Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2  Thema versenden
Heisses Thema (Mehr als 10 Antworten) Stephen <smithturner319@yahoo.com> (Gelesen: 4527 mal)
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Stephen <smithturner319@yahoo.com>
08. März 2013 um 21:08
 
http://www.single123.com/smithtutu

Zitat:
smithtutu
Ich bin:
Mann
Ich suche:
Frau
Alter:
50
Land:
Vereinigte Staaten
Staat:
Florida
Stadt:
Miami
Zip Code:
33101
Beschreibung:
Ich bin gottesfürchtige Mann, auf der Suche nach Gott fürchten Dame. Das liest sich niederzulassen??

« Zuletzt geändert: 09. März 2013 um 11:33 von zapparella »  

smithturner.jpeg ( 32 KB | Downloads )
smithturner.jpeg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #1 - 08. März 2013 um 21:13
 
Hello baby, how are you? I hope you are ok ..... I really want to know you better and learn even more about you ... Your profile has me really interested in you, let me tell you more about me ... I am a God-fearing, upright, honest, caring, loving, trusting and understanding man to love may be .... I'm a soft-hearted man who loves to help people when I can, and I am also in charity, 10% of my annual income is given as the orphanage home. I grew up in Miami Florida United States, but originally from Sydney, Australia. I'm an engineer, building constructions, design and work, and I just managed to up my own construction company. I want a serious relationship with an understanding woman, because I'm not getting younger, but I'm getting older, so I do not want to play, and I want to be a serious relationship with a woman who is ready ... see attachment of my pics, you can also send me your. I've been married only now. I'm not in a relationship for a long time now, not because I enjoy playing around with emotional feelings, I do not need such a thing in my life now. I want a relationship that can lead some great moves around my kind of work myself, then, a woman's right location is not important to me, and after all, if a man really loves a woman no longer stand in the way. I think it's time to build a relationship for me, my partner and my daughter Helen. I'm surprised myself that I will find you got interesting when I saw your profile, I really hope I did not scare me through all of this I say. Can you please tell me more about yourself and where you work ... Your family and all that .. let me tell you more about me, my relationship with God is strong, because I have and believe faith in him, I want you to understand that I did not see on the outside beauty of a woman, but I see in the beauty in it installs the "heart" is because I was a woman with a good heart, not only beauty, a woman's dress as I need to be comfortable, I like spicy food and seafood, I would like to receive and show care with affection To my friends, I watch TV shows, but not always, though, except when I have free time to do so, I was watching Jerry Springer like sometimes just to have a good laugh or a series, I want you to know that I am honest and straight, a man of my word to play so I will not. We're just getting to know the each other more easily when you are getting reply to my e-mails on time and we will communicate more frequently email or online chat maybe, what do you think Please do not mind if I look long story, I'm just visiting. I hope I'm not boring you with all that I have written. Have a blessed night, I'll wait for your reply ... Cheers,

Toolübersetzung

Hallo Baby, wie geht es dir? Ich hoffe, Sie sind in Ordnung ..... Ich möchte wirklich wissen, dass Sie besser und auch lernen, mehr über Sie ... Ihr Profil hat mich wirklich für dich interessiert, lassen Sie mich Ihnen sagen, mehr über mich ... Ich bin ein gottesfürchtiger, geradlinig, ehrlich, fürsorglich , liebevolle, vertrauensvolle und Verständnis Mann, um Lieben sein mag .... Ich bin ein weichherzig Mann, den Menschen zu helfen liebt, wenn ich kann, und ich bin auch in Nächstenliebe, wird 10% meines Jahreseinkommens als erteilt das Waisenhaus zu Hause. Ich wuchs in Miami Florida amerikanischen, aber ursprünglich aus Sydney, Australien. Ich bin ein Ingenieur, in Gebäude, Design und Arbeit Konstruktionen und ich gerade in Gründung meiner eigenen Baufirma gelungen. Ich will eine ernsthafte Beziehung mit einem Verständnis Frau, weil ich nicht immer bin jünger, aber ich werde älter, so will ich nicht zu spielen, und ich will eine ernsthafte Beziehung mit einer Frau, die bereit ist zu ... finden Befestigung meiner pics, können Sie auch senden Sie mir auch Ihre. Ich habe erst jetzt verheiratet. Ich habe nicht in einer Beziehung für lange jetzt, weil ich nicht in den Genuss Herumspielen mit emotionalen Gefühle, brauche ich nicht so etwas in meinem Leben jetzt. Ich möchte eine Beziehung, die etwas Großes führen kann, bewegt sich meine Art von Arbeit mich herum, so, ein Recht der Frau Standort ist für mich keine Rolle, und nach allem, wenn ein Mann wirklich liebt eine Frau nichts mehr im Wege stehen. Ich denke, es ist an der Zeit, eine Beziehung für mich, mein Partner und meiner Tochter Helen bauen. Ich bin selbst überrascht, dass ich finden Sie interessante bekam, als ich sah Ihr Profil, ich hoffe wirklich, dass ich mich nicht erschrecken Sie durch all dies sage ich. Können Sie mir bitte sagen, mehr über sich selbst und wo Sie Arbeit ... Ihre Familie und alles, was .. lassen Sie mich Ihnen sagen, mehr über mich, meine Beziehung zu Gott stark ist, weil ich und haben den Glauben an ihn glauben, möchte ich Sie auch verstehen, dass ich nicht auf der Außenseite Schönheit einer Frau zu sehen, aber ich sehe in die Schönheit in ihr die installiert ist das "Herz", weil ich eine Frau mit einem guten Herzen nicht nur Schönheit, wie ich eine Frau das Kleid bequem zu sein brauche, ich würzigen Speisen und Meeresfrüchte mögen, würde ich gerne empfangen und angezeigt Pflege mit Zuneigung zu meinen Lieben, ich fernsehen zeigt, aber nicht immer, obwohl, außer wenn ich freie Zeit, um so zu tun, beobachtete ich Jerry Springer gerne manchmal nur um ein gutes Lachen oder Serien haben, möchte ich Sie wissen, dass Ich bin ehrlich und geradlinig, ein Mann der mein Wort, so will ich nicht zu spielen. Sie können uns die kennen zu lernen sich gegenseitig einfacher, wenn Sie auf meine E-Mails auf Zeit antworten zu bekommen und wir öfter kommunizieren E-Mails oder vielleicht Online-Chat, was denkst du darüber? Bitte nicht dagegen, wenn ich lange Geschichte, ich bin gerade über Ihren Besuch freuen. Ich hoffe, ich habe nicht langweile dich mit allem was ich geschrieben habe. Haben Sie einen gesegneten Nacht, ich werde warten auf Ihre Antwort ... Cheers,

Spoiler:
From Smith Turner Thu Mar  7 02:11:29 2013
X-Apparently-To: xxxxx via 188.125.84.191; Thu, 07 Mar 2013 02:11:32 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
YXJlIGZpbmUuLi4uLiBJIHJlYWxseSB3YW50IHRvIGdldCB0byBrbm93IHlv
dSBiZXR0ZXIgYW5kIGFsc28gbGVhcm4gbW9yZSBhYm91dCB5b3UuLi55b3Vy
IHByb2ZpbGUgcmVhbGx5IGdvdCBtZSBpbnRlcmVzdGVkIGluIHlvdSwgd2Vs
bCBsZXQgbWUgdGVsbCB5b3UgbW9yZSBhYm91dCBteXNlbGYuLi5JIGFtIGEg
R29kIGZlYXJpbmcsIHN0cmFpZ2h0IGZvcndhcmQsIGhvbmVzdAEwAQEBAQNt
dWx0aXBhcnQvYWx0ZXJuYXRpdmUDAzcCA3RleHQvcGxhaW4DAzACA3RleHQv
aHRtbAMDNAJrdzEuanBlZwNpbWFnZS9qcGVnAwMzMQJrdzIuanBlZwNpbWFn
ZS9qcGVnAwMzNQJrdzcuanBlZwNpbWFnZS9qcGVnAwMxOA--
X-YMailISG: uh_BV4gWLDsdUFhrFHhmtez94WXXzLyoqwBYKKewuO4joyY8
jkFZ6pnxn_GcypCtdNNV3sY0aauat5nvUXB5g25Pz2Rgbh7pS.tddBvQc4UR
mmJsV7cdjfK0paq560IrPpN7OrDtyaNeidEyasuGZD.VjH3fK_4iqZhOYFhh
Z37yZZ6V.3WPqLT3pcRc_ISgwClW9611Zc518hAEglmlXDZrAsUW5EzyFAmX
KqQCwTcQJFf7C.3yP7LI5DQ2mr0CRcI9fY0p14fMD2WnQg59dZsB_LL4TdCg
FbqkVMGzTmWvsdAD2UP9Njn3jpxUoJF2bv0N.2NCcNeBKuNQAFQGeSf.B6xS
zNYavW8KjCNh1o3GOhHS6hydzMB3fXSEWrlH3Umqqyzfyd4eZkFI8iLEtH7z
cfJS31t2OQAKixLHno8QTbGlFKlXkKG0qN6BHEeJ0qmEtZ6vW9L3G.NwRcHN
rpgwmuTzvCg3fc_Dwsj.cM4.jH0IffVYOknYm5dMDgUXJEKPpgKF485UxvX9
qBdNe4xBBXvJF6o2qPvnd.9iLt2QjXrzf2BnVCtk9XOghVszt1gJQIV8qwG.
nFpEL6XtkNXqm6RwNx8TyB1rJaySusrPSs.Vmd5njwPHnxG44EPGz_kk6Ozj
Lb2hiD9DswBnOGqnOYrtFaztuv07HoZ8w3WQugeBF46BvM_siyC8LSIo8llq
TvFKFcTC6nHda6kfJJT2dzI_6o_kPOVcOUn76hn8jqDhwFGL5TYdHKNTj3r_
rhRF6uDvjQgTxLEUZh0nnprWn.KGJ1R8qv0ZcUjEnSQLih96xZF9k5BMo34d
4x2rIHcv2tLQPyaWKcOhB_VLKZzY8UDbJ3PhaSL6K7j6kgbaGQUSnl7jT8fh
pohYD3tGBCv0_fv50LRbCrcxEwLST128QgAB1jnpd0NX_9mPh6O5BiFdZ1NR
XwUl4RVRLln.fDu.z8n3ZXaDZDaPzmmxFCtK23z_rTb_iqYzrXOO.2o8gAvO
fgsvqXWA9JHodTNcVTC_irOOElDB5YYIMO7Ro0s5fG14iiNsVnN2i861.RtA
SurZPbNqeoSZtatVzUlhniRXQG1XZPeG0E4.L6gdbJ3K4Dtx6fRnFDGRZVLF
MzOo5V8eL_9xEGqoDR.XgXUV5zKn6z8QNLbh0Fx2PBLh4fzlPUyOnuj8sr_n
wxPx7ZVxyFUZmByYzc844JjoxK50vL00jKr6hw5mb_WMlryGdFSbuq7FK2EL
z0EJ1COv_ro3nlMwuP3Y5FrfGIzBLExyLNhFUuQFxGH7YkDJYHpHObNVWCpP
TbgQlPcNhCUyXQJyVUvK
X-Originating-IP: [98.138.91.44]
Authentication-Results: mta1018.mail.ir2.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm4-vm1.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.91.44)
  by mta1018.mail.ir2.yahoo.com with SMTP; Thu, 07 Mar 2013 02:11:32 +0000
Received: from [98.138.226.180] by nm4.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 07 Mar 2013 02:11:30 -0000
Received: from [98.138.89.244] by tm15.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 07 Mar 2013 02:11:30 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1058.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 07 Mar 2013 02:11:30 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 2352.43682.bm@omp1058.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 71078 invoked by uid 60001); 7 Mar 2013 02:11:29 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1362622289; bh=1ckwp/zb7NTXE4SbPg1vh5Ap9aPMDajZzYcRrJWjkQo=; Subject:To:MIME-Version:Content-Type; T7dU1IqiJ6/I0=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  Subject:To:MIME-Version:Content-Type;
  xOVjkc1yD2U/Y=;
X-YMail-OSG: v0dn1r4VM1msDikOgxilEf105z2t2UWnvJXxfqIEbyKvFfv
hZ1VJcO7.RGAmtYIfEDXtMXlBkCYGZyn5zP0wRtvCus6cUY3iJeNX5gDvieT
AoyzrtCy390p4K1m545ZDRyydUBySJKP4cb88IHq2SK_0NCUfEZggO6CUdD6
jBRwPf7WF114vYX1HCVfZL0f1NdSl7vplSryLUGrc8yP48wkYxE.a7NdJzvA
dXPLRSgKsKbU7zF1KPYjmV3l7PtdCzvX4RFuvoi7BxZrW_GyOB9B74DyeNDr
wt29DapLQJrdgWmTLUPtVEzV0nqU4gppcnzrubXZcCjDAQmxuMFSQbRVdMdV
ubiyezd2UYS7RlJmAO3.y1Soink5nqYymMlew7h4ygh8gBq5yxX65uEaFa5K
DD0aZ_06vLZZ_S4F_OgW.DHZ1Cop5R8DHUfoIejFIlsC2Sp4Y9bffWNh0GpE
.IFg-
Received: from [196.46.71.251] by web120902.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Wed, 06 Mar 2013 18:11:29 PST
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.135.514
Message-ID: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Wed, 6 Mar 2013 18:11:29 -0800 (PST)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: From Smith Turner???
To: "xxxxxx" <xxxxxx>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="-1577048185-831336167-1362622289=:61597"
Content-Length: 91705



