Hier geht es um einen vollzogenen Scam in Höhe von ca. 60.000 $
Die Scammer sitzen bereits in Haft, das Thema wird geschlossen.
Quelltext sind noch von 2009 und 2010 und nicht mehr relevant.
Sie liegen auch nicht vor um vergleichen zu können, sind aber angefordert.
<sweetyulia32@yahoo.com>
To: "xxxxxxx" <xxxxxx@ziggo.nl>
Sent: Friday, January 29, 2010 2:09 PM
Subject: Mijn geliefde echtgenoot xxx, op maandag krijgen we ons geld!
Hallo mijn geliefde man xxx!
Hoe voel je je? Hoe is je weer?
Ik hoop dat u allen goed!
Mijn stemming is vandaag heel erg goed op de straat 10 graden koud.
Gisteren heb ik geen tijd had om je geld te krijgen en ontvangen ze vanmorgen.
Dank u, mijn geliefde echtgenoot xxx! Ik heb al betaald, de belasting, en nu alles in orde is.
Tijdens de lunch kwam ik met klanten en samen gingen we naar de staat register.
Ze wilden ervoor zorgen dat alle documenten klaar zijn. Ze waren erg blij toen ze zagen dat bijna alle documenten in orde zijn.
Mijn lieve, voor de tijd tot we het probleem opgelost met de verkoop van ons appartement,
waar we het certificaat heeft afgegeven bij de brandweer klaar is met haar optreden.
Wij gaven haar pas in januari 1, 2010. En nu moeten we vernieuwen.
Ik beloofde klanten dat we dit probleem op te lossen zullen vandaag of morgen.
Onze klanten zeggen dat zij kan ons het geld op maandag. Wij hebben afgesproken dat zal op maandag om 9 uur in de ochtend en ga naar de bank.
Ik vertelde hen dat ik niet van hen zal het volledige bedrag in contanten, zal ze nodig hebben om naar uw bankrekening 150.000 dollar.
En ik 30.000 dollar zal nemen om schulden terug te krijgen, deel van het geld geef ik aan ouders, en het saldo moet ik tot u komen.
Mijn geliefde echtgenoot xxx, we zullen binnenkort samen, hoop ik dat dit is goed nieuws voor je.
Nu moeten we een certificaat te maken uit de brandweer. Ik heb net wat er was en ze vertelden me dat ze kunnen helpen,
moeten we betalen 920 dollar. Mijn lieve, vroeg ik mijn vriendin en ze besloten om ons te helpen.
Na alles kan, ik niet je geld via Western Union. Ik wil niet opnieuw vragen u naar Money Gram, die is gevestigd in Amsterdam,
omdat hij is verre van je. Mijn geliefde echtgenoot xxx, als we dit certificaat te verkrijgen binnen twee dagen,
op maandag krijgen we het geld voor een appartement.
Mijn lieve, het is de volledige naam en het adres van mijn vriend, zal ze in staat zijn om je geld via Western Union.
Haar volledige naam: Anna Viktorova.
Address Russia, Saint Petersburg, Tambasova street, house 4 the case 2, Apt. 125.
Mijn favoriete xxx, ik hoop dat u me kunt helpen vandaag, en morgen zullen wij een attest van de brandweer te krijgen.
Ik hoop spoedig van u te horen, mijn lief. Ik hou van je razend en uitkijken naar het moment van onze ontmoeting.
Alleen uw Yuliya.