Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2  Thema versenden
Sehr heißes Thema (Mehr als 25 Antworten) Elena <elena92naum@mail.ru> (Gelesen: 2337 mal)
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Elena <elena92naum@mail.ru>
29. August 2020 um 11:46
 
Kheĭ! Kheĭ. Kak si? Priyatno mi e da se zapoznaem. Sreshtnakhme se na saĭt za zapoznanstva. Mnogo mi kharesa, iskam da prodŭlzha da obshtuvam s vas. Shte vi izpratya nyakolko snimki, shte chakam otgovora vi. Elena.

Spoiler für View translation:
Hallo! Hallo. Wie geht es dir? Freut mich, dich kennenzulernen. Wir haben uns auf einer Dating Seite getroffen.
Es hat mir sehr gut gefallen, ich möchte weiterhin mit Ihnen kommunizieren.
Ich werde Ihnen einige Bilder schicken, ich werde auf Ihre Antwort warten.
Elena.




Spoiler für Header Mail Ru Inline:
Return-Path: <elena92naum@mail.ru>
Delivered-To: xxx
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.mail.ru designates 94.100.177.113 as permitted sender) client-ip=94.100.177.113; envelope-from=elena92naum@mail.ru; helo=smtp53.i.mail.ru;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (1024-bit key) header.d=mail.ru header.i=@mail.ru header.b="Tpy146la"
Received: from smtp53.i.mail.ru (smtp53.i.mail.ru [94.100.177.113]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 4F2E4408DEA7 for <xxx>; Wed, 8 Jul 2020 00:52:19 +0300 (EEST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=mail.ru; s=mail2; h=Content-Type:MIME-Version:Subject:To:Message-ID:From:Date; bh=7hbdoHal0+QEZgbztitctZGhYwEeIT6+C2cdaEmtwDA=; BowMQau77wQ2s=;
Received: by smtp53.i.mail.ru with esmtpa (envelope-from <elena92naum@mail.ru>) id 1jsvVg-0001Cx-U3 for xxx; Wed, 08 Jul 2020 00:52:18 +0300
Date: Tue, 7 Jul 2020 23:39:26 +0300
From: elena92naum@mail.ru
Message-ID: <229666985.20200707233926@mail.ru>
To: xxx
Subject: =?windows-1251?B?1eXpIQ==?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="----------00805911F3FAF9DE8"
Authentication-Results: smtp53.i.mail.ru; auth=pass smtp.auth=elena92naum@mail.ru smtp.mailfrom=elena92naum@mail.ru
X-7564579A: 78E4E2B564C1792B
X-77F55803: 1901ED28F854C1137A855E0F1852513E4F710BC84F7BC10266115CA0CA797A2D
X-7FA49CB5: 89D4C264860C145E
X-C8649E89: 
X-D57D3AED: 2aB4JOg4gkr2biojbHLIFaCHbdOAyajnEqRj9w==
X-Mailru-Sender: 
X-Mras: Ok
« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:23 von Webmaster » 
Grund: Scammer using Pictures by Nataliy Suvorova 
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #1 - 29. August 2020 um 11:53
 
Kheĭ! Zdraveĭte! Blagodarya Vi za pismoto. Radvam se, che mi pisakhte. Nadyavam se, che v bŭdeshte shte imame dobri otnosheniya. Ne znam kakvo da kazha v pŭrvoto si pismo, zashtoto nikoga dosega ne sŭm sreshtal prez internet. Tova e neshto novo i neobichaĭno za men. No shte se opitam da vi napisha dobri pisma. Molya, ne bŭdete prekaleno strogi kŭm greshkite mi v dumite. I taka, malko za men. Znaesh, che moeto ime e Elena. Roden sŭm na 15 maĭ 1991 g. Az sŭm na 28 godini. Visochinata mi e 169 sm. Tegloto mi e 51 kg. Zhiveya v grad Kazan. Kazan e izvesten grad na Rusiya. Chuvali li ste nyakoga za Kazan? Imam obrazovanie. Zavŭrshikh kolezha kato friz’or. Vlyazokh v kolezh sled diplomiraneto si i vednaga sled kato zavŭrshikh kolezha, otidokh da rabotya kato friz’or. Sega rabotya v salon za krasota. Mnogo obicham rabotata si, vŭpreki niskata zaplata. Sega nyamam mŭzh, napŭlno sŭm samoten i svoboden za vrŭzki. Nyamam detsa i nikoga ne sŭm bil zhenen. Zhiveya sam v apartamenta si. Imam maĭka, koyato zhivee otdelno ot men. Maĭka mi veche e pensionirana. Bashta mi ni napusna, kogato byakh malŭk. Nikoga ne sŭm go vizhdal i ne znam koĭ e toĭ. Iskam da mi razkazhesh i za teb i za zhivota si. Kazhi mi kak se kazvash? Kŭde ste rodeni i v koĭ grad zhiveete? Koga e rozhdeniya ti den? Kŭde rabotish? Imate li semeĭstvo? Ili si sam? Za men e naistina mnogo interesno da naucha vsichko za tvoya zhivot. Zatova se nadyavam, che shte otgovorite na vsichki moi vŭprosi. Prashtam vi otnovo moite snimki. Kharesvat li vi? Shte chakam i vashite snimki v sledvashtoto pismo. Mislya, che mozhem da govorim po telefona. Ne znam kolko struva obazhdaneto do vashata strana. No mislya, che ne e mnogo skŭpo. Sledovatelno, ako iskate, mozhete da mi dadete svoya nomer. Shte vi se obadya i shte si pogovorim. Shte se radvam da chuya glasa ti. Shte ochakvam otgovora vi. Elena.

Spoiler für View translation:
Hallo! Hallo! Danke für deinen Brief. Ich bin froh, dass du mir geschrieben hast. Ich hoffe, dass wir in Zukunft eine gute Beziehung haben werden.
Ich weiß nicht, was ich in meinem ersten Brief sagen soll, weil ich mich noch nie im Internet getroffen habe. Das ist etwas Neues und Ungewöhnliches für mich. Aber ich werde versuchen, dir gute Briefe zu schreiben. Bitte seien Sie nicht zu streng mit meinen Fehlern in Worten.
Also ein bisschen für mich. Du weißt, mein Name ist Elena. Ich wurde am 15. Mai 1991 geboren. Ich bin 28 Jahre alt. Ich bin 169 cm groß und 51 kg schwer. Ich lebe in der Stadt Kasan. Kasan ist eine berühmte Stadt in Russland. Hast du jemals von Kasan gehört?
Ich habe eine Ausbildung. Ich habe das College als Friseur abgeschlossen. Nach dem Abschluss ging ich aufs College und sobald ich das College abgeschlossen hatte, arbeitete ich als Friseur. Jetzt arbeite ich in einem Schönheitssalon. Ich liebe meinen Job trotz des niedrigen Gehalts sehr.
Ich habe jetzt keinen Ehemann, ich bin völlig einsam und frei für Beziehungen. Ich habe keine Kinder und war nie verheiratet. Ich wohne alleine in meiner Wohnung. Ich habe eine Mutter, die getrennt von mir lebt. Meine Mutter ist bereits im Ruhestand. Mein Vater hat uns verlassen, als ich klein war. Ich habe ihn nie gesehen und weiß nicht, wer er ist.
Ich möchte, dass du mir von dir und deinem Leben erzählst. Sag mir deinen Namen? Wo wurdest du geboren und in welcher Stadt lebst du? Wann hast Du Geburtstag? Wo arbeitest du? Hast du eine Familie? Oder bist du alleine Es ist wirklich interessant für mich, alles über dein Leben zu lernen. Ich hoffe, Sie beantworten alle meine Fragen.
Ich sende dir wieder meine Fotos. Magst du sie? Ich werde im nächsten Brief auf Ihre Fotos warten.
Ich denke, wir können telefonieren. Ich weiß nicht, wie viel es kostet, Ihr Land anzurufen. Aber ich denke nicht, dass es sehr teuer ist. Wenn Sie möchten, können Sie mir daher Ihre Nummer geben. Ich rufe dich an und wir reden. Ich werde mich freuen, Ihre Stimme zu hören.
Ich freue mich auf Ihre Antwort.
Elena.



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:26 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #2 - 29. August 2020 um 12:31
 
Kheĭ! Zdraveĭte! Radvam se da polucha otnovo pismoto vi. Kak beshe denyat ti? Nadyavam se da si imal khubav den. Kazhi mi, obichash li da chetesh pismata mi? Tova e vazhno za men. Zashtoto se opitvam da pisha taka, che da ti e interesno da obshtuvash s men. Ne iskam da mislite, che sŭm skuchno momiche. Za sŭzhalenie, sega moga da obshtuvam s vas samo po imeĭl. Naskoro schupikh telefona si, taka che ne moga da izpolzvam mesindzhŭri. No moga da vi pisha pisma vseki den v svobodnoto si vreme. Nadyavam se tova da ne e problem za vas. Dnes iskam da vi kazha zashto reshikh da se opitam da se sreshtna s chuzhdenets. Tazi misŭl mi doĭde, sled kato se razocharovakh ot mŭzhete ot moya grad. Tuk ne mozhakh da sreshtna seriozen mŭzh. Ne byakha gotovi za seriozna vrŭzka. Te ne znayat kak da obichat. Shtom zapochnakh da im govorya za bŭdeshteto, te vednaga se opitakha da sprat da obshtuvat s men. Razbrakh, che ne iskam da izgrazhdam otnosheniya s takiva mŭzhe. Zatova v pŭrvoto si pismo vi pisakh, che se interesuvam samo ot seriozna vrŭzka. Byakh mnogo shtastliv, kogato poluchikh otgovora vi. Za men tova oznachavashe, che i vie tŭrsite seriozna vrŭzka, a ne igri v Internet. Nadyavam se. Kazhete mi zashto tŭrsite zapoznanstva v internet? Mnogo sŭm dovolen, che otgovorikhte na pismoto mi. Sega moga da spodelya s vas svoite misli i chuvstva. Nadyavam se da ne se smeete na tova, zashtoto tova e pŭrvata mi sreshta v internet. Nadyavam se, che se interesuvate tolkova ot nashata komunikatsiya, kolkoto i az. I shte pishem mnogo pisma edin na drug. Ne zabravyaĭte da mi izpratite vashata snimka v sledvashtoto pismo. Shte go ochakvam s netŭrpenie. Elena.