« Zuletzt geändert: 09. März 2013 um 11:33 von zapparella »  

kw2.jpeg ( 25 KB | Downloads )
kw2.jpeg
kw7.jpeg ( 12 KB | Downloads )
kw7.jpeg
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65690
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #2 - 08. März 2013 um 23:32
 
Mail über Südafrika mobile Einlieferung

Code
Alles auswählen
IP:	196.46.71.251
Decimal:	3291367419
Hostname:	iburst-71-46-196-251.iburst.co.za
ISP:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Organization:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Services:	Confirmed proxy server
Recently reported forum spam source. (1)
Assignment:	Dynamic IP
Country:	South Africa za flag
State/Region:	Western Cape
City:	Cape Town 



Zitat:
from [196.46.71.251] by web120902.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Wed, 06 Mar 2013 18:11:29 PST
Date: Wed, 6 Mar 2013 18:11:29 -0800 (PST)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>


smithturner319@yahoo.com 
John Negrini, johnnegrini@yahoo.com: http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=3&p=299317

john negrini:
http://www.meetup.com/members/35764852/

Zitat:
Ort:

Boulder, CO
Geburtsort: Switzerland
« Zuletzt geändert: 09. März 2013 um 11:35 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20631
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #3 - 09. März 2013 um 11:31
 
 
Weder Smith noch Turner sind Vornamen - das ist wieder typisch Chicken George.
Mit dieser Email-Addy ist er seit 01.11.2012 auf Facebook registriert.
Ich habe deshalb in der Betreffzeile jetzt auch Stephen eingegeben.

Zitat:
Smith Stephen Turner

    Wohnt in West Miami, Florida
Aus Sydney
Männlich




Smiley
  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #4 - 13. März 2013 um 13:00
 
Hi Piep,

Thank you very much for your mail, and sorry I didn't receive your pics. I feel honored;I just thought I'd share my background with you,to enable you know me more.I come from a middle-class background and is all about "Connection"; I was born in Sydney,Australia February 14th,1963. I am the only child of my parents,my mother was from Netherlands while my dad was from Australia, But we move on to the state after I finished high school..dad has the opportunity to work there. My father has worked a variety of jobs, but he ended up in construction Before he died then I was 5years old.

I decided to take after my father in construction but in a different style and manner Civil/Construction/Building Engineering), my mum was working as a medical bullier for the government, she bills claims and medical stuffs, she died when I was 24 years of age, I spent most of time with my mum. I am a man who will never cheat on my partner because I believe that God made one man for one woman and so I should be like that. I'm looking for the special one to share my good and bad with.

When my mum died, there was nobody to talk to as we were very close, she was so protective and always keeps me to herself, it was very difficult for me, and then I met my daughter's mother, we got engaged but everything changed after the pregnancy/miscarriage of my son. I was so unhappy about it, because I needed a boy and she was also unhappy about it but due to her lifestyle she could not commit herself to me alone, she felt she would be a bad mum, raring a child under alcoholic influence, and she decided to break up with me.

All effort to convince her to stay failed and that really tore me apart, she died on the 7Th of July last year in a fatal accident with her boyfriend, they had drinking problems and she couldn't stop, Myself and my daughter(Helen) was so confused but we could not turn back the hands of time but Helen handled it well because she was never always there for her.

Someday I hope to help people make healthier lives and more loving decisions with their lives. Perhaps, may be a counselor. In the mean time, I’m happy with what I am doing because I know that the work I do makes a difference, I love everything about construction, and I love to create new once.

Things every day. I don't get angry easily and if I do, I tried to control myself by leaving the scene and then go back to talk about it after we are all calmed. This will be all for now and thanks for reading, hope that you find nothing offensive in what I wrote, if there is anything else you would like to know, please do not hold back to ask.

Cheers,
Smith,

Toolübersetzung

Hallo Piep,

Vielen Dank für Ihre Mail und leid, dass ich nicht erhalten Ihre Bilder. Ich fühle mich geehrt, und ich dachte, ich würde mein Hintergrund mit Ihnen teilen, damit du mich more.I aus einem bürgerlichen Milieu kommen und sich alles um "Connection", und ich wurde in Sydney geboren, Australien 14. Februar 1963 . Ich bin das einzige Kind meiner Eltern, meine Mutter war aus den Niederlanden, während mein Vater war aus Australien, aber wir bewegen uns auf dem Stand, nachdem ich die Schule beendet .. Vater hat die Möglichkeit, dort zu arbeiten. Mein Vater hat eine Vielzahl von Arbeitsplätzen gearbeitet, aber er endete im Bau Bevor er dann starb, war ich 5 Jahre alt.

Ich beschloss, nachdem mein Vater im Aufbau, aber in einer anderen Art und Weise Civil / Construction / Building Engineering dauern), meine Mutter wurde als medizinisches Bullier für die Regierung arbeiten, sie Rechnungen Ansprüche und medizinische Stoffe, starb, als ich 24 Jahre war von Alter, verbrachte ich die meiste Zeit mit meiner Mutter. Ich bin ein Mann, der nie auf meinen Partner zu betrügen, weil ich, dass Gott ein Mann gemacht für eine Frau und ich sollte so sein glauben. Ich bin für den speziellen man meinen guten und schlechten mit Aktien suchen.

Als meine Mutter starb, gab es niemanden, als wir waren sehr nahe zu sprechen, sie so schützend war und immer hält mich zu sich selbst, war es sehr schwierig für mich, und dann traf ich meine Tochter die Mutter, bekamen wir engagiert, aber alles verändert nach die Schwangerschaft / Fehlgeburt meines Sohnes. Ich war so unglücklich darüber, weil ich ein Junge brauchte und sie war auch unglücklich darüber, aber aufgrund ihres Lebensstils konnte sie nicht begangen sich mir allein, fühlte sie, sie wäre eine schlechte Mutter zu sein, in den Startlöchern ein Kind unter alkoholischen Einfluss und entschied sie sich, mit mir Schluss.

Alle Bemühungen, sie zu überzeugen, zu bleiben gescheitert und das ist wirklich riss mich auseinander, sie am 7. Juli starben im vergangenen Jahr in einen tödlichen Unfall mit ihrem Freund hatte sie trinken Probleme und sie konnte nicht aufhören, mich und meine Tochter (Helen) war so verwirrt, aber wir konnten nicht umkehren die Hände der Zeit, aber Helen behandelt sie gut, weil sie nie war immer für sie da.

Eines Tages hoffe ich, Leuten zu helfen gesünder und liebevoller Entscheidungen mit ihrem Leben. Vielleicht kann ein Ratgeber sein. In der Zwischenzeit bin ich glücklich mit dem, was ich tue, weil ich, dass die Arbeit, die ich tun macht einen Unterschied, ich habe alles über den Bau lieben, wissen, und ich liebe es neue einmal.

Dinge jeden Tag. Ich glaube nicht, schnell wütend und wenn ich das tue, habe ich versucht, mich durch Verlassen der Szene zu steuern und dann wieder darüber zu reden, nachdem wir alle beruhigt. Dadurch werden alle für heute und danke fürs lesen, hoffe, dass Sie nichts Offensive, was ich schrieb zu finden, wenn es etwas gibt, was Sie gerne wissen möchten, bitte nicht zurückhalten zu fragen.

Cheers,
Smith,



Spoiler für Quelltext Wireless Business Solutions South Africa:
From Smith Turner Wed Mar 13 00:41:06 2013
X-Apparently-To: xxxxx via 188.125.84.190; Wed, 13 Mar 2013 00:41:08 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
IG1haWwsIGFuZCBzb3JyeSBJIGRpZG4ndCByZWNlaXZlIHlvdXIgcGljcy4g
SSBmZWVsIGhvbm9yZWQ7SSBqdXN0IHRob3VnaHQgSSdkIHNoYXJlIG15IGJh
Y2tncm91bmQgd2l0aCB5b3UsdG8gZW5hYmxlIHlvdSBrbm93IG1lIG1vcmUu
SSBjb21lIGZyb20gYSBtaWRkbGUtY2xhc3MgYmFja2dyb3VuZCBhbmQgaXMg
YWxsIGFib3V0ICJDb25uZWN0aW9uIjsgSSB3YXMgYm9ybiBpbgEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzEx
X-YMailISG: I22Oi0UWLDukWp.bz.Y62QnbVphL7C7KWaXZOagqEQ.3nDiX
Xhcfpl2orbHaXy9pgUmmQlhYVkbiJHjEAWoCY.s0yp6lGsmylujz7BLrU757
vtbD1V6jtTCRnZ_NkOtIqFMsaImjc0AzMLEAHms_DaW905ntrcVDlHba.1HR
_DGbkWINKZlyn31EH9k7c_hAScHksh_mS_9SNAqcB4BUtw3N2Uc8Tq.NyTZB
PfSw10XunDuqHVRPPWe4JbZS6Kvay_LhPDa5rjScnTM4SDEvsSO1aWsiFOxo
TSqynpA8D7p1zfZ2FnUS.OYro2cmMRucTVX3trytDoB3Xfsol3b5fwbMY.Gj
vTRJm5hOSDI1u778edOgOZaX8yxrCXPrzXsHkzZAezpl71Gbn.ynGqnGnbHI
1rZjUTy8RZVzMw3dSTCBeIyyU_7_9uy7XDBVjQ0I2zw_c6LQfOXiasitloGK
q4uOEVLjOwuBUh2PN173tBLIH_t5qJa7MlHgOsktXcGEQ.bEb8YKkl0hxx2i
07I9vQFgc3AmqHvzDH22gBioTpBqxYFPph3.aGv8GWOMXxkVcTlAUWhPS.5E
YNWFT.7y1po1Q5WZppOygo7ij5iG9yXBiGGelwhcZxmBBg28YKvIJ8Ux4ffy
5_Qp8c8xCbOx77gJf9k7KkVLVQU4Il6ZVDz6QmlF3siXMscbr9Wn0l039bKo
sON.0CKcTXra2_8lK3JiltrzQ91XnI_tC0y.Ke74aSI0LTu_FMTyxt4ORTPI
sj8uIFwI3XyAXcdnuzAFfZF50xA_vtT0OrQbPC2Qb7rNT3OBxE2Vc.6VWorW
LLWe2Tb4QbelHxBmRD8mLovibZXnlADFkuy9i1n9QkWsUWvyxTeFWjkcETGH
8Nw80PVgH7zmZDI2oE7RRwfetDqLFoyMKn4xVpKIq6GqZTUx4MOt5B.vwWpx
oHeshiurkS740NPHr6Wnh6_yKxggbdbomW1brVx1Z4rFe7BhsFxIZ74UF.4v
ZWD89M_bTWONWrBm6nS85zIjgRX0fRzPG8Ia9380yWdXcTDu4j279qVNYJOi
en93uiHWHIuyVHR5EO0099pIsYRxn0WRgWmzh3bDkGL.EZWYMygdA3mmEPvW
RICWiGZE2WfLFoTcUsan2U_nO7u2y78d0zu0DdQjLgM33OPfFnmInj9yQqeO
EhI1iIROVajq9wErQy7KgKTPdjauMGyugkFuPWNqUgzWTm4Tix_JSGrKPGLP
KiKnW3LamKMSy4FcfwPKZU7Pb8AF2m9qGthjl0wIlFV.H2wHkB5GhMpDCwBZ
mt5rIPhMO8AFKvLuIZN8c6PyS0QC2tW9aoY-
X-Originating-IP: [98.138.90.67]
Authentication-Results: mta1036.mail.ir2.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm4.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.90.67)
  by mta1036.mail.ir2.yahoo.com with SMTP; Wed, 13 Mar 2013 00:41:08 +0000
Received: from [98.138.226.180] by nm4.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 13 Mar 2013 00:41:06 -0000
Received: from [98.138.89.165] by tm15.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 13 Mar 2013 00:41:06 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1021.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 13 Mar 2013 00:41:06 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 853794.18334.bm@omp1021.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 75771 invoked by uid 60001); 13 Mar 2013 00:41:06 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1363135266; bh=u1AEBwnHP/blE2PPI30LWEyS+WWJsvFUipAOBc1wR4g=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; DMKnx7TwqRneo=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  PJdk2ibcrdb1I=;
X-YMail-OSG: DCK63NoVM1muS2sRExUwVTZDvh3Z_re218GPKz7el2eumSE
A..7zurvefz94TeiHGpunFLci3FapUhNgwWsZjGxax56HCOgzCtz6jYt1tj0
Yg5pk92LWwMZ1HFKyJ7VGZ0_TzgjlHcf.7sUEgd6bacNoYDOeYeVYhqVZw3R
TeZkfqqF6NXIIo7pud8PH8nuEl6xJ86kGpZTKVJutA0ArVWapq3YNR_svj7U
AColtvnSkZMyVY4ertYj8ULvzl7lVoiVQXzj4pFzb5JhzgMYyLEkbMhIMATp
aR5sq25S6_2hO21Z.EW90HAJU5zk.O4Bct35r_v.pAoKMhcxXiompIlFBGvx
ove_6I2Kwr.GPeIFK6mRg3ymxgtaALJTM7oa_IDmmTAjDIrD.N6esCx6Ju4a
qvmdeJEuvCCVusPb8oHuOQi4YeFI9w7l_HV3vTh0rDrDwhN3r_8kFU92kxIQ
Jxf4es2MkacqShH_NboXSciqfIg--
Received: from [196.46.71.251] by web120903.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Tue, 12 Mar 2013 17:41:06 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.137.519
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Tue, 12 Mar 2013 17:41:06 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxx>
In-Reply-To: <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="357496409-227587924-1363135266=:75626"
Content-Length: 17485

