Google

World Wide Web anti-scam

Seitenindex umschalten Seiten: 1 Thema versenden
Normales Thema Olga <strapila@hotmail.com> (Gelesen: 739 mal)

Webmaster
Themenstarter Themenstarter
Forum Administrator

Abgeschlafft und ausgepufft!!

Standort: Йошкар-Ола
Olga <strapila@hotmail.com>
13. April 2009 um 19:38

Hier mal ein SCAM-Versuch auf schwedisch. Frischfleisch mit gültiger E-Mail-Adresse.
Freiwillige immer drauf.

Hej XXX. 
Jag är glad att se ditt meddelande. 
Jag vill bara säga att jag bor i Ryssland, byn Sanchursk Kirov region. 
Måste säga att jag är bekant med Internet är det något nytt i mitt liv. 
Det är nu hälften av alla dating som sker på Internet, och vänner rådde mig att prova det här sättet. 
Jag har liten erfarenhet av Internet, så jag vet inte var du ska gå och vad man ska säga till dig. 
Nu kan jag berätta om syftet med min bekant, och om du också är intresserad av något som vi kan fortsätta dialogen. 
Och så vill jag träffa en bra man för att skapa i framtiden, lycklig familj. 
Ja ja, jag vill ha en familj, eftersom jag är en föräldralös själv och de första 18 åren av mitt liv bodde jag i ett skyddsrum. 
Jag förstår inte när de inte hade en familj, men i mina drömmar var det alltid är fallet. Jag vill hitta en man 
att bosätta sig och leva med honom hela sitt liv i kärlek och lycka. Vänner säger att jag hade ett gott hjärta, 
och att jag kommer att träffa sin man. Det är mitt mål via Internet. Är det sant att du har samma tankar? 
Tja, jag hoppas att ni kan förstå mitt språk och allt som jag skriver. Kanske innebörden av vissa ord 
Du har förstått det rätt, så kan jag be er att noga läsa vad jag skriver. 
Jag vet inte vad jag ska skriva till dig idag och hur man börjar vår dialog. Till att börja med föreslår jag att dela bilder. 
Med detta brev kommer jag att bifoga några av hans bilder. Jag tror att du gör detsamma. 
I mitt liv Jag brukade inte tala inte alltid täcka upp och säga något om vad du tycker och vad du vill. 
Jag vet vad jag vill och hur man kan uppnå detta. I barndomen tillbringade i barnhemmet gjorde mig stark kvinna. 
Men i hjärtat är jag fortfarande en liten flicka med stor ömhet och kärlek. 
Jag har mycket kärlek i hjärtat och det kan ses omedelbart. Jag älskar djur och jag arbetar i en veterinärmedicinska klinik. 
Jag har studerat 6 år för att bli veterinär. Och nu får jag glädje av sitt arbete. 
Verkligen inte en massa människor får arbete. Vilket är ditt jobb? 
Säg att du älskar ditt jobb? Är det sant att du måste göra vad som ger dig njutning? 
Fråga mig varje fråga och jag kommer att berätta för alla som kommer att vara av intresse för dig. 
På denna jag avslutar mitt brev. 
Mitt namn är Olga.
« Zuletzt geändert: 13. April 2009 um 19:38 von Webmaster »  
Zum Seitenanfang
IP gespeichert

Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden
Link zu diesem Thema