Google

World Wide Web anti-scam


Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2  Thema versenden
Sehr heißes Thema (Mehr als 25 Antworten) Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com> (Gelesen: 2006 mal)
 
Pfenny05
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 2
Standort: passau
Mitglied seit: 25. Mai 2010
Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
25. Mai 2010 um 18:51
 
Der Scammer Frank Roy, oder Frank Moore ist jetzt (ab Mai.2010), auf match.com wieder aktiv!



Off Topic KommentarMore pictures in the gallery: Smiley


frank roy

f.roy@live.co.uk

skype user:  frank_roy51

http://www.delphifaq.com/faq/male_scammers/f3042.shtml

page 1-7
« Zuletzt geändert: 02. August 2017 um 07:51 von Webmaster » 
Grund: afr30133 
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Indikation
Pfenny05
Themenstarter Themenstarter
Scam Warners
*****
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 2
Standort: passau
Mitglied seit: 25. Mai 2010
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #1 - 31. Mai 2010 um 17:54
 
Hier die lange Mail von dem Scammer Frank Roy:

Well Pretty,I think it's now time to share something more about me. First as you know,my name is frank roy   but would not mind if you call me frank for short
because that is what most people call me. I'm the 2nd child of two and grew up in a small college town outside of Miami,united states. Immediately after high school I enrolled at the local university and soon found out that beer and women wasn't an approved curriculum so after three semesters I enlisted in sales and marketing, traveled a bit,and eventually settled in Florida  and later here
which is now my home. I have a Bachelor's degree in Engineering.
I have been divorced for almost the past 5 years now and ever since my wife left so I have been living lonely with my 9 years old son called Randy . My family
mean a lot to me and my best friend have been in my life for over 20 years and he knows me intimately but it's rather unfortunately we have both lost contact ever since he relocated to Israel to be with his family. I do not take his friendship for granted and I'm not looking for another friend, but rather something more than that. I feel like I've accomplished a lot with my time on this planet.
Professionally I have a great job, which I love, . This work has make feel so proud because it has taken me to some nice and great countries,well if I don't brag I have been to most part of Asia, Europe and almost all the States in America but I hope to get to other places I have not been before.I really like my work as I get to work from home, make good money, and can't imagine another job.
Am a catholic but don't attend regularly. I believe in the Holy Trinity and I believe in His Holy word.I was save when I was at the age of 11 in my mom's church. I let God be first and last in all that I do.I do love to play
tennis at times, golf, hiking and only wish I had more time for all of these things.I love to travel,the theater,movie,fine dinning,camping,live music,and
exploring new places. I'm still very active with photography and am better behind the camera than in front of it. This might be as difficult as describing myself. I am honest, intelligent, open-minded, creative with ideas, and have a sense of humor. I am also patient and affectionate.
My perfect match is intelligent,outgoing, pretty, fun loving, funny, humble,and honest. People would describe her as pretty lady. She loves her family and friends, and a good communication. She likes to try new things and has a twinkle in her eye when we see each other. She likes to exercise and takes care of her body. Somebody that likes to ride a bike would be nice. She doesn't smoke all that much, doesn't judge people before she knows them, and isn't too political or religious. Hair and eye color don't matter,neither does race or the amount of money she makes non religious faith. I care more about the heart and soul.But the hardest part is chemistry, you know that magic, it can be found when a good and a serious communication is elaborated between the two of
us.I am easy going,caring,a good listener,a dreamer,mystical,upbeat,people person and love surprises. The woman I'd like to meet gets more pleasure from nature than from video games. A sense of humor is critical.I happen to be one of the best punsters around and have a quick wit -- humor keeps us feeling alive and is the world's best stress reducer. I get in some form of exercise daily,a walk,weights,etc... I would like the woman I will meet to take good care
of his body, just in shape and relatively active. I'm enjoying this stage of my life but have an abundance of love and compassion to give to that special
someone; one who will enjoy some of life's many adventures with me, but most especially my friendship.
I think dating on line is manageable depending on the person that you are communicating with. What are some of the trait that you are looking from your idea man?. Where do you see yourself in the near future?  What are your favorite types of music? Can you cook? Do you like to swim? Can you see the water from your house? Sorry, I'm very curious too. I ask a lot of questions, sometimes I think too many. You sound very interesting. Hope time will definitely prove as we continue
communicating and getting to know each other better now.
Gosh,this is all that my mind can tell you about me for now. Am very tired so I
need to get back to continue with what I was doing. Take care and have day at wherever you may be now 