« Zuletzt geändert: 13. März 2013 um 13:53 von Opfer »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #5 - 15. März 2013 um 00:55
 
Hello Piep, It was really nice to receive your e-mails, so know that serious to you to learn to speak more and more, until I was a parent, I have the same love for each child of any age I am, I thought it would be helpful if I shared what are some of my interests and what are some of my passions, and also, what are my likes and dislikes. This will give you an idea of ​​the man you are communicating with, and probably for the rest of your life ..... Interests: I tend to be a variety of interests, such as the following have: I enjoy the outdoors. I love spending time on the water (lakes and oceans), as water over me and gives me peace of mind. I also enjoy a beautiful sunset, especially by the water (romantic). I enjoy hiking, swimming, all with outdoor exposure and play like a child when I was with my partner. A swing is a lot of fun especially when someone pushes you. I have a playful spirit. I enjoy the time spent with my daughter. I enjoy a good movie, all kinds of music, reading, some sports, different types of food. I am open to try new things. The bottom line is, I am active and have consumed an enormous amount of energy. Passions: I have a few passions in my life and I would say that I passionately passionate about being a good father, my career, am, on the development of relationships (in general), and I'm looking forward to having a passionate and intimate relationship at some point. I tend to be passionate about all things that are the heart, my heart is bound. Generally, this is my love and passion for humanity and for those who come in my love life. Likes: I like many things, I am open and flexible person. Generally, I like everything, provided there are no dislikes injured on the likes of me. Some of my favorite food (restaurants) from Chinese, Mexican, Italian, and Jamaican sauce and rice is my favorite. I love red licorice and my favorite flowers are carnations. I enjoy traveling and thanks to my work. I'd like to see first hand some days castles and stay in a nice hotel near the sea. I am looking for a vacation in the Caribbean think about. Not sure where I'd like to go for now ... Dislikes: There is not a whole lot that I do not, however, the things I do dislike seem to values ​​and character based, allow me to explain. There are certain things I'm not interested, but those are the things that I may not clearly or do not choose to be tolerated: disrespect, disloyalty, dishonesty, lying, cheating, my meanness, judgmental, numbness, hard words , hurtful acts, intrusting people, displaced anger, injustice, injustice, selfishness, is ruthless, guilt and accept no responsibility, self satisfaction, stiffness, and all that cause damage or harm to another human being. Let me see, what can I share? I have a strong work ethic and I never anything less than my absolute best. I hope that you and a beautiful day. I would love to hear from you and if there is anything that you would like to know or share about your likes, dislikes, passions and interests, do not hold back, I'm glad that we call this. You are in my thoughts,

Toolübersetzung

Hallo Piep, Es war wirklich schön empfangen Ihre E-Mails, ja so ernst kennen zu lernen Sie besser und mehr sprechen, solange ich ein Elternteil ich habe dieselbe Liebe für jedes Kind jeden Alters bin ich, dachte ich, es wäre hilfreich, wenn Ich teilte, was einige meiner Interessen sind und was einige meiner Leidenschaften sind und auch, was meine Vorlieben und Abneigungen sind. Dadurch erhalten Sie eine Vorstellung über den Mann mit dem Sie kommunizieren und wahrscheinlich für den Rest Ihres Lebens mit ..... Interessen: Ich neige dazu, eine Vielzahl von Interessen, wie die folgenden haben: Ich genieße die Natur. Ich liebe verbringen Zeit am Wasser (Seen und Ozeane), wie das Wasser wegen mir und gibt mir inneren Frieden. Auch ich genießen Sie einen schönen Sonnenuntergang vor allem durch das Wasser (romantisch). Ich genieße Wandern, Schwimmen, alles mit Freien Engagement und spielt wie ein Kind, wenn ich mit meinem Partner. Eine Schaukel ist immer viel Spaß besonders wenn jemand treibt Sie. Ich habe einen spielerischen Geist. Ich genieße die Zeit mit meiner Tochter verbracht. Ich genieße einen guten Film, alle Arten von Musik, Lesen, einige Sportarten, verschiedene Arten von Lebensmitteln. Ich bin offen für neue Dinge auszuprobieren. Die Quintessenz ist, Ich bin aktiv und haben eine enorme Menge an Energie verbrauchen. Passions: Ich habe ein paar Leidenschaften in meinem Leben und ich würde sagen, dass ich leidenschaftlich darum, ein guter Vater, meine Karriere bin, über die Entwicklung von Beziehungen (in der Regel), und ich freue mich schon auf leidenschaftlich und mit einer leidenschaftlichen intime Beziehung irgendwann. Ich neige dazu, leidenschaftlich über alle Dinge, die das Herz, mein Herz gebunden sind. Im Allgemeinen ist dies meine Liebe und Leidenschaft für die Menschheit und für diejenigen, die in mein Liebesleben kommen. Likes: Ich mag viele Dinge, wie ich offen und flexible Person bin. Generell mag ich alles, vorausgesetzt, es gibt keine Abneigungen von mir verletzt auf der Gleichen. Einige meiner Lieblings-Essen (Restaurants) aus Chinesisch, Mexikanisch, Italienisch mit jamaikanischen Sauce und Reis ist mein Favorit. Ich liebe rote Lakritze und meine Lieblingsblumen sind Nelken. Ich genieße Reisen und dank meiner Arbeit. Ich würde gerne sehen, Burgen hautnah einige Tage und übernachten in einem schönen Hotel in der Nähe des Meeres. Ich freue mich über einen Urlaub über in der Karibik denken. Nicht sicher, wo Ich mag für jetzt gehen würde ... Abneigungen: Es gibt nicht eine ganze Menge, dass ich nicht jedoch, die Dinge, die ich tun Abneigung scheinen auf Werte und Charakter basieren, erlauben Sie mir zu erklären. Es gibt bestimmte Dinge, die ich habe kein Interesse daran, aber das sind die Dinge, die ich eindeutig nicht mögen oder wählen Sie nicht zu tolerieren sind: Respektlosigkeit, Untreue, Unehrlichkeit, Lügen, Betrügen, meine Gehässigkeit, wertend, Gefühllosigkeit, harte Worte, verletzend Handlungen, intrusting Menschen, Vertriebene Wut, Ungerechtigkeit, Ungerechtigkeit, Egoismus, ist rücksichtslos, Schuld, keine Verantwortung zu übernehmen, sich selbst Zufriedenheit, Steifigkeit und alles, was zu Schäden führen oder sich negativ auf ein anderes menschliches Wesen. Lassen Sie mich sehen, was kann Ich teile mir? Ich habe eine starke Arbeitsmoral und ich nie etwas weniger als meine absolute best. Ich hoffe, dass Sie mit einem schönen Tag und. Ich würde gerne von Ihnen zu hören und wenn es etwas gibt, was Sie würde gerne wissen, oder über Vorlieben, Abneigungen, Leidenschaften und Interessen teilen, halten sich nicht zurück, bin froh, dass wir dieses Gespräch. Du bist in meinen Gedanken,

Spoiler:
From Smith Turner Thu Mar 14 12:02:00 2013
X-Apparently-To: xxxxx via 188.125.84.189; Thu, 14 Mar 2013 12:02:02 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
aW5nIHlvdXIgZW1haWxzLCB5ZXMgYW0gc28gc2VyaW91cyBpbiBnZXR0aW5n
IHRvIGtub3cgeW91IGJldHRlciBhbmQgdGFsayBtb3JlIGFzIGxvbmcgYXMg
aSdtIGEgcGFyZW50IGkgaGF2ZSBzYW1lIGxvdmUgZm9yIGV2ZXJ5IGNoaWxk
IG9mIGFsbCBhZ2VzLCBJIHRob3VnaHQgaXQgd291bGQgYmUgaGVscGZ1bCBp
ZiBJIHNoYXJlZCB3aGF0IHNvbWUgb2YgbXkgaW50ZXJlc3RzIAEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzE3
X-YMailISG: OtudKKcWLDuKctFJLd42NfiXEYUbttqdo3OuojO_cfIjPHRO
quu5dSqypfa2Hyodi8Uht8WgQfUh.kmRHveuMnqdhm3RZBlFqxvifeCUGu5k
5LLTaSSv77DPKK2m9TUSN76kGWv5KFDXsyhTI5ji9HNvlTU6XOUUHuOpdZc2
F6gI3VWAetrHiUdkehzttALE5.Qd9ZqWhHCNWRXaBx16rTVY.Tgh7inS0Ym3
rImqLy_rboUBBYgyL3xQ09feic76RP9Gmn1515uIAFcUe4pq1kVbO2RRAVh3
aQbY87y0iTc80qNF.aQsK8TSInnJQwH5_.kLVeeq7avaENZ5eBz7yVgdrw2C
X1CH9OvrdVnns5LxRjljclRj3hJPtPapToyKrhKpy.vigeTTd8LKR8P7VaWt
71_ro7J88CVIjjR9Ht0h3v9vMz8kWQmLyGeQLFihFwEkHKra38zG2HwlPQa1
n.rcKUkEzAXjXC2Vv_FV0wqYSPhgrB6qJXF91w16TX32ohjc1xgOBN5uNJLl
RhcynISn9WS1GTnPq4eLKq4wY3dQwmZAAOVtzW4f1lQhf4EK8n5kyV7zBA9_
JYW.Ws3Rq6El0hIYz1CSY.ma9Lv6L7.Rnb8vKwvWagCxg7AlgdeHC06WsTlk
9yYZ.D9RxJulSpNQbGUo4VsLwHduUP5GIrZyFIWClXH7oaYjCN3JsUQUShvH
K6fZIn7UUSeWuxp9IeaivdF4YFPBngvrK6r_WdzqoPhIzJ2sKStGN6Q9KxVI
xyGOWhSFUPqGpAdVCao0udUjIM1k3hg3xLoDwbUMUxngZgjnlOQFt3xDxpyE
WnaDPHToyj7WopW8Lr27ANRrx3QMMkSqaQKoQrua5uBjVe7RT_QWT29FTutK
SUAI_0ZaP8LXhXvjueoPZoom1VLpRN9uZOlaWricRIuj1GNRGi0qqHsDAJvt
fztvxMGhRLPkq55vlzgOl1wlgaxyTeWFVtStdCVjDeXDYquUZaCjZ6juG_CQ
JSkXG9RLkGdTeShnGFbeIcyXOGQT1.cwBjQceGfYYLJWdGLIRIc5_AwxMfQc
KFyCeyBr3xD71HvZbIt_XPdZ4MXYxVoS.__MA1y0rYpIeoA6u8hbc2iLDk3Z
NIpo_hbaB3ldPNSJgZcJug9GBIQk5IOSmCVKA40ZuPvIqEUZ053BLP5AhZ3y
coVa3sk2rPkdrOYcYea1htCiAa8uPUy5UZ7FRI7abHoZrwPIyL.Zy9Qh8eD7
Cw3JQq819FR3cC4mCkMd8D5Btw8JJInplspIlxob3uExmF2WIBreR3UKTygH
Rc4liOIxnLQB_RkI6BFhui_gYpA3xM.iwthFFgw-
X-Originating-IP: [98.138.229.55]
Authentication-Results: mta1068.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm32-vm7.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.229.55)
  by mta1068.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Thu, 14 Mar 2013 12:02:02 +0000
Received: from [98.138.226.180] by nm32.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 14 Mar 2013 12:02:00 -0000
Received: from [98.138.89.173] by tm15.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 14 Mar 2013 12:02:00 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1029.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 14 Mar 2013 12:02:00 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 433190.53450.bm@omp1029.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 86641 invoked by uid 60001); 14 Mar 2013 12:02:00 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1363262520; bh=XFYEJ2zdt5pwSZwn6vciluGfYv1WNZfBvgBUV3ekhI4=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; aKO2bG1WfhTEo=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  65DSPJj6kX4tg=;
X-YMail-OSG: jwuEQ38VM1ma1sPHtZwmbFLwm6iEUjIhLt88l1jOq7h9W.Y
urOqZPW.7cQleh1EFLkcB7GiX3_uIu6Juw_zP1gn6BSK98GwWlj1vgLhuWdK
pMTwWMtyRz4cB9DgvU9FkRvj8ahy8RhExStikgSW5Sklr0eGpRog_ylKmCYE
MfomMwmx7JuoB_f9NjDM1.N.Sm0OLH3Ueukx2SjDOCfQXABBvIlPOKEUEGx1
2THDKiwnSmvW_3q1HgktnhvJctTydgtSBD..fK.FDPmRrrdOj9BjbX9FeB2C
yYTO02c6Z2I.EevhlndBGLBQVWsQG6MPmqhICNlVjeVNJ9gDY.xyt4Ja_ykB
pbf9KUZsEY2d_YU9SA3PTufMw5YmxnE0OsuYVrLPDpGNWIyOyuC.Jxtr1x_V
nqugIfdpLugAs7cEC3x7TOBGoFi1LQpP41mbxH8kWwPwJF.f0OOOS9oHjBHc
wVCHXaKg7vj2MiVJFw7CHvxq9Vg--
Received: from [196.46.71.251] by web120906.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Thu, 14 Mar 2013 05:02:00 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.137.519
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363213934.33341.YahooMailNeo@web133104.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1363262520.69249.YahooMailNeo@web120906.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Thu, 14 Mar 2013 05:02:00 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxxxx>
In-Reply-To: <1363213934.33341.YahooMailNeo@web133104.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="-1260837014-1129006757-1363262520=:69249"
Content-Length: 28368