Spoiler für View translation:
Hallo! Hallo! Ich freue mich, Ihren Brief wieder zu erhalten. Wie war dein Tag? Ich hoffe du hattest einen schönen Tag.
Sag mir, liest du gerne meine Briefe? Das ist mir wichtig. Weil ich versuche, so zu schreiben, dass es für Sie interessant ist, mit mir zu kommunizieren. Ich möchte nicht, dass du denkst, ich bin ein langweiliges Mädchen. Leider kann ich jetzt nur noch per E-Mail mit Ihnen kommunizieren. Ich habe kürzlich mein Telefon kaputt gemacht, daher kann ich keine Messenger verwenden. Aber ich kann dir in meiner Freizeit jeden Tag Briefe schreiben. Ich hoffe das ist kein Problem für dich.
Heute möchte ich Ihnen sagen, warum ich mich entschlossen habe, einen Ausländer zu treffen. Dieser Gedanke kam mir, nachdem ich von den Männern meiner Stadt enttäuscht war. Ich konnte hier keinen ernsthaften Mann treffen. Sie waren nicht bereit für eine ernsthafte Beziehung. Sie wissen nicht, wie man liebt. Sobald ich ihnen von der Zukunft erzählte, versuchten sie sofort, nicht mehr mit mir zu kommunizieren. Mir wurde klar, dass ich keine Beziehungen zu solchen Männern aufbauen wollte. Deshalb habe ich Ihnen in meinem ersten Brief geschrieben, dass ich nur an einer ernsthaften Beziehung interessiert bin. Ich war sehr glücklich, als ich Ihre Antwort erhielt. Für mich bedeutete das, dass Sie nach einer ernsthaften Verbindung suchten, nicht nach Online-Spielen. Ich hoffe.
Sag mir, warum du nach Online-Dating suchst?
Ich freue mich sehr, dass Sie auf meinen Brief geantwortet haben. Jetzt kann ich meine Gedanken und Gefühle mit Ihnen teilen. Ich hoffe du lachst nicht darüber, denn dies ist mein erstes Date im Internet. Ich hoffe, Sie interessieren sich genauso für unsere Kommunikation wie ich. Und wir werden uns viele Briefe schreiben. Vergiss nicht, mir dein Foto im nächsten Brief zu schicken.
Ich werde mich darauf freuen.
Elena.



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:29 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #3 - 29. August 2020 um 12:33
 
Kheĭ! Zdraveĭte! Ochakvakh s netŭrpenie vasheto pismo. Kak si? Kak beshe denyat ti? Imakh tipichen den. Sutrinta se sŭbudikh i otidokh na rabota. Rabotikh po tsyal den. S netŭrpenie ochakvakh kraya na rabotniya den, za da moga da procheta pismoto ti. Mnogo mi e priyatno, che ti e interesno da prochetesh pismata mi i da nauchish neshto novo za men. Iskam da mi razkazhete poveche za vashite khobita i interesi v zhivota. Sega shte vi razkazha za moeto. Mnogo obicham da gotvya, veroyatno kato mnogo drugi zheni. No moga da kazha, che sŭm mnogo dobŭr v tova. Imakh naĭ-dobriya uchitel v tozi biznes - tova e maĭka mi. Obicham da eksperimentiram i vinagi podgotvyam neshto novo. Shte se radvam da vi pocherpya edin den s moeto yastie. Siguren sŭm, che shte vi kharesa. Razkazhi mi za lyubimata si khrana. Kakvo obichash naĭ-mnogo? Kharesvam sport. Dva pŭti sedmichno imam pochivni dni na rabota. Tezi dni khodya na fitnes. Iskam da sŭm v dobra forma i tŭnŭk. Az sŭshto mnogo obicham tsvetya. Pisakh vi, che maĭka mi zhivee otdelno ot men. Tya zhivee v malka chastna kŭshta i ima tsvetna gradina. Nie otglezhdame mnogo krasivi tsvetya s neya. Obicham da se grizha za tsvetya i da gi gledam kak tsŭftyat. Vyarvam, che tsvetyata sa naĭ-dobroto neshto, koeto prirodata e sŭzdala. Shte chakam istoriya za vashite interesi v sledvashtoto vi pismo. Tova zavŭrshva pismoto mi dnes. Shte chakam otgovora vi utre. Mozhete da me pitate za vsichko, koeto vi interesuva da znaete za men. Zadaĭte mi vsyakakvi vŭprosi, shte se radvam da im otgovorya. Prashtam vi otnovo moite snimki. Ochakvam otgovora vi. Elena.

Spoiler für View translation:
Hallo! Hallo! Ich freute mich auf Ihren Brief. Wie geht es dir? Wie war dein Tag?
Ich hatte einen typischen Tag. Ich bin morgens aufgewacht und zur Arbeit gegangen. Ich habe den ganzen Tag gearbeitet. Ich freute mich auf das Ende des Arbeitstages, damit ich Ihren Brief lesen konnte.
Ich freue mich sehr, dass Sie daran interessiert sind, meine Briefe zu lesen und etwas Neues über mich zu erfahren.
Ich möchte, dass Sie mir mehr über Ihre Hobbys und Interessen am Leben erzählen. Jetzt werde ich dir von mir erzählen. Ich liebe es zu kochen, wahrscheinlich wie viele andere Frauen. Aber ich kann sagen, dass ich sehr gut darin bin. Ich hatte den besten Lehrer in diesem Geschäft - das ist meine Mutter. Ich experimentiere gerne und bereite immer etwas Neues vor. Gerne behandle ich Sie eines Tages mit meinem Gericht. Ich bin sicher, es wird dir gefallen. Erzähl mir von deinem Lieblingsessen. Was magst du am liebsten?
Ich mag Sport. Zweimal in der Woche habe ich arbeitsfreie Tage. In diesen Tagen gehe ich ins Fitnessstudio. Ich möchte in guter Form und schlank sein. Ich liebe auch Blumen. Ich habe dir geschrieben, dass meine Mutter getrennt von mir lebt. Sie lebt in einem kleinen Privathaus und hat einen Blumengarten. Wir züchten viele schöne Blumen damit. Ich mag auf Blumen aufpassen und sie blühen sehen. Ich glaube, dass Blumen das Beste sind, was die Natur geschaffen hat. Ich werde in Ihrem nächsten Brief auf eine Geschichte über Ihre Interessen warten.
Damit ist mein heutiger Brief abgeschlossen. Ich werde morgen auf deine Antwort warten. Sie können mich alles fragen, was Sie über mich wissen wollen. Stellen Sie mir Fragen, ich beantworte sie gerne. Ich sende dir wieder meine Fotos.
Ich freue mich auf Ihre Antwort.
Elena.



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:32 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #4 - 29. August 2020 um 12:35
 
Kheĭ xxx! Zdraveĭte xxxx! Mnogo se radvam da polucha vasheto pismo. Interesuvam se da naucha poveche i poveche za vas s vsyako novo pismo. Kak beshe denyat ti? Kakvo e vremeto vi? Dnes po tsyal den sŭm v otlichno nastroenie. Prekarakh dnes s priyatelite si. Prekarakhme si strakhotno. V nachaloto prosto se razkhozhdakhme iz grada. I togava reshikhme da sednem v kafene. Vinagi sŭm v otlichno nastroenie sled sreshta s priyateli. Imash li mnogo priyateli? Kolko chesto gi vizhdate? Kak prekarvate vremeto si zaedno? Priyatelite mi i az se dogovorikhme da otidem na kino sledvashtiya pŭt. Obicham da gledam romantichni komedii, nauchna fantastika. I razbira se, kato vsichki momicheta obicham da gledam melodrami, filmi za lyubovta. Kakvi filmi kharesvate? Khodish li chesto na kino? Ili gledate filmi u doma? Dnes reshikh, che bi bilo chudesno da posetite vashata strana v bŭdeshte. Nikoga ne sŭm bil v chuzhbina. Ryadko napuskakh grada si i byakh samo v sŭsedni gradove. No tova ne oznachava, che ne obicham da pŭtuvam. Prosto nyamakh vŭzmozhnost da pŭtuvam v chuzhbina. Bikh iskal da posetya mnogo strani. Kharesva mi da gledam pŭtuvashti predavaniya po televiziyata. Nadyavam se, che nyakoĭ den shte imam vŭzmozhnost da pŭtuvam v chuzhbina. Pŭtuvali li ste mnogo? V kakvi strani ste bili? Kakvi ezitsi znaesh? Znam angliĭski i moga da go govorya svobodno. Zatova spokoĭno moga da pŭtuvam, kato znam angliĭski. Vsyaka godina poluchavam pochivka ot rabota. Mislekh, che bi bilo chudesno da prekaram sledvashtata si vakantsiya v chuzhbina i da napravya sreshtata ni da se sluchi. Veroyatno e tvŭrde rano da se govori za tova sega. No mnogo bikh iskal da se sreshtna s vas. Kakvo mislish za tova? Iskam da otgovorite podrobno na vŭprosite mi. Po tozi nachin mozhem da nauchim poveche edin za drug. Iskam da naucha neshto novo za vas vseki den. I shte bŭde chudesno, ako mi izpratite oshte snimki. Shte chakam otgovora vi utre. Elena.