Fast 99% dieser Texte findet man auch unter der Rubrik:

Frank Moore / Roy Moore Frank <frank.moore40@yahoo.com> <frank_roy51@yahoo.co.uk>
« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 18:52 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #2 - 31. Mai 2010 um 18:19
 
@ Pfenny05

Poste uns doch bitte noch den Header zu deiner Mail.

Wie und wo du ihn findest kannst du hier nachlesen. Klicke einfach auf den Smiley Smiley

Falls du Hilfe brauchst, wende dich einfach an mich oder einen der Moderatoren.
« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:35 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Uli
General Counsel
***
Offline



Beiträge: 30553
Mitglied seit: 17. Januar 2008
Geschlecht: männlich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #3 - 31. Mai 2010 um 23:33
 
Gleichen Müll hat uns schon Roy Moore Frank geschrieben: Smiley
« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:35 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
cleaneasy
Ex-Mitglied


Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #4 - 02. Juni 2010 um 23:46
 
"Roy Frank" <bmw3231@hotmail.co.uk>

Messenger: frank_roy99

Diese Adresse nützt er für seine Anwesenheit auf Neu.de, da ist er gelistet als: 

bmw300, 49 Jahre

London
Großbritanien
Offline
Smile am 02.06.10

Seine Bilder waren die Gleichen, wie diese hier oben. Seine Ex-Frau ist in Italien mit dem Sohn.Laut lachend 
Naja, mit dem Wetter in London würde ich das auch machen.


« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 18:59 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #5 - 03. Juni 2010 um 01:37
 
@ cleaneasy

Smiley on Bord.

Dann poste uns doch die Emails mit Headern und Bilder, wenn du noch hast.
Wie alles funktioniert, kannst du in den Boardregeln nachlesen.
Benutze zum schnelleren Auffinden den Tab am oberen Seitenrand.
Smiley
« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:36 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
cleaneasy
Ex-Mitglied


Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #6 - 06. Juni 2010 um 16:01
 

Spoiler für Header:
X-Apparently-To: ............. via 212.82.110.135; Wed, 02 Jun 2010 08:40:41 -0700
Return-Path:            <bmw3231@hotmail.co.uk>
Received-SPF:            pass (mta1066.mail.ac4.yahoo.com: domain of bmw3231@hotmail.co.uk designates 65.55.34.157 as permitted sender)

X-YMailISG:      X7OoHbkSu26lXfy1vddU6EE9_zbqKF.eE4msFbA98aJMcsz_OCxNxoePL4G90ZFL9w--

X-Originating-IP:            [65.55.34.157]
Authentication-Results:            mta1066.mail.ac4.yahoo.com from=hotmail.co.uk; domainkeys=neutral (no sig); from=hotmail.co.uk; dkim=neutral (no sig)
Received:            from 127.0.0.1 (EHLO col0-omc3-s18.col0.hotmail.com) (65.55.34.157) by mta1066.mail.ac4.yahoo.com with SMTP; Wed, 02 Jun 2010 08:40:40 -0700
Received:            from COL114-W16 ([65.55.34.135]) by col0-omc3-s18.col0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675); Wed, 2 Jun 2010 08:38:30 -0700
Message-ID:            <COL114-W16D0ED7876F42BB6174D12E9D00@phx.gbl>
Return-Path:            bmw3231@hotmail.co.uk
Content-Type:            multipart/mixed; boundary="_153df158-ceb3-4382-8090-5f05268c1883_"
X-Originating-IP:            [109.123.79.32]
From:            
Roy Frank <bmw3231@hotmail.co.uk>  
Absender in den Kontakten speichern
To:            .....................
Subject:            hello
Date:            Wed, 2 Jun 2010 16:38:30 +0100

« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:36 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #7 - 06. Juni 2010 um 16:27
 
@ cleaneasy

Deine Mail kommt über UK

Code
Alles auswählen
Hostname:	109.123.79.32
ISP:	UK2 - Ltd
Organization:	UK2 - Ltd
Proxy:	None detected
Type:	Unknown
Assignment:	Static IP
Blacklist:
Geolocation Information
Country:	United Kingdom gb flag
State/Region:	London, City of
City:	London
 



2 Tel.-Nr. gibt es noch bei Delphifaq  Zwinkernd

Zitat:

frank roy

f.roy@live.co.uk

2 phone nr:
+447045729965 +447031742041

skype: user frank_roy51

(by the way this user name he used also for mail addss: frank_roy51@live.co.uk) 

« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:36 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
fikus
Scam Warners
*****
Offline


I love Anti-Scam

Beiträge: 1
Standort: Celle
Mitglied seit: 06. Juli 2010
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #8 - 06. Juli 2010 um 17:52
 
Der erste Brief von ihm an mich. (Er meinte, er habe es mit einem Translator geschrieben):

hallo, ich bin ein Spaß liebende Person. Ich bin eine sehr fürsorgliche und sensibler Mensch, ich bin ein Niveau geführt, auf den Boden der Person, die völlig an dem einen hängen Ich Liebe ist. Ich neige dazu, auf den ersten schüchternen, aber ich werde schnell öffnen mit der rechten person.I bin zuversichtlich, ruhig und glücklich. Ein introvertierter Mensch von Natur aus, ich bin ruhig, strukturiert und organisiert. Ich glaube, ich bin ein ziemlich easy going Person. Ich liebe es zu zeigen Zuneigung und müssen nicht irgendwelche Probleme zeigen, das Recht der personalty es, sage ich immer, wenn seine besser geben als zu nehmen, um. Ich glaube, ich habe eine ziemlich "strange" Sinn für Humor zu Zeiten. Ich sehe es so machen würde ich eher ein Witz, als herumzusitzen und wohnen auf Dinge kann ich nicht viel von allem about.I buchstäblich verachte Leute, die anziehen oder zu liegen und über die Dinge denken, sie könnten damit durchkommen wo ich bin concerned.I halte mich für einen sensiblen, freundlich und sanft Person, die mit Menschen genießt. Ich mag ins Kino gehen, Musik hören, lange Spaziergänge auf dem beach.Favorite Aktivitäten sind ins Kino zu gehen, Spaziergänge am Strand, gesund. Vor allem liebe ich zu sein für dieses spezielle jemand romantisch. Ich bin für meine erste und einzige suchen. Ich glaube, für jeden Menschen gibt es einen Seelenverwandten. Ich bin für meine Suche. sie braucht, um Spaß zu lieben noch verantwortlich gemacht werden, liebt die Natur und zu Hause sitzen, während ein kuscheln movie.The Frau, die ich auf der Suche nach müsste romantisch, fürsorglich, ehrlich, spontan, zärtlich bin, liebt es zu schmusen und zu großen lipaction . jemand, der keine Angst hat, ihren Geist sprechen, nicht in den Kopf, um Spiele, möchte nur take it easy auf die faule Tage, aber wenn die Arbeit getan werden muss, scheut sich nicht die Hände schmutzig zu machen. Ich liebe eine Frau, die gut riecht (Köln weise, lol) haben, müssen sie auch ein Killer Lächeln und-die-für die Augen. Ich interessiere mich für eine Frau, was sie will und scheut sich nicht, danach zu fragen, aber nicht zu stark auf weiß zu kommen suchen! sie sollten auch wissen, wie man einen Mann wie er soll behandelt werden, nicht mit der alten Idee im Kopf, dass ein Mann Platz ist in der Wohnung barfuß und Sick Kochen und Saubermachen wartet auf seine Frau jeden Bedarf und wollen zu behandeln. Das mag gut für einige Menschen, aber nicht für me.But vor allem ehrlich und dependable.I wollen jemanden, der bei der Pflege ihres Körpers glaubt. Dies ist sehr wichtig Tome. Ich glaube, dass Persönlichkeit wirklich definiert eine Person Schönheit. Ein Persönlichkeitsmerkmal insbesondere, dass ich angezogen ist Vertrauen. I'mso müde, verletzt, so dass ich die meisten wollen definitiv eine Frau, die ehrlich ist, und wird nicht betrügen! Ich weiß, Sie sind da draußen und es ist nur eine Frage der Zeit, bis wir zueinander finden. Ich freue mich darauf, an diesem Tag mit meinem ganzen Herzen. Ich bereite mich für euch jeden Tag. Imagining was Sie aussehen könnte. Was siehst du? Bist du groß, hübsch und schön oder sind Sie kurz, dick, kuschelig, und gut aussehen? Egal was, Sie sind für mich und ich werde dich lieben egal was geschieht, durch die Jahre. Ich hoffe mit Ihnen zu wachsen alt für den Rest meines Lebens. Zur Feier des guten Zeiten mit Ihnen und unterstützen sich gegenseitig durch die schlechten Zeiten. Die Ehe ist eine Reise, die wir gemeinsam wachsen through.We werden die Dinge von einander zu lernen jeden day.We wird nicht immer gute Zeiten, aber wir werden dich immer lieben einander und arbeiten über unsere Probleme. Die Ehe ist forever.So Ich verspreche Ihnen forever.We wird Spaß haben gerade Fußball-Spiele, Spaziergänge und Filme.
Ich werde auf dich warten mit offenen Armen, und mein Herz voller Liebe für dich.
Greetings, Frank 