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65690
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #6 - 15. März 2013 um 00:57
 
Mail über Südafrika mobile Einlieferung

Code
Alles auswählen
IP:	196.46.71.251
Decimal:	3291367419
Hostname:	iburst-71-46-196-251.iburst.co.za
ISP:      Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Organization:      Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Services:      Confirmed proxy server
Recently reported forum spam source. (1)
Assignment:      Dynamic IP
Country:      South Africa za flag
State/Region:      Western Cape
City:      Cape Town 



Zitat:
from [196.46.71.251] by web120906.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Thu, 14 Mar 2013 05:02:00 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.137.519
Date: Thu, 14 Mar 2013 05:02:00 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #7 - 22. März 2013 um 22:35
 
Hi Piep, it was really nice to receive your e-mails, so know that serious to you to learn to speak better and more as long as I a parent I have the same love for each child of any age I am, I thought it would be helpful if I shared what are some of my interests and what are some of my passions, and also, what are my likes and dislikes. This will give you an idea of ​​the man you are communicating with, and probably for the rest of your life ..... Interests: I tend to be a variety of interests, such as the following have: I enjoy the outdoors. I love spending time on the water (lakes and oceans), as water over me and gives me peace of mind. I also enjoy a beautiful sunset, especially by the water (romantic). I enjoy hiking, swimming, all with outdoor exposure and play like a child when I was with my partner. A swing is a lot of fun especially when someone pushes you. I have a playful spirit. I enjoy the time spent with my daughter. I enjoy a good movie, all kinds of music, reading, some sports, different types of food. I am open to try new things. The bottom line is, I am active and have consumed an enormous amount of energy. Passions: I have a few passions in my life and I would say that I passionately passionate about being a good father, my career, am, on the development of relationships (in general), and I'm looking forward to having a passionate and intimate relationship at some point. I tend to be passionate about all things that are the heart, my heart is bound. Generally, this is my love and passion for humanity and for those who come in my love life. Likes: I like many things, I am open and flexible person. Generally, I like everything, provided there are no dislikes injured on the likes of me. Some of my favorite food (restaurants) from Chinese, Mexican, Italian, and Jamaican sauce and rice is my favorite. I love red licorice and my favorite flowers are carnations. I enjoy traveling and thanks to my work. I'd like to see first hand some days castles and stay in a nice hotel near the sea. I am looking for a vacation in the Caribbean think about. Not sure where I'd like to go for now ... Dislikes: There is not a whole lot that I do not, however, the things I do dislike seem to values ​​and character based, allow me to explain. There are certain things I'm not interested, but those are the things that I may not clearly or do not choose to be tolerated: disrespect, disloyalty, dishonesty, lying, cheating, my meanness, judgmental, numbness, hard words , hurtful acts, intrusting people, displaced anger, injustice, injustice, selfishness, is ruthless, guilt and accept no responsibility, self satisfaction, stiffness, and all that cause damage or harm to another human being. Let me see, what can I share? I have a strong work ethic and I never anything less than my absolute best. I hope that you are planning a nice day and have a wonderful weekend. I would love to hear from you and if there is anything that you would like to know or share about your likes, dislikes, passions and interests, do not hold back, I'm glad that we call this. You are in my thoughts,

Toolübersetzung

Hallo Piep, es war wirklich schön empfangen Ihre E-Mails, ja so ernst kennen zu lernen Sie besser und mehr sprechen, solange ich ein Elternteil ich habe dieselbe Liebe für jedes Kind jeden Alters bin ich, dachte ich, es wäre hilfreich, wenn Ich teilte, was einige meiner Interessen sind und was einige meiner Leidenschaften sind und auch, was meine Vorlieben und Abneigungen sind. Dadurch erhalten Sie eine Vorstellung über den Mann mit dem Sie kommunizieren und wahrscheinlich für den Rest Ihres Lebens mit ..... Interessen: Ich neige dazu, eine Vielzahl von Interessen, wie die folgenden haben: Ich genieße die Natur. Ich liebe verbringen Zeit am Wasser (Seen und Ozeane), wie das Wasser wegen mir und gibt mir inneren Frieden. Auch ich genießen Sie einen schönen Sonnenuntergang vor allem durch das Wasser (romantisch). Ich genieße Wandern, Schwimmen, alles mit Freien Engagement und spielt wie ein Kind, wenn ich mit meinem Partner. Eine Schaukel ist immer viel Spaß besonders wenn jemand treibt Sie. Ich habe einen spielerischen Geist. Ich genieße die Zeit mit meiner Tochter verbracht. Ich genieße einen guten Film, alle Arten von Musik, Lesen, einige Sportarten, verschiedene Arten von Lebensmitteln. Ich bin offen für neue Dinge auszuprobieren. Die Quintessenz ist, Ich bin aktiv und haben eine enorme Menge an Energie verbrauchen. Passions: Ich habe ein paar Leidenschaften in meinem Leben und ich würde sagen, dass ich leidenschaftlich darum, ein guter Vater, meine Karriere bin, über die Entwicklung von Beziehungen (in der Regel), und ich freue mich schon auf leidenschaftlich und mit einer leidenschaftlichen intime Beziehung irgendwann. Ich neige dazu, leidenschaftlich über alle Dinge, die das Herz, mein Herz gebunden sind. Im Allgemeinen ist dies meine Liebe und Leidenschaft für die Menschheit und für diejenigen, die in mein Liebesleben kommen. Likes: Ich mag viele Dinge, wie ich offen und flexible Person bin. Generell mag ich alles, vorausgesetzt, es gibt keine Abneigungen von mir verletzt auf der Gleichen. Einige meiner Lieblings-Essen (Restaurants) aus Chinesisch, Mexikanisch, Italienisch mit jamaikanischen Sauce und Reis ist mein Favorit. Ich liebe rote Lakritze und meine Lieblingsblumen sind Nelken. Ich genieße Reisen und dank meiner Arbeit. Ich würde gerne sehen, Burgen hautnah einige Tage und übernachten in einem schönen Hotel in der Nähe des Meeres. Ich freue mich über einen Urlaub über in der Karibik denken. Nicht sicher, wo Ich mag für jetzt gehen würde ... Abneigungen: Es gibt nicht eine ganze Menge, dass ich nicht jedoch, die Dinge, die ich tun Abneigung scheinen auf Werte und Charakter basieren, erlauben Sie mir zu erklären. Es gibt bestimmte Dinge, die ich habe kein Interesse daran, aber das sind die Dinge, die ich eindeutig nicht mögen oder wählen Sie nicht zu tolerieren sind: Respektlosigkeit, Untreue, Unehrlichkeit, Lügen, Betrügen, meine Gehässigkeit, wertend, Gefühllosigkeit, harte Worte, verletzend Handlungen, intrusting Menschen, Vertriebene Wut, Ungerechtigkeit, Ungerechtigkeit, Egoismus, ist rücksichtslos, Schuld, keine Verantwortung zu übernehmen, sich selbst Zufriedenheit, Steifigkeit und alles, was zu Schäden führen oder sich negativ auf ein anderes menschliches Wesen. Lassen Sie mich sehen, was kann Ich teile mir? Ich habe eine starke Arbeitsmoral und ich nie etwas weniger als meine absolute best. Ich hoffe, dass Sie mit einem schönen Tag und planen, haben ein wunderbares Wochenende. Ich würde gerne von Ihnen zu hören und wenn es etwas gibt, was Sie würde gerne wissen, oder über Vorlieben, Abneigungen, Leidenschaften und Interessen teilen, halten sich nicht zurück, bin froh, dass wir dieses Gespräch. Du bist in meinen Gedanken,


