Hello
My Dearest Friend.
ורד
Complement of the the day. How are you today? I believe that you are doing well. Dearest It is with profound respect and humble submission, I beg to state the following few lines for your kind consideration. I hope you will spare some of your valuable minutes to read the following appeal with a sympathetic mind.please I am in desperate need of your assistance.
I am Miss Karolina Otis, 25 years old female from Ivory Coast in West Africa. My late father, Dr Valentine Otis was a Diplomat turned successful businessman that served with the Ivorian Embassies in Senegal, United Kingdom, and Canada respectively and the personal adviser to the former head of state (DR. Laurent Gbagbo) before one black morning, rebels attacked our house killed my parents and my siblings. They accused my father of coup attempt, and many of my family members ran away and our house was burnt down.
However, I am constrained to contact you because I was in my second year in Ivory Coast - CPNAHS - Howard University (Howard University’s College of Nursing and Allied Health Sciences) Department of Physician Assistance, when the war broke out in Côte d'Ivoire (Ivory Coast) then escalated into full-scale military conflict between forces loyal to Laurent Gbagbo, the President of Côte d'Ivoire, and Alassane Ouattara.
As the war escalated into full-scale military conflict l managed to run to a near by country Senegal where l am residing now as a refugee.i am writing this letter to you now with the aid of the computer machine in Reverend father's office who is in charge of our camp.Reverend Father Wilson.However,if you wish to call me then i will get his phone number for you.
I am seeking for long term relationship and investment assistance. My father of blessed memory deposited the sum of US$ 2.7 Million in one of the leading banks with my name as the next of kin. I had contacted the Bank to clear the deposit but the Branch Manager told me that being a refugee, my status according to the local law does not authorize me to carry out the operation. However, he advised me to provide a trustee who will stand on my behalf. And there is no risk involved as it will pass through international banking laws and all the necessary information will be
given to you later.
Since the death of my late Father, the Ivorian state government has blocked me and my late Father's accounts through the help of my late father's political enemies and have succeeded in collecting from me all our properties that is under my control.
Therefore, I decide to seek for your help in transferring the money into your bank account while I will relocate to your country and settle down with you. As you indicate your interest to help me I will give you the account number and the contact of the bank where my late beloved father deposited the money with my name as the next of kin. It is my intention to compensate you with 40% of the total money for your assistance and the balance shall be my investment in any profitable venture which you will recommend to me as I have no idea about foreign investment. Please all communications should be through this email address only for confidential purposes.
.
I want you to send me your contact information's to help me draft a letter to the bank such as your
Full Names .................................
Age ...................................
Country of origin...............................
Telephone .........................
Thanking you a lot in anticipation of your quick response. I will give you details in my next mail after receiving your acceptance mail to help me.
Yours sincerely,
Karolina Rosa rossa
Übersetzung mit Google Hallo
Mein Liebster Freund.
ורד
Komplement der den Tag. Wie geht es Ihnen heute? Ich glaube, dass es dir gut geht. Liebste Es ist mit tiefem Respekt und demütiger Unterwerfung, ich bitte, die folgenden paar Zeilen für Ihre freundliche Berücksichtigung anzugeben. Ich hoffe, dass Sie einige Ihrer wertvollen Minuten Zeit, um den folgenden Aufruf mit einem sympathischen mind.please Ich bin in einer verzweifelten Notwendigkeit Ihrer Hilfe zu lesen.
Ich bin Miss Otis Karolina, 25 Jahre alte Frau aus der Elfenbeinküste in Westafrika. Mein verstorbener Vater, Dr. Valentine Otis war ein Diplomat drehte erfolgreicher Geschäftsmann, der mit der ivorischen Botschaft in Senegal serviert, Großbritannien und Kanada sowie die jeweils persönliche Berater des ehemaligen Staatschefs (DR. Laurent Gbagbo) vor einem schwarzen Morgen Rebellen angegriffen unser Haus getötet meine Eltern und meine Geschwister. Sie beschuldigten mein Vater Putschversuch, und viele meiner Familienmitglieder lief weg und unser Haus wurde niedergebrannt.
