Hallo,
Ich bekam vor kurzem untenstehende Freundschaftsanfrage.
Als ich dann antworten wollte, bekam ich umgehend eine
Fehlermeldung vom Provider retour.
Jetzt weiss ich nicht was da faul sein könnte.
Ich bitte um Prüfung des Sachverhaltes. My name is NICOLE HOOPPER,How are you doing?
I am sorry to encroach into your privacy in this manner, I find it
pleasurable to offer you my friendship.
I saw your profile today and became interested in you. Please I want to bea true friend and a close confident friend with you,and i would love to
have communication with you.lets know each other better and i will send
you my photos and tell you more about myself as soon as i get a mail from
you i will send you my photos to you so that you can know me ok!!! i will
like to be a very good friend with you, i am waiting to hear from you soon
in my mail box .
thanks.
Contact me via email: oliviaowen008@rocketmail.com
Thank you.
NICOLE HOOPPER.
Hier habe ich noch die Fehlermeldung welche ich erhielt als
ich ein Antwort Mail sendete Mail Delivery System <postmaster@bluewin.ch> Mail Delivery Failure
(la version française ci-dessous / per la versione italiana vedere sotto / english version below)
Liebe Bluewin-E-Mail-Kundin, lieber Bluewin-E-Mail-Kunde
Ihre E-Mail hat folgende Empfängeradresse nicht erreicht: oliviaowen008@rocketmail.com
Der Grund für diese Abweisung kann eine falsch eingegebene Adresse, ein nicht existierendes Mailkonto, ein volles Postfach oder ein temporärer Fehler auf der Empfängerseite sein. Bitte überprüfen Sie die Empfängeradresse und schicken Sie das E-Mail erneut. Details zur Abweisung entnehmen Sie der von der Empfängerseite generierten Meldung, welche wir unten angehängt haben.
Lesen Sie hierzu auch unsere Hilfeseiten:
https://www.swisscom.ch/res/hilfe/internet/mail/webmail/ Bei Fragen stehen wir Ihnen unter der Telefonnummer 0800 800 800 gerne zur Verfügung.
Swisscom (Schweiz) AG
Bluewin E-Mail
Diese Nachricht wurde automatisch erstellt. Antworten auf diese Nachricht können nicht bearbeitet werden.
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Chères clientes e-mail Bluewin, Chers clients e-mail Bluewin,
Votre e-mail n’est pas parvenu à l’adresse du destinataire suivant: oliviaowen008@rocketmail.com
Ce refus peut être dû à une saisie d’adresse erronée, un compte de messagerie inexistant, une boîte aux lettres pleine ou une erreur temporaire du côté du destinataire. Veuillez vérifier l’adresse du destinataire et envoyer l’e-mail à nouveau. Vous trouverez des détails concernant le refus dans la notification générée du côté du destinataire, et que nous avons jointe à ce message.
Veuillez également lire nos pages d’aide à ce sujet:
https://www.swisscom.ch/res/hilfe/internet/mail/webmail/ Nous restons à votre entière disposition pour toute question au numéro 0800 800 800.
Swisscom (Suisse) SA
E-mail Bluewin.
Ce message a été généré automatiquement. Nous ne pouvons pas traiter les réponses à ce dernier.
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Gentile cliente Bluewin E-mail,
La Vostra e-mail non ha raggiunto il seguente indirizzo: oliviaowen008@rocketmail.com
Il motivo del rifiuto può essere l'inserimento di un indirizzo scorretto, un account e-mail non esistente, una casella di posta piena oppure di un errore temporaneo sulla parte del destinatario.
La preghiamo di verificare lòindirizzo(i) del destinatario e di inviare di nuovo lòe-mail.
Maggiori dettagli sulla mancata ricezione sono riportati nel messaggio generato dal destinatario che trova in allegato.
Si prega inoltre di leggere le nostre pagine d'aiuto:
https://www.swisscom.ch/res/hilfe/internet/mail/webmail/ In caso di domande, restiamo a sua disposizione al numero gratis 0800 800 800.
Swisscom (Svizzera) SA
Bluewin E-mail
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Dear Bluewin E-mail Customer,
Your e-mail did not reach the following recipient address: oliviaowen008@rocketmail.com
This could be because the e-mail address you entered was incorrect or does not exist, or because the inbox is full or there may have been a temporary error with the recipientòs e-mail. Please check the address(es) you entered and send the e-mail again. You can find details on the rejection in the recipient-generated e-mail attached below.
For more information, see our Help pages:
https://www.swisscom.ch/res/hilfe/internet/mail/webmail/If you have any questions, please call us on 0800 800 800.
Swisscom (Switzerland) Ltd
Bluewin E-mail
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Reporting-MTA: dns; zhhdzmsp-smta18.bluewin.ch
Arrival-Date: Sun, 28 Jul 2013 20:51:15 +0000
Status: 5.0.0
Last-Attempt-Date: Sun, 28 Jul 2013 20:52:16 +0000
Final-Recipient: rfc822; oliviaowen008@rocketmail.com
Action: failed
Diagnostic-Code: smtp; 554 delivery error: dd This user doesn't have a rocketmail.com account (oliviaowen008@rocketmail.com) [0] - mta1375.mail.bf1.yahoo.com
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Return-Path: <XXXXXXXXXXXXXXXXX>
Received: from [XXXXXXXXXXX] ([XXXXXXXXXX:44048] helo=zhbdzmsp-smta13.bluewin.ch)
by zhhdzmsp-smta18.bluewin.ch (envelope-from <XXXXXXXXXXXXXXXX>)
(ecelerity 2.2.3.47 r(39824M)) with ESMTP
id 5C/EF-01355-34485F15; Sun, 28 Jul 2013 20:51:15 +0000
Received: from [192.168.1.35] (178.198.12.211) by zhbdzmsp-smta13.bluewin.ch (8.5.142) (authenticated as XXXXXXXXXX)
id 51DDDBBD01974EB3 for oliviaowen008@rocketmail.com; Sun, 28 Jul 2013 20:51:15 +0000
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Date: Sun, 28 Jul 2013 23:01:26 +0200
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Subject: Where YOU live?
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