Spoiler für Quelltext Wireless Business Solutions South Africa:
From Smith Turner Fri Mar 22 11:34:09 2013
X-Apparently-To: xxxxxx via 188.125.84.190; Fri, 22 Mar 2013 11:34:11 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
aW5nIHlvdXIgZW1haWxzLCB5ZXMgYW0gc28gc2VyaW91cyBpbiBnZXR0aW5n
IHRvIGtub3cgeW91IGJldHRlciBhbmQgdGFsayBtb3JlIGFzIGxvbmcgYXMg
aSdtIGEgcGFyZW50IGkgaGF2ZSBzYW1lIGxvdmUgZm9yIGV2ZXJ5IGNoaWxk
IG9mIGFsbCBhZ2VzLCBJIHRob3VnaHQgaXQgd291bGQgYmUgaGVscGZ1bCBp
ZiBJIHNoYXJlZCB3aGF0IHNvbWUgb2YgbXkgaW50ZXJlc3RzIAEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzE2
X-YMailISG: jA09WV0WLDteloYTYwyKFjYUQfwmBSslRUDQCQqYcqSf.ARP
CSCYd43UwsJ.8IeDfs6y5bDNKkWCfwoaa27U6EeomZt5CicCVc1an12XN5bz
ffpWlW_gi.hBvX7456hbD9xsxqYGeyjDhNaKqta4TLSCQJOOLe7cx3fYBnKn
WAFQjTNIURsVQAH_eqlHWPLyn5ReGZtaRqsDJii1b9l3wnVsmTHGynxkyObH
m2TkInMoi_DrnTb8_ooZuoIBOj8QXoapBOEcecNap5f92R2lAPGN4.LaUT9E
.3EJGaKMoJthHsm10go.ivVNk_.Ge44VznyJHzb0VujVSVO_BFFGzVl00f6V
BsHc_wBGWVPrvJcni7WsJz5sVbjRb39KofxS9UisTRTo5_AiIkPWnyuCiz0g
NfxbBXzUYRVHGZJeZ8sdZkRwoSxmojzF65JrokPX54G1M1b7cibZz_yxunq6
jbdUBFAXqo0zoe5CSnZ7V_Mv1lS2xbW_vVtGDLx9UbmhKv7enMjVZpcKgx0L
6zHDXo8NRV7ahztgmPwy9oTjfzWHHKdk4QF4MvtcqPZR46mPO.9D2LWUk1_t
inzFle7IGDrorCg2qxJl.bQB_YPz1DZZwKiRSiP8shSQFC2BeZCzvRVkZZgN
KsGJE69w_mjxHzsu0XiTjQQ_Ukmn4teWjLBCINreIdeB_VtxWFx_pT2mFW_S
qlMJ2y3hAaGtjDMYvHKkd61bIA.tcSYcBC.3v1tx9_IOXMWjx8DgiSsfmCdI
.PMeG639A3BwaQNFRWEBtoeLJbt5TzJGsnec31V0bF67NVLU8pqZrPHmLFPu
ru3S7w_TxP4VfOns_YXWulNkwkS.1ZWFPXcy5wT2q0c.m1_5LoWlCzga7Qiz
6pRcmMSK7zTPQluP5mGuyKoKuzWJoeiiKvNJN7DnjOwlZo.6FG7HvHNF5stS
gocBuXuf.A7jMBl7WH1OwchqrOo9riy_OWkmbnjN3cNFLOPADh1LoNcsZt0.
vL8ZZs5CCeW47z2LRXWV0eelebwtRvCNh34anUFZJcs51foVFroR9eaHkn8Z
ZOk1iAyPEpkPosnsAF5yD9_TUEVBdEhxHBk_g9COnD8bZSoCp3LKBmjZy2nZ
CMMasuhzXSOKWhfcAQRR9YoO25kI1YoSJkClD.gKit6_PoWVAlqMBGQW5Uqq
zWFF3u6MVNabUqIdX.pF__iJbqXS3c7BSofEPRTS0FTnfTOv8G5tHjP1S.6D
XfYpBe.dyf5bW6kPq6FVQL_W5l1tA0uuEkCJApYkCUNdnn7PxWN_7qg_bPyO
20nCtEnfWKIPBGxD.IWrVTJQSwAB5K91K0w-
X-Originating-IP: [98.138.90.74]
Authentication-Results: mta1091.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm11.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.90.74)
  by mta1091.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Fri, 22 Mar 2013 11:34:11 +0000
Received: from [98.138.90.50] by nm11.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 22 Mar 2013 11:34:09 -0000
Received: from [98.138.87.1] by tm3.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 22 Mar 2013 11:34:09 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1001.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 22 Mar 2013 11:34:09 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 788776.78212.bm@omp1001.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 9673 invoked by uid 60001); 22 Mar 2013 11:34:09 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1363952049; bh=SEYvaZKQtaWpsJ14fYhOdu+VEgdnPehA47EE/qlaWzc=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; 6sYOfN+uLQby4=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  ysKnPnL9FLu+Q=;
X-YMail-OSG: P92fUG4VM1kxB7P3gDXILRpYL8jedYgoWKP1fXDrlV9iroE
Btmpx.MKv0L9ChAQSXsIPZr8BI7UMpEt7aLO1xx4RwZxxURFc_r7RJj_AFfm
FAITMC6LRK0U6qnjMoZg6m.UeERzj3q0czpx.JU1pP7z0xNCZnzEkfbfCFBr
WDtRJm7WSR.OgGkZHu7cLhovNzPXovxaRVSzEmUAPZ3n_K20hgTmjf1ku3Rc
bw8n0jbIL3jtebz.oO4gfXjzkqbTlB4_K4w02IzyHDQNjpnsM7Ce8zb0mBIS
d7YOnJaioZBFW4lwjvRmttL0rCtIO1kOmTgXQXeSiB53MZ8Bs0bmc7OkuvEP
FTRKljG.Tisl8PoPv4Pf4OlfWdFG86D_y58OWfqSw7FJlplHyzHV6T2lnecD
O8gNkv2mNBWn2iXb_ukku2B8PatEmXCGjDadGmv3m7GoI3wwbGcC8qE8tTRZ
3SRimbcXvAnD4JMK7w7ecST78Tw--
Received: from [196.46.71.251] by web120903.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Fri, 22 Mar 2013 04:34:09 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.138.524
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1363952049.98841.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Fri, 22 Mar 2013 04:34:09 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxxx>
In-Reply-To: <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="357496409-862966236-1363952049=:98841"
Content-Length: 27818

Zitat:
Date: Fri, 22 Mar 2013 04:34:09 -0700 (PDT)
« Zuletzt geändert: 23. März 2013 um 09:16 von Opfer »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #8 - 26. März 2013 um 11:11
 
Hi Piep, Thank you that I ... feel welcome to your heart Please read it carefully and let me know what you think ....... I understand that. Many different ways to partner, and I try not to judge other people's choices, but for me, I want an equal partner, someone who bears as much as I could find to do in a relationship This does not have money, but as a whole, the work, effort and overall contribution we make. I have expectations for myself, and in the past I have found it difficult to find someone who similarly high expectations for themselves had to find. It seems like so many people want to do "just enough" to get by, but I want that more than. As a foundation I think there should be respect for each other's freedom (though a partnership works, I believe that we are free to choose to consider our partners and our family when we have to make decisions), honesty and openness, I do not think that "Little White Lies" harmless or in kind, I have to believe in honesty, even if we do not want to hear what someone has to say, more and more species in the long run. I think it is especially important for partners to be able to trust each other, without, it seems like everything is falling apart. I also think it is important to be able to express your needs and wants to each other. And make decisions together, as they meet. I think it is important to be nice to each other, not callous to be with each other's hearts. To compassion and empathy for each other and be willing to really know what your partner has to say. I want to support my partner in the realization of their dreams, and feel supported by them in the performance of my. I want to share with my partner in order to make decisions as a family, and our power well, .... Thanks for reading,

smith

Toolübersetzung

Hallo Piep, Danke, dass ich das Gefühl, willkommen zu Ihrem Herzen ... Bitte lesen Sie diese sorgfältig durch und lassen Sie mich wissen, was Sie denken ....... Ich verstehe, dass es viele verschiedene Möglichkeiten, um Partner, und ich versuche, nicht zu urteilen anderer Leute Entscheidungen, aber für mich, ich möchte ein gleichberechtigter Partner, jemanden, der so viel trägt, wie ich zu einer Beziehung zu tun finden würde. Dies muss nicht um Geld, sondern in ihrer Gesamtheit, die Arbeit, Mühe und Gesamtbeitrag wir bringen. Ich habe die Erwartungen für mich selbst, und in der Vergangenheit habe ich fand es schwierig, jemanden, der ähnlich hohe Erwartungen an sich selbst hatte, zu finden. Es scheint, wie so viele Menschen tun wollen "gerade genug", um durchzukommen, aber ich will mehr als das. . Als Fundament Ich denke, es sollte Respekt für einander die Freiheit sein (obwohl eine Partnerschaft funktioniert, glaube ich, dass wir frei wählen, unsere Partner und unsere Familie zu berücksichtigen, wenn wir Entscheidungen treffen müssen), Ehrlichkeit und Offenheit, Ich glaube nicht, dass "Little White Lies" harmlos oder Sachleistungen sind, habe ich, dass Ehrlichkeit glauben, auch wenn wir nicht wollen, zu hören, was jemand zu sagen hat, ist immer mehr Arten auf lange Sicht. Ich denke, es ist besonders wichtig, für Partner in der Lage sein, einander zu vertrauen, ohne dass es scheint, wie alles auseinander fällt. Ich denke auch, es ist wichtig, in der Lage sein, um Ihre Bedürfnisse zu äußern und will zueinander. Und Entscheidungen gemeinsam treffen, wie sie zu erfüllen. Ich glaube, es ist wichtig, nett zueinander zu sein, nicht zu sein gefühllose mit dem jeweils anderen Herzen. Um Mitgefühl und Empathie für einander haben und bereit sein, wirklich, was Ihr Partner zu sagen hat. Ich möchte meinen Partner bei der Verwirklichung ihrer Träume zu unterstützen, und unterstützt fühlen von ihnen bei der Erfüllung meines. Ich möchte gemeinsam mit meinem Partner, um Entscheidungen wie eine Familie zu machen, und unsere Macht, well .... Danke fürs Lesen,

Spoiler:
From Smith Turner Mon Mar 25 16:50:19 2013
X-Apparently-To: xxxxx via 188.125.84.188; Mon, 25 Mar 2013 16:50:22 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
ZWxjb21lIHRvIHlvdXIgaGVhcnQuLi4gUGxlYXNlIHJlYWQgdGhpcyBjYXJl
ZnVsbHkgYW5kIGxldCBtZSBrbm93IHdoYXQgeW91IHRoaW5rLi4uLi4uLkkg
dW5kZXJzdGFuZCB0aGF0IHRoZXJlIGFyZSBtYW55IGRpZmZlcmVudCB3YXlz
IHRvIHBhcnRuZXIsIGFuZCBJIHRyeSBub3QgdG8ganVkZ2Ugb3RoZXIgcGVv
cGxl4oCZcyBjaG9pY2VzLCBidXQgZm9yIG1lLCBJIHdvdWxkIAEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzIy
X-YMailISG: NEk7qqoWLDuXnPxcmdstotUn0wjaGYf8YD2hHnd.c0hBissW
cPYs10C9TaTbeCB07x_ucI89B5oUF0orFlI1f2l9qhZP8ljzEK0R7IE6OvEU
tEhSfdeugAVwNNpxlXJt75nTo5n_oadnxWh52Cqshpl7iKVV0qU6n.HDqrDy
nFNY4lu8QTxe8S4lDpyH0lOw02.HBvj4HRkrY6TsUNRwzdLs2zd6M2GW0HbF
QVmtJy5DgAIp9i4TvwY6ZiTBI3_Llw_IKlWw.kPEvGP44Y5cYzX717YCaL6I
lOKu2678CEEmqqslx19OzoSG8a2JtsVKRam8NRI0_cfTStVnz3M.cflC7iwl
TZvMW0kHaoDIovGpIxMNp7oCL7e7otw0yEC61XegGD4pnywhbqkzha474JWt
x_V4F9xfy4ZWcpePW.vQ3bAP2JpHSuVrGqWhzmvnUIukkZsfOTs591yV2QJx
KiKIy1H2vDCAsulKoteL.l.Kdb57Boen8UM2NLPai3g.yRJp0XfXRp8R3agS
NQsV56uXOt9JN29bHG.XyPzaY7jc0I7So8zGJTaSpX_8wuELLgZfVKSfSBfc
bZ1t4ml_W4BZJWBJ.f0PnindBLiKfZIa48VvPibmWsvJK_mNY3NoGkgqw9mb
uWf21QIZrNqyUBd3MAATo4l7avqoRSMmUtbGYPnCPeS60RuH8Wc5FokUQvkZ
Jd1B0XuXma2uDmfZXKFcXb6bxVex13Kk8K8MbpLUhgC_LAPBKhGWGLY_VKZb
zvQxnLdnFHeqgunKXqmNlAaQm3xCFXGO90NeYFjZvbFW4pvRm1TK6PDizLuR
o75gTN4QLqFs5bhI.SIW2vD2EpsFcKU7UthvrM65PSR9ZHoC4Hdej1XrIV5l
moTb_DPqz14EzzDIVw_r0V5f8XOEPnBvDow8scZ4XNmvUGtwtWyrAxhR4IiM
0H7vYvhq._bs8d8YxW4u3Qa_DRCWL8ox8ls_OBpaUeLJVR0ey_YMf3O5xY1A
WLOJTTSlzhcq2pJyTOZSIS9O_G3BJzgOXLFWreyViuch_N4yELo56fqEvd0j
yqh1G.ezZurxz79EjiIsOXxFGS8HtEEzVODA3cuFGFQcEEmLcLIeDOa.b6BG
6jdUGHiffjg0vyKWlnkKTHnkbAPVEKr16BJqT8VgyvRrFmzqX7fYUx9q1Y7B
XqjI34jyVusfqgfimF5QMKLEBbpPpgXcmb5PYN.AaRv185yDTpcwGFVyQRku
EW5nW2O.fUhpFaI5oo8RIT2AevzDzYLYbNRzOGBnV4maE05cerCyRlbKXXiN
mHAMvPhCoEzcjFbiCZpXLOGE3CgF7dY-
X-Originating-IP: [98.138.91.36]
Authentication-Results: mta1056.mail.ir2.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm1-vm1.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.91.36)
  by mta1056.mail.ir2.yahoo.com with SMTP; Mon, 25 Mar 2013 16:50:22 +0000
Received: from [98.138.226.178] by nm1.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 25 Mar 2013 16:50:20 -0000
Received: from [98.138.87.11] by tm13.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 25 Mar 2013 16:50:20 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1011.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 25 Mar 2013 16:50:20 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 620366.93220.bm@omp1011.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 84784 invoked by uid 60001); 25 Mar 2013 16:50:20 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1364230220; bh=MnPn5+U1lXLx0dQPV0gmLcCTa/5u80T8TPcQUtoLoII=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; /pGtUsJWnbTQk=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  HnrQb4bmSKac4=;
X-YMail-OSG: rINhv3kVM1nDgDF4K_iwFSbqZAn7eE99Ofs51BgJl7eML.W
IBeLcuWvUsSnRrfeshNHW7bboFLFrWkKS7cQ_3UHThaiJqSRFI71Fa59f9aW
A5HY6GhM6xjllrJvU3SnySxhgZ_Iuzr5KynPYHzwUjSYL3q.NoMqEaUmy2S.
Y_ElxEkCjmMfCUNshJWkfDrw7xfQLTDTNAbC9IPVlZqpb0BBIhwGz4Hp668k
BMqaREQaLnqOzBPhRb0tDe1.oxscAzJFIguHz9yKXVMQIkiROL3kam1Qgflp
S5b_hKYKwkGP3b437U5MToWHl.BXFqqWoykTouD724aJSq6fCk_W9O8jA4VB
c1R2ZJU68z6NmjRUDb2ZblAKGeJhQKGILjrOm4HXgIVt0Iu9dQ6IDt793cHG
nZZV5avs2LUsiR6ntICq6zLqt6zghrl2poMKQ2ezFe3kWbLwJUmRdt76oNmd
gnr7RaI9Q6Nkpl1JTM33d8TKo6Q--
Received: from [196.46.71.251] by web120903.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Mon, 25 Mar 2013 09:50:19 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.139.530
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1363952049.98841.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364070759.80498.YahooMailNeo@web133105.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1364230219.84531.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Mon, 25 Mar 2013 09:50:19 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxxx <xxxxx>
In-Reply-To: <1364070759.80498.YahooMailNeo@web133105.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="357496409-877592997-1364230219=:84531"
Content-Length: 37545