Spoiler für View translation:
Hey xxx! Hallo xxxx! Ich freue mich sehr über Ihren Brief. Ich bin daran interessiert, mit jedem neuen Brief mehr und mehr über Sie zu erfahren.
Wie war dein Tag? Was ist deine Zeit?
Heute bin ich den ganzen Tag gut gelaunt. Ich habe heute mit meinen Freunden verbracht. Wir hatten eine tolle Zeit. Am Anfang sind wir einfach durch die Stadt gelaufen. Und dann beschlossen wir, in einem Café zu sitzen. Ich bin immer gut gelaunt, nachdem ich Freunde getroffen habe. Hast du viele Freunde? Wie oft siehst du sie? Wie verbringst du deine Zeit zusammen? Meine Freunde und ich waren uns einig, das nächste Mal ins Kino zu gehen. Ich schaue gerne romantische Komödien, Science Fiction. Und natürlich schaue ich wie alle Mädchen gerne Melodramen, Filme über die Liebe. Welche Filme mögen Sie? Gehst du oft ins Kino? Oder schaust du zu Hause Filme?
Heute habe ich beschlossen, dass es großartig wäre, Ihr Land in Zukunft zu besuchen. Ich bin noch nie im Ausland gewesen. Ich habe meine Stadt selten verlassen und war nur in Nachbarstädten. Das heißt aber nicht, dass ich nicht gerne reise. Ich hatte einfach keine Gelegenheit ins Ausland zu reisen. Ich würde gerne viele Länder besuchen. Ich schaue gerne Reisesendungen im Fernsehen. Ich hoffe, dass ich eines Tages die Möglichkeit haben werde, ins Ausland zu reisen. Bist du viel gereist? In welchen Ländern bist du gewesen? Welche Sprachen kennst du? Ich kann Englisch und kann es fließend sprechen. Deshalb kann ich sicher reisen und Englisch sprechen. Jedes Jahr bekomme ich eine Pause von der Arbeit. Ich dachte, es wäre großartig, meinen nächsten Urlaub im Ausland zu verbringen und unser Treffen zu ermöglichen. Es ist wahrscheinlich zu früh, um jetzt darüber zu sprechen. Aber ich würde mich sehr gerne mit Ihnen treffen. Was denkst du darüber?
Ich möchte, dass Sie meine Fragen ausführlich beantworten. Auf diese Weise können wir mehr voneinander lernen. Ich möchte jeden Tag etwas Neues über dich erfahren. Und es wird toll sein, wenn Sie mir mehr Bilder schicken.
Ich werde morgen auf Ihre Antwort warten.
Elena.


« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:34 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #5 - 29. August 2020 um 12:38
 
Kheĭ XXX! Zdraveĭte XXX! Blagodarya Vi za pismoto. Pismata ti vinagi povdigat dukha mi. Dovolen sŭm, che se opitvash da otgovorish na vŭprosite mi. Za men tova oznachava, che se interesuvate ot men. Kakto veche vi kazakh, tova e vazhno za men. Kakvo e nastroenieto ti? Po-rano vi pisakh za tova zashto ne moga da izgradya seriozna vrŭzka s mŭzhe. Pisakh vi, che sŭm razocharovan ot tyakh. Dnes bikh iskal da vi kazha tochno v kakvo se razocharovakh. Na pŭrvo myasto, v tyakhnata lekomislie. Nikoĭ mŭzh ne me vze seriozno. Nikoĭ ne iskashe da sŭzdade semeĭstvo s men. Te nyamakha zhiteĭski tseli, ne se stremyakha kŭm nishto. Mislya, che te prosto se strakhuvakha ot otgovornost. Te sŭshto byakha mŭrzelivi i obichakha da zloupotrebyavat s alkokhol. Az samiyat ne piya i ne pusha. Nyamam loshi navitsi. Nyamam nishto protiv mŭzhŭt mi da pie alkokhol. No ne mi kharesva, kogato mŭzh pie chesto i v golemi kolichestva. S techenie na vremeto takiva khora gubyat kontrol nad sebe si i se dŭrzhat uzhasno. S takiva mŭzhe ne moga da izgradya seriozna vrŭzka. Mislya, che chovek mozhe da bŭde shtastliv i v dobro nastroenie bez alkokhol. I az sŭm gotov da napravya vsichko za tova. Razkazhi mi za otnoshenieto ti kŭm alkokhola. Kolko chesto piete? Pushite li? Dnes se zapoznakh s naĭ-dobriya si priyatel. Kazva se Tatyana. Poznavam ya ot det·stvoto. Omŭzhena e i ima dete. Tya e mnogo shtastlivo omŭzhena. Gledam semeĭstvoto im i mechtaya, che nyakoĭ den shte bŭda tolkova shtastliva, kolkoto i tya. Sŭprugŭt ĭ se opitva da napravi vsichko, taka che semeĭstvoto im da e shtastlivo i da ne se nuzhdae ot nishto. Toĭ raboti mnogo usileno za tova. Sreshtnakh se s Tatyana i ya pokanikh da poseti maĭka mi. Tya shtastlivo se sŭglasi i otidokhme pri maĭka mi. Pikhme chaĭ i si pogovorikhme. Te sa naĭ-blizkite khora do men i moga da im kazha vsichko. Zatova reshikh da im razkazha za nashata komunikatsiya s vas. Mnogo se radvat, che sreshtnakh chovek kato teb. Mama ima sŭmneniya, zashtoto dvamata s teb nikoga ne sme se sreshtali. Mama ne vyarva v takiva otnosheniya v Internet. Tya me pomoli da vnimavam. Zashtoto v Internet ima mnogo izmama i lŭzhi. No sŭm siguren, che namereniyata vi sa seriozni i ne me sreshtnakhte za igri ili zabavlenie. Moga sŭshto da vi obeshtaya, che namereniyata mi sa chisti. Vsichko, koeto iskam, e da namerya mŭzh, s kogoto shte bŭda shtastliv. Kazakh na mama, che nyama za kakvo da se trevozhim. Nyama da mi navredite. Tova e vyarno? Dnes priklyuchvam pismoto si. Naistina se radvam na vashiya otgovor. Nadyavam se da mi pishete vŭzmozhno naĭ-skoro. Elena.

Spoiler für View translation:
Hey XXX! Hallo XXX! Danke für deinen Brief. Deine Briefe heben immer meine Stimmung. Ich bin froh, dass Sie versuchen, meine Fragen zu beantworten. Für mich bedeutet das, dass Sie sich für mich interessieren. Wie ich Ihnen sagte, ist mir das wichtig. Wie ist deine Stimmung?
Ich habe Ihnen vorhin geschrieben, warum ich keine ernsthafte Beziehung zu Männern aufbauen kann. Ich habe dir geschrieben, dass ich von ihnen enttäuscht war. Heute möchte ich Ihnen genau sagen, wovon ich enttäuscht war. Zuallererst in ihrer Frivolität. Kein Mann nahm mich ernst. Niemand wollte mit mir eine Familie gründen. Sie hatten keine Lebensziele, sie strebten nichts an. Ich denke, sie hatten nur Angst vor Verantwortung. Sie waren auch faul und liebten es, Alkohol zu missbrauchen. Ich selbst trinke oder rauche nicht. Ich habe keine schlechten Gewohnheiten. Es macht mir nichts aus, wenn mein Mann Alkohol trinkt. Aber ich mag es nicht, wenn ein Mann oft und in großen Mengen trinkt. Mit der Zeit verlieren solche Menschen die Kontrolle über sich selbst und verhalten sich schrecklich. Ich kann keine ernsthafte Beziehung zu solchen Männern aufbauen. Ich denke, eine Person kann ohne Alkohol glücklich und gut gelaunt sein. Und ich bin bereit, etwas dagegen zu unternehmen. Erzähl mir von deiner Einstellung zu Alkohol. Wie oft trinkst du? Rauchen Sie?
Heute habe ich meinen besten Freund getroffen. Sie heißt Tatiana. Ich kenne sie seit meiner Kindheit. Sie ist verheiratet und hat ein Kind. Sie ist sehr glücklich verheiratet. Ich kümmere mich um ihre Familie und träume davon, dass ich eines Tages so glücklich sein werde wie sie. Ihr Mann versucht alles, damit ihre Familie glücklich ist und nichts braucht. Dafür arbeitet er sehr hart. Ich traf Tatiana und lud sie ein, meine Mutter zu besuchen. Sie stimmte glücklich zu und wir gingen zu meiner Mutter. Wir tranken Tee und redeten. Sie sind mir am nächsten und ich kann ihnen alles erzählen. Also habe ich beschlossen, ihnen von unserer Kommunikation mit Ihnen zu erzählen. Sie sind sehr glücklich, eine Person wie Sie getroffen zu haben. Mama hat Zweifel, weil du und ich uns nie getroffen haben. Mama glaubt nicht an solche Beziehungen im Internet. Sie bat mich, vorsichtig zu sein. Weil es im Internet viele Betrügereien und Lügen gibt. Aber ich bin sicher, deine Absichten sind ernst und du hast mich nicht zum Spielen oder Spaß getroffen. Ich kann Ihnen auch versprechen, dass meine Absichten rein sind. Ich möchte nur einen Mann finden, mit dem ich glücklich sein werde. Ich sagte Mama, ich hätte nichts zu befürchten. Du wirst mich nicht verletzen. Das ist wahr?
Ich schließe meinen Brief heute ab. Ich freue mich sehr über Ihre Antwort. Ich hoffe du schreibst mir so schnell wie möglich.
Elena.



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:37 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #6 - 29. August 2020 um 12:39
 
Kheĭ Misho! Zdraveĭte Misho! Shtastliv sŭm da polucha pismoto vi dnes. Shtastliv sŭm, che komunikatsiyata ni prodŭlzhava. Radvam se, che se namerikhme. Zapoznanstvoto ni s vas e udovolstvie za men. Ti si interesen i obshtitelen chovek. Useshtam kak s vsyaka nova bukva se priblizhavame edin kŭm drug. Ne iskam komunikatsiyata ni da spira samo s pisma. Mislya vse poveche za nashata sreshta. Tezi misli ne mi izlizat ot glavata. Nadyavam se, che skoro shte uspeya da si vzema pochivka ot rabota. I veche mozhem seriozno da obsŭdim plana na nashata sreshta. I sega iskam da mechtaya, che skoro moga da bŭda do teb. Sega vi pisha pismo i otnovo mislya za vas. Radvam se, che ot milion dushi v internet se namerikhme. Struva mi se, che tova e sŭdbata. Ne moga da go nareka po drug nachin. Sega, kogato se sŭbudya sutrin, glavata mi e zaeta s misli za vas. Kogato otida da spya, glavata mi e zaeta samo s misli za vas. Ti me nakara da se vŭrna kŭm realnostta. Predi davakh tsyaloto vreme na rabota. No sega imam drugi misli. Misli za teb. Otdavna ne sŭm izpitval takiva chuvstva kŭm mŭzh. Imam chuvstvo na doverie kŭm vas. Ti zasluzhavash doverieto mi. Za men doverieto e edna ot sŭshtestvenite chasti na edna vrŭzka. Vyarvam, che bez doverie e nevŭzmozhno da se izgrazhdat silni vrŭzki. Tryabva da se doveryavame edin na drug, za da izgradim naistina silna i seriozna vrŭzka. Kazhi mi kakvo mislish za tova? Sŭglasen li si s men? Imam edin vŭpros kŭm vas. Kazhi mi, molish li se s drugi momicheta ili samo s men? Izbrakh te. I pisha samo na vas. Nadyavam se i vie da go napravite. Kazhete mi kakvo mislite za pŭrvata ni sreshta? Razstoyanieto mezhdu nas ne e problem za men. Mislya mnogo za tova kak shte proteche pŭrvata ni sreshta sled virtualno zapoznanstvo, tŭĭ kato tova e pŭrviyat mi opit ot zapoznanstva v Internet. Vse oshte ne moga da si predstavya pŭrvata ni sreshta, no ne se strakhuvam ot neya. Strakhuvate li se ot pŭrvata ni sreshta? Shte ochakvam vasheto pismo utre. Napishete mi vsichkite si misli. Mnogo mi e interesno da znam kakvo mislite za tova. Elena.

