Malia aus Amsterdam musste leider Goggle in Anspruch nehmen. Schauderhafte Übersetzung groeten,
Beste, kunt u worden verrast zijn om deze brief te ontvangen van mij gezien het feit dat ik je niet kende in persoon of zelfs heb je eerder gezien, maar als gevolg van het vertrouwen heb ik in u me maakte van deze gelegenheid met u te delen, zodat deze vriendelijk te overwegen bericht als vertrouwelijk, Mijn naam is Miss Malia, van Zuid-Soedan. de enige dochter van wijlen Eng. Janda Kubal. Wijlen mijn vader was een politicus en een aannemer met een Italiaans bedrijf dat de olie de mijne in mijn land. Wijlen mijn vader werd vermoord, samen met mijn moeder tijdens de politieke crisis die gebeuren in mijn land Zuid-Sudan. Mijn plan mijn opleiding maar werd verstoord als gevolg van hun dood voort,
Ook mijn vader ter hoogte ($ 10,5 miljoen US Dollars) met mijn naam als de nabestaanden in de bank, nu de dingen is niet gemakkelijk voor me Ik heb geprobeerd om het fonds te krijgen van de bank het beheer geweigerd omdat mijn positie hier in combinatie met mijn leeftijd, maar de juridische afdeling van de bank advies me te werven voor een hulp voor buitenlandse partner die zoals mijn trustee om het fonds te beschermen en te beheren als investering wijselijk voor mij zal staan.
Ik ben bang dat ik weet niet waar te beginnen vanwege mijn situatie hier nu, maar ik zal waarderen opnieuw als u mij kan helpen uit deze situatie, zodat de bank het fonds zal over te dragen aan uw account voor mij om mee te doen daar mijn onderwijs te bevorderen, doen de investeringen er onder uw controle, zal ik blij zijn om meer over de transactie uit te leggen aan de ontvangst van uw reactie zijn, zult u nooit spijt van te helpen me als ik ben klaar om u 30% van het totale fonds onmiddellijk bieden na de overdracht van het fonds in uw veilige account voor uw hulp aan mij. Wachten voor uw spoedig antwoord.
Yours Faithful,
Miss. Malia
Zitat:Date: Mon, 23 May 2016 10:42:17 +0100
From: Malia kubal <maliakubal@gmail.com>