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Wesermann
Forum Administrator
*****
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 34946
Standort: Russia
Mitglied seit: 08. Oktober 2008
Geschlecht: männlich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #9 - 26. März 2013 um 11:13
 
Eingeliefert über Südafrika

Code
Alles auswählen
General IP Information
IP:	196.46.71.251
Decimal:	3291367419
Hostname:	iburst-71-46-196-251.iburst.co.za
ISP:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Organization:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Services:	Confirmed proxy server
Recently reported forum spam source. (8)
Type:
Assignment:	Dynamic IP
Blacklist:
Geolocation Information
Country:	South Africa za flag
State/Region:	Western Cape
City:	Cape Town 

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #10 - 27. März 2013 um 23:02
 
Good morning Piep ........ I look forward to your emails ... I see what both of us are in a relationship .. a partner .. a friend .. above all the truth ... Seems so simple, but not for most .. they say what you want to hear. My motto is, I'd rather you hurt my feelings with the truth to spare my feelings as a lie ..... I treat people with the utmost respect and expect the same back .. I learned about my long-term commitment, it was my ex-wife want to be with this person to be in the good times and get through the bad times. Its about being together because you do not, because you want to.This is not about having someone just for now, or until something better comes along .. I long road not to go the short trip .... I have high expectations for my self, and everyone in my life ... It's not about material things or money .. that does not mean you buy true love or happiness ... I've always been independent, even if married .. no one person should be responsible for other people happiness, I think it should be done to yourself that happen ... I'm looking for love, and not settle for less .. I know what true love .. I will not Play with your feelings or mine is playing .. We have our family that is a part of us, and they are just as important, if someone comes into my life .. I hope you can feel my words about trust .... and truth .. they go hand in hand ....... I hope you understand me ... I think we both get over our wants and needs in a relationship, I think we're on the same page ... this seems to be a good start .. we can build from here ... a good foundation will begin a good relationship ... Still interested ....? hope .. so lol ... have a great day ...... Smith,

Toolübersetzung

Guten Morgen Piep ........ Ich freue mich auf Ihre E-Mails ... Ich sehe, was wir beide in einer Beziehung .. einen Partner .. a friend .. vor allem die Wahrheit ... Scheint so einfach, aber nicht für die meisten .. sie sagen, was Sie hören wollen. Mein Motto ist, würde ich lieber du verletzt meine Gefühle mit der Wahrheit, als mein Gefühl mit einer Lüge ersparen ..... Ich behandle Menschen mit den größten Respekt und erwarten das gleiche zurück .. ich wegen meiner langfristiges Engagement gelernt meine Ex-Frau war es zu wollen mit dieser Person in guten Zeiten zu sein und durch die schlechten Zeiten zu erhalten. Its about Zusammensein, weil Sie nicht, weil Sie to.This haben wollen geht nicht darum, mit jemandem nur für jetzt oder bis etwas Besseres kommt .. ich lange Straße nicht die kurze Fahrt zu gehen .... ich hohe Erwartungen haben mein Selbst, und jeder in meinem Leben ... Es geht nicht um materielle Dinge oder Geld .. das bedeutet nicht, kaufen Sie echte Liebe oder Glück ... Ich war schon immer unabhängig, auch wenn verheiratet .. no Eine Person sollte Verantwortung für andere Personen Glück, ich glaube, es ist an sich selbst zu machen, dass passieren ... Ich bin für die Liebe suchen, und nicht mit weniger zufrieden geben .. Ich weiß, was wahre Liebe .. Ich werde nicht ist Spiele mit deinen Gefühlen oder Mine spielen .. Wir haben unsere Familie das ist ein Teil von uns, und sie sind genauso wichtig, wenn jemand in mein Leben kommt .. Ich hoffe, Sie können meinen Worten über das Vertrauen fühlen .... und Wahrheit .. sie Hand in Hand gehen ....... Ich hoffe, Sie verstehen mich ... Ich denke, wir beide haben über unsere Wünsche und Bedürfnisse in einer Beziehung kommen, ich denke, wir sind auf der gleichen Seite ... dieses scheint ein guter Anfang sein .. wir können von hier bauen ... eine gute Grundlage beginnt eine gute Beziehung ... Still interessiert ....?? hoffe so .. lol ... have a great day ...... Smith,

Spoiler:
From Smith Turner Wed Mar 27 08:05:59 2013
X-Apparently-To: xxxxx via 188.125.84.189; Wed, 27 Mar 2013 01:07:41 -0700
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
cmQgdG8geW91ciBlbWFpbHMuLi5JIHNlZSB3aGF0IHdlIGJvdGggYXJlIGxv
b2tpbmcgZm9yIGluIGEgcmVsYXRpb25zaGlwLi5hIHBhcnRuZXIuLmEgZnJp
ZW5kIC4ubW9zdCBvZiBhbGwgdGhlIHRydXRoLi4uU2VlbXMgc28gc2ltcGxl
IGJ1dCBub3QgZm9yIG1vc3QgLi50aGV5IHRlbGwgeW91IHdoYXQgeW91IHdh
bnQgdG8gaGVhci4gTXkgbW90dG8gaXMgSSB3b3VsZCByYXRoZQEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzI2
X-YMailISG: poqxW.gWLDuSRYSHdmfXcsFCxloWaFotG1XKjJcMNZyOT.2l
ZCR6AvAhi_exAJotO6ya3Ri.Mhux4JHL62_VprX8jSBeZ7i.iXwy0D86VN2W
BnNSse6VFaZYOJR1NchKzlLWbUmDNfdWawdvn6WJ7XSuRkrN_VjO46DTr0GS
_rHi8iN_G2AkukHUKEn1FMc01lOOn_2tDJibbekeIpmnLdcJkaidXjHgidD1
6wcNsz6GjapYGC0GWHvUQr0DhiCmy_lxPTrbdvRKABw.5bajvAbQEI9ooIa8
dhBE.BxKG_lJOolxhwkXPxRkxUzlGu76XRAjPbVu6ClHhrLe7wB3Uv8_ANmp
48qNa6.Q_O0hvLK1TFLQRr6w7rthk9uaOplsMt.JhsQYub6kaLhq_rvGrGWK
9Ucnzu0wGfiyqXPaag7PoKaRqfv1o7t1u9bxjU7aU5B2aG7pIGVTjOGKbf0Z
3Yz5nmEkQE9cRAsQCgdcmOFZaEW2NFZYcNR4TWSZWePBVWynagL0UckHY23a
unF5lojFQ8hNOsqJzhMv1iaJFjS2m7p0BG_wF7.OIzxUoiM0Czcobf.oXYh7
8PpFYqrlyA2SNRYjaPZ4d6A9PcgqdDpSqu3OhW2VyFuXHa6o1FzvCxHz7Xuv
pTlHqFkQDtMk7z1OO2Gcyg0JU0BZzn2fzFh3rirPrGvi.BJntaYukETHjKx1
cVcoa7L1.EKiAIUnNIJgDZodToGjQlCAlq9BhLWg5RInucZDstTz79n0ozKy
JVdg0tgZMTlwqT5Jd5DkqB02MGuUpwpmawoGafJcq6ewJCmC0VxDN4_CgrrA
GsLlPJiCLY555X3ymUNJdf5sCzJeftfzLegoTDz4p9F6kiwhMHkseKfYejfO
zjJZ4EyycMs0s3ZsFhXwWEFoeCVX6LI2nU6r3VZTT4xT8pHkcLaukZkDM6Lo
Fpi6q7t_Bobird55H4om7b3ICM95HRuU94qUC5xSeKjISS10TuLyCqzz_ttK
mVbGSaZYSd.p6qW3qLJhZyXLbzao5jhc_Hnm36BRuWmnQ0Wsn0I6yavfLOMI
IhHvVG3oed3WJGNFG7R1upEhYCqslHNMsWetYWooJwVR00D3w068AR5YW3iA
wszpdgx3YVX_AJ.0hEyFibrzryGCjQrhDWAS0RUTvqYiaq5XiXSap5xkewjQ
SrwErshi2ikkeYdIBFN7Ku8yztbQ4Qnx16db47MFvYbnIkQMwL2zRl2K_OZr
GTQ1w7zGBVQZM3qqL6YX2_fZAN7xC.kPxdHuto6mfs9LM0uhNicOfppm7ahD
2rmk6F5gKkke8_LTX6S2zwiSgZ.zrrUYHX8-
X-Originating-IP: [98.138.91.142]
Authentication-Results: mta1000.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm12-vm3.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.91.142)
  by mta1000.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Wed, 27 Mar 2013 01:06:01 -0700
Received: from [98.138.90.54] by nm12.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 27 Mar 2013 08:05:59 -0000
Received: from [98.138.89.192] by tm7.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 27 Mar 2013 08:05:59 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1050.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 27 Mar 2013 08:05:59 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 421694.61604.bm@omp1050.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 64932 invoked by uid 60001); 27 Mar 2013 08:05:59 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1364371559; bh=6t1DbyevxZlsNR1mkj+J4jXEeCd48rC4STtrrOFfxbo=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; gbHZhgjU3Zpa8=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  ZJw4AUb0z2/+A=;
X-YMail-OSG: httE1PoVM1nr4WBDQxhI5n_u1uQr0zsHILQ7Jti9pgh3dBt
ShtrzMzVuu054ruc4S6gwl35o5Q3BfL2g4x4dcITJo7qh.Ika1PeQYODsgk1
aTPTyxCupHQ0fiXZlrmirkK.ounzEHEonzI7ZR76y9cPeEGuoXl3UNMFBZ5E
9kRKz2iCj.ypkuwg2WItQK5pGH1SXwHbuI8UVu4hQd2V8_6lv4ijlSBG2kpX
.CDCH5fuaSg1_8x9PXZYipobmgsSmh8QPcOSp8nDdSTdyBKWAW1mAkrWmzAm
.D5tf0oeLrV_hw6UhAdA.5Bi57p6fkOHJUrR.GejaX5ezUtYorgHdFmO.E_3
OfBypVM.bdbsPkppHelvBn04CopfZtkp7wlERibaEGi3OyzODrLS8l3UwLOT
L1BuL3RvanVxqsO47PHOYVpGrMX7fQ3sdS9TWNukzzGVZ6EyTXf5PzKhIcEF
ekLOQF2lL00ieBG6M4SMwasvKx1tbtraP93aGPdQaU2QPIMJE
Received: from [196.46.71.251] by web120904.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Wed, 27 Mar 2013 01:05:59 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.139.530
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1363952049.98841.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364070759.80498.YahooMailNeo@web133105.mail.ir2.yahoo.com> <1364230219.84531.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364344703.64601.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1364371559.7795.YahooMailNeo@web120904.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Wed, 27 Mar 2013 01:05:59 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxxx>
In-Reply-To: <1364344703.64601.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="-895799069-974507075-1364371559=:7795"
Content-Length: 44678

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65690
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #11 - 27. März 2013 um 23:05
 
Mail über Südafrika mobile Einlieferung

Code
Alles auswählen
IP:	196.46.71.251
Decimal:	3291367419
Hostname:	iburst-71-46-196-251.iburst.co.za
ISP:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Organization:	Wireless Business Solutions (Pty) Ltd, iBurst
Services:	Confirmed proxy server
Recently reported forum spam source. (8)
Assignment:	Dynamic IP
Country:	South Africa
State/Region:	Western Cape
City:	Cape Town 



Zitat:
from [196.46.71.251] by web120904.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Wed, 27 Mar 2013 01:05:59 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.139.530
Date: Wed, 27 Mar 2013 01:05:59 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #12 - 30. März 2013 um 18:23
 
Hi Piep,

I loved reading your emails, I cannot keep my thought from wandering to you. I want to know everything about you. Your favorite color, your favorite beach, your favorite song, your favorite drink, your favorite... I want to see you, to touch you, to kiss you, so that I know you are real.