Spoiler für View translation:
Hey Misho! Hallo Mischo! Ich freue mich, Ihren Brief heute zu erhalten. Ich freue mich, dass unsere Kommunikation fortgesetzt wird. Ich bin froh, dass wir uns getroffen haben. Unsere Bekanntschaft mit Ihnen ist mir eine Freude. Sie sind eine interessante und gesellige Person. Ich spüre, wie wir uns mit jedem neuen Brief näher kommen. Ich möchte nicht, dass unsere Kommunikation nur mit Briefen endet. Ich denke immer mehr an unser Treffen. Diese Gedanken verlassen meinen Kopf nicht. Ich hoffe, bald eine Pause von der Arbeit machen zu können. Und jetzt können wir den Plan für unser Treffen ernsthaft diskutieren. Und jetzt möchte ich träumen, dass ich bald bei dir sein kann. Jetzt schreibe ich dir einen Brief und denke wieder an dich. Ich bin froh, dass wir uns von einer Million Menschen im Internet befunden haben. Es scheint mir, dass dies Schicksal ist. Ich kann es nicht anders nennen. Jetzt, wo ich morgens aufwache, ist mein Kopf damit beschäftigt, an dich zu denken. Wenn ich schlafen gehe, ist mein Kopf nur mit Gedanken an dich beschäftigt. Du hast mich dazu gebracht, in die Realität zurückzukehren. Ich habe die ganze Zeit für die Arbeit gegeben. Aber jetzt habe ich andere Gedanken. An dich denken. Ich habe seit langer Zeit keine solchen Gefühle mehr für einen Mann gehabt. Ich vertraue dir. Du verdienst mein Vertrauen. Vertrauen ist für mich einer der wesentlichen Bestandteile einer Beziehung. Ich glaube, dass es ohne Vertrauen unmöglich ist, starke Beziehungen aufzubauen. Wir müssen uns gegenseitig vertrauen, um eine wirklich starke und ernsthafte Beziehung aufzubauen. Sag mir, was du darüber denkst? Stimmst du mir zu?
Ich habe eine Frage an dich. Sag mir, betest du mit anderen Mädchen oder nur mit mir? Ich wähle dich. Und ich schreibe nur an dich. Ich hoffe du auch.
Sag mir, was denkst du über unser erstes Treffen? Die Entfernung zwischen uns ist für mich kein Problem. Ich denke viel darüber nach, wie unser erstes Treffen nach dem virtuellen Dating verlaufen wird, denn dies ist meine erste Erfahrung mit dem Dating im Internet. Ich kann mir unser erstes Treffen immer noch nicht vorstellen, aber ich habe keine Angst davor. Hast du Angst vor unserem ersten Treffen?
Ich freue mich auf Ihren Brief morgen. Schreib mir alle deine Gedanken. Ich bin sehr interessiert zu wissen, was Sie darüber denken.
Elena.



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:40 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #7 - 29. August 2020 um 14:01
 
Kheĭ XXX! Zdraveĭ skŭpi XXX! Radvam se da polucha vasheto pismo. Lipsvakh li ti? Mnogo mi lipsvashe i mislekh za teb den i nosht. Imam tolkova mnogo mechti i fantazii, che bikh iskal da se prevŭrna v realnost. Sega takŭv period v zhivota mi, che stava obiknoven i skuchen. Pribiram se i potŭvam v pustota. Po navik vklyuchvam televizora, za da se zabavlyavam po nyakakŭv nachin. No tova ne mi pomaga. V dushata mi ima praznota. Iskam da popŭlnya tazi praznota. No mi lipsva nyakoĭ blizŭk do men. Iskam da se vturna vkŭshti sled rabota, za da vidya otnovo lyubimiya si mŭzh. Iskam da se chuvstvam obgrizhvan i podkrepen. Iskam da prekaram vreme s lyubimiya si. Iskam da spodelya mislite si s lyubimiya. Trudno e da zadŭrzhish vsichko za sebe si. Nevŭzmozhno e da pokazhete slabost na drugi khora, no samo s lyubim chovek mozhete da bŭdete otkroveni. Useshtaneto za kopnezh me izgarya otvŭtre. Iskam da obicham i da bŭda obichan. Tova e estestveno i prosto zhelanie. No obshtuvaneto s vas mi pomaga da zabravya kopnezha. Dostavyash mi radost i udovolstvie s pismata si. Obshtuvaneto ni e shtastie za men. Vnesokhte novi tsvetove v moya siv i monotonen zhivot. I az sŭm vi mnogo blagodaren za tova. Iskam da znaete, che ne tŭrsya bogat mŭzh, kakto pravyat mnogo zheni sega. Ne se interesuvam ot bogat·stvo i skŭpi podarŭtsi. Naĭ-vazhnoto za men e, che bŭdeshtiyat mi sŭprug mozhe da osiguri na nasheto semeĭstvo vsichko neobkhodimo. A ostanaloto, spored men, tryabva da se napravi ot zhenata. Tya tryabva da mozhe da izkhrani semeĭstvoto si, tryabva da chisti drekhi, da pochistva kŭshtata. No mnogo zheni ne iskat da pravyat tova. Predpochitat da imat prisluzhnitsa v kŭshtata. No dali prigotvyaneto na khrana za semeĭstvoto e losho? Losho li e pochistvaneto na kŭshtata? Sutrin da pridruzha mŭzha mi na rabota s vkusna zakuska, a vecher da se sreshtnem s vkusna vecherya. Tova e istinsko semeĭno shtastie. I az iskam tova. Razbira se, razbiram, che vrŭzkata ni vse oshte e samo virtualna. No mislya, che veche sme blizo do istinska seriozna vrŭzka. Tova e samo sledvashtiyat etap ot nashata vrŭzka. Dnes priklyuchvam pismoto si, no prodŭlzhavam da mislya za vas. Ochakvam otgovora vi. Vashata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey XXX! Hallo lieber XXX! Ich freue mich über Ihren Brief. Hast du mich vermisst? Ich habe dich sehr vermisst und Tag und Nacht an dich gedacht. Ich habe so viele Träume und Fantasien, dass ich gerne Wirklichkeit werden würde.
Jetzt eine solche Zeit in meinem Leben, dass es gewöhnlich und langweilig wird. Ich gehe nach Hause und versinke in Leere. Normalerweise schalte ich den Fernseher ein, um Spaß zu haben. Aber das hilft mir nicht. In meiner Seele ist Leere. Ich möchte diese Lücke füllen. Aber ich vermisse jemanden in meiner Nähe. Ich möchte nach der Arbeit nach Hause eilen, um meinen geliebten Mann wiederzusehen. Ich möchte mich umsorgt und unterstützt fühlen. Ich möchte Zeit mit meinem geliebten Menschen verbringen. Ich möchte meine Gedanken mit meinem geliebten Menschen teilen. Es ist schwer, alles für sich zu behalten. Es ist unmöglich, anderen Menschen Schwäche zu zeigen, aber nur mit einem geliebten Menschen kann man ehrlich sein. Das Gefühl der Sehnsucht brennt in mir. Ich will lieben und geliebt werden. Dies ist ein natürlicher und einfacher Wunsch. Aber die Kommunikation mit Ihnen hilft mir, die Sehnsucht zu vergessen. Du gibst mir Freude und Vergnügen mit deinen Briefen. Unsere Kommunikation ist Glück für mich. Du hast neue Farben in mein graues und eintöniges Leben gebracht. Und dafür bin ich Ihnen sehr dankbar.
Ich möchte, dass Sie wissen, dass ich keinen reichen Mann suche, wie es jetzt viele Frauen tun. Ich interessiere mich nicht für Reichtum und teure Geschenke. Das Wichtigste für mich ist, dass mein zukünftiger Ehemann unserer Familie alles bieten kann, was sie braucht. Und der Rest sollte meiner Meinung nach von der Frau erledigt werden. Sie muss in der Lage sein, ihre Familie zu ernähren, sie muss Kleidung putzen, sie muss das Haus putzen. Aber viele Frauen wollen das nicht. Sie bevorzugen es, ein Dienstmädchen im Haus zu haben. Aber ist die Zubereitung von Essen für die Familie schlecht? Ist es schlecht, das Haus zu putzen? Morgens, um meinen Mann zur Arbeit mit einem köstlichen Frühstück zu begleiten, und abends, um sich mit einem köstlichen Abendessen zu treffen. Das ist wahres Familienglück. Das will ich auch. Natürlich verstehe ich, dass unsere Beziehung immer noch nur virtuell ist. Aber ich denke, wir stehen bereits einer wirklich ernsthaften Beziehung nahe. Dies ist nur die nächste Stufe unserer Beziehung.
Ich schließe heute meinen Brief ab, aber ich denke immer noch an dich. Ich freue mich auf Ihre Antwort.
Deine Elena!
 


« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:42 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #8 - 29. August 2020 um 14:05
 
Kheĭ Misho! Zdraveĭ skŭpi Misho! Kak vŭrvi denyat ti? Kakvo pravish? Dnes sŭm dobre. Zapochvam da vi pisha tova pismo i razbiram, che skoro shte prochetete moite redove. Iskam pismoto mi da te stopli, kakto i pismata ti da me stoplyat. Sega v sŭrtseto mi ima samo polozhitelni emotsii. Bikh dal vsichko, za da se sŭbudya v pregrŭdkite vi dnes. Iskam da pogledna v ochite ti. Iskam da se sŭbuzhdam vseki den ot tvoyata tseluvka. Misho, ti promeni zhivota mi kŭm po-dobro. Ako me pitate: kakvi chuvstva izpitvam kŭm vas? Shte otgovorya bez kolebanie. Vlyubikh se v teb. Ti donese yarkoto slŭntse v zhivota mi. Ti mi pokaza, che sŭm dostoen da bŭda shtastliv. Veche ne moga da si predstavya den, bez da se zamislya za teb. Mislya, che prez tsyaloto vreme kakvo pravish, kak mina denyat ti. Tolkova mnogo misli i vsichki sa za vas. Dori kolegite mi zapochnakha da zabelyazvat, che sŭm mnogo shtastliv v rabotata. Kharesva mi da si govorya s teb. Chuvstvam, che ti si chovekŭt, kogoto tŭrsya prez tseliya si zhivot. Ne iskam da bŭrzam, no naistina iskam da te vidya v realnostta, da govorya s teb, da vzemesh rŭkata si i da te tselune nezhno. Otdavna ne se chuvstvam tolkova dobre. Predstavete si kakvo shte se sluchi, kogato vsŭshtnost se sreshtnem. Mislya, che shte poludeya ot shtastie. Vyarvam, che mozhesh da mi dadesh istinska mŭzhka toplina. Iskam da ti se doverya. Nadyavam se che me razbirash. Dori ne mozhakh da si predstavya, che mozhete da namerite seriozen mŭzh v Internet. No mechtaekh i vyarvakh v tova. Vyarata mi beshe opravdana. Tolkova sŭm blagodaren na sŭdbata, che se sreshtnakhme. Tazi sŭdba ni sŭbra na edno myasto Mislya, che tya iska da ni sŭbere i obedini sŭrtsata ni! Nadyavam se da razberete, che ne mozhem da pishem edin drug za neopredeleno vreme. Skoro shte doĭde momentŭt, kogato shte znaem vsichko za vseki drug s pisma. No bez sreshta v zhivota, nyama da imame seriozna vrŭzka. I togava vŭprosŭt shte ostane samo za sreshtata ni litse v litse. Sŭglasen li si s men? Naistina se radvam na vashiya otgovor! Ne moga da pravya tova poveche. Iskam da te usetya, da te dokosna. Za men tova e naĭ-strashnoto mŭchenie da znam, che te imam. No v sŭshtoto vreme, dalech ot men. Iskam da pomislite dobre za tova. Iskam da bŭda s teb. Shte vi izpratya moite snimki. Iskam da me vidite i da me predstavite ot moya strana. Vashata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey Misho! Hallo lieber Mischo!
Wie läuft dein Tag? Was machst du? Mir geht es gut heute. Ich fange an, Ihnen diesen Brief zu schreiben, und ich verstehe, dass Sie bald meine Zeilen lesen werden. Ich möchte, dass mein Brief Sie wärmt, und Ihre Briefe, um mich zu wärmen. Jetzt gibt es nur noch positive Emotionen in meinem Herzen. Ich würde heute alles geben, um in deinen Armen aufzuwachen. Ich möchte in deine Augen schauen. Ich möchte jeden Tag von deinem Kuss aufwachen. Mischo, du hast mein Leben zum Besseren verändert. Wenn Sie mich fragen: Wie fühle ich mich mit Ihnen? Ich werde ohne zu zögern antworten. Ich habe mich in Dich verliebt. Du hast die helle Sonne in mein Leben gebracht. Du hast mir gezeigt, dass ich es wert bin, glücklich zu sein. Ich kann mir keinen Tag mehr vorstellen, ohne an dich zu denken. Ich denke die ganze Zeit, was du tust, wie dein Tag verlaufen ist. So viele Gedanken und sie sind alle für dich. Sogar meine Kollegen bemerkten, dass ich bei der Arbeit sehr glücklich war. Ich rede gern mit dir. Ich fühle, dass du die Person bist, nach der ich mein ganzes Leben lang gesucht habe. Ich möchte nicht eilen, aber ich möchte dich wirklich in der Realität sehen, mit dir reden, deine Hand nehmen und dich zärtlich küssen.
Ich habe mich lange nicht mehr so ​​gut gefühlt. Stellen Sie sich vor, was passieren wird, wenn wir uns tatsächlich treffen. Ich denke, ich werde vor Glück verrückt werden. Ich glaube, du kannst mir echte männliche Wärme geben. Ich will dir vertrauen. Ich hoffe du verstehst mich.
Ich konnte mir nicht einmal vorstellen, dass man im Internet einen ernsthaften Mann finden könnte. Aber ich habe geträumt und daran geglaubt. Mein Glaube war gerechtfertigt. Ich bin dem Schicksal so dankbar, dass wir uns getroffen haben. Dieses Schicksal hat uns zusammengebracht. Ich denke, es möchte uns zusammenbringen und unsere Herzen vereinen!
Ich hoffe, Sie verstehen, dass wir uns nicht auf unbestimmte Zeit schreiben können. Die Zeit wird bald kommen, in der wir durch Briefe alles über einander wissen werden. Aber ohne ein Treffen im Leben werden wir keine ernsthafte Beziehung haben. Und dann bleibt die Frage nur noch über unser persönliches Treffen. Stimmst du mir zu?
Ich freue mich sehr über Ihre Antwort! Ich kann das nicht mehr machen. Ich möchte dich fühlen, dich berühren. Für mich ist das die schlimmste Qual zu wissen, dass ich dich habe. Aber gleichzeitig weg von mir. Ich möchte, dass du darüber nachdenkst.
Ich will bei dir bleiben. Ich werde dir meine Fotos schicken. Ich möchte, dass du mich siehst und vorstellst.
Deine Elena!



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:45 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #9 - 29. August 2020 um 14:07
 
Kheĭ Misho! Zdraveĭ, lyubov moya! Mnogo se radvam da polucha otgovora vi. Nadyavam se, che ne byakhte tvŭrde iznenadani ot poslednoto mi pismo. Priznakh chuvstvata si kŭm vas i mnogo se pritesnikh, che shte mi otgovorite. Radvam se, che razbirate moite chuvstva. Mnogo sŭm dovolen, che chuvstvata ni sa vzaimni. Kak beshe denyat ti? Nadyavam se da si imal khubav den. V poslednoto si pismo, koeto vi pisakh za nashata sreshta. Za tova iskakh da govorya s vas. Kazakh na kolegite si, che smyatam da pŭtuvam do vashata strana i da se sreshtna s vas. Posŭvetvakha me da se svŭrzha s turisticheska firma. Zashtoto pŭtuvaneto s turoperator e mnogo po-evtino i po-bŭrzo. Mnogo e trudno da napravite dokumentite sami. Shte otneme mnogo vreme, okolo tri mesetsa. Osven tova shte tryabva da otida v Moskva za intervyu, zashtoto tova e pŭrvoto mi pŭtuvane v chuzhbina. Zashtoto glavniyat ofis na posolstvoto na vashata strana se namira samo v Moskva. Ako pravya vsichko chrez turisticheska kompaniya, nyama nuzhda da otida tam. Kolegite me posŭvetvakha da se svŭrzha s edna turisticheska agentsiya, kŭdeto predvaritelno podgotvikha dokumenti za pŭtuvane v chuzhbina. Iskam da otida tam i da razbera za vsichko. Sŭshto taka dnes se obadikh na maĭka mi i razkazakh za planovete si za nashata sreshta. Kazakh ĭ, che shte prigotvya dokumentite za pŭtuvaneto do vas. Tya znae za nashite otnosheniya. I tya e mnogo shtastliva za nas. Tya podkrepi ideyata mi za pŭtuvaneto. Tya prosto me pomoli da bŭda mnogo vnimatelna, zashtoto otivam v stranata na priyatel. Tya shte se trevozhi za men. Sŭshto taka malko se pritesnyavam kak shte vŭrvyat neshtata. Nadyavam se da razberete, che tova e mnogo golyama i vazhna stŭpka i za dvama ni. Chovek vinagi ima moment v zhivota, kogato tryabva da izbira. Malko se pritesnyavam. Nikoga ne sŭm bil v chuzhbina. Sega imam khilyadi misli v glavata si. I ako doĭda pri teb, nyama da imam nikogo osven teb. No sŭm siguren, che ste dobŭr chovek i che s men vsichko shte bŭde nared. Tova e golyama stŭpka i mislya za tova neprekŭsnato. Mislite li, che vsichko shte e nared? Ako kazhete „da“, togava az shte doĭda i shte bŭdem zaedno. Kakvo shte kazhete na blizkite si? Govoril li si s tyakh za men? Shte se radvat li, ako sme zaedno? Shte imat li neshto protiv, ako doĭda pri vas? Kakvo mislish? Za men e mnogo vazhno da znam tova. Tryabva da znam vsichko tova, za da sŭm siguren, che nyama da vi razocharovam, kogato pristigna, i mozhem da se naslazhdavame edin na drug. Molya vi da otgovorite na vsichki moi vŭprosi. Shte chakam otgovora vi utre. Vashata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey Misho! Hallo mein Liebling! Ich freue mich sehr über Ihre Antwort. Ich hoffe, Sie waren von meinem letzten Brief nicht allzu überrascht. Ich erkannte meine Gefühle für dich an und war sehr besorgt, dass du mir antworten würdest. Ich bin froh, dass du meine Gefühle verstehst. Ich freue mich sehr, dass unsere Gefühle gegenseitig sind.
Wie war dein Tag? Ich hoffe du hattest einen schönen Tag.
In meinem letzten Brief an Sie über unser Treffen. Darüber wollte ich mit Ihnen sprechen. Ich sagte meinen Kollegen, dass ich beabsichtige, in Ihr Land zu reisen und mich mit Ihnen zu treffen. Mir wurde geraten, mich an ein Reiseunternehmen zu wenden. Weil Reisen mit einem Reiseveranstalter viel billiger und schneller ist. Es ist sehr schwierig, die Dokumente selbst zu erstellen. Es wird lange dauern, ungefähr drei Monate. Ich muss auch für ein Interview nach Moskau, weil dies meine erste Auslandsreise ist. Denn das Hauptbüro der Botschaft Ihres Landes befindet sich nur in Moskau. Wenn ich alles über ein Reiseunternehmen mache, muss ich nicht dorthin.
Die Kollegen rieten mir, mich an ein Reisebüro zu wenden, wo sie im Voraus Dokumente für Reisen ins Ausland vorbereiteten. Ich möchte dorthin gehen und alles herausfinden.
Ich habe heute auch meine Mutter angerufen und ihr von meinen Plänen für unser Treffen erzählt. Ich sagte ihr, ich würde die Dokumente für die Reise zu Ihnen vorbereiten. Sie kennt unsere Beziehung. Und sie freut sich sehr für uns. Sie unterstützte meine Vorstellung von der Reise. Sie hat mich nur gebeten, sehr vorsichtig zu sein, weil ich in das Land eines Freundes ging. Sie wird sich um mich sorgen. Ich mache mir auch ein wenig Sorgen darüber, wie es weitergehen wird. Ich hoffe, Sie verstehen, dass dies ein sehr großer und wichtiger Schritt für uns beide ist. Man hat immer einen Moment im Leben, in dem man wählen muss. Ich bin ein bisschen besorgt. Ich bin noch nie im Ausland gewesen. Jetzt habe ich Tausende von Gedanken im Kopf. Und wenn ich zu dir komme, werde ich niemanden außer dir haben. Aber ich bin sicher, dass Sie ein guter Mensch sind und dass mir alles gut gehen wird. Dies ist ein großer Schritt und ich denke die ganze Zeit darüber nach. Glaubst du, dass alles gut wird? Wenn du ja sagst, werde ich kommen und zusammen sein. Was wirst du deinen Lieben erzählen? Hast du mit ihnen über mich gesprochen? Werden sie glücklich sein, wenn wir zusammen sind? Würde es ihnen etwas ausmachen, wenn ich zu dir käme? Was denken Sie? Es ist sehr wichtig für mich, das zu wissen. Ich muss das alles wissen, um sicherzustellen, dass ich Sie bei meiner Ankunft nicht enttäusche und wir uns gegenseitig genießen können.
Bitte beantworten Sie alle meine Fragen. Ich werde morgen auf deine Antwort warten.
Deine Elena!




« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:48 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #10 - 29. August 2020 um 14:10
 
Kheĭ XXXXX! Zdraveĭ, lyubov moya! Blagodarya Vi za pismoto. Kak beshe denyat ti? Kakvo e nastroenieto ti? Radvam se, che otgovorikhte na vŭprosite mi ot poslednoto pismo. Opredeleno shte razgledam tsyalata informatsiya. Iskam otnovo da vi pisha za nashata sreshta. Tezi misli ne mi izlizat ot glavata. Vsŭshtnost tryabva da izpolzvame vŭzmozhnostta da se sreshtnem. Po vreme na sreshtata ni shte poluchim otgovori na vsichki vŭprosi, koito vŭznikvat v glavata ni. Shte mozhem da se vizhdame i useshtame. Mislya, che tova e pravilnata stŭpka. Tazi ideya zavze moya um, dusha i sŭrtse. Ochite mi sa izpŭlneni s ogŭn. Mislya za tova den i nosht. Siguren sŭm, che tova shte bŭde edin ot naĭ-priyatnite momenti v nashiya zhivot. No iskam da razberete, che imam naĭ-iskreni i chestni namereniya. Ne se opitvam da se premestya vŭv vashata strana. Ne se opitvam da vi izpolzvam, za da zhiveya s vas izvestno vreme. Shte se opitam da vi obyasnya zashto reshikh da se sreshtna s vas. Na pŭrvo myasto, tryabva da razberete moite misli i logikata na misleneto. Vyarvam, che samo vzaimnata lyubov e istinskata lyubov. I samo v tozi sluchaĭ khorata sa shtastlivi. Sŭglasen li ste s tova? Rano ili kŭsno vsichki razbirat tova. Nikoĭ ne mozhe da si kupi shtastie, lyubov, iskreni emotsii. Mislya, che veche dobre razbirate tsennostite mi v zhivota. Zatova bŭdete sigurni, che osnovnata mi tsel e da vi opoznaya po-dobre. Iskam da vi informiram za moyata vakantsiya. Razgovaryakh s shefa si po vreme na rabota. Vakantsiyata mi shte zapochne sŭvsem skoro. Grafikŭt na vakantsiite veche e sŭstaven i skoro shte znam tochnata data na vakantsiyata si. Imam i dobri novini. Vakantsiyata mi shte prodŭlzhi 60 dni. Tova se dŭlzhi na remonta i montazha na oborudvaneto. Ima golemi problemi v rabotata. Te shte renovirat pomeshteniyata v prodŭlzhenie na tri sedmitsi. Sled tova instalatsiyata na kharduera shte otneme oshte edna sedmitsa. Ne znam podrobnostite. Osnovnata vakantsiya prodŭlzhava 30 dni. Sega kŭm tezi dni shte bŭdat dobaveni oshte 30 dni. Shte imam 60 dni vakantsiya. Razbrakh, che mozhe da ne uspeem da kombinirame vakantsionnite si dni. No moga da doĭda pri vas, ako se sŭglasite, razbira se. Moga da zhiveya s vas izvestno vreme. Moga da ti pomogna v zhivota. Moga da prigotvya vecherya za vas. Moga da chistya u doma. Ne mi e trudno. Ne iskam da vi prichinyavam neudobstva. Prosto iskam da oblekcha trevogite vi. Mislya, che bi bilo interesno da zhiveem zaedno kato naĭ-blizki khora. Kakvo mislish za tova? Shte chakam pismoto vi utre. Vashata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey XXXXX! Hallo mein Liebling! Danke für deinen Brief. Wie war dein Tag? Wie ist deine Stimmung?
Ich freue mich, dass Sie meine Fragen aus dem letzten Brief beantwortet haben.
Ich werde mir auf jeden Fall alle Informationen ansehen.
Ich möchte Ihnen noch einmal über unser Treffen schreiben. Diese Gedanken verlassen meinen Kopf nicht. Tatsächlich müssen wir die Gelegenheit nutzen, uns zu treffen. Während unseres Treffens erhalten wir Antworten auf alle Fragen, die in unseren Köpfen auftauchen. Wir werden uns sehen und fühlen können. Ich denke, das ist der richtige Schritt. Diese Idee hat meinen Verstand, meine Seele und mein Herz erobert. Meine Augen sind voller Feuer. Ich denke Tag und Nacht darüber nach. Ich bin sicher, dass dies einer der angenehmsten Momente in unserem Leben sein wird. Aber ich möchte, dass Sie wissen, dass ich die aufrichtigsten und ehrlichsten Absichten habe. Ich versuche nicht, in dein Land zu ziehen. Ich versuche nicht, dich zu benutzen, um eine Weile mit dir zu leben. Ich werde versuchen, Ihnen zu erklären, warum ich mich entschlossen habe, Sie zu treffen. Zunächst müssen Sie meine Gedanken und die Logik des Denkens verstehen. Ich glaube, dass nur gegenseitige Liebe wahre Liebe ist. Und nur in diesem Fall sind die Menschen glücklich. Sind Sie einverstanden (damit? Früher oder später versteht das jeder. Niemand kann Glück, Liebe, aufrichtige Gefühle kaufen. Ich denke, Sie verstehen meine Werte im Leben bereits. Seien Sie also versichert, dass mein Hauptziel darin besteht, Sie besser kennenzulernen.
Ich möchte Sie über meinen Urlaub informieren. Ich habe mit meinem Chef bei der Arbeit gesprochen. Mein Urlaub wird sehr bald beginnen. Der Urlaubsplan wurde bereits erstellt und ich werde bald das genaue Datum meines Urlaubs erfahren. Ich habe auch gute Nachrichten. Mein Urlaub wird 60 Tage dauern. Dies ist auf die Reparatur und Installation der Geräte zurückzuführen. Es gibt große Probleme bei der Arbeit. Sie werden die Räumlichkeiten für drei Wochen renovieren. Dann dauert die Hardwareinstallation noch eine Woche. Ich kenne die Details nicht. Der Haupturlaub dauert 30 Tage. Jetzt werden 30 weitere Tage zu diesen Tagen hinzugefügt. Ich werde 60 Tage Urlaub haben. Mir wurde klar, dass wir unsere Urlaubstage möglicherweise nicht kombinieren können. Aber ich kann natürlich zu Ihnen kommen, wenn Sie zustimmen. Ich kann eine Weile mit dir leben. Ich kann dir im Leben helfen. Ich kann Abendessen für dich machen. Ich kann zu Hause putzen. Es ist nicht schwer für mich. Ich möchte Ihnen keine Unannehmlichkeiten bereiten. Ich möchte nur Ihre Sorgen lindern. Ich denke, es wäre interessant, als engste Menschen zusammenzuleben. Was denkst du darüber?
Ich werde morgen auf deinen Brief warten.
Deine Elena!




