161025; h=x-gm-message-state:date:from:to:subject:in-reply-to:references :message-id:mime-version:content-transfer-encoding; bh=TuFYGIu1bMhQESlWtPHgB7WEJWBnA/zu7Y5yLHculQY=; b=UeWRRwKPPp0Tw0D+JNsMWmc8U9dfQ4L4/3a/2dR9uAUw2VsMnZWX0Hv04P1uIb8DC5 R65UHjHjvP+NYA0dwbGDsIPTVhXT4El7l5TRkk+XVxPTNT1axlWlG2Snba/l9cco8UFR JuEuBNvYBW51NRALD5aokd4HXV4V13H4dAlx/KrCvaJhS2sIViqqkzk9bFBMwFdv7mkH dJXtJ6TrYXw2reUTUHF16+ZUgOcEHEO0jc0l1xn6cfCOcZYxeSRR6wTsNSlPLIjzG54M qXET6ElYkhwmiqUL4YdNKKUDdChJt+dX8U+hFVH1apUfx2yDoKNIlTsPQb+hW7/7nwq7 24vA==
X-Gm-Message-State: AOAM531f1wlF9OUcnVXWiC4bdQsuGxg/1YkjX4eIAbd4RCagf/gOPN1w OlrpUXG4qv7wp9YKAEfzL+NJrFwmZ+w=
X-Google-Smtp-Source: 
X-Received: by 2002:a1c:26c4:: with SMTP id m187mr5144212wmm.90.1597173402433; Tue, 11 Aug 2020 12:16:42 -0700 (PDT)
Received: from [10.8.3.3] ([45.141.152.28]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA id j145sm7616788wmj.12.2020.08.11.12.16.40 for <xxx> (version=TLS1_2 cipher=ECDHE-ECDSA-AES128-GCM-SHA256 bits=128/128); Tue, 11 Aug 2020 12:16:41 -0700 (PDT)
Date: Tue, 11 Aug 2020 22:16:41 +0300
From: Nastya <uwanastya@gmail.com>
To: =?KOI8-R?B?zcnSz9PMwdcg7cnSzw==?= <XXXx>
Subject: =?KOI8-R?B?+sTSwdfFytTFIO3J0s/TzMHX?=
In-Reply-To: <1797411537.372941.1597086626817@nm82.abv.bg>
References: <1692802318.372923.1597086590217@nm82.abv.bg> <1797411537.372941.1597086626817@nm82.abv.bg>
Message-Id: <20200811110915.10F2.E016A65@gmail.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="------_5F246CF00000000041DC_MULTIPART_MIXED_"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Mailer: Becky! ver. 2.44 [ru]


Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Danke für deinen Brief. Ich freue mich sehr über Ihre Antwort.
Warum beantwortest du meine Fragen nicht? Interessieren Sie sich nicht dafür, sich besser kennenzulernen? Warum hast du so einen kleinen Brief geschrieben? Ich interessiere mich nicht für dich?
Du verstehst meine Welt meiner Werte. Sie müssen richtig priorisieren.
Glück ist oft einfach. Manchmal ist Glück bei uns und wir bemerken es nicht sofort.
Sie müssen nur sorgfältig darüber nachdenken, was genau wir wollen und was uns wichtig ist. Ich bin froh, dass wir ein neues Niveau erreicht haben.
Ich bin sehr glücklich, weil unsere Sympathien gegenseitig sind. Jetzt fühle ich, dass es Harmonie zwischen uns gibt.
Wir lernen immer mehr voneinander und finden gemeinsame Ansichten über das Leben. Wir sind uns weitgehend einig und finden Verständnis.
Unsere Meinungen stimmen überein. Ich lese deine Briefe und fühle deine Gefühle. All dies entzündet ein Feuer in meinem Herzen.
Ich mag deine Gedanken. Ich mag es wirklich, wie du mich behandelst. Ich fühle Aufmerksamkeit und Fürsorge.
Sehr schön. Mein Herz ist voller warmer und angenehmer Gefühle.
Bitte zögern Sie nicht und schreiben Sie mir offen über Ihre Gefühle und Eindrücke.
Warte auf deine Antwort. Nimm meinen Kuss.
Anastasia.
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:40 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65485
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #12 - 30. August 2020 um 23:57
 
Mail über Deutschland Smiley

Code
Alles auswählen
IP:	45.141.152.28
Decimal:	764254236
Hostname:	45.141.152.28
ASN:	9009
ISP:	M247 Ltd
Organization:	M247 Ltd
Services:	Network sharing device or proxy server
Assignment:	Likely Static IP
Continent:	Europe
Country:	Germany
State/Region:	Hesse
City:	Frankfurt am Main
Usage Type 	(DCH) Data Center/Web Hosting/Transit
Anonymous Proxy 	Yes
Proxy Type 	(VPN) VPN Server 