Thought I would share my "top ten" list. This is a list of qualities I came up with to measure a woman. They are a list of values I want in my partner. Here goes:
1. Freedom - I need someone that enjoys freedom, that has interests of their own and allows freedom in another.
2. Compassion/Kindness - The Dalia Lama says that compassion is the greatest power. So true..
3. Spontaneity - I love being spur of the moment, living in the moment. Yesterday is history, tomorrow a mystery, and today a gift. That's why they call it the present.
4. Responsibility/Stability - I need to rely on the other person to be there for me and to have our life together.
5. Healthy - Body, mind and spirit.
6. Humorous - If you cannot find the humor in life, then what is the point?
7. Spirituality - My partner must think on a different level and I am not talking about religion.
8. Intelligence - Must I say more?
9. Passionate - I love a woman that is passionate about life, about the little things, about love.
10. Respectful - One must show respect for their partner.

I came up with this over 10 years ago. Still looking for the person to fill all of these traits. I see so much of these qualities in you and want to know if you agree.

Warm Regards,
Smith,

Toolübersetzung

Hallo Piep,

Ich liebte das Lesen Ihrer E-Mails, kann ich nicht halten meine Gedanken von wandernden Ihnen. Ich will alles über dich wissen. Ihre Lieblingsfarbe, Ihre Lieblings-Strand, Ihr Lieblingslied, Ihren Lieblingsdrink, Ihre Lieblings ... Ich will dich sehen, dich berühren, dich zu küssen, so dass ich weiß, Sie sind echt.

Dachte, ich würde meine "Top Ten"-Liste zu teilen. Dies ist eine Liste von Eigenschaften, die ich kam mit einer Frau zu messen. Sie sind eine Liste von Werten möchte ich in meinem Partner. Hier geht:
Ein. Freedom - Ich brauche jemanden, der Freiheit, die Interessen ihrer eigenen hat und ermöglicht Freiheit in anderen genießt.
2. Compassion / Kindness - The Dalia Lama sagt, dass Mitgefühl ist die größte Macht. So wahr ..
3. Spontaneität - Ich liebe es, spontan, leben im Moment. Gestern ist Geschichte, morgen ein Geheimnis, und heute ein Geschenk. Das ist, warum sie es die Gegenwart nennen.
4. Verantwortung / Stabilität - ich brauche, um auf die andere Person da zu sein für mich und unser Leben zusammen zu verlassen.
5. Gesunde - Körper, Geist und Seele.
6. Humorvoll - Wenn Sie nicht finden können, den Humor im Leben, was ist dann der Sinn?
7. Spiritualität - Mein Partner muss auf einer anderen Ebene zu denken und ich spreche nicht über Religion.
8. Intelligence - Muss ich noch mehr sagen?
9. Passionate - Ich liebe eine Frau, die leidenschaftlich über das Leben ist, über die kleinen Dinge, über die Liebe.
10. Respektvoll - Man muss Respekt für ihre Partner.

Ich kam mit dieser vor über 10 Jahren. Noch auf der Suche nach der Person, die all diese Eigenschaften zu füllen. Ich sehe so viel von diesen Qualitäten in Ihnen und möchte wissen, ob Sie einverstanden sind.

Warm Regards,
Smith,

Spoiler:
From Smith Turner Fri Mar 29 18:06:05 2013
X-Apparently-To: xxxx via 188.125.84.189; Fri, 29 Mar 2013 18:06:08 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
IEkgY2Fubm90IGtlZXAgbXkgdGhvdWdodCBmcm9tIHdhbmRlcmluZyB0byB5
b3UuIEkgd2FudCB0byBrbm93IGV2ZXJ5dGhpbmcgYWJvdXQgeW91LiBZb3Vy
IGZhdm9yaXRlIGNvbG9yLCB5b3VyIGZhdm9yaXRlIGJlYWNoLCB5b3VyIGZh
dm9yaXRlIHNvbmcsIHlvdXIgZmF2b3JpdGUgZHJpbmssIHlvdXIgZmF2b3Jp
dGUuLi4gSSB3YW50IHRvIHNlZSB5b3UsIHRvIHRvdWNoIHlvdQEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzMz
X-YMailISG: y2BUUo4WLDsO8P.4gAWijitI7EM25xLKPWAaXLR1jHwUsPh7
XnFw0gx673b3PyKPRyHgQJ6Kk1n774sOgn4CMPlqz49Q3jiQ.k1p3iC0SYYy
ant2DKtOJ4Gb1MSUF98HWEEST8ersWM.lmtgXUFt3TyB4zfLyxXG540dU1eF
LPCfpv1D6nD9DefJYcqoC51CVKAWrugo1g.8LbhYI80tBNG.CvVFHnH8rfN1
v8mY0thAP1CQ9WeT3C3w6EWR7kFvHDm7BtAvOaDbtARfbO570GtC0yv84j6k
xNAFY2G8laGGug.fRAJvz1TD3vo3HgwV4W30PDn63SycITtmdL7zS6dXTJX1
ZpWFF1oE.tdY8gwBGANouLhC0akPPcSF7uUjr1To6qBBlCNXiySMFpPSApi0
ngPioBw6c6bUXS_NKShxTX_AcmajvEUEeUe5SpgaiakpfwR584h62M6KNCVt
fO1dnI.QS1jbRVbtCxpXiYJ8muTapF7eUiQVKpwcbxMh5VUZRCwUQ.FYMP6z
R11CH0TTPkV4Q7GFA8jurVK32GSO14Z6VV6eDkUWTi1vUvwcO7YpFqRE3aKE
4ZbcooPMxIEk3fx9g_VDO6apheuQksMqK7O9t6w6ksvTwSzukOX4MvrLms6l
p9fOkrAgVnztYXaulA.htjtRt8l3dCskwFqphCZpa8_zTiKBeFf9aXOp4o03
fXN7NYt2mf70MtpbmS0bLrSPoz14lhKy5Pemrzprvi2PJMt3uKXIgyFL_GGt
bNeNEQYrmyDwXZpXPSToCJHJJ6uc92FnVC1lSzKyXCQgZHcAJHT0EII9chtT
Uy348f7GW4TMTkOcal4E3EIZowXguAFRye7A7heKSV8H4HwvCD6zDFx1PHVG
kJ4n5QS5bjuAruttCfdSr4jYpGom7uG.DPMpzRAL9ClGuXZh5pOFa8LBt8xb
y9FYCDic9Erns4sU6kwozaNnSh20qyzmC1xNGfmu6x0wicEViGaDh7tAY00g
GRTdO77PyAc0vYhb2Oe50YW8i3KhC2uyaNdmtNetwcprR_XYdqVgciicBUFn
5JYChZjyVWbdFHQfKl2ohw--
X-Originating-IP: [98.138.90.71]
Authentication-Results: mta1029.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm8.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.90.71)
  by mta1029.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Fri, 29 Mar 2013 18:06:07 +0000
Received: from [98.138.226.177] by nm8.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 29 Mar 2013 18:06:06 -0000
Received: from [98.138.87.4] by tm12.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 29 Mar 2013 18:06:06 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1004.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 29 Mar 2013 18:06:06 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 188652.25900.bm@omp1004.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 52884 invoked by uid 60001); 29 Mar 2013 18:06:06 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1364580365; bh=Fz4dRTX3IKttJ/c552krZHvDUiLUGvqDvZDW4NtneBM=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; oX6uzgYD3AKsU=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  laHJ72CRwUt68=;
X-YMail-OSG: CJtDpTwVM1n892MgyIeyru4VP7WRCgPn4fheobohfGarwzu
nCCuDycrrKuPFAz62qbf569HBdMitr4QSIznimX2_MkRTXBw5MnSv.tzARkw
l7VkpUmir.EcH6uqvMRj4rkzRVyAGo5nWAiO8Y6ZEkV4PU0Oxi6EDJf3SByz
cl28bxamEtRj5zJEHkHk8.vOQ1d.yzKds.uGcRMTa1hCWdjW9bhtMZI.sdGf
2aJP8dUlJ091MNDooi.OnSVP4hGoL.w0986We20bBEuMH4mObHU1zW9XW1_8
sWjzCam3xdW8c4J7R57tQ0hNw0IjJtTP6PorJcCHgKA23MwCOlASRQ3RPY.r
tKX1.bHjhvZBK0h7m7nDuqwfNrVzZEg5MQp8L63k_Lp5s5e8uWxd__y8I.z5
OQkfQPg53ZOBVxsaD_XEg25ruiWz7SyDj86AdIEB0cssLlfqDupS99g9LBRO
w9C1n5WY95q9H.QUDvurQkXZ9hA--
Received: from [196.46.71.251] by web120901.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Fri, 29 Mar 2013 11:06:05 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.139.530
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1363952049.98841.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364070759.80498.YahooMailNeo@web133105.mail.ir2.yahoo.com> <1364230219.84531.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364344703.64601.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1364371559.7795.YahooMailNeo@web120904.mail.ne1.yahoo.com> <1364512266.3393.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1364580365.44880.YahooMailNeo@web120901.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Fri, 29 Mar 2013 11:06:05 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxxx>
In-Reply-To: <1364512266.3393.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="-2118997934-389588684-1364580365=:44880"
Content-Length: 54697

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Stiray
Forum Administrator
*****
Offline


Stillstand ist die Vorstufe
des Untergangs

Beiträge: 65690
Mitglied seit: 09. Juni 2011
Geschlecht: männlich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #13 - 30. März 2013 um 19:04
 
Mail über Südafrika mobile Einlieferung, IP wie # 1

Code
Alles auswählen
IP:      196.46.71.251 



Zitat:
Date: Fri, 29 Mar 2013 11:06:05 -0700 (PDT)

  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
honigkuchenpferd
Themenstarter Themenstarter
General Counsel
***
Offline


I Love Anti-Scam

Beiträge: 1276
Standort: Stein
Mitglied seit: 03. Januar 2013
Geschlecht: weiblich
Re: Stephen <smithturner319@yahoo.com>
Antwort #14 - 02. April 2013 um 19:49
 
Hi xxx,

Happy Easter Monday, how was your night. What I’m about to say to you is important for both of us. Knowing and realizing that there is still a lot to unfold, I’m willing to go forward if you are. Something shifted in me today, not sure what or why, but it did. I’m Surrendering my HEART to you. I’m going to trust, that what is happening between us, is of GOD. I’m going to try to put all my fears aside and go with what my heart has been telling me. I take your Heart in my Hands with all the gentleness, kindness and love that I can possibly hold in my Soul I ask you to do the same.

I realize how crazy this may seem to both of us. But, I do believe in Miracles and work in the Metaphysical World. So, why couldn’t this be happening? I have prayed and ask God to bring me someone that I may find peace and happiness with. Why shouldn’t it be you? We both have been through a lot of heartache; it’s time for our Blessing.

