Dänisch!
Hej Min Kæreste Kærlighed.
Jeg har modtaget din e-mail med tak. Tak også for
intrest i vores forhold og din accept til at hjælpe mig til at få den
penge min afdøde far deponeret hos Royal Bank i deres suspense
konto. Jeg kontaktede dig til
være min Guardian / udenlandsk partner, så du vil se efter mig og hjælp
til at søge en bedre investering, så jeg kan investere klogt, når
penge overført til dig. Bemærk jeg besvarer din email sande hjælp af
Ærværdige fader John, der i google flygtningelejren.
Alt hvad jeg
fortalte dig om disse penge er reel og lovlig. Jeg har lidt meget
da min far døde. Jeg har ikke nogen krop til at se efter mig, men jeg har
nogle håbløse dem, der ønsker at dræbe mig også og har penge til at berige
sig selv. Det er derfor, jeg ønsker ikke at have de penge, der investeres i min
land Sudan og det er derfor, jeg løb væk derfra. Husk jeg stoler på dig
honning, der er grunden til, jeg giver dig alle disse oplysninger! Min kærlighed er for
dig og dig alene
Bemærk: Jeg vil ikke give din kærlighed til
en anden mand, du vil tilfredsstille mig, så naturligvis for at lede efter en anden mand.
Venligst Jeg har ikke fortalt nogen undtagen dig om eksistensen af denne
penge, og jeg vil gerne have dig til at behage holde det hemmeligt til andre mennesker
fordi da det er (penge) alle øjne vil være på det.
Jeg kontaktede
du at behage gøre det følgende ting for mig, at hjælpe og sørg for, at
disse penge vil blive jævnt overført til din konto, vil du
også hjælpe til at kilde til en dejlig investering, hvor du vil investere og
administrere penge for mig. Du vil gøre ordningen for mig at komme over
til dit land for at fortsætte mine studier. Jeg vil give dig 18% af det
samlede penge og 30% for mig, mens 7% for eventuelle uundgåelige udgifter,
vil være at gøre på processen til at overføre denne fond og resten vil være i
investere og administrere af dig ind i enhver rentabel / lukrativ forretning for din
valg, der vil gavne os i fremtiden.
Huske på, at tillid er
nøglen til at opnå succes i enhver virksomhed, så med TILLID vi er
vil opnå denne mulighed give til us.that er derfor, jeg har tillid til dig
efter at gå gennem din profil, og du lyder så modnet, og integritet.
Jeg er så meget mere end glad, og jeg har fuld tillid og tillid
med dig i denne forretning transaktion, som vi vil udføres på en
god tro.
Jeg har informeret banken om mine planer om at gøre krav på,
disse penge, og det eneste, de fortalte mig, er at kigge efter en udenlandsk
partner, der vil stå på mine vegne på grund af min flygtningestatus og
love denne country.In denne hilsen, vil jeg gerne have dig til at kontakte
bank straks med denne information, fortælle dem, at du er min
udenlandsk partner, og at du ønsker at vide mulighederne for at bistå
mig overføre mine $ 6.5million dollars deponeret af min afdøde far, som
Jeg er de pårørende til kontoen, bedes jeg vil gerne have dig til at kopiere
denne mail her, og sende den til banken, her er kontaktoplysningerne
af banken, er som følger.
Royal Bank of Scotland.
Overførsel afdeling.
Leder _director
kontoindehaver
Ross McEwan
Tel telefon ... + 44.715.681.9895
Fax. +44.722.451.2314
E-mail: londonroyalbankofscotland@gmail.com
londonroyalbankofscotland@gmail.com
Oplysninger om deponering
36 st Andrew firkantet, Edinburgh, Storbritannien Information
om deponering
torsk ........................ IDBS / 457 / # / SFC / 2000
Serie ....................... IDBS / 733GZA
Navn på indskyder ............. Dr. Morgan jabaria
Nationalitet: SUDAN
Exco A / C No. 216 / 2154679ABCDF
Nærmeste pårørende: Miss elsker Morgan jabaria
Beløb depositum 6.5million dollar.
