Hier sind nun seine Mails, warum auch immer die doppelt kommen
noch dazu mit unterschiedlichen Email-Ads und unterschiedlicher Herkunft Zitat:
Subject: Re: Your message on Tagged
HELLO xxx,
THANKS FOR YOUR MAIL AND ALSO FOR HAVING INTEREST IN ME AS I HAVE INTEREST IN YOU DEAR.
I AM VERY INTERESTED IN YOU AND I HAVE BEEN WAITING AND PRAYING AND HOPING THAT YOU WILL MAIL ME AND HAVE INTEREST IN ME ALSO.
I AM VERY HAPPY NOW TO READ YOUR MAIL.
I WANT A VERY SERIOUS RELATIONSHIP AND MARIAGE, I WANT A WOMAN WHO CAN LOVE ME HONESTLY AND PURELY WITHOUTH DICRIMINATING OR DISTRUSTING FOR ANY REASON.
I WANT A WOMAN WHO CAN LOVE ME AND CARE FOR ME AND BE READY TO BE MY WOMAN, MY WIFE TO LOVE ME AND TO MAKE US WORK A REALLY GOOD RELATIONSHIP THAT WILL LEAD SOON TO MARRIAGE.
I AM AN ENGINEERING CONTRACTOR BY PROFFESSION, BECAUSE OF MY JOB, I HAVE BEEN OPPORTUNED TO TRAVEL TO SO MANY COUNTRIES AND LIVED IN SO MANY COUNTRIES WHEN I GO FOR MY CONTRACT WORK
SO I CAN LIVE IN ANY COUNTRY AND I AM FREE AND READY TO RELOCATE ANYWHERE TO MEET MY LOVER WOMAN IF SHE DOES NOT WANT TO RELOCATE TO ME OR LEAVE HER OWN COUNTRY OF RESIDENCE SO THAT WE CAN BECOME ONE AND LIVE TOGETHER AS ONE FAMILY.
I LOVE YOU AND I HOPE YOU LOVE ME ALSO AND WANTS TO BE MY WOMAN TO LOVE ME AND CARE FOR ME AND BE MY WOMAN ALWAYS IN TRUE LOVE AND EVERLASTING RELATIONSHIP.
I AM SINGLE AND I HAVE BEEN SINGLE WITHOUTH ANY WOMAN FOR OVER 5YEARS, I HAVE MET SO MANY WOMEN ON THE INTERNET BUT THEY ARE ALL HEARTBREAKER AND LIERS AND CHEATERS. I HOPE YOU ARE NOT LIKE THAT ALSO.
I LOVE YOU AND I WAIT FOR YOUR MAIL AGAIN SOON DEAR, I WILL WRITE YOU A MORE COMPREHENSIVE EMAIL MESSAGE SOON TO TELL YOU ALL ABOUT MYSELF DEAR SO THAT YOU CAN KNOW ME ALSO MORE AND WE CAN START THIS VERY WONDERFULL RELATIONSHIP TO MAKE IT WORK SOON.
THANKS FOR THE PHOTOS TOO, YOU ARE REALLY VERY BEAUTIFULL, I LIKE YOU SO MUCH AND I REALLY WISH TO KNOW YOU MORE AND MORE AND TO LOVE YOU MORE ALWAYS AND TO MAKE THIS RELATIONHIP THAT WE HAVE JUST STARTED WORK VERY SOON DEAR
HOPE YOU WILL LIKE MY PHOTOS TOO DEAR, I WILL ALSO SEND YOU A MAIL NOW FROM MY OFFICIAL PERSONAL SECURED EMAIL ADDRESS DEAR, I CAN REPLY TO YOUR MAILS BETTER AND FASTER FROM THERE
MY OFFICIAL EMAIL ADDRESS IS luckysmith45@yahoo.com and smth_jack@yahoo.com
YOU CAN SEND YOUR REPLYS THERE DEAR
LOVE YOU
Übersetzung: HALLO xxx,
Danke für Ihre E-Mail und auch für HAVING Interesse an mir wie ich Interesse an der liebe.
Ich interessiere mich sehr für Sie und ich gewartet haben und betend und in der Hoffnung, dass Sie mir und haben Interesse an mir auch.
Ich bin sehr froh, jetzt zu lesen Ihre E-Mail.
Ich möchte, dass ein sehr ernstes VERHÄLTNIS UND MARIAGE,

Ich möchte, dass ein WOMAN WHO CAN LOVE ME ehrlich und REIN WITHOUTH DICRIMINATING ODER FÜR DISTRUSTING aus irgendeinem Grund.
Ich möchte, dass ein WOMAN WHO CAN LOVE ME und Fürsorge für die ME und bereit sein, BE MY WOMAN, MY LOVE ME Frau und die US-WORK eine wirklich gute Beziehung, wird bald Ehe.
Ich bin ein ENGINEERING Auftragnehmer PROFFESSION, wegen meines Jobs habe ich OPPORTUNED die Reise nach so vielen Ländern und lebte in so vielen Ländern, wenn ich mich für meinen Vertrag WORK
So kann ich LIVE in jedem Land und ich bin frei und bereit, irgendwo nach RELOCATE meine LOVER WOMAN, wenn sie will nicht zu verlegen, damit ME oder aus ihrem eigenen Land AUFENTHALTSRECHT, damit wir können ONE UND LIVE zusammen als eine Familie.
Ich liebe dich

und ich hoffe, dass Sie LIEBE und will mich auch zu meinem Frau LOVE ME UND PFLEGE für mich und MEINE FRAU IST IMMER IN TRUE LOVE UND EWIGEN Beziehung.
Ich bin ledig und ich habe EINZEL WITHOUTH Jede Frau SEIT ÜBER 5Jahre, ich habe so viele Frauen IM INTERNET aber sie sind alle Heartbreaker UND UND LIERS Cheater. Ich hoffe, Sie sind nicht wie, dass auch.
Ich liebe dich und ich warte für Ihre E-Mail bald wieder lieben, Ich schreibe Ihnen eine E-Mail-Nachricht COMPREHENSIVE SOON, Ihnen zu sagen, ALLES ÜBER MICH LIEBE, so dass Sie mich auch, und wir können START DIESE SEHR Wonderfull BEZIEHUNG, damit es funktioniert bald.
DANKE FÜR DIE FOTOS ZU, SIE sind wirklich sehr schöne, ich mag dich so sehr und ich wissen wollen, und nach immer mehr und lieben Sie immer und, um diese Beziehung, wir haben gerade erst begonnen ARBEIT SCHON BALD LIEBE
Hoffe, Sie werden wie meine FOTOS zu teuer, ich werde auch Ihnen ein MAIL jetzt von meiner offiziellen PERSÖNLICHE SICHERHEIT E-MAIL-ADRESSE LIEBE, ich kann BEANTWORTUNG Ihre E-Mail besser und schneller von dort aus
Meine offizielle E-Mail Adresse ist luckysmith45@yahoo.com und smth_jack@yahoo.com
Sie können uns Ihre Antworten zuzugreifen ES LIEBE
LOVE YOU
Diese Mail kommt über einen Proxy Server, eingeliefert in Frankreich
Lookup IP Address: 195.93.102.34
General Information
Hostname: cache-prs-ab02.proxy.aol.com
ISP: America Online
Organization: America Online
Proxy: Confirmed proxy server. (Read about proxy servers)
Type: Dial-up
Blacklist:
Geo-Location Information
Country: France