Spoiler:
Return-Path: <elena92naum@mail.ru>
Delivered-To:XXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.mail.ru designates 94.100.177.100 as permitted sender) client-ip=94.100.177.100; envelope-from=elena92naum@mail.ru; helo=smtp40.i.mail.ru;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (1024-bit key) header.d=mail.ru header.i=@mail.ru header.b="dSEe8e00"
Received: from smtp40.i.mail.ru (smtp40.i.mail.ru [94.100.177.100]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id E42F56031243 for <miroslav911@abv.bg>; Fri, 31 Jul 2020 22:01:29 +0300 (EEST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=mail.ru; s=mail2; te; bh=+8Lh0cyC0mCpB1vKcMeWKUaUbELnjywtRbz5OfddNTk=; evuaRFckCwc68=;
Received: by smtp40.i.mail.ru with esmtpa (envelope-from <elena92naum@mail.ru>) id 1k1aHR-0001bU-Tj for XXXXXX; Fri, 31 Jul 2020 22:01:22 +0300
Date: Fri, 31 Jul 2020 21:19:44 +0300
From: elena92naum@mail.ru
Message-ID: <47857775.20200731211944@mail.ru>
To: =?utf-8?B?0LzQuNGA0L7RgdC70LDQsiDQnNC40YDQvg==?= <XXXXXXXX>
Subject: =?utf-8?B?0KXQtdC5INCc0LjRiNC+IQ==?=
In-Reply-To: <1428061118.831298.1596146761947@nm82.abv.bg>
References: <1206145513.831292.1596146731334@nm82.abv.bg> <1428061118.831298.1596146761947@nm82.abv.bg>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="----------0130361C3186A2B4C"
Authentication-Results: smtp40.i.mail.ru; auth=pass smtp.auth=elena92naum@mail.ru smtp.mailfrom=elena92naum@mail.ru
X-7564579A: 646B95376F6C166E
X-77F55803: 5F2C8273B6DE523B34C5499F21B1D6CC25CB8CC1BEE8DFFBBA995EB56D340F8D
X-7FA49CB5: 
X-C8649E89: 
X-D57D3AED: 2aB4JOg4gkr2biojFzgQ1d5PoxwWnHJKBZOnOw==
X-Mailru-Internal-Actual: A:0.8619989535025
X-Mailru-Sender: 
X-Mras: Ok
Затвори
« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:50 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #11 - 29. August 2020 um 14:12
 
Kheĭ XXXXX! Zdraveĭ, lyubov moya! Utre moga da otida do turisticheskata agentsiya i da razbera vsichki podrobnosti otnosno pŭtuvaneto mi do vas. Mnogo se radvam, che vzekhme tolkova trudno reshenie zaedno. No pŭrvo, tryabva da izyasnya malko informatsiya s vas. Kazhete mi na koe letishte da letya? Koe e naĭ-blizkoto letishte do vashiya dom? Za da vi e udobno da me sreshtnete tam. Imam nuzhda i ot vashiya telefonen nomer. V sluchaĭ, che se izgubya na letishteto. Moga da ti se obadya i shte me namerish. I naĭ-vazhniyat vŭpros za men. Moga li da zhiveya s teb? Ili tryabva da tŭrsya otdelen dom? Ako iskate da znaete mnenieto mi, za men shte e po-dobre, ako zhiveem zaedno. Po tozi nachin mozhem da prekarame poveche vreme zaedno. Sreshtata ni shte bŭde nezabravimo prezhivyavane za men. Tova e naĭ-dobriyat podarŭk na sŭdbata za men. Chovek mozhe samo da mechtae za tova. Ne iskam da gubya shansa, koĭto ni predostavya sŭdbata. Veche sŭm mislil da ostana s teb zavinagi. No ne iskam da bŭrzam i bŭrzam neshtata. Nie sme vŭzrastni i ne tryabva da vzimame pribŭrzani resheniya. Mislya, che mozhem da govorim za tova na nashata sreshta. Dnes nyama da pisha mnogo. Shte chakam pismoto vi. Nadyavam se da ne zabravite da otgovorite na vŭprosite mi. Tova e vazhno za men. Utre shte vi napisha vsichko, koeto razbera v turisticheskata kompaniya. Chakaĭ pismoto mi utre. Vashata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey XXXXX! Hallo mein Liebling!
Morgen kann ich zum Reisebüro gehen und alle Details über meine Reise zu Ihnen herausfinden. Ich bin sehr froh, dass wir gemeinsam eine so schwierige Entscheidung getroffen haben. Aber zuerst muss ich einige Informationen mit Ihnen klären.
Sag mir, zu welchem ​​Flughafen ich fliegen soll? Was ist der nächstgelegene Flughafen zu Ihnen nach Hause? Damit Sie es bequem haben, mich dort zu treffen.
Ich brauche auch deine Telefonnummer. Für den Fall, dass ich mich am Flughafen verliere. Ich kann dich anrufen und du wirst mich finden.
Und die wichtigste Frage für mich. Kann ich mit dir leben Oder muss ich ein separates Zuhause suchen? Wenn Sie meine Meinung wissen wollen, wäre es besser für mich, wenn wir zusammen leben würden. Auf diese Weise können wir mehr Zeit miteinander verbringen.
Unser Treffen wird für mich ein unvergessliches Erlebnis. Dies ist das beste Geschenk des Schicksals für mich. Davon kann man nur träumen. Ich möchte nicht die Chance verlieren, die uns das Schicksal gibt. Ich habe schon daran gedacht, für immer bei dir zu bleiben. Aber ich möchte mich nicht beeilen und Dinge beeilen. Wir sind Erwachsene und sollten keine voreiligen Entscheidungen treffen. Ich denke, wir können bei unserem Treffen darüber sprechen.
Ich werde heute nicht viel schreiben. Ich werde auf deinen Brief warten. Ich hoffe, Sie vergessen nicht, meine Fragen zu beantworten. Das ist mir wichtig.
Morgen werde ich Ihnen alles schreiben, was ich in der Reisegesellschaft herausfinde. Warte morgen auf meinen Brief.
Deine Elena!



« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:53 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #12 - 29. August 2020 um 14:13
 
Kheĭ XXXXX! Zdraveĭ, lyubov moya! Kak si dnes? Mislya za teb postoyanno. I ti mnogo mi lipsvash. Iskam da letya po-bŭrzo do teb. Iskam da bŭda do teb! Nikoga ne sŭm pŭtuval izvŭn stranata si. Mnogo sŭm samoten tuk sam. I iskam da se vidim vŭzmozhno naĭ-skoro. Iskam da sŭzdam s vas svyat na lyubovta, svyat na komfort. Shte vi kazha neshto priyatno. Dnes si vzekh otpusk ot rabota rano i otidokh v turisticheska agentsiya. Tam razgovaryakh s upravitelya na agentsiyata. Kaza mi, che shte organizira moeto pŭtuvane do teb. Tŭĭ kato tova e chast ot negovata rabota. Kazakha mi, che vsyako pŭtuvane tryabva da zapochne s dokumenti. Kazakha mi, che ne e neobkhodima viza za pŭtuvane do vashata strana, ako ostana tam ne poveche ot 90 dni. Tova, razbira se, razbiram. Na vŭpros kolko shte struva? Menidzhŭrŭt mi kaza, che dokumentite im struvat 100 evro. Tryabva da polucha chuzhd pasport (100 evro). Sŭshto taka tryabva da napravya zastrakhovka (160 evro). Menidzhŭrŭt mi obyasni, che agentsiyata e otgovorna za litseto, koeto izpolzva tyakhnata agentsiya za pŭtuvane do druga dŭrzhava. Obshto mi tryabvat 360 evro, za da polucha dokumentite. Upravitelyat kaza, che vsichki neobkhodimi dokumenti za pŭtuvaneto mogat da bŭdat polucheni v ramkite na 7 dni. Tryabva da zakupya i samoletni bileti. Razbrakh, che tsenata na samoletnite bileti e okolo 250-300 evro. V zavisimost ot datata na zaminavane. Naĭ-vazhnoto e da imate pari, koito da platite na turisticheskata agentsiya. Mislya, che tova e mnogo gotino. Kakvo mislish? Obshtata stoĭnost na pŭtuvaneto mi shte bŭde priblizitelno 650 evro. Kato nauchikh tsyalata informatsiya, se pribrakh. Pikh chaĭ i reshikh, che mi e trudno da namerya 650 evro. Imam okolo 120 evro, no parite mi ne stigat dori za dokumenti. Sega imam trudnosti. Tezi trudnosti sa svŭrzani s parite. Idvaneto pri vas e mnogo skŭpo za men. Nyamam takiva pari. Ako mozhete da mi pomognete, togava shte bŭda mnogo shtastliv i blagodaren. Reshikh, che shte e po-evtino, otkolkoto vsŭshtnost e. Skŭpa moya, imam nuzhda ot tvoyata pomosht, za da platya za dokumentite. Nadyavam se, che nyama da mi otkazhete pomosht! Nadyavam se tova da ne e problem za vas! Tova e vyarno? Mislya, che shte izdam sŭshtite bileti chrez tazi agentsiya, tŭĭ kato menidzhŭrŭt mi kaza, che shte dadat ot·stŭpka ot bileti, tova e zaradi fakta, che az pravya dokumentite, toest viza i pasport chrez tazi agentsiya. Shte ni otneme po-malko pari za pŭtuvane i shte otdelim po-malko vreme. Sega vsichko, koeto tryabva da napravya, e da platya parite. Ti me razbirash? Moga li da razchitam na vashata pomosht? Naistina mi lipsva, chakam vashiya otgovor. Tseluvam te, tvoyata Elena!