Neues Foto ist darunter zu finden

Sein Name: Frank Roy
Geburtsdatum: 21.08.1960
Adresse: 31a Brouncker Road; Acton; London; W3 8AE
Haustelefonnummer: +447045729965
Beruf: general merchant for export of duty mines

 

Er wollte unbedingt meine Nummern und meine Adresse haben, weil er mir eine "Überraschung" schicken wollte.
Ansonsten stimmen die Aussagen der anderen Frau, mit meinen Erfahrungen überein:


- Ansprache nur durch "Darling" oder "Dear", nie mit Namen
- teilweise kein Eingehen auf gestellte Fragen
- sehr bemüht, um Aufmerksamkeit
- bei Anrufen ausschließlich unterdrückte Rufnummer
- will unbedingt zu Besuch kommen
- am darauffolgenden Tag war er bei Meetic schon nicht mehr zu finden
« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 18:58 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #9 - 07. Juli 2010 um 10:38
 
@ fikus

Smiley on Bord.

Sende uns doch bitte noch den Header zu deiner Mail.
Wie und wo du ihn findest kannst du in den Boardregeln nachlesen.
Benutze einfach den Tab "Boardregel" am oberen Seitenrand.
« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:37 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
aniger
Ex-Mitglied


Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #10 - 29. August 2010 um 12:50
 
<frank.roy123@hotmail.com>

Brief:

just  to tell a bit detail about My past?.... i hope i dont scare you off with my past , because it seem to me that its a horrible past and not so good for anyone,s hearing ....i did have nice times with my parents when they were alive , they did everything for me since i was the only kid they had ... i remember  the Sunday gatherings at our house, playing games in the yard with my friends.  All of us going to the lake to swim on Sunday afternoon.  Sunday afternoon Scrabble matches, 6 or 8 of us gathered around a card table putting a jigsaw puzzle together, playing cards or board games. Christmas gatherings, . Simply spending time together talking and laughing.  School band trips, summer camp, other school activities, volleyball, soccer.   and just enjoying the great outdoors and all Mother Nature has to offer....until they died and i did not set an eye on my uncles and other families, could it be , they pretended to love our family when my parents were alive because my dad was a kind person who money was not his problem and helped anyone who need his help ...sometimes it baffles my mind thinking about all this, then i get to realize the wicked world that we live in ...