I will share my prayer that I prayed this morning. I asked that God Bless our Union together. That it be filled with Love, Peace and Happiness. That we would be Bless with a Long Life together with Good Health and financial security. I asked that our kids be Blessed with our Union, that we would be the best parents to them and provide all the Love and support that they will need to grow into healthy young adults. I asked that our family be Blessed. I asked that our extended family and friends be Blessed with our Union and that all that our life together will touch will know the presence of GOD’s Love.

I dreamed last night that I introduced you to a close friend that was dying. He is a very close friend and Spiritual Mentor to me. I was kneeling by his bed, and told him I had found you, he wanted to meet you. I know it was you because I turned and said ”xxx, please come meet Paul.” I know on some level of consciousness we were all together.

I want you to know that i have unsubscribed from dating site, because I want to concentrate on getting to know you, i cannot communicate with more than one woman at the same time, please don’t get me wrong am not trying to impose it on you that we must have something, i just want to have my attention on you and see where it leads us...

Please stop me now!!! If you don’t think this is at all a possibility…I’m going to trust, this moment in time and my Heart is now in your hands.

I miss you and haven’t even touched you!!!

LOVE,
Smith,

Toolübersetzung

Hallo Piep,

Happy Easter Monday, wie war dein Abend. Was ich bin, Ihnen zu sagen, ist für uns beide wichtig. Wissen und realisieren, dass es noch eine Menge zu entfalten, bin ich bereit, vorwärts zu gehen, wenn du bist. Etwas verschoben mir heute nicht sicher, was oder warum, aber es tat. Ich Surrendering dir mein Herz. Ich werde darauf vertrauen, dass das, was zwischen uns geschieht, ist von Gott. Ich werde versuchen, alle meine Ängste beiseite zu legen und gehen mit dem, was mein Herz mir erzählt. Ich nehme dein Herz in meine Hände mit aller Sanftmut, Güte und Liebe, dass ich vielleicht in meiner Seele halte ich Sie auf, dasselbe zu tun zu fragen.

Ich weiß, wie verrückt das kann für uns beide sein. Aber ich an Wunder glauben und arbeiten in der metaphysischen Welt. Also, warum konnte dies geschehen? Ich habe gebetet und Gott bitten, bring mir jemand, dass ich Frieden und Glück mit finden kann. Warum sollte es nicht du sein? Wir haben beide über eine Menge Kummer gewesen, ist es Zeit für unseren Segen.

Ich teile mein Gebet, dass ich heute morgen gebetet. Ich fragte, dass Gott unsere Union zusammen Bless. Dass es mit Love, Peace and Happiness gefüllt werden. Das würden wir Bless mit einem Long Life zusammen mit einer guten Gesundheit und finanzielle Sicherheit. Ich bat darum, unsere Kinder mit unseren Union gesegnet sein, dass wir die besten Eltern zu sein, um sie und bieten alle die Liebe und Unterstützung, die sie brauchen, um zu gesunden jungen Erwachsenen wachsen. Ich fragte, dass unsere Familie gesegnet werden. Ich bat darum, die erweiterte Familie und Freunde mit unserer Union gesegnet werden und dass alles, was unser gemeinsames Leben berühren wird die Präsenz der Liebe Gottes zu kennen.

Ich träumte letzte Nacht, dass ich dich eingeführt, um einen engen Freund, der im Sterben lag. Er ist ein sehr enger Freund und spirituellen Mentor für mich. Ich war von seinem Bett kniete und sagte ihm, ich hätte dich gefunden, er wollte Sie kennen lernen. Ich weiß, es war, weil ich und drehte sagte: "Piep, bitte kommen Sie zu treffen Paul." Ich weiß, auf irgendeiner Ebene des Bewusstseins waren wir alle zusammen.

Ich möchte, dass Sie wissen, dass ich von Dating-Website abgemeldet haben, weil ich an Sie kennen zu lernen konzentrieren wollen, kann ich nicht mit mehr als einer Frau gleichzeitig zu kommunizieren, bitte verstehen Sie mich nicht falsch, nicht versuchen, mich daran zu verhängen auf Sie, dass wir etwas haben, ich möchte nur, um meine Aufmerksamkeit auf euch zu haben und zu sehen, wo es uns führt ...

Bitte stop me now! Wenn Sie nicht denken, das ist überhaupt eine Möglichkeit ... Ich werde zu vertrauen, ist dieser Moment in der Zeit, und mein Herz nun in Ihren Händen.

Ich vermisse dich und habe noch nicht einmal Sie berührt!

LIEBE,
Smith,

Spoiler:
From Smith Turner Mon Apr  1 09:16:19 2013
X-Apparently-To: xxxxxx via 188.125.84.191; Mon, 01 Apr 2013 08:16:22 +0000
Return-Path: <smithturner319@yahoo.com>
Received-SPF: none (domain of yahoo.com does not designate permitted sender hosts)
IHlvdXIgbmlnaHQuIFdoYXQgSeKAmW0gYWJvdXQgdG8gc2F5IHRvIHlvdSBp
cyBpbXBvcnRhbnQgZm9yIGJvdGggb2YgdXMuIEtub3dpbmcgYW5kIHJlYWxp
emluZyB0aGF0IHRoZXJlIGlzIHN0aWxsIGEgbG90IHRvIHVuZm9sZCwgSeKA
mW0gd2lsbGluZyB0byBnbyBmb3J3YXJkIGlmIHlvdSBhcmUuIFNvbWV0aGlu
ZyBzaGlmdGVkIGluIG1lIHRvZGF5LCBub3Qgc3VyZSB3aGF0IAEwAQEBAQN0
ZXh0L3BsYWluAwMwAgN0ZXh0L2h0bWwDAzM4
X-YMailISG: 5sJFU6cWLDu1RonWSPg28_Z6USmp.lFvc.IiEZmE7MoxJocP
YSHmcJnEP1GrBEuG5SpxJ8F.YKGB5uUeUg83HNjqddTXv2heDH4XQWKwuMOt
73cAoqO3BGls9S2UlGoqID.9kPQGISkkQ4FgobsXHN9THNx_aYds7wtWK47e
TtnkQ4_Uw3VKA3FkLvLTAfphGGZrvy5wi4TooM6y_N47PUr.GJLqKVWbOsMb
98HMTNZnj1hfkU6ccng14NxXCpvVJGuCGfdkxZZtvSdodNUq8CytIWVzCQhI
U5VEHYV6Oc23ciylbAxR7Y30DSZDQnwK3L2D_MzeWYqKQ2YytbPDPoQCfFxP
znmWOnFuqB6V8AxvUSF5YOLM_dNh3.h2NsM3Gy.vIZnQH6FYHiuvdtlhVauC
iWehz9pa_bstQKmQX.giPrulz09dqjNFeDQv4FfqaxUEVBnn39lQQl7rejtE
AOhollrwtYyUFtSgbc8BNfOyX.rW2v7AZjB5r8fe5T_TkCKm3xnNKCpc0GSs
uAcgnGC.r4AL_6pqnxLpqqNFSgbCx6GSXpWIT5ZpqRrRFjUZ3e.DdCEHr9k9
Rtxa9aLJk4znSTI5qNXvAp3t0qBMqxw8eG66xYQBaABSE6kbEfs7qnxSepoo
lstbnIPaz8iGGAyrGl_FSYMf3wKpDCQiuTXZdfvryIzBGCK_9PBt20kHIYBO
A7MIp9EQ1sVWAKrp9tipSO6LNwDOLGnSM4DDA967LIVVs5o8_i2iFljrXvjQ
tDK8B0MzaETUlfvHKhhaP6PTDH209qi7duAfUzQt.ZlATreUQLLFzSlZVglP
ajGlxWqYHqMfNvLvfMQ.rJM446GcrJnz2mLSBJ_E7Tcf421zl.RGa3uVpSYX
e6ducjArFTvxw.lEIisXxdwQaAZBjZQ3U2SMUG_.NlkPGJcKd2HTFxhHRfgc
wIRCjbls39Pr7dIWpPjCFMWZKqRd34SdR45lwpMlf5q1vmY_2rde6m7CmHDb
Px9hDjML9zonq4XiZZ.WbgUvholaEgnGbRF9Hfw15ab5zzYza.b9d38i73Sp
u1qUtyjk0pXBO3JRLJ1PjcHm3mqeAvtWcw7MZvx8tVC3FmFIFnycpToDjmB3
lQvCXO8Nw.y1CTTfTn9hdHVsasm2UC6bGGDXAcjwcHhtii6N8e6lbp70ogTd
3YpltumFtGvrmQmOU3Z5sW4HHlTxtT1ZEuQrAGhjbbGsPfRYoz8KZuTkITWQ
ih07WcVZFWGio1BYXAy.pCgdZo7vjXspmKGYcw4bWTqBqciEOCiRV23jwQQ8
v8j4v6Au81oHcZNSY_qlpoBshV_KqWshvZk-
X-Originating-IP: [98.138.91.180]
Authentication-Results: mta1008.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (EHLO nm20-vm4.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.91.180)
  by mta1008.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Mon, 01 Apr 2013 08:16:22 +0000
Received: from [98.138.90.48] by nm20.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 01 Apr 2013 08:16:20 -0000
Received: from [98.138.87.2] by tm1.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 01 Apr 2013 08:16:20 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1002.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 01 Apr 2013 08:16:20 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 307030.872.bm@omp1002.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 9129 invoked by uid 60001); 1 Apr 2013 08:16:20 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1364804180; bh=ZTsHHoKoZGu/OwVVY8kBw9H1k3VHkGM+cdmz93+eb+0=; m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; GIVRNewK+MA0Q=
DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  m:Reply-To:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
  ukGZ0PkUXOTTw=;
X-YMail-OSG: e_KkAgsVM1kudTFyG.KyXkEU0Ky5kHB1LvGAEeDFmO7scPB
wTAQIYqwB2C74l6PfHYNRAq5kIa8VQPmXsVlmBICT7QvbrDwqlFg8dCyK07B
oQS.7xJS9J.WfvuPlkZEz4nc3iL2yXtbK8B6aYuZ55LAkQRGZUYwEccy_SZS
VWGq.yCHB5jjWfNBN8dLERmMpjlKJSHzk8cElR_Q0EB9PYumYhmnu0IjkR4q
h.cNLSyNC4V3tZtYQ2azGzWNwpKIYhc3lhZr44wgxB_ffcdqLIFbZ3bwHTUV
mAkS8atSGD3PmOsrFIjj8RilrK8l4Prq0ndc3.Ti3_xXFNYpUU377veARQzj
XD4COtsFg4uI2dIqKj9L2AdkfxrVA8sRnscu0M5bTa_tehhwyJSqpPuaH5FT
dzSVyoUJnkQUlIeR_gMipTAcFzqCWxKAUh5vWGbmFXIcwVxoqGpcklgnPxO4
0q0FZNPihEBS3pq.uHGy6wVh79M4p6dI7u6OZMLJgD7yFyY4FFTNh.mPNhcl
vah4eqxyHy9Pg
Received: from [196.46.71.251] by web120906.mail.ne1.yahoo.com via HTTP; Mon, 01 Apr 2013 01:16:19 PDT
X-Mailer: YahooMailWebService/0.8.140.532
References: <1362622289.61597.YahooMailNeo@web120902.mail.ne1.yahoo.com> <1363122445.57314.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1363135266.75626.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1363912708.68210.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1363952049.98841.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364070759.80498.YahooMailNeo@web133105.mail.ir2.yahoo.com> <1364230219.84531.YahooMailNeo@web120903.mail.ne1.yahoo.com> <1364344703.64601.YahooMailNeo@web133101.mail.ir2.yahoo.com> <1364371559.7795.YahooMailNeo@web120904.mail.ne1.yahoo.com> <1364512266.3393.YahooMailNeo@web133103.mail.ir2.yahoo.com> <1364580365.44880.YahooMailNeo@web120901.mail.ne1.yahoo.com> <1364749721.9251.YahooMailNeo@web133104.mail.ir2.yahoo.com>
Message-ID: <1364804179.64895.YahooMailNeo@web120906.mail.ne1.yahoo.com>
Date: Mon, 1 Apr 2013 01:16:19 -0700 (PDT)
From: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Reply-To: Smith Turner <smithturner319@yahoo.com>
Subject: Re: From Smith Turner???
To: xxxxx <xxxxx>
In-Reply-To: <1364749721.9251.YahooMailNeo@web133104.mail.ir2.yahoo.com>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="-1260837014-2129705070-1364804179=:64895"
Content-Length: 63670

« Zuletzt geändert: 03. April 2013 um 16:41 von Opfer »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2 
Thema versenden
Link zu diesem Thema