Same letters used as
Marina <marinagirl10@rambler.ru> First letter: Jag är så glad att ditt brev, och jag ber er om förlåtelse, så länge som
Inte skriva till dig. Jag fick senare att påverka Internet är också ledigt korsas land, där jag hittade din struktur. I - mycket blygsam kvinna, men jag vågar skriva till dig men jag tror att kommunikation med en person från ett annat land - mycket
Ovanligt! Jag har aldrig kommunicerat med människor från andra länder och jag just då, att en dröm hitta mannen i din vän, som det är helt enkelt intressant att kommunicera och dela nyheter! Ni är de första som jag skriver, och jag hoppas att vi kommer att ha nytta av den korrespondens.
Nu skriver jag detta brev till dig! Jag tror att tiden har kommit att bli bekant! Mitt namn är Elena Baynazova. I - från Ryssland, jag bor i en bra stad Cheboksary, som gjorde cirka 750 km från Moskva. För mig är 30 år. Jag skickar min bild, jag hoppas det är bra för dig. Min nationalitet - ryska. Min religion - kristna. På vilken typ av en väldigt glad, snäll och energisk. Troligtvis på grund
Tecknet kan också vara enkelt att talang, jag tror det har nått ett liv för min ålder. Min Handel: chef för företagstjänster. Nu jobbar jag som de viktigaste säljare i en kvinnas butik. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar också att läsa snabbt igenom boken. Jag är upptagen i enlighet med böckerna också.
Pushkin - stora poeter, har rätt att läsas snabbt genom varje.
Jag finner nöje i att läsa dikter, som jag kan säga lite mer.
Min vän, mycket trevligt för mig att lära känna dig. För mig är det - en fantastisk tid när jag kan prata med intressanta människor, en man som vill känna mig. Jag vill öppna för dig min lilla hemlighet. Jag tycker om dig. Men snälla vet, jag vill inte rusa i vårt förhållande. Vad gäller min relation med
Mannen - en mycket allvarlig och jag rör förhållandet på största allvar. Den person som jag litar på, är viktigt för mig. Jag vill också säga att åldern inte spelar någon roll mellan människor som älskar varandra! " Håller ni med mig? Och det tycks mig som du - att man, den man som jag kan lita på. Skriv gärna lite om dig själv. Jag vill veta din
Fullständigt namn! Jag är så glad att ditt brev. Jag avslutar mitt brev här nu. Det gläder mig att skriva till dig!
Elena Baynazova!!
P.S. Jag ska vara glad att se dina bilder om du skickar dem till mig.