Help my find out truth. Sveiki, xxx! Dėkojame už greitą atsakymą. Džiaugiuosi tau susitikti.
Pridėsiu daugiau mano nuotraukų. Tikiuosi, kad jums taip pat patinka. Ar galiu matyti tave nuotraukoje?
Keletas žodžių apie save. Aš buvau išsiskyręs 3 metus. Aš neturiu vaikų. Man 30 metų. Mano gimtadienis yra gegužės 4 d. Šiuo metu aš gyvenu vienišas.
Taip, aš žinau, kad mes gyvename toli vienas nuo kito. Bet asmeniškai man tai nėra problema. Tikiuosi, kad tau taip pat nebus atstumas? Aš gyvenu Rusijoje, Voronežo mieste.
Man bus malonu išgirsti iš jūsų netrukus. Parašyk man ir pasakyk keletą žodžių apie save. Gerai As laukiu
Turėti gražią dieną! Marina
Schnellübersetzung Zitat:Hi xxx! Vielen Dank für Ihre schnelle Antwort. Ich bin froh, Sie kennenzulernen.
Ich werde weitere Fotos hinzufügen. Ich hoffe es gefällt dir auch. Kann ich dich auf einem Foto sehen?
Ein paar Worte über dich. Ich war 3 Jahre lang geschieden. Ich habe keine Kinder. Ich bin 30 Jahre alt. Ich habe am 4. Mai Geburtstag. Im Moment bin ich einsam.
Ja, ich weiß, dass wir weit voneinander leben. Aber für mich ist das kein Problem. Ich hoffe du wirst auch keine Entfernung haben? Ich wohne in Russland, in der Stadt Voronezh. Ich freue mich, bald von Ihnen zu hören. Schreib mir ein paar Worte über dich. Na wie warte ich
Ich wünsche dir einen schönen Tag! Marina