Just like my wife ... when we were together, we had fun shared all the love that we have , especially when we had Randy, all his family always came around especially on the weekends, we went to the fun parks together, had dinner together , i mean lots of fun ...till my wife's sudden death , and then i never heard from her sisters , parents, just no one except for his brother who calls me when he needs my help ...cant you see that i have a horrible past which is not even worth remembering ....???

but i thank God that , he made me strong and still the strong man that i am now to go through all this alone and still be a successful father and man , still a happy man, and now i am looking for a woman who will love me for who i am , who will not judge me from my past, who we can be there for each other all the time no matter the situations that arises in our family or relationship, someone i can share all my thoughts with , someone that i can trust with all my life...

i am hoping to hear from you again ... 
Have a nice day
Frank
« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 19:00 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #11 - 29. August 2010 um 14:18
 
Zitat:
frank.roy123@hotmail.com


@ aniger

Zuerst einmal  Smiley on Bord.

Ich sehe hier eine neue Email-Adresse, die in der Betreffzeile noch nicht enthalten ist.
Bitte poste uns alles, was du zu dieser Email-Adresse hast folgendermassen:
- Email
- Mail-Header
- Bilder


Bitte vorher unbedingt die Boardregeln lesen. Dort werden schon einiger deiner Fragen in Bezug auf vollständiges Posting beantwortet - auch wie und wo man einen für uns wichtigen Header findet. Benutze zum schnelleren Auffinden dieser Regel den Tab am oberen Seitenrand.


« Zuletzt geändert: 02. September 2010 um 22:32 von zapparella »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
aniger
Ex-Mitglied


Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #12 - 02. September 2010 um 20:45
 
Neu wäre, dass er mich mit Vornamen anredet und schreibt. Er ruft natürlich mit unterdrückter Nr. an, 
habe seine nicht probiert: 00447031742940 

Skype: 00447031742940

Bilder anbei:


 

Spoiler für Header:
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTE7YT0xO0Q9MDtTQ0w9MQ==
X-Message-Status: n:0
X-SID-PRA: Frank Roy <frank.roy123@hotmail.com>
X-SID-Result: Pass
X-AUTH-Result: PASS
X-Message-Info: rQwRo8Omw91simwSgebfezCXOiU=
Received: from blu0-omc2-s24.blu0.hotmail.com ([65.55.111.99]) by bay0-hmmc2-f23.Bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
      Sun, 29 Aug 2010 23:40:12 -0700
Received: from BLU138-W34 ([65.55.111.71]) by blu0-omc2-s24.blu0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
      Sun, 29 Aug 2010 23:39:35 -0700
Message-ID: <BLU138-W34620F68A492B1F467EB8FC5890@phx.gbl>
Return-Path: frank.roy123@hotmail.com
Content-Type: multipart/alternative;
     boundary="_d5962f64-eb41-4ac2-81c3-3f1ee296c2f9_"
X-Originating-IP: [41.218.243.167]
From: Frank Roy <frank.roy123@hotmail.com>
To: <...>
Subject: Good Morning my Love
Date: Sun, 29 Aug 2010 23:39:35 -0700
Importance: Normal
In-Reply-To: <BLU138-DS15F361C71B9092FB450768B6880@phx.gbl>
References: <BLU138-DS15F361C71B9092FB450768B6880@phx.gbl>
MIME-Version: 1.0
X-OriginalArrivalTime: 30 Aug 2010 06:39:35.0770 (UTC) FILETIME==[1CA7EBA0:01CB480E]


[font=Arial]Soll ich euch mit weiteren Briefen langweilen?
Das Bild von Sohn Randy (?) hab ich natürlich unkenntlich gemacht.
[/font]
« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 19:05 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
zapparella
General Counsel
***
Offline


...IST MEIN BESTER FREUND

Beiträge: 20646
Standort: Pians
Mitglied seit: 07. Mai 2009
Geschlecht: weiblich
Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #13 - 02. September 2010 um 22:30
 
Off Topic KommentarIch habe jetzt absichtlich die neue Mailadresse hier nur in die Betreffzeile eingefügt und den Beitrag nicht abgetrennt.
Es ist schwierig von den Damen hier einen Header zu bekommen und das ist der erste aus Ghana.