Schnellübersetzung Zitat:Hallo Danke meine liebste Liebe ich Ihre E-mail erhalten haben. Danke hinterlegt zu Forintrest unsere Beziehung und Ihre Akzeptanz als hilfreich mich zu Denpenge bekommen mein verstorbener Vater mit Royal Bank in ihre Suspensekonto. Ich kontaktierte Sie Tilvære mein Guardian/ausländische Partner, so dass Sie nach mir und Hjælptil eine bessere Investition zu suchen aussehen werden, damit ich, klug investieren kann, Nårpenge, die auf Sie übertragen. Anmerkung, die ich beantworten Ihre e-Mail echte Hilfe AfÆrværdige Vater John, wer in der Google-Lager. Alles, was ich Ihnen erzählt habe diese Geld ist real und gültig. Ich habe eine kleine Megetda, die mein Vater starb. Ich habe keine Stelle, um mich kümmern, aber ich habe einige hoffnungslosen diejenigen, die wollen mich töten und haben das Geld, um sich zu bereichern. Das ist warum ich will nicht das Geld in Minland Sudan investiert haben und deshalb ich lief weg von dort. Denken Sie daran, dass ich hoffe, dass Sie Honig, deshalb gebe ich Ihnen diese Informationen! Meine Liebe ist das Gesetz und du AleneBemærk: Ich gebe nicht deine Liebe zu anderen Männern, Sie befriedigt mich, ja, natürlich, wegen eines anderen Mannes zu suchen. Bitte ich habe nicht gesagt niemandem außer Ihnen, auf die Existenz von Dennepenge, und ich möchte Sie bitte es geheim, die andere Menneskerfordi halten, wie es ist (Geld) alle Augen werden auf sie. Ich Kontaktededu tun Sie bitte Folgendes für mich, zu helfen und stellen Sie sicher, dass dieses Geld auf Ihrem Konto reibungslos übertragen wird helfen Duogså Quelle für eine schöne Investition, wo Sie Ogadministrere Geld für mich investieren. Sie machen Vorkehrungen für mich Overtil Ihr Land bekommen, mein Studium fortzusetzen. Ich gebe Ihnen 30 % und 18 % der umfassenden Geld für mich, während 7 % für unvermeidbaren Kosten, werden diese Fonds übertragen auf den Prozess machen und der Rest werden Iinvestere und verwalten, indem Sie sich in eine profitable/lukratives Geschäft für Dinvalg, die uns in Zukunft profitieren werden. Nicht vergessen Sie, dass Vertrauen der Schlüssel zum Erfolg in jedem Geschäft ist, also mit Zuversicht wir Yeros diese Option erreichen geben uns ...das warum ich vertraue Digefter durch Ihr Profil gehen, und Sie klingen also gereift und Integrität. Ich bin so viel mehr als glücklich, und ich habe volles Vertrauen und Tillidmed, von dem Sie in dieser Geschäftstransaktion, die wir ausgeführt auf Leben glauben abhängig. Ich habe informiert der Bank über meine Pläne zu behaupten, dass dieses Geld, und das einzige, was, das Sie mir gesagt, ist für einen ausländischen Partner suchen, der in meinem Namen aufgrund meiner Flüchtling Status Oglove dieses Landes stehen wird. In dieser Hinsicht wird, ich mag, wird Sie Kontakt mit der Bank sofort mit diesen Informationen, sage ihnen, dass Sie Minudenlandsk-Partner sind, und möchten die Möglichkeiten unterstützen mich Transfer meine $ 6,5 Millionen Dollar hinterlegt von meinem verstorbenen Vater kennen, wie ich die Bezugsperson für das Konto, bitte ich, wie Sie an Kopieredenne mailen Sie hier und senden es an die Bank , hier ist die Kontaktoplysningerneaf Bank, sind wie folgt. Royal Bank of Scotland. Transfer Abteilung. Führer _directorkontoindehaverRoss McEwanTel behalgliche... 44.715.681.9895 fax 44.722.451.2314 E-mail: EMlondonroyalbankofscotland@gmail.comlondonroyalbankofscotland. \lbx@fromlang Gmail. ComOplysninger auf deponering36th Andrew Square, Edinburgh, Großbritannien-Informationom Deponeringtorsk... IDBS/457 /