Zitat:
from [10.8.3.3] ([45.141.152.28]) by smtp.gmail.com with ESMTPSA; Tue, 11 Aug 2020 12:16:41 -0700 (PDT)
Date: Tue, 11 Aug 2020 22:16:41 +0300
From: Nastya <uwanastya@gmail.com>
X-Mailer: Becky! ver. 2.44
« Zuletzt geändert: 31. August 2020 um 00:04 von Stiray »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #13 - 30. August 2020 um 22:36
 
Zdraveĭte moya radost XXX !!! Pazya nasheto priyatelstvo v sŭrtseto si i postoyanno mislya za vas. Za men e mnogo vazhno da poluchavate pismata vseki den.
Chuvstvam, che ne sŭm sam, kogato vizhdam vashata pisma i pritesneniyata vi.
Vizhdam, che naistina imate seriozni namereniya v moyata posoka i che ste nadezhdni i otgovoren chovek.
Gotovi li ste da promenite zhivota si? Ima mnogo obshto. Sŭglasen li ste s tova? Moeto sŭrtse e otvoreno kŭm vas.
Gotov sŭm da te pusna. Priznavam vi chestno. Ne zabravyaĭte, che oshte poveche ne sŭm napŭlno razkrit.
Predstoyat vi mnogo interesni neshta. Ima mnogo otkritiya, koito mozhete da napravite. Tova sa novi priklyucheniya i nov svyat.
Prosto me izberete pravilno. Iskam da kazhe, che e nevŭzmozhno da se identifitsira chovek samo s bukvi.
Razbira se, mozhem da si kazhem edin na drug zhivot si. I tova e mnogo interesno.
No ima emotsii i vpechatleniya, koito mogat da poluchat samo chrez zrenie, slukh, dopir i miris.
Iskam vinagi da ti e interesno. Znam kak da iznenadam. Ne nasilvam sŭbitieto, no tsenya vremeto.
Ima golyam shans za zapochvane i prodŭlzhavane na vrŭzkata. Kak si predstavyate bŭdeshteto si? Za kakvo mechtaesh? Kakvi sa vashite tseli za bŭdeshteto?
Molya, otgovorete na tezi vŭprosi. No samo chestno kazano. Opitvam se da govorya samo otkrito s teb. Shte se radvam da vidya otgovora vi.
Mnogo se radvam i ochakvam sledvashtoto sŭobshtenie. Nadyavam se, che iskreno shte izberete da mi mislite.
Samo tvoyata Anastasiya !!!



Spoiler für View translation:
Hallo meine Freude XXX !!! Ich halte unsere Freundschaft in meinem Herzen und denke ständig an dich. Es ist mir sehr wichtig, Ihre Briefe jeden Tag zu erhalten.
Ich fühle mich nicht allein, wenn ich deine Briefe und deine Sorgen sehe.
Ich sehe, dass Sie wirklich ernsthafte Absichten in meine Richtung haben und dass Sie eine zuverlässige und verantwortungsbewusste Person sind.
Bist du bereit, dein Leben zu verändern? Wir haben viel gemeinsam. Sind Sie einverstanden (damit? Mein Herz ist offen für dich.
Ich bin bereit dich gehen zu lassen. Ich gestehe dich ehrlich. Aber denk dran, ich bin noch nicht vollständig enthüllt.
Es liegen viele interessante Dinge vor Ihnen. Es gibt viele Entdeckungen, die Sie machen können. Dies sind neue Abenteuer und eine neue Welt.
Verstehe mich einfach richtig. Ich meine, es ist unmöglich, eine Person allein mit Buchstaben zu identifizieren.
Natürlich können wir uns gegenseitig unser Leben erzählen. Und das ist sehr interessant.
Aber es gibt Emotionen und Eindrücke, die nur durch Sehen, Hören, Berühren und Riechen erzielt werden können.
Ich möchte, dass Sie immer interessiert sind. Ich weiß zu überraschen. Ich erzwinge das Ereignis nicht, aber ich schätze die Zeit.
Wir haben eine große Chance, eine Beziehung aufzubauen und fortzusetzen. Wie stellst du dir deine Zukunft vor? Wovon träumst du? Was sind deine Ziele für die Zukunft?
Bitte beantworten Sie diese Fragen. Aber nur um ehrlich zu sein. Ich versuche nur offen mit dir zu reden. Ich werde mich über Ihre Antwort freuen.
Ich freue mich sehr und freue mich auf Ihre nächste Nachricht. Ich hoffe, Sie werden meine Gedanken aufrichtig verstehen.
Nur deine Anastasiya !!!

« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:42 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Anastasiya <uwanastya@gmail.com>
Antwort #14 - 30. August 2020 um 22:37
 
Zdraveĭte XXX.
Pak sŭm az. Blagodarya za vashiya otgovor. Pritesnite se sledvat kato izprateni poslednoto pismo.
Otvorikh se kŭm teb. Ne znaete, che sŭm otvoren i iskren. Iskam da vi kazhe, che sega vi se smeta za moya mŭzh.
Nadyavam se tova da ne e problem za vas. Prodŭlzhavam da mislya za teb. Ne znaem mnogo, no mnogo dŭlgo vreme nyama kontakt s mŭzh.
Nadyavam se da izberete i da namerite svobodata na emotsiite mi. Kakvo chuvstvash kŭm men? Kak me predstavyate?
Az sŭm obiknovena zhena, koyato iska da nameri lyubovta i razbivaneto. Kakvo mislite za nashata vrŭzka?
Za men e mnogo interesno da znam, zashtoto vidyakh, che otdelyate vremeto za men pochti vseki den. Iskam da vi kazha, che za tova kratko vreme, s koeto obshtuvame, vie stanakhte chast ot moya zhivot.
Obicham go. Iskam da vi kazhe sega, che ako reshim sega, che sme dvoĭka, sled tova tryabva da govorim da govorim da govorim govorim govorim govorim govorim go govorim govorim govorim govorim go govorim govorim sama avovorim sama lyubim sama avorim sama avoraz.
Mislya, che doverieto e naĭ-vazhnata chast v edna vrŭzka. Nyama smisŭl da izgrazhdame lyubov bez doverie. Tova e kato osnova na kŭshtata!
Vizhdal sŭm mnogo khora, koito nyamat uverenost i v kraĭna smetka vinagi se srivat. Revnostta na izgarya lyubovta. Kakvo oznachava doverie za vas?
Imam seriozno namerenie za korespondentsiyata na si! i se nadyavam, che v bŭdeshte shte imame istinska sreshta, tŭrsya chovek, na kogoto mozhe da dam lbovta zhitra.
Iskam da sŭzdam silna vrŭzka za men tova ne e lesna duma, tya ima dŭlboko znachenie, znachenie, staka machenie, zanma maam.
Mnogo vi kharesvam i iskam kontaktŭt da ne prodŭlzhi. Chakam tvoya otgovor.
Samo tvoyata Anastasiya !!!!



Spoiler für View translation:
Hallo XXX.
Ich bin es wieder. Vielen Dank für Ihre Antwort. Ich war besorgt, nachdem ich den letzten Brief geschickt hatte.
Ich habe mich dir geöffnet. Aber du weißt, ich bin offen und ehrlich. Ich möchte Ihnen sagen, dass ich Sie jetzt als meinen Ehemann betrachte.
Ich hoffe das ist kein Problem für dich. Ich denke immer an dich. Wir wissen nicht viel, aber ich hatte seit langer Zeit keinen Kontakt mehr mit einem Mann.
Ich hoffe du verstehst und gibst meinen Gefühlen Freiheit. Was fühlst du für mich? Wie stellst du mich vor?
Ich bin eine gewöhnliche Frau, die Liebe und Verständnis finden will. Was denkst du über unsere Beziehung?
Es ist sehr interessant für mich zu wissen, weil ich sehe, dass Sie fast jeden Tag Zeit mit mir verbringen. Ich möchte Ihnen sagen, dass Sie in dieser kurzen Zeit, in der wir kommuniziert haben, ein Teil meines Lebens geworden sind.
Liebe es. Ich möchte Ihnen gleich sagen, dass wir, wenn wir uns jetzt als Paar entscheiden, nur die Wahrheit sagen müssen, um Vertrauen und Verständnis aufzubauen.
Ich denke, Vertrauen ist der wichtigste Teil einer Beziehung. Es macht keinen Sinn, Liebe ohne Vertrauen aufzubauen. Es ist wie das Fundament eines Hauses!
Ich habe viele Leute gesehen, die kein Vertrauen haben und am Ende immer zusammenbrechen. Eifersucht verbrennt Liebe. Was bedeutet Vertrauen für Sie?
Ich habe eine ernsthafte Absicht für meine Korrespondenz! und ich hoffe, dass wir in Zukunft ein echtes Treffen haben werden. Ich suche eine Person, der ich meine Liebe und Fürsorge geben kann.
Ich möchte eine starke Verbindung für mich herstellen, dies ist kein einfaches Wort, es hat eine tiefe Bedeutung, so dass wir glücklich sind, damit wir immer da sein können.
Ich mag dich sehr und ich möchte, dass unser Kontakt fortgesetzt wird. Warte auf deine Antwort.
Nur deine Anastasiya !!!!
« Zuletzt geändert: 14. September 2020 um 18:43 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2 
Thema versenden
Link zu diesem Thema