@ aniger

Deine Mail wurde über Ghana eingeliefert.
Wenn du noch weitere Briefe hast, dann poste diese bitte auch noch.
Wegen der besseren Übersicht bitte immer eine Mail mit dem dazugehörigen Header in ein Textfeld kopieren und senden.

Code
Alles auswählen
IP Address 	41.218.243.167
Host 	41-218-243-167-adsl-dyn.4u.com.gh
Location 	GH GH, Ghana
City 	Accra, 01 -
Organization 	Ghana Telecom
ISP 	Ghana Telecom
AS Number 	AS29614 VODAFONE GHANA AS INTERNATIONAL TRANSIT
 


  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
aniger
Ex-Mitglied


Re: Frank Roy <f.roy@live.co.uk> <bmw3231@hotmail.co.uk> <frank_roy51@yahoo.co.uk> <frank.roy123@hotmail.com>
Antwort #14 - 06. September 2010 um 22:21
 
Spoiler für Header:
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTE7YT0xO0Q9MDtTQ0w9MA==
X-Message-Status: n:0
X-SID-PRA: Frank Roy <frank.roy123@hotmail.com>
X-SID-Result: Pass
X-AUTH-Result: PASS
X-Message-Info: 0E6+BPPy5pMIhSvC+/GKVyRzTxE=
Received: from blu0-omc2-s38.blu0.hotmail.com ([65.55.111.113]) by bay0-hmmc2-f24.Bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
      Fri, 27 Aug 2010 23:26:24 -0700
Received: from BLU138-W20 ([65.55.111.72]) by blu0-omc2-s38.blu0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
      Fri, 27 Aug 2010 23:26:24 -0700
Message-ID: <BLU138-W2048392BA3A185F415139BC5870@phx.gbl>
Return-Path: frank.roy123@hotmail.com
Content-Type: multipart/mixed;
     boundary="_74c11347-1287-4349-be43-9085ba95cf73_"
X-Originating-IP: [41.218.197.158]
From: Frank Roy <frank.roy123@hotmail.com>
To: <...>
Subject: Good Morning
Date: Fri, 27 Aug 2010 23:26:23 -0700
Importance: Normal
In-Reply-To: <BLU138-W9E57BE0C3C36B39CC4436B6860@phx.gbl>
References: <BLU138-W9E57BE0C3C36B39CC4436B6860@phx.gbl>
MIME-Version: 1.0
X-OriginalArrivalTime: 28 Aug 2010 06:26:24.0264 (UTC) FILETIME=[F00E3080:01CB4679]


Good Morning my dear ...
how are you hope that you are find and you had a nice evening , i am thinking so much about you ..what have you done to me?.. the first thing that i could do this morning was check my email if your pictures have arrived as i so want to have a photo of you to keep and watch all the time.. you are doing something to me that no one has ever done .. 
i really love the photos that you have sent to me, you are so beautiful and the smile, its very charming , i feel so lucky just getting to know you and having you as a friend now as i dont know what the future holds for us my dear .....but your voice,wow, it keep sounding in my ears and i am playing it over and over again .. thank you so much...
this is a photo of me and Randy and i am  hoping that you like it ...
kisses and hug 
Frank

BILDER SCHON EINGESTELLT

Er ist noch unter dieser Adresse erreichbar und er ist es wirklich, hab ihn vorhin vor die Webcam bekommen, wollt ihrs sehen?
« Zuletzt geändert: 25. Dezember 2011 um 19:10 von »  
Zum Seitenanfang
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: [1] 2 
Thema versenden
Link zu diesem Thema