Allerdings bin ich gezwungen, Sie zu kontaktieren, weil ich in meinem zweiten Jahr in der Elfenbeinküste war - CPNAHS - Howard University (Howard University College of Nursing and Allied Health Sciences) Department of Physician Assistance, als der Krieg ausbrach, in Côte d'Ivoire ( Elfenbeinküste) dann in voller angelegte militärische Konflikt zwischen Kräften, die loyal zu Laurent Gbagbo, der Präsident von Côte d'Ivoire, Alassane Ouattara und eskaliert.
Als der Krieg in vollem angelegten militärischen Konflikt eskaliert l geschafft, zu einem in der Nähe von Land Senegal, wo l wohnhaft bin jetzt als refugee.i Ich schreibe diesen Brief an Sie nun mit Hilfe der Computer-Maschine in Reverend Vaters Büro, wer laufen verantwortlich für unsere camp.Reverend Vater Wilson.However, wenn Sie mich anrufen wollen, dann werde ich seine Telefonnummer für Sie zu besorgen.
Ich bin für eine langfristige Beziehung und Investitionsförderung suche. Mein Vater seligen Angedenkens hinterlegt die Summe von US $ 2,7 Mio. in einer der führenden Banken mit meinem Namen wie die nächsten Angehörigen. Ich hatte, die Bank kontaktiert, um die Anzahlung zu löschen, aber der Niederlassungsleiter erzählte mir, dass ein Flüchtling zu sein, meinen Status nach dem geltenden Recht nicht genehmigen mich für die Durchführung der Operation. Allerdings riet er mir einen Treuhänder, der in meinem Namen stehen zur Verfügung stellt. Und es gibt kein Risiko, da es durch die internationale Banken-Gesetze passieren und alle notwendigen Informationen werden
gegeben, um Sie später.
Seit dem Tod von meinem verstorbenen Vater, die ivorischen Landesregierung mich und mein verstorbener Vater die Konten durch die Hilfe meines verstorbenen Vaters politischen Gegner blockiert und haben bei der Erhebung von mir alle unsere Eigenschaften, die unter meiner Kontrolle gelungen.
Deshalb entscheide ich mich für Ihre Hilfe bei der Übertragung der Geld auf Ihr Bankkonto, während ich zu Ihrem Land wird zu verlagern und sich niederzulassen mit Ihnen zu suchen. Wie Sie Ihr Interesse, mir zu helfen geben werde ich Ihnen die Kontonummer und den Kontakt der Bank, wo mein verstorbener geliebter Vater hinterlegt das Geld mit meinem Namen wie die nächsten Angehörigen. Es ist meine Absicht, Sie mit 40% des gesamten Geld entschädigen für Ihre Unterstützung und das Gleichgewicht wird meine Investition in jedem profitables Unternehmen, die Sie mir empfehlen wird, da ich keine Ahnung von ausländischen Investitionen haben. Bitte alle Mitteilungen sollten durch diese E-Mail-Adresse nur für vertrauliche Zwecke.
.
Ich will, dass du mich senden Sie Ihre Kontaktinformationen ist, mir zu helfen entwerfen einen Brief an die Bank, wie Ihre
Vollständige Namen .................................
Alter ...................................
Herkunftsland ...............................
Telefon .........................
Ich danke Ihnen sehr viel im Vorgriff auf Ihre schnelle Antwort. Ich gebe Ihnen Details in meinem nächsten Mail nach dem Erhalt Ihrer Akzeptanz Mail um mir zu helfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Karolina Rosa rossa
Mail über Senegal IP: 41.82.68.71
Decimal: 693257287
Hostname: 41.82.68.71
ISP: SONATEL
Organization: SONATEL
Services: None detected
Type:
Assignment: Static IP
Blacklist:
Geolocation Information
Country: Senegal
State/Region: Dakar
City: Dakar
Zitat:Received: from [41.82.68.71] by web164606.mail.gq1.yahoo.com via https; Fri, 28 Jun 2013 00:07:51 PDT