Spoiler für View translation:
Hey XXXXX! Hallo mein Liebling!
Wie geht es Ihnen heute? Ich muss pausenlos an dich denken. Und ich vermisse dich sehr. Ich möchte schneller zu dir fliegen. Ich will an deiner Seite sein! Ich bin noch nie außerhalb meines Landes gereist. Ich bin hier alleine sehr einsam. Und ich möchte dich so schnell wie möglich sehen.
Ich möchte mit Ihnen eine Welt der Liebe schaffen, eine Welt des Trostes. Ich werde dir etwas Nettes erzählen.
Heute habe ich früh Urlaub von der Arbeit genommen und bin in ein Reisebüro gegangen. Dort habe ich mit dem Manager der Agentur gesprochen. Er sagte mir, er würde meine Reise zu Ihnen arrangieren. Weil das Teil seines Jobs ist. Mir wurde gesagt, dass jede Reise mit Dokumenten beginnen sollte. Mir wurde gesagt, dass ich kein Visum benötige, um in Ihr Land zu reisen, wenn ich nicht länger als 90 Tage dort bleibe.
Das verstehe ich natürlich. Auf die Frage, wie viel kostet es? Der Manager sagte mir, dass ihre Dokumente 100 Euro kosten.
Ich brauche den Pass eines anderen (100 Euro). Ich muss auch eine Versicherung abschließen (160 Euro). Der Manager erklärte mir, dass die Agentur für die Person verantwortlich sei, die mit ihrer Agentur in ein anderes Land gereist sei.
Ich benötige insgesamt 360 Euro, um die Dokumente zu erhalten. Der Manager sagte, dass alle notwendigen Dokumente für die Reise innerhalb von 7 Tagen erhalten werden können. Ich muss auch Flugtickets kaufen. Mir wurde klar, dass der Preis für Flugtickets zwischen 250 und 300 Euro liegt. Abhängig vom Abreisedatum. Das Wichtigste ist, Geld für das Reisebüro zu haben. Ich finde das sehr cool. Was denken Sie?
Die Gesamtkosten meiner Reise betragen ca. 650 Euro. Als ich alle Informationen erfuhr, ging ich nach Hause. Ich trank Tee und entschied, dass es für mich schwierig war, 650 Euro zu finden. Ich habe ungefähr 120 Euro, aber mein Geld reicht nicht einmal für Dokumente. Jetzt habe ich Schwierigkeiten. Diese Schwierigkeiten hängen mit Geld zusammen. Zu dir zu kommen ist für mich sehr teuer. Ich habe nicht so viel Geld. Wenn Sie mir helfen können, werde ich sehr glücklich und dankbar sein. Ich entschied, dass es billiger sein würde als es tatsächlich war.
Meine Liebe, ich brauche Ihre Hilfe, um die Dokumente zu bezahlen.
Ich hoffe du wirst mir nicht die Hilfe verweigern! Ich hoffe das ist kein Problem für dich! Das ist wahr? Ich denke, ich werde die gleichen Tickets über diese Agentur ausstellen, weil der Manager mir gesagt hat, dass sie einen Rabatt auf Tickets gewähren. Dies liegt an der Tatsache, dass ich die Dokumente, dh Visum und Reisepass, über diese Agentur mache. Wir brauchen weniger Geld, um zu reisen, und wir werden weniger Zeit verbringen.
Jetzt muss ich nur noch das Geld bezahlen. Du verstehst mich? Kann ich auf Ihre Hilfe zählen?
Ich vermisse dich wirklich, ich warte auf deine Antwort.
Ich küsse dich, deine Elena!

« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:56 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #13 - 29. August 2020 um 14:15
 
Kheĭ XXXX! Zdraveĭ mila kak si? Kak beshe denyat ti? Kakvo pravi dnes? Vnimatelno prochetokh vasheto pismo i sŭm neveroyatno radosten, che mozhete da mi pomognete, mnogo se radvam, che mnogo skoro shte bŭdem zaedno s vas i vsichkite ni mechti shte se sbŭdnat, naistina iskam da bŭda do vas, naistina vi lipsvam. 

Nomer na bankovata smetka: 40817810600021862107 
SWIFT: TICSRUMM 
Poluchatel: Naumova Elena Alekseevna 
Ime na bankata: Tinkoff Bank 

Lyubov moya, tezi danni sa dostatŭchni, za da mi izpratish pomoshtta si. Imam edna molba za vas. Kogato izvŭrshite prekhvŭrlyaneto, shte vi bŭde daden formulyar s tsyalata informatsiya za prevoda. Napravete snimka na tozi formulyar i mi go izpratete. Imam nuzhda ot men, za da moga da polucha parite vi bez nikakvi problemi. Sŭshto taka, kogato popŭlnite formulyara za prevod na pari, togava v kolonata „tsel na izprashtane na pari“ tryabva da napishete dumata „podarŭk“. V protiven sluchaĭ bankata shte vzeme komisionna v razmer na 13% ot parite, koito mi izprashtate. Nadyavam se da me razberete. Shte chakam otgovor. Tvoyata Elena.

Spoiler für View translation:
Hey XXXX! Hallo Liebling, wie geht es dir? Wie war dein Tag? Was machst du heute?
Ich habe Ihren Brief sorgfältig gelesen und bin unglaublich froh, dass Sie mir helfen können. Ich bin sehr froh, dass wir sehr bald bei Ihnen sein werden und alle unsere Träume wahr werden. Ich möchte wirklich bei Ihnen sein, ich vermisse Sie wirklich.

Bankkontonummer: 40817810600021862107
SWIFT: TICSRUMM
Empfänger: Naumova Elena Alekseevna
Bankname: Tinkoff Bank

Meine Liebe, diese Daten reichen aus, um mir Ihre Hilfe zu senden. Ich habe eine Bitte an dich. Wenn Sie die Überweisung vornehmen, erhalten Sie ein Formular mit allen Informationen zur Überweisung. Machen Sie ein Foto von diesem Formular und senden Sie es mir. Ich brauche mich, damit ich Ihr Geld ohne Probleme bekommen kann.
Wenn Sie das Überweisungsformular ausfüllen, sollten Sie in der Spalte "Zweck des Geldversands" das Wort "Geschenk" schreiben. Andernfalls berechnet die Bank eine Provision von 13% des Geldes, das Sie mir senden. Ich hoffe du verstehst mich.
Ich werde auf eine Antwort warten.
Deine Elena.


Spoiler:
Return-Path: <elena92naum@mail.ru>
Delivered-To: XXXX
Received-SPF: pass (spfCheck: domain of _spf.mail.ru designates 94.100.177.94 as permitted sender) client-ip=94.100.177.94; envelope-from=elena92naum@mail.ru; helo=smtp34.i.mail.ru;
Authentication-Results: pmx.abv.bg; dkim=pass (1024-bit key) header.d=mail.ru header.i=@mail.ru header.b="HKEhFBtH"
Received: from smtp34.i.mail.ru (smtp34.i.mail.ru [94.100.177.94]) by pmx.abv.bg (Postfix) with ESMTPS id 40C92416B038 for <XXXXX>; Tue, 4 Aug 2020 17:38:48 +0300 (EEST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=mail.ru; s=mail2; ject:To:Message-ID:From:Date; bh=LJ07eziIOjkEV3S7JkfSdEkPpzUdHBTW/+WKlJL2ypo=; le3ZdS4UJBqoE=;
Received: by smtp34.i.mail.ru with esmtpa (envelope-from <elena92naum@mail.ru>) id 1k2y5W-0002rj-SZ for XXXXXX; Tue, 04 Aug 2020 17:38:47 +0300
Date: Tue, 4 Aug 2020 16:00:10 +0300
From: elena92naum@mail.ru
Message-ID: <536729842.20200804160010@mail.ru>
To: =?utf-8?B?0LzQuNGA0L7RgdC70LDQsiDQnNC40YDQvg==?= <XXXXXX>
Subject: =?utf-8?B?0KXQtdC5INCc0LjRiNC+IQ==?=
In-Reply-To: <751626041.907562.1596295136197@nm82.abv.bg>
References: <1206145513.831292.1596146731334@nm82.abv.bg> <1428061118.831298.1596146761947@nm82.abv.bg> <1742898662.20200801123905@mail.ru> <751626041.907562.1596295136197@nm82.abv.bg>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: AVG (VPS 200804-2, 04.08.2020), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Authentication-Results: smtp34.i.mail.ru; auth=pass smtp.auth=elena92naum@mail.ru smtp.mailfrom=elena92naum@mail.ru
X-7564579A: 78E4E2B564C1792B
X-77F55803: D01FF3AA20273B2750A4CC718C380666CF3200AA351F84572713C736F1D48D43
X-7FA49CB5: EDA766A37F9254B7
X-C8649E89: 
X-D57D3AED: 2aB4JOg4gkr2biojaxgiHk2tpizYPbIlyATTTg==
X-Mailru-Sender: 
X-Mras: Ok
Затвори
« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 16:59 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Miro
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 124
Mitglied seit: 29. August 2020
Geschlecht: männlich
Re: Elena <elena92naum@mail.ru>
Antwort #14 - 29. August 2020 um 14:19
 
Kheĭ Misho! Zdraveĭ kak si? Kak beshe denyat ti? Mnogo se radvam da polucha vasheto pismo. Prochetokh go vnimatelno. Skŭpa moya, ludo mi lipsvashe, iskam da bŭda s teb, veche ne moga da bŭda tuk, iskam da bŭda s teb. Lyubov moya, v Rusiya nyamame IBAN. Moite danni, koito vi izpratikh, sa dostatŭchni, za da mi izpratite pomosht. Tryabva da otidete v bankata, za da popŭlnite formulyara, moite danni, koito vi izpratikh, sa vi dostatŭchni. Shte polucha viza chrez turisticheska agentsiya v Kazan, kŭdeto shte si kupya bileti. Ne se pritesnyavaĭte, shte e dobre. Otidokh i razbrakh. Tazi agentsiya raboti s tazi turisticheska kompaniya, shte napravya viza chrez tyakh, samo shte ya napravya po-bŭrza i po-bezopasna. Shte chakam vashiya otgovor. Tvoyata Elena.

Spoiler für View translation:
Hey Misho! Hallo wie geht's dir? Wie war dein Tag?
Ich freue mich sehr über Ihren Brief. Ich habe es sorgfältig gelesen.
Mein Lieber, ich habe dich wahnsinnig vermisst, ich möchte bei dir sein, ich kann nicht mehr hier sein, ich möchte bei dir sein.
Meine Liebe, wir haben keine IBAN in Russland.
Meine Daten, die ich Ihnen gesendet habe, reichen aus, um mir Hilfe zu senden.
Sie müssen zur Bank gehen, um das Formular auszufüllen. Meine Daten, die ich Ihnen gesendet habe, reichen für Sie aus.
Ich werde ein Visum über ein Reisebüro in Kasan bekommen, wo ich Tickets kaufen werde.
Mach dir keine Sorgen, es wird gut.
Ich ging und fand es heraus.
Diese Agentur arbeitet mit dieser Reisegesellschaft zusammen, ich werde ein Visum durch sie machen, ich werde es nur schneller und sicherer machen.
Ich werde auf deine Antwort warten.
Deine Elena.


 
« Zuletzt geändert: 25. November 2020 um 17:01 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2 
Thema versenden
Link